abonnement Unibet Coolblue
pi_198334674
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:40 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik moet er nog eens opnieuw aan beginnen, kijken of ik me dan minder stoor aan de besturing.
Kon het nooit veel langer dan een uur volhouden voordat ik uit ergernis de controller aan de kant gooide :X
Knop indrukken om kast open te maken, knop indrukken om item te pakken, knop indrukken om item 2 te pakken, knop indrukken om item 3 te pakken.... flikker op en pak gewoon alles ineens!

GTA5 heb ik geloof ik 4 of 5 keer uitgespeeld. Geniaal spel, maar het wordt wel tijd voor een nieuwe.
Ik heb GTA V 2 keer uitgespeeld. Op PS3 en PS4.

Echt een van de weinige of misschien zelfs wel het enige singleplayer spel dat ik 2 keer uitgespeeld heb. In principe zijn er veelste veel games die ik wil spelen om games dubbel te gaan spelen :P

Dat gezegd hebbende ben ik wel blij met al die PS5 upgrades. Van de week weer eens Division 2 en Destiny 2 aangeslingerd en die spelen echt heerlijk weg nu op de PS5.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 11:57:35 #252
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_198334807
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, die irritaties kan ik me allemaal wel voorstellen hoor :). Ik pas me wat dat betreft wat makkelijker aan denk ik, ik zit zo weer in de trage 'RDR' flow wat dat betreft. En als je je daarin een beetje aanpast.. die wereld. Zoveel leven en dingetjes en alles.
Die wereld is inderdaad zo ontzettend tof van RDR2. Er zitten zo veel details in, het is zo levendig, er gebeuren de meest gekke dingen. Ik ken geen andere game die daar zo veel aandacht aan heeft besteed.
pi_198334825
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:57 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Die wereld is inderdaad zo ontzettend tof van RDR2. Er zitten zo veel details in, het is zo levendig, er gebeuren de meest gekke dingen. Ik ken geen andere game die daar zo veel aandacht aan heeft besteed.
:Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198334857
Alleen zijn er mensen die dat niet kunnen waarderen, die willen door een game jakkeren :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_198334884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:57 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Die wereld is inderdaad zo ontzettend tof van RDR2. Er zitten zo veel details in, het is zo levendig, er gebeuren de meest gekke dingen. Ik ken geen andere game die daar zo veel aandacht aan heeft besteed.
Precies.

Geen enkele andere game kan mij motiveren om gewoon te denken 'ik ga op jacht!'. En dan ook echt even je uitrusting checken, de kaart checken waar je naar toe wil. Wapens controleren, en je gaat 'op pad'. En dan rustig naar je jaag gebiedje rijden op je paard. Aangekomen; omgeving verkennen. En dan zie je de pracht en praal: konijntjes die rustig zitten, aangevallen worden door een wilde vos, het leeft gewoon echt allemaal. Na wat jagen een kampje maken om wat vlees te maken, slapen en in de ochtend ga je verder, om later op de dag huiswaarts te keren.

Grandioos.
pi_198334895
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:00 schreef Pheno het volgende:
Alleen zijn er mensen die dat niet kunnen waarderen, die willen door een game jakkeren :P
Beetje zoals Jimbo door The Witcher 3 ging toen _O-
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:02:38 #257
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_198334909
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:00 schreef Pheno het volgende:
Alleen zijn er mensen die dat niet kunnen waarderen, die willen door een game jakkeren :P
Dan is het inderdaad absoluut geen geschikte game :D

Het is een wereld om je in te verliezen, je moet er alleen wel de tijd voor nemen. Maar goed, ik game dan ook om te ontspannen en heb eigenlijk nooit de behoefte om ergens snel doorheen te jakkeren.
pi_198334930
Vroeger kon ik ook uren kloten in GTA en zo.

Nu denk ik.
Oke missie doen.
kut ik rijd iemand dood, politie
pleur op, zo kan ik mijn missie niet starten :r
2 minuten in een steegje wachten :Z
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198335014
Ik ging trouwens van RDR naar AC Odyssey en het verschil in animatie en voice acting en alles maakte dat ik totaal niet in AC kon komen. Alles voelde zo nep aan ineens. RDR zit echt op een totaal ander niveau wat dat betreft.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:12:47 #260
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198335122
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:00 schreef Pheno het volgende:
Alleen zijn er mensen die dat niet kunnen waarderen, die willen door een game jakkeren :P
Er is niets saaier dan een half uur je pookje een richting op duwen om een character op tv door de sneeuw te zien strompelen.

Mijn god. Wat een trage bende was RDR2. Vreselijke flow in die game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198335279
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Er is niets saaier dan een half uur je pookje een richting op duwen om een character op tv door de sneeuw te zien strompelen.

Mijn god. Wat een trage bende was RDR2. Vreselijke flow in die game.
Gewoon een controller met drift hebben: opgelost
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_198335322
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:00 schreef Pheno het volgende:
Alleen zijn er mensen die dat niet kunnen waarderen, die willen door een game jakkeren :P
Ik kan dat zeker wel waarderen en ik hoef ook niet een enorm snel verhaal te hebben, maar dan nog kan ik me er enorm aan storen dat ik 4 knoppen in moet drukken om 1 kastje te looten. Van die onnodige handelingen trek ik heel slecht.
A mind with a heart of it's own
pi_198335366
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:23 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik kan dat zeker wel waarderen en ik hoef ook niet een enorm snel verhaal te hebben, maar dan nog kan ik me er enorm aan storen dat ik 4 knoppen in moet drukken om 1 kastje te looten. Van die onnodige handelingen trek ik heel slecht.
In het echt ram je je arm ook door je keukenkastje om spullen tegelijk te pakken? Deze game moet het hebben van het rustige en realistische. Wild skinnen is ook niet van hoppa, Hans Klok, en het beestje is opeens compleet van vacht ontdaan :)

Het is gewoon geen fijne game als je dat allemaal niet wil. Het maakt ook niet uit, als iedereen hetzelfde tof zou vinden zouden de games ook maar eenheidsworst zijn :P Ik kan uren vissen in een MMO om maar alle soorten een keer gevangen te hebben (en dik te verkopen).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:27:45 #264
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_198335392
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gewoon een controller met drift hebben: opgelost
:') :')

Was maar wat blij dat ik vorig weekend met controler waarbij beide sticks aan het driften sloegen heb omgewisseld voor een nieuwe.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:29:11 #265
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_198335424
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Er is niets saaier dan een half uur je pookje een richting op duwen om een character op tv door de sneeuw te zien strompelen.

Mijn god. Wat een trage bende was RDR2. Vreselijke flow in die game.
En als de dijen van Arthur net zo thicc waren als die van Ryza zou je het dan wel...trekken?
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:36:02 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198335523
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:29 schreef Drankster het volgende:

[..]

En als de dijen van Arthur net zo thicc waren als die van Ryza zou je het dan wel...trekken?
Ik was sneller klaar met Arthur dan met Ryza. Bij Arthur kon ik er maar niet in komen terwijl Ryza me vrij snel beet pakte en me niet meer los liet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:39:37 #267
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_198335568
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik was sneller klaar met Arthur dan met Ryza. Bij Arthur kon ik er maar niet in komen terwijl Ryza me vrij snel beet pakte en me niet meer los liet.
Ben je wel eens in Valentine geweest met RDR of alleen in de sneeuw?
pi_198335594
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 11:57 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Die wereld is inderdaad zo ontzettend tof van RDR2. Er zitten zo veel details in, het is zo levendig, er gebeuren de meest gekke dingen. Ik ken geen andere game die daar zo veel aandacht aan heeft besteed.
Skyrim.
pi_198335626
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

In het echt ram je je arm ook door je keukenkastje om spullen tegelijk te pakken? Deze game moet het hebben van het rustige en realistische. Wild skinnen is ook niet van hoppa, Hans Klok, en het beestje is opeens compleet van vacht ontdaan :)

Het is gewoon geen fijne game als je dat allemaal niet wil. Het maakt ook niet uit, als iedereen hetzelfde tof zou vinden zouden de games ook maar eenheidsworst zijn :P Ik kan uren vissen in een MMO om maar alle soorten een keer gevangen te hebben (en dik te verkopen).
Nou, mijn pa is juist van de hele langzame kruip en sluip spellen. Dik een uur over doen om een basis te verkennen, alles kruipend doen, enz.

Rdr2 was hij na 4 uur zat. Veeeeeeels te traag.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 12:58:41 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198335863
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:39 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ben je wel eens in Valentine geweest met RDR of alleen in de sneeuw?
Yup. Want 'na de sneeuw wordt het leuk'.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:02:14 #271
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_198335926
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:39 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ben je wel eens in Valentine geweest met RDR of alleen in de sneeuw?
Die missie dat je gaat zuipen met Lenny in de saloon in Valentine was echt goud _O_
pi_198336387
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:43 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Nou, mijn pa is juist van de hele langzame kruip en sluip spellen. Dik een uur over doen om een basis te verkennen, alles kruipend doen, enz.

Rdr2 was hij na 4 uur zat. Veeeeeeels te traag.
Tja, zoals gezegd, smaken verschillen. Ik houd het nog geen uur uit in GTA Online, zo gauw je je kop daar online steekt komt er al een jet langs die homing missiles op je gooit. Ik snap de lol daar dan weer niet van :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_198336434
Maar ik ga volgende week weer een Ghost Recon Breakpoint weer eens proberen onder het mom van "hoe is het na al die patches met". Ben benieuwd, dit keer zonder gear-levels _O_
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator vrijdag 5 maart 2021 @ 13:37:16 #274
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198336567
we zien d
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:29 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga volgende week weer een Ghost Recon Breakpoint weer eens proberen onder het mom van "hoe is het na al die patches met". Ben benieuwd, dit keer zonder gear-levels _O_
e review wel verschijnen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_198336639
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:37 schreef Jimbo het volgende:
we zien d
[..]

e review wel verschijnen
Oude review remasteren, typisch en lui weer :r
You're Fucking Out, I'm Fucking In
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')