Er is inmiddels een nieuwequote:Op maandag 1 maart 2021 23:19 schreef Het_Bokje het volgende:
Dan moet je maar geen weekendje weggaan hè!
Minachting van de kijkers. Het is infantiele tv.quote:
Tel tot tien Tong......quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:41 schreef JochemSjakie het volgende:
Stormlooptopic. Een topic van 28 uur oud met 11 replies waarvan er bijna 40% van TS zijn.
Flikker op man. Ik open normale topics. Al 20 jaar. Jij zit op m'n hielen. jij lokt uit en ik trap er steeds weer in. Jouw postgedrag is 95 % KlaagBaak. Daar zou ik me eerder zorgen over maken. Succes verder met het verkloten van FOK!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens stoppen met uitlokken, en stoppen met zielig doen als iemand hapt.
Jij bent de enige die KLB Lees: Heel FOK! verkloot met je topics. Drink jezelf lekker in slaap elke dag en laat ons met rust.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op man. Ik open normale topics. Al 20 jaar. Jij zit op m'n hielen. jij lokt uit en ik trap er steeds weer in. Jouw postgedrag is 95 % KlaagBaak. Daar zou ik me eerder zorgen over maken. Succes verder met het verkloten van FOK!
"Ons" ha ha ha. Ik zal niet meer reageren op provocaties. Succes met je vriendje.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent de enige die KLB Lees: Heel FOK! verkloot met je topics. Drink jezelf lekker in slaap elke dag en laat ons met rust.
/edit: jij bent mijn tijd niet waard.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op man. Ik open normale topics. Al 20 jaar. Jij zit op m'n hielen. jij lokt uit en ik trap er steeds weer in. Jouw postgedrag is 95 % KlaagBaak. Daar zou ik me eerder zorgen over maken. Succes verder met het verkloten van FOK!
Ga je gang zou ik zeggen. Ben benieuwd welke stappen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
/edit: jij bent mijn tijd niet waard.
Stop met stalken, voordat ik verdere stappen neem.
Jij bent vast bekend met de 12 stappenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je gang zou ik zeggen. Ben benieuwd welke stappen.
Kubrick-liefhebber maar geen verstand van stalkers.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent vast bekend met de 12 stappen
Ik denk dat je Tarkovski bedoeldquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kubrick-liefhebber maar geen verstand van stalkers.
Bedoelt en 12 angry men.quote:
Begrjjp nu je associatie. Stalker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |