SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Je bent wel snel geīntegreerd hierquote:
doe je nog keto?quote:Op maandag 1 maart 2021 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenWeer 4 minuten EN een seconde langer daglicht dan gisteren
![]()
Het verhaal van Genji, een Japans werk uit het begin van de 11e eeuw, wordt door velen als de eerste novelle beschouwd. Het werd geschreven door een vrouw: Murasaki Shikibu (ook bekend als Lady Murasaki)
En nu weer even lopen. Zowaar 0,1 kg aangekomen afgelopen weekDoe ik daar zo mijn best voor?
0.1kg moet je niks om geven.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Het verhaal van Genji, een Japans werk uit het begin van de 11e eeuw, wordt door velen als de eerste novelle beschouwd. Het werd geschreven door een vrouw: Murasaki Shikibu (ook bekend als Lady Murasaki)
En nu weer even lopen. Zowaar 0,1 kg aangekomen afgelopen weekDoe ik daar zo mijn best voor?
ja p zich wel. Misschien niet heel streng, maar tochquote:
5% carbs is wel lastig tenzij je alleen maar op karkassen zit te knagen de hele dagquote:Op maandag 1 maart 2021 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja p zich wel. Misschien niet heel streng, maar toch
En geen bier gedronken in februari?quote:Op maandag 1 maart 2021 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja p zich wel. Misschien niet heel streng, maar toch
hmm, karkassen knagenquote:Op maandag 1 maart 2021 08:33 schreef jerney het volgende:
[..]
5% carbs is wel lastig tenzij je alleen maar op karkassen zit te knagen de hele dag
0,1 kg is een keer matig gerrieën.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik keur 'm goed.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:47 schreef gianni61 het volgende:
ik heb een beetje buikpijn, mag ik nu naar huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |