abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_198261398
Mijn oren staan te klapperen van hoe gemakkelijk het is om een corona vaccinatie te krijgen

Even voor de duidelijkheid ik heb dit niet zelf gedaan, mijn tante werkt in de zorg en heeft recht op het vaccine, we hadden het er over en vroegen ons af hoe gemakkelijk het was om een prik te krijgen en dat hebben we getest.

Ze kreeg een tijdje terug de brief binnen van haar werkgever dat ze een bepaald nummer kon bellen voor een prik, dat heeft ze gebeld en er werden wat vragen gesteld over haar werk etc, (vragen die ik ook had kunnen beantwoorden zonder dat ik in de zorg werk, met een beetje google vooraf sta je niet met je mond vol tanden en val je niet door de mand). afspraak gemaakt voor de 2 data dat ze een prik krijgt, ze moest wel de brief van haar werkgever en haar ID mee nemen.

Wat hebben we gedaan:
- scan gemaakt van de brief
- haar naam en adres gegevens verwijderd en opnieuw ingevoerd
voor de test hebben wij haar adres veranderd in mijn adres en alles in een ander lettertype gezet
- brief uitgeprint op een inkt printer

vandaag is ze met die brief (en de originele brief opgeborgen in haar tas voor de zekerheid) naar de teststraat gegaan, naam werd gecontroleerd met haar paspoort en met de zelf aangepaste brief. Dat was voldoende voor haar om de eerste prik te krijgen.

Ik ben er van overtuigd dat als ik die brief weer aanpas en mijn naam er op zet, ik bel en een afspraak maak, dat ik ook een prik krijg

als je dus een kopie van die brief hebt is het voldoende om een prik te halen. !!!! :(

nogmaals en voor de duidelijkheid: er is geen vaccine ingespoten bij iemand die geen recht had op een vaccine, ze had gewoon recht op het vaccine en ik wacht uiteraard netjes op mijn beurt. Dat dit kan is heel bijzonder

de GGD heeft geen lijst met namen en BSN's van mensen die recht hebben op een vaccine, als je belt en je zegt dat je er via je zorg werkgever recht op hebt nemen ze je gegevens over en krijg je de prik.

WTF
pi_198261418
Ik zou het vaccin niet willen!
Je mag die van mij hebben!
Cindy De Vuyst
pi_198261610
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 23:57 schreef einzeinz het volgende:
Ik zou het vaccin niet willen!
Je mag die van mij hebben!
Jij bent dan ook nog lang niet aan de beurt, net zoals ik ;)
pi_198261630
het zal met de AVG wetgeving lastig worden zoíets te registreren ben ik bang... maar het is idd triest
pi_198261705
Op valsheid in geschrifte staat een gevangenisstraf van maximaal 7 jaar.

Dan wacht ik liever nog een paar maanden thuis dat prikje af.
  maandag 1 maart 2021 @ 00:52:05 #6
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198261726
Wat een gekheid :o

Ik wacht nog wel een jaartje of wat.
  maandag 1 maart 2021 @ 00:54:28 #7
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198261734
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:46 schreef spinazieruiker het volgende:
Op valsheid in geschrifte staat een gevangenisstraf van maximaal 7 jaar.

Dit dus.

"Jaa het was echt vet gemakkelijk, ik gooide een steen door de ruiten en kon zo 5 horloges pakken. Mijn oren stonden ervan te klapperen!"
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198262275
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:26 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Jij bent dan ook nog lang niet aan de beurt, net zoals ik ;)
Mijn vrouw werkt in de zorg, al 2x opgeroepen geweest en 2x geweigerd :’)

Ze hoeft hem niet! Werkgever zet haar wel half onder druk. Ze wordt erin wel gesteund door een aantal collega’s die het ook weigeren.
Cindy De Vuyst
pi_198262389
Dit vind ik niet echt makkelijk. Je moet documenten vervalsen. Dat kan lang niet iedereen
pi_198262444
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 05:15 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Mijn vrouw werkt in de zorg, al 2x opgeroepen geweest en 2x geweigerd :’)

Ze hoeft hem niet! Werkgever zet haar wel half onder druk. Ze wordt erin wel gesteund door een aantal collega’s die het ook weigeren.
Reden?
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_198262582
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:00 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Reden?
Vaccins zijn eng, roken,ongezond eten, drinken fijnstof inademen allemaal niet. O en als we allemaal in de zon gaan zitten smeren we ons niet in ook onze kinderen niet want wat is nu het gemak van schone zandvrije handen tegenover huidkanker. Tot we op vakantie gaan en een vaccinatie verplicht of aangeraden wordt dan duwen ze alles in hun arm.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 1 maart 2021 @ 07:25:25 #12
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_198262585
Ts denkt dat hij Alberto Stegeman is :')
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_198262699
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 00:46 schreef spinazieruiker het volgende:
Op valsheid in geschrifte staat een gevangenisstraf van maximaal 7 jaar.

Dan wacht ik liever nog een paar maanden thuis dat prikje af.
Theoretisch, in de praktijk krijg je een berisping :`)
pi_198262733
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:25 schreef vipergts het volgende:

[..]

Vaccins zijn eng, roken,ongezond eten, drinken fijnstof inademen allemaal niet. O en als we allemaal in de zon gaan zitten smeren we ons niet in ook onze kinderen niet want wat is nu het gemak van schone zandvrije handen tegenover huidkanker. Tot we op vakantie gaan en een vaccinatie verplicht of aangeraden wordt dan duwen ze alles in hun arm.
Boos
  maandag 1 maart 2021 @ 08:10:53 #15
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_198262914
Bedankt voor de tip.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_198262915
mensen in de zorg die weigeren, moeten ze gewoon ontslaan.
  maandag 1 maart 2021 @ 08:23:44 #17
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_198263000
Hey TS wil je echt makkelijk geld verdienen? Het enige dat je moet doen is je zolder beschikbaar stellen voor een paar vrienden van mij die een agrarisch bedrijf hebben. Af en toe komen ze 's nachts iets ophalen of brengen maar meer is het niet. Zo gemakkelijk dat je oren er van gaan klapperen.
  maandag 1 maart 2021 @ 08:29:45 #18
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_198263058
Een misdrijf plegen om een vaccinatie te krijgen, en voor te piepen bij mensen die het wel 'nodig' hebben ... je moet het maar willen.

Als ze je pakken kom je misschien wel in het nieuws, das dan weer positief voor sommige mensen :D
Dum de dum
  maandag 1 maart 2021 @ 08:30:55 #19
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198263079
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 05:15 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Mijn vrouw werkt in de zorg, al 2x opgeroepen geweest en 2x geweigerd :’)

Ze hoeft hem niet! Werkgever zet haar wel half onder druk. Ze wordt erin wel gesteund door een aantal collega’s die het ook weigeren.
Een klap in het gezicht van de mensen die wel vaccineren

En hoezo, "ze hoeft hem niet?" De cijfers tonen aan dat vaccineren de zkh opnames fors doet dalen in UK, Israël o.a.
  maandag 1 maart 2021 @ 08:41:46 #20
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198263199
Ben dan vooral benieuwd naar welke principiële reden ervoor is.
pi_198263225
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:30 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Een klap in het gezicht van de mensen die wel vaccineren

En hoezo, "ze hoeft hem niet?" De cijfers tonen aan dat vaccineren de zkh opnames fors doet dalen in UK, Israël o.a.

En dat persoon werkt in de zorg? Direct ontslaan.
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_198263246
Met dat soort types die niet willen vaccineren hadden we nu nog al die uitgeroeide dodelijke ziektes gehad. Allemaal van die sneeuwvlokjes. Moe van die mensen.
  maandag 1 maart 2021 @ 08:51:08 #23
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_198263289
Wat is het probleem? Dit is precies hoe zo'n beetje alles in Nederland is ingericht, op basis van vertrouwen. Ja er gaan mensen mee aan de haal maar beter dan een 100% controle toch?

Niet vooraf alles proberen af te vangen maar afgaan op wat de klanten/benodigde aanvraagt en later controleren. Dat bespoedigd dat je sneller iets krijgt waar je recht op hebt en ja ook als je er geen recht op hebt. Nu is dat met een vaccinatie moeilijk terug te draaien.

Ik denk dat deze werkwijze juist een groot goed is in en van Nederland.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  maandag 1 maart 2021 @ 08:56:53 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198263369
Je weet dat het vervalsen van documenten strafbaar is TS?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198263531
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:00 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Reden?
5g chips van Bill natuurlijk
pi_198263563
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 05:15 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Mijn vrouw werkt in de zorg, al 2x opgeroepen geweest en 2x geweigerd :’)

Ze hoeft hem niet! Werkgever zet haar wel half onder druk. Ze wordt erin wel gesteund door een aantal collega’s die het ook weigeren.
Als patiënt zou ik de mogelijkheid willen hebben om niet behandeld te hoeven worden door een vaccinweigeraar. Dat je jezelf in gevaar wil brengen is tot daaraantoe, maar dan moet de patiënt ook een keuze hebben.
pi_198263890
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:30 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Een klap in het gezicht van de mensen die wel vaccineren

En hoezo, "ze hoeft hem niet?" De cijfers tonen aan dat vaccineren de zkh opnames fors doet dalen in UK, Israël o.a.

Er zijn 4 collega's ingeënt en alle 4 hadden ze enorme last de uren daarna, eentje zelfs 2 dagen werkonbekwaam en 39°C koorts.
De dokter op de afdeling heeft trouwens ook geweigerd, de resultaten op lange termijn zijn niet bekend en daar wil hij meer duidelijkheid over. Hij zei trouwens ook dat het niet bewezen is dat het vaccin werkt, er komen nog steeds patiënten op IZ terecht die het vaccin wel hebben gekregen!
Cindy De Vuyst
pi_198263914
Een collega van mijn vrouw probeert zwanger te worden en zowel de huisarts als gynaecoloog hebben het vaccin ten sterkste afgeraden. Er is een aanzienlijke grotere kans op complicaties of een miskraam bij het toedienen van een vaccin bij zwangere vrouwen.

En dat was iemand die het vaccin wel wilde hebben maar dus de raadt van de dokters hebben opgevolgd!
Cindy De Vuyst
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 09:44:55 #29
5428 crew  miss_sly
pi_198263970
Dit topic gaat niet over de vaccinaties en de veiligheid ervan, dus graag weer ontopic.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198264018
Er zijn veel betere dingen te verkrijgen met het vervalsen van documenten en daarmee ben je zo miljonair.
Klapperdeklapper
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198264024
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:40 schreef einzeinz het volgende:
Een collega van mijn vrouw probeert zwanger te worden en zowel de huisarts als gynaecoloog hebben het vaccin ten sterkste afgeraden. Er is een aanzienlijke grotere kans op complicaties of een miskraam bij het toedienen van een vaccin bij zwangere vrouwen.

En dat was iemand die het vaccin wel wilde hebben maar dus de raadt van de dokters hebben opgevolgd!
Ik zou deze artsen melden dat het kwakzalvers zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198264090
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik zou deze artsen melden dat het kwakzalvers zijn.
Hoezo dan. Dokter zei zelf dat vrouwen het leven van een baby (in de buik) niet op het spel gaan zetten. Er is onvoldoende getest op zwangere vrouwen en wetenschappelijke studies hebben dit ook reeds aangetoond. Het is vreemd dat media daarover zwijgen en de bevolking dus dom houden alsof het allemaal zo erg niet is.

Dokter zei dat het beter is om dat niet te doen en de problemen dus zeker niet op te zoeken. Ik zie dat niet als kwakzalverij maar eerder als advies.

De dokter zei tegen mijn vrouw dat er geen resultaten zijn op lange termijn. Hijzelf wou het vaccin daarom niet! Bovendien worden er elke dag mensen binnengebracht op IZ die het vaccin wel hebben gekregen, het is dus zeker niet zo dat je gevrijwaard wordt van covid.
Cindy De Vuyst
  maandag 1 maart 2021 @ 09:54:08 #33
8369 speknek
Another day another slay
pi_198264101
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:38 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Er zijn 4 collega's ingeënt en alle 4 hadden ze enorme last de uren daarna, eentje zelfs 2 dagen werkonbekwaam en 39°C koorts.
De dokter op de afdeling heeft trouwens ook geweigerd, de resultaten op lange termijn zijn niet bekend en daar wil hij meer duidelijkheid over. Hij zei trouwens ook dat het niet bewezen is dat het vaccin werkt, er komen nog steeds patiënten op IZ terecht die het vaccin wel hebben gekregen!
Het is een chiropractiepraktijk of niet?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 09:55:01 #34
5428 crew  miss_sly
pi_198264120
Ontopic, dus niet over de (on)veiligheid van vaccinaties.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198264214
Als je zoiets zo uitgebreid even voor de “gein” met je moeder samen doet, ben ik wel benieuwd naar je morale kompas :X dit is imho nl niet normaal.
  maandag 1 maart 2021 @ 10:13:55 #36
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198264422
Dit is compleet logisch ook, de GGD bepaald eigenlijk niet wie een uitnodiging krijgt maar laat dit over aan mensen die wel de beslissing kunnen maken zoals de werkgever of huisarts.

Daarnaast is het een grote en complexe organisatie waardoor het maar de vraag is of een betere beveiliging tegen fraude opweegt tegen de kosten. Je zou kunnen werken met gewaarmerkt papier, uitdelen van voucher codes, strenge toegangscontroles, etc... Maar hou je daar iets substantieels mee tegen? Of neem je die, max, 10 duizend fraudeurs voor lief? Op het grote plaatje is het geneuzel in de marge en uiteindelijk moet je het toch aan iedereen aanbieden.

Om daar nu fraude voor te plegen, ik denk dat als zij wel was gepakt, doordat er een kennis achter de balie of spuit stond, dat je het landelijk nieuws had gehaald en doodsbedreigingen had kunnen verwachten. Wel dapper van jullie om dat risico te durven lopen. Zeker om iets aan te tonen wat eigenlijk iedereen die zich er een beetje in verdiepte al wist.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198264438
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:38 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Er zijn 4 collega's ingeënt en alle 4 hadden ze enorme last de uren daarna, eentje zelfs 2 dagen werkonbekwaam en 39°C koorts.
De dokter op de afdeling heeft trouwens ook geweigerd, de resultaten op lange termijn zijn niet bekend en daar wil hij meer duidelijkheid over. Hij zei trouwens ook dat het niet bewezen is dat het vaccin werkt, er komen nog steeds patiënten op IZ terecht die het vaccin wel hebben gekregen!
Klinkt helemaal niet verzonnen hoor ^O^
edit: zie nu de modbreak pas :@
pi_198265491
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 05:15 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Mijn vrouw werkt in de zorg, al 2x opgeroepen geweest en 2x geweigerd :’)

Ze hoeft hem niet! Werkgever zet haar wel half onder druk. Ze wordt erin wel gesteund door een aantal collega’s die het ook weigeren.
Maar de totale bereidheid in de zorg is boven 90%, ik hoop toch dat ze zowel buiten de zorg iets met Vaccinbewijzen gaan doen als dat zeker ook in de zorg patiënten (en familie) bv de keus krijgen of ze geholpen willen worden door een ongevaccineerde, zeker nu blijkt dat pfizer en dus probably ook moderna transmissie ook met ongeveer 90% verminderen.

Dat de familie weet door wie oma doodgaat als het fout gaat zeg maar, en dan mag zij het slechtnieuwsgesprek voeren. Alleen. Met bewaker die ff gaat lunchen 😄

Liefst natuurlijk gewoon ontslag of gedwongen vaccinatie, maar dan kan helaas niet.
#WeesGeenWhales
  maandag 1 maart 2021 @ 11:27:56 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198265592
quote:
10s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:59 schreef Logician2.0 het volgende:
Als je zoiets zo uitgebreid even voor de “gein” met je moeder samen doet, ben ik wel benieuwd naar je morale kompas :X dit is imho nl niet normaal.
En het is strafbaar. En als je gepakt gaat worden krijg je dus een strafblad.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198265685
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:27 schreef Megumi het volgende:

[..]

En het is strafbaar. En als je gepakt gaat worden krijg je dus een strafblad.
Het is het aantonen dat het kan, de originele brief was gewoon aanwezig.

Het is niet een stegeman actie waarin hij aantoont dat hij ergens binnen kan komen (tot zo ver valt dit nog wel te vergelijken), maar vervolgens laat hij een nepbom achter op een kazerne waar vervolgens de EOD etc op afgestuurd moet worden, kazerne ontruimt etc
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 11:39:34 #41
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198265786
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:33 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Het is het aantonen dat het kan, de originele brief was gewoon aanwezig.

Het is niet een stegeman actie waarin hij aantoont dat hij ergens binnen kan komen (tot zo ver valt dit nog wel te vergelijken), maar vervolgens laat hij een nepbom achter op een kazerne waar vervolgens de EOD etc op afgestuurd moet worden, kazerne ontruimt etc
Je hebt aangetoond dat je met valsheid in geschrifte voorrang kan krijgen. Gefeliciteerd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198265852
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je hebt aangetoond dat je met valsheid in geschrifte voorrang kan krijgen. Gefeliciteerd.
Zoals in de OP valt te lezen is er niemand voor gekropen
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 1 maart 2021 @ 11:45:29 #43
408813 crew  trein2000
pi_198265886
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:39 schreef 111210 het volgende:

[..]

Theoretisch, in de praktijk krijg je een berisping :`)
Voor fietsendiefstal krijg je ook geen vier jaar.
Maar neem maar van mij aan dat justitie vaccinfraude uiterst serieus gaat nemen
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_198266087
Je geeft nu dus openlijk op een forum toe gefraudeerd te hebben met het corona vaccin. Kerel, dit is echt heel dom _O-
pi_198266543
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Boos
Ik? Op wie ik laat me al vaccineren dus alle maatregelen die daarna komen zullen mij worst wezen. Ik denk dat je een speciaal soort simpel moet zijn om te denken dat er geen vaccinatie paspoort komt.
Stel je hebt volgend jaar een hotel in Spanje met 1000 bedden en iemand test positief op corona. Dan zou zonder vaccinatie paspoort zeker weten het hele hotel dicht moeten. Ga dat maar even uitleggen aan gasten die wel gevaccineerd zijn en niets mogen. Iemand moet dat betalen en als het geld van de overheid ophoudt zegt een verzekering wel dat je zoiets moet eisen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198267282
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 23:53 schreef Banaanvragen het volgende:
Mijn oren staan te klapperen van hoe gemakkelijk het is om een corona vaccinatie te krijgen

Even voor de duidelijkheid ik heb dit niet zelf gedaan, mijn tante werkt in de zorg en heeft recht op het vaccine, we hadden het er over en vroegen ons af hoe gemakkelijk het was om een prik te krijgen en dat hebben we getest.

Ze kreeg een tijdje terug de brief binnen van haar werkgever dat ze een bepaald nummer kon bellen voor een prik, dat heeft ze gebeld en er werden wat vragen gesteld over haar werk etc, (vragen die ik ook had kunnen beantwoorden zonder dat ik in de zorg werk, met een beetje google vooraf sta je niet met je mond vol tanden en val je niet door de mand). afspraak gemaakt voor de 2 data dat ze een prik krijgt, ze moest wel de brief van haar werkgever en haar ID mee nemen.

Wat hebben we gedaan:
- scan gemaakt van de brief
- haar naam en adres gegevens verwijderd en opnieuw ingevoerd
voor de test hebben wij haar adres veranderd in mijn adres en alles in een ander lettertype gezet
- brief uitgeprint op een inkt printer

vandaag is ze met die brief (en de originele brief opgeborgen in haar tas voor de zekerheid) naar de teststraat gegaan, naam werd gecontroleerd met haar paspoort en met de zelf aangepaste brief. Dat was voldoende voor haar om de eerste prik te krijgen.

Ik ben er van overtuigd dat als ik die brief weer aanpas en mijn naam er op zet, ik bel en een afspraak maak, dat ik ook een prik krijg

als je dus een kopie van die brief hebt is het voldoende om een prik te halen. !!!! :(

nogmaals en voor de duidelijkheid: er is geen vaccine ingespoten bij iemand die geen recht had op een vaccine, ze had gewoon recht op het vaccine en ik wacht uiteraard netjes op mijn beurt. Dat dit kan is heel bijzonder

de GGD heeft geen lijst met namen en BSN's van mensen die recht hebben op een vaccine, als je belt en je zegt dat je er via je zorg werkgever recht op hebt nemen ze je gegevens over en krijg je de prik.

WTF
WTF is dit voor onzin? :')
pi_198267299
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:39 schreef Tijger_m het volgende:

Je hebt aangetoond dat je met valsheid in geschrifte voorrang kan krijgen. Gefeliciteerd.
Er is helmaal niets aangetoond, TS is er zeker van, dat moet als bewijs dienen :')
pi_198267327
Je brengt Alberto Stegeman op ideeën voor een uitzending.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 1 maart 2021 @ 14:23:39 #49
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198268359
quote:
3s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je brengt Alberto Stegeman op ideeën voor een uitzending.
Dat is nog veel kwalijker, straks hebben we weer een uitzending waarbij de conclusie is "DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!"

Ik denk dat we daarvoor de user wel mogen aanklagen als dat gebeurd!
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198284540
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:38 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Er zijn 4 collega's ingeënt en alle 4 hadden ze enorme last de uren daarna, eentje zelfs 2 dagen werkonbekwaam en 39°C koorts.
De dokter op de afdeling heeft trouwens ook geweigerd, de resultaten op lange termijn zijn niet bekend en daar wil hij meer duidelijkheid over. Hij zei trouwens ook dat het niet bewezen is dat het vaccin werkt, er komen nog steeds patiënten op IZ terecht die het vaccin wel hebben gekregen!
leuk broodje aap

o ja, een documentje vervalsen met photoshop is niet zo moeilijk hoor, maar waarom zou je het doen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')