abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 maart 2021 @ 13:05:18 #51
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_198511092
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:01 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Zeker. Speeltijd is het belangrijkste voor zijn ontwikkeling.
Hij moet wel een beetje spiermassa kweken. Natuurlijk niet gek voor een gozer van net 19 jaar, maar het is echt een iel mannetje nog. Dat gaat zijn grootste probleem worden denk ik, de shooting form is er wel, de lengte uiteraard ook, maar spiermassa kweken is niet voor iedereen weggelegd.

Zijn natuurlijk uitzonderingen zoals KD, maar dat potentieel zal die ook weer niet hebben denk ik zo.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_198514962
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 12:57 schreef Hathor het volgende:
Heeft Davis nu een kuit blessure, een achillespeesblessure, of een combinatie van beiden? Het schijnt toch wel vrij ernstig te zijn want zijn situatie word nu al vanaf half Februari om de paar weken geevolueerd en er is nog steeds niet echt duidelijkheid.
Geen idee. Embiid zag er ook niet best uit, hoe z'n knie de verkeerde kant op knakte, maar schijnt mee te vallen
pi_198514987
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hij moet wel een beetje spiermassa kweken. Natuurlijk niet gek voor een gozer van net 19 jaar, maar het is echt een iel mannetje nog. Dat gaat zijn grootste probleem worden denk ik, de shooting form is er wel, de lengte uiteraard ook, maar spiermassa kweken is niet voor iedereen weggelegd.

Zijn natuurlijk uitzonderingen zoals KD, maar dat potentieel zal die ook weer niet hebben denk ik zo.
In de NBA lukt het ze overal toch wel om bij de spelers voldoende spiermassa te kweken?
pi_198515634
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

In de NBA lukt het ze overal toch wel om bij de spelers voldoende spiermassa te kweken?
Niet bij Durant, dat is altijd een spillebeen geweest, maar het schijnt hem niet te hinderen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198515744
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet bij Durant, dat is altijd een spillebeen geweest, maar het schijnt hem niet te hinderen.
Niet nodig misschien ook omdat hij zo lang is en verder een finesse speler is. En hij is niet viesdun natuurlijk, juist door z'n lengte oogt het vooral zo maar hij zal genoeg wegen en sterk zijn om z'n mannetje te staan. Reggie Miller was ook een slanke den, maar dat waren andere tijden.
  maandag 15 maart 2021 @ 21:37:14 #56
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198520471
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet bij Durant, dat is altijd een spillebeen geweest, maar het schijnt hem niet te hinderen.
Als je alles met gemak over iedereen kan schieten terwijl je ook nog aardig snel bent heb je geen kracht nodig.
RED ONS HENNIEGOD
pi_198527650
Aardig pak slaag voor GSW zeg. :{
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198527739
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 13:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hij moet wel een beetje spiermassa kweken. Natuurlijk niet gek voor een gozer van net 19 jaar, maar het is echt een iel mannetje nog. Dat gaat zijn grootste probleem worden denk ik, de shooting form is er wel, de lengte uiteraard ook, maar spiermassa kweken is niet voor iedereen weggelegd.

Zijn natuurlijk uitzonderingen zoals KD, maar dat potentieel zal die ook weer niet hebben denk ik zo.
Kijk naar een Giannis, Porzingis enzo hoe die de NBA in kwamen en hoe die er nu uit zien.
Als die jongen flink de sportschool in gaat en slimmer wordt qua verdedigen kan het echt een grote worden.
A mind with a heart of it's own
pi_198527772
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:25 schreef Hathor het volgende:
Aardig pak slaag voor GSW zeg. :{
Dat team is ook helemaal niks als Green en Curry op de bank zitten.
Zag je tegen Utah ook. Iedere keer als die 2 op de bank zaten kwam Utah terug in de wedstrijd.
Ik snap niet waarom ze iemand als Cousins niet opnieuw binnen halen voor een dosis ervaring en lengte want met die Loony win je ook niks.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:13:18 #60
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_198528448
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:32 schreef DrMarten het volgende:

[..]

... die Loony win je ook niks.
2 x NBA champ met Looney. ;)
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:56:14 #61
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198530238
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:32 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat team is ook helemaal niks als Green en Curry op de bank zitten.
Zag je tegen Utah ook. Iedere keer als die 2 op de bank zaten kwam Utah terug in de wedstrijd.
Ik snap niet waarom ze iemand als Cousins niet opnieuw binnen halen voor een dosis ervaring en lengte want met die Loony win je ook niks.
Green was vandaag ook een verdrietig stuk vreten maar dat zal wel weer te maken met het bedrijf die zijn zaken waarneemt . En Looney staat erin omdat die dE kLeiNe dInGeTjEs doet die fans niet zien volgens Kerr terwijl iedereen ziet dat een bejaarde is die niet eens Schroder kan wegzetten in de post :')
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 16 maart 2021 @ 15:09:03 #62
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_198530416
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:30 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Kijk naar een Giannis, Porzingis enzo hoe die de NBA in kwamen en hoe die er nu uit zien.
Als die jongen flink de sportschool in gaat en slimmer wordt qua verdedigen kan het echt een grote worden.
Klopt, ik heb er ook wel vertrouwen in dat hij zeker sterker gaat worden. Maar omdat hij zo iel oogt is het momenteel lastig voor te stellen dat hij ooit het frame van een Giannis zou kunnen hebben :D

Plus, er zijn ook genoeg spelers geweest die niet zo’n transformatie hebben ondergaan, ook in de recente jaren in OKC. Zo’n Terrance Ferguson is altijd een dun mannetje gebleven.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_198567280
Fenomeen hoor die Doncic, niet te stoppen die gast. Schiet ze ook van overal op de vloer erin.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198572940
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 10:59 schreef Hathor het volgende:
Fenomeen hoor die Doncic, niet te stoppen die gast. Schiet ze ook van overal op de vloer erin.
Porzingis is nu aanvallend niet veel soeps echter of wel
pi_198573043
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Porzingis is nu aanvallend niet veel soeps echter of wel
Sinds de allstar break heeft ue respectievelijk 28, 25, 22 en 13 punten gescoord, dus een dalende lijn, maar zeker niet slecht.
Als ue heel blijft en meer ritme op gaat doen kan het nog stukken beter denk ik.
A mind with a heart of it's own
pi_198573070
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:40 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Sinds de allstar break heeft ue respectievelijk 28, 25, 22 en 13 punten gescoord, dus een dalende lijn, maar zeker niet slecht.
Als ue heel blijft en meer ritme op gaat doen kan het nog stukken beter denk ik.
Oh okay, dat is best prima ja. Volg het daar niet zo goed, maar hij was zo goed samen met Doncic toen vorig seizoen..
pi_198573138
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:42 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Oh okay, dat is best prima ja. Volg het daar niet zo goed, maar hij was zo goed samen met Doncic toen vorig seizoen..
Nog 1 echt serieus goede speler erbij zou ze wel helpen.

Ik vond die Powell zich goed ontwikkelen vlak voordat ie zijn achillespees scheurde. Maar dat is sindsdien niet meer wat.
A mind with a heart of it's own
pi_198573727
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Porzingis is nu aanvallend niet veel soeps echter of wel
Gisteren was niet echt zijn game, nam vaak slechte schoten en ondanks zijn lengte is het een vrij slechte verdediger. Maar hij heeft soms zijn momenten, als hij tenminste fit is. Maar als Doncic zo speelt zoals hij gisteren deed, is er niks aan de hand voor Dallas. Die gast is ook nog pas 22 en zal alleen nog maar beter worden, het moet wel heel raar lopen als Dallas niet een paar titels gaat pakken met hem, als ze daar een redelijke supportcast omheen bouwen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198583749
Vandaag begint het NCAA Tournament (March Madness). Zonder Duke en Kentucky. Nog animo voor hier? Ik ga wel wat potten kijken. Beloofd een open toernooi te worden zonder de twee grote teams (beiden matig dit jaar, Kentucky gewoon slecht). Er zijn denk ik weinig uitstekers, buiten Gonzaga. Verder zijn er wat andere teams dan de laatste jaren die het goed doen (Tennessee, Alabama, Ohio State, Illinois). Weer eens wat anders dan Duke, Kentucky, Kansas, Virginia, Villanova.

Die versnippering zie je de laatste jaren ook steeds meer terug in de draft en de keuzes van jonge high school spelers. Die gaan steeds minder naar Duke en Kentucky en meer naar andere scholen. Ook in de draft zie je dat terug: minder Duke en Kentucky (en Kansas) spelers hoog in de drafts de laatste paar jaar.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198585110
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:57 schreef Salina het volgende:
Vandaag begint het NCAA Tournament (March Madness). Zonder Duke en Kentucky. Nog animo voor hier? Ik ga wel wat potten kijken. Beloofd een open toernooi te worden zonder de twee grote teams (beiden matig dit jaar, Kentucky gewoon slecht). Er zijn denk ik weinig uitstekers, buiten Gonzaga. Verder zijn er wat andere teams dan de laatste jaren die het goed doen (Tennessee, Alabama, Ohio State, Illinois). Weer eens wat anders dan Duke, Kentucky, Kansas, Virginia, Villanova.

Die versnippering zie je de laatste jaren ook steeds meer terug in de draft en de keuzes van jonge high school spelers. Die gaan steeds minder naar Duke en Kentucky en meer naar andere scholen. Ook in de draft zie je dat terug: minder Duke en Kentucky (en Kansas) spelers hoog in de drafts de laatste paar jaar.
Rond Final Four heb ik weleens gekeken als het uitkwam :)
  vrijdag 19 maart 2021 @ 14:02:18 #71
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_198587268
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:48 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nog 1 echt serieus goede speler erbij zou ze wel helpen.

Ik vond die Powell zich goed ontwikkelen vlak voordat ie zijn achillespees scheurde. Maar dat is sindsdien niet meer wat.
Echt zonde van Powell, die vond ik ook echt al een hele goeie speler voor de blessure. Geen idee of hij nog niet fit is, gewoon geen speeltijd krijgt of nooit meer de oude wordt.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_198597192
Ohio er iig al uit :o
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 maart 2021 @ 09:05:38 #73
426493 crew  PippenScottie
pi_198599424
Er zijn best wat Nederlanders actiever in March Madness.
Het bekendst is Matt Haarms, hij is vierdejaars en is overgestapt naar BYU, de mormonen universiteit in Salt Lake City. Waarschijnlijk zal Haarms zich na dit seizoen beschikbaar stellen voor de draft.

Interessant om in de gaten te houden is ook Tristan Enaruna. Jongen komt uit Almere, is nu negentien jaar en speelt voor Kansas, kenners weten dat dat een serieuze college die legio profspelers heeft voortgebracht.
Enaruna is nu bankzitter en krijgt niet veel speeltijd, maar dat kan de komende jaren komen.
  Redactie Sport zaterdag 20 maart 2021 @ 12:56:58 #74
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_198602031
Tristan Enaruna is een enorn talent ja! Hoop dat hij volgend seizoen meer speeltijd gaat krijgen.
pi_198602684
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 09:05 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn best wat Nederlanders actiever in March Madness.
Het bekendst is Matt Haarms, hij is vierdejaars en is overgestapt naar BYU, de mormonen universiteit in Salt Lake City. Waarschijnlijk zal Haarms zich na dit seizoen beschikbaar stellen voor de draft.

Interessant om in de gaten te houden is ook Tristan Enaruna. Jongen komt uit Almere, is nu negentien jaar en speelt voor Kansas, kenners weten dat dat een serieuze college die legio profspelers heeft voortgebracht.
Enaruna is nu bankzitter en krijgt niet veel speeltijd, maar dat kan de komende jaren komen.
Ken ik van naam. Is dat een Nederlander? Tof.
Matt Haarms speelt vandaag met BYU. Volgens mij 's nachts pas om een uur of 2. Of iig heel laat. Wil het eigenlijk toch wel zien. Misschien wel zijn laatste wedstrijd. Wie weet.

Gister paar potjes gezien, de eerste was meteen leuk (Florida in OT). Ook al een paar upsets.

Edit: BYU speelt om 2.40 NL tijd en Kansas 20.15. Die kan ik wel meepikken dan. BYU en ook Gonzaga (2.20) is wel erg laat helaas.

[ Bericht 5% gewijzigd door Salina op 20-03-2021 14:13:19 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')