abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:22:41 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_198298754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 07:16 schreef Bugno3 het volgende:
Hennie Henrichs erelid.

@:PowerLoungen
Daar heeft @PowerLoungen een leuk gifje bij.
Oh.
pi_198298771
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar heeft @:PowerLoungen een leuk gifje bij.
Mijn mention was natuurlijk niet zonder reden.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:26:46 #278
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_198298799
ihattaren loopt pas volgend jaar uit zijn contract toch?
wat zou psv nu voor hem willen hebben als we in de zomer mo willen overnemen?

alles onder de 12 miljoen zou ik meteen doen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:29:00 #279
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_198298829
quote:
19s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:26 schreef mokkiemok het volgende:
ihattaren loopt pas volgend jaar uit zijn contract toch?
wat zou psv nu voor hem willen hebben als we in de zomer mo willen overnemen?

alles onder de 12 miljoen zou ik meteen doen.
Dat gaat PSV natuurlijk nooit doen al is hij niet echt meer waard gezien zijn prestaties.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:29:48 #280
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_198298837
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:29 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat gaat PSV natuurlijk nooit doen al is hij niet echt meer waard gezien zijn prestaties.
het kan zomaar uitlopen op een gevalletje, nu nog iets cashen of volgend jaar transfervrij weg
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:32:26 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_198298874
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:29 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat gaat PSV natuurlijk nooit doen al is hij niet echt meer waard gezien zijn prestaties.
PSV heeft het geld hard nodig anders, dus misschien is er dan niet veel keuze. Zeker als ze weten dat Ihattaren en die Schmidt toch geen klik hebben.
Oh.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:34:35 #282
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_198298908
voor wie in de plaats zou mo bij ons het veld staan?
hoe zie je een opstelling met mo voor je?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:35:08 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198298917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:29 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat gaat PSV natuurlijk nooit doen al is hij niet echt meer waard gezien zijn prestaties.
PSV heeft niet zoveel te willen in deze tenzij er een hoog bod is van een andere club maar mocht Ihattaren naar Ajax willen en Ajax wil hem ook dan regelt Raiola dat wel.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:39:20 #284
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_198298971
hoe is het eigenlijk met bergwijn?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_198299081
quote:
19s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:26 schreef mokkiemok het volgende:
ihattaren loopt pas volgend jaar uit zijn contract toch?
wat zou psv nu voor hem willen hebben als we in de zomer mo willen overnemen?

alles onder de 12 miljoen zou ik meteen doen.
Ik vind de wijze waarop Ihattaren zich opstelt verschrikkelijk voor een prof met dik salaris en ergens verwacht ik niet dat hij ooit nog iets gaat laten zien. Hij parasiteert op een paar leuke potjes uit 2019 en een enkel moment in 2020, maar dat is niet genoeg om je zo verongelijkt en als vedette te gedragen.

Maar uiteindelijk wint mijn voetbalhart het toch altijd in dit soort discussies. Als hij bij een andere club wel zijn beloften van 2 jaar terug in kan lossen, dan hoop ik dat hij die kans krijgt. En of dat dan in Turkije, Portugal of bij Ajax is maakt me niet zoveel uit. En ook niet of hij dan 5, 10 of 12 miljoen oplevert. Als PSV hem niet aan de praat krijgt moeten ze hem ergens anders de kans geven. Misschien dat een andere omgeving of voetbalvisie hem op gang krijgt.

Talent heeft hij absoluut, maar mentaal is hij verschrikkelijk zwak, zo blijkt. Misschien ook dat een tijdje uit de omgeving waar hij zoveel verdriet en ellende heeft meegemaakt hem helpt.

Uiteindelijk is het ook maar gewoon een jonge kerel die met vanalles en nog wat worstelt. Daarmee wil ik zijn gedrag niet goed praten maar tegelijkertijd wil ik hem als mens en als voetballer ook niet meteen afschrijven. Gewoon de kans geven, desnoods bij Ajax, met een leuke doorverkoopclausule. En niet met ruzie uit elkaar gaan, daar schiet niemand wat mee op.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:47:14 #286
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_198299103
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

PSV heeft niet zoveel te willen in deze tenzij er een hoog bod is van een andere club maar mocht Ihattaren naar Ajax willen en Ajax wil hem ook dan regelt Raiola dat wel.
Ah oké. Nou ja, ik zou het wel grappig vinden. Ook omdat ik sterke twijfels heb of Ihatarren het gaat redden.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:49:56 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_198299136
quote:
19s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:34 schreef mokkiemok het volgende:
voor wie in de plaats zou mo bij ons het veld staan?
hoe zie je een opstelling met mo voor je?
Voor nu zie ik in hem vooral een bankzitter ipv Labyad en Ekkelenkamp.

Al denk ik niet eens dat Ajax een poging gaat wagen daardoor, andere posities zullen meer prioriteit hebben.
Oh.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:50:24 #288
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_198299143
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik vind de wijze waarop Ihattaren zich opstelt verschrikkelijk voor een prof met dik salaris en ergens verwacht ik niet dat hij ooit nog iets gaat laten zien. Hij parasiteert op een paar leuke potjes uit 2019 en een enkel moment in 2020, maar dat is niet genoeg om je zo verongelijkt en als vedette te gedragen.

Maar uiteindelijk wint mijn voetbalhart het toch altijd in dit soort discussies. Als hij bij een andere club wel zijn beloften van 2 jaar terug in kan lossen, dan hoop ik dat hij die kans krijgt. En of dat dan in Turkije, Portugal of bij Ajax is maakt me niet zoveel uit. En ook niet of hij dan 5, 10 of 12 miljoen oplevert. Als PSV hem niet aan de praat krijgt moeten ze hem ergens anders de kans geven. Misschien dat een andere omgeving of voetbalvisie hem op gang krijgt.

Talent heeft hij absoluut, maar mentaal is hij verschrikkelijk zwak, zo blijkt. Misschien ook dat een tijdje uit de omgeving waar hij zoveel verdriet en ellende heeft meegemaakt hem helpt.

Uiteindelijk is het ook maar gewoon een jonge kerel die met vanalles en nog wat worstelt. Daarmee wil ik zijn gedrag niet goed praten maar tegelijkertijd wil ik hem als mens en als voetballer ook niet meteen afschrijven. Gewoon de kans geven, desnoods bij Ajax, met een leuke doorverkoopclausule. En niet met ruzie uit elkaar gaan, daar schiet niemand wat mee op.
mij wel, ik hoop dat psv geen cent aan hem verdient en dan hij naar Ajax komt, de sterren van de hemel speelt en voor 50 miljoen naar een topclub gaat. ik ben namelijk van mening dat ze eigenhandig mo de kant hebben opgeduwd dat hij zich nu zo gedraagt.
ik volg vrijwel enkel de eredivisie, en dan eigenlijk vrijwel enkel Ajax. als een speler vertrekt zie ik hem eigenlijk nog zelden terug en zal het mij een worst wezen of ze ergens anders weer goed spelen. Enkel dat het aanzien van Ajax positief stijgt als zo'n speler het daarna ook weer waarmaakt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:52:52 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198299183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:47 schreef fetX het volgende:

[..]

Ah oké. Nou ja, ik zou het wel grappig vinden. Ook omdat ik sterke twijfels heb of Ihatarren het gaat redden.
Ik twijfel ook en van mij hoeft hij ook niet naar Ajax hoor maar het is natuurlijk wel een toptalent dat mocht hij naar het buitenland gaan toch wel verloren lijkt, in NL heeft hij meer kans van slagen.
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:53:59 #290
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_198299195
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik twijfel ook en van mij hoeft hij ook niet naar Ajax hoor maar het is natuurlijk wel een toptalent dat mocht hij naar het buitenland gaan toch wel verloren lijkt, in NL heeft hij meer kans van slagen.
Dat ben ik met je eens.
pi_198299381
quote:
19s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:50 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

mij wel, ik hoop dat psv geen cent aan hem verdient en dan hij naar Ajax komt, de sterren van de hemel speelt en voor 50 miljoen naar een topclub gaat. ik ben namelijk van mening dat ze eigenhandig mo de kant hebben opgeduwd dat hij zich nu zo gedraagt.
ik volg vrijwel enkel de eredivisie, en dan eigenlijk vrijwel enkel Ajax. als een speler vertrekt zie ik hem eigenlijk nog zelden terug en zal het mij een worst wezen of ze ergens anders weer goed spelen. Enkel dat het aanzien van Ajax positief stijgt als zo'n speler het daarna ook weer waarmaakt.
Achja, ik snap prima dat jij als Ajax-supporter er zo in staat.

Wel bijzonder dat je zegt vrijwel uitsluitend Ajax te volgen en toch een mening lijkt te hebben over de interne gang van zaken bij PSV.

Ik zou niet weten in hoeverre PSV hem naar de uitgang drukt. Ik weet alleen wat er in de media naar buiten komt en kijk naar zijn prestaties over de afgelopen twee seizoenen en zijn gedrag langs de lijnen, zijn steeds terugkerende verongelijktheid en overgewicht.

Enige conclusie die ik daaruit trek is dat het kennelijk geen match is tussen Ihattaren en PSV. Of één van de twee partijen daar meer schuld aan heeft dan de ander is lastig bepalen. Ik weet alleen dat hij alle ruimte en steun heeft gehad in de periode dat het met zijn vader slecht ging en toen hij overleed. Dat heeft hij ook zelf naar buiten gebracht en aangegeven dat hij de club en supporters dankbaar was. En hij is niet het type voor toneelspelen over dat soort zaken.

Het werkt niet, dus iets anders proberen.
pi_198299502
quote:
19s.gif Op woensdag 3 maart 2021 10:34 schreef mokkiemok het volgende:
voor wie in de plaats zou mo bij ons het veld staan?
hoe zie je een opstelling met mo voor je?
Denk niet dat hij direct in de basis zou spelen eigenlijk.
pi_198299517
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Achja, ik snap prima dat jij als Ajax-supporter er zo in staat.

Wel bijzonder dat je zegt vrijwel uitsluitend Ajax te volgen en toch een mening lijkt te hebben over de interne gang van zaken bij PSV.

Ik zou niet weten in hoeverre PSV hem naar de uitgang drukt. Ik weet alleen wat er in de media naar buiten komt en kijk naar zijn prestaties over de afgelopen twee seizoenen en zijn gedrag langs de lijnen, zijn steeds terugkerende verongelijktheid en overgewicht.

Enige conclusie die ik daaruit trek is dat het kennelijk geen match is tussen Ihattaren en PSV. Of één van de twee partijen daar meer schuld aan heeft dan de ander is lastig bepalen. Ik weet alleen dat hij alle ruimte en steun heeft gehad in de periode dat het met zijn vader slecht ging en toen hij overleed. Dat heeft hij ook zelf naar buiten gebracht en aangegeven dat hij de club en supporters dankbaar was. En hij is niet het type voor toneelspelen over dat soort zaken.

Het werkt niet, dus iets anders proberen.
Dat zijn van die gewenste media antwoorden, zeker weten doe je het nooit.
  woensdag 3 maart 2021 @ 11:15:03 #294
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_198299523
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:13 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Denk niet dat hij direct in de basis zou spelen eigenlijk.
dat denk ik dus ook niet, zou voor mo eigenlijk juist perfect zijn om dus nu de overstap te maken, mocht hij dat ambiëren. kan hij rustig gebracht worden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 3 maart 2021 @ 11:17:08 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198299552
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zou niet weten in hoeverre PSV hem naar de uitgang drukt. Ik weet alleen wat er in de media naar buiten komt en kijk naar zijn prestaties over de afgelopen twee seizoenen en zijn gedrag langs de lijnen, zijn steeds terugkerende verongelijktheid en overgewicht.
Hoe zie je zo'n statement van PSV dan, is toch totaal onnodig het op deze manier naar buiten te brengen, is gewoon een interne aangelegenheid maar dit is een afscheidsbrief.

Verder sta ik er iets anders in want ben van mening dat Ajax alleen maar gebaat is bij een goed PSV en sowieso concurrentie het liefst ook van Feyenoord en iedere andere club met ambities, dat de competitie eind februari "vorentschieden" is lijkt me geen goed teken.
pi_198299554
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:13 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Denk niet dat hij direct in de basis zou spelen eigenlijk.
Dat lijkt me ook. Verder is hij op zijn best in een vrije rol achter de spitsen, of wanneer hij als buitenspeler veel van positie mag wisselen.

Verdedigend moet er wel wat opgevangen worden, maar dat is in de speelstijl van Ajax minder een probleem dan bij PSV.

Maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat hij in de huidige Ajax-selectie iets te zoeken heeft.
pi_198299612
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook. Verder is hij op zijn best in een vrije rol achter de spitsen, of wanneer hij als buitenspeler veel van positie mag wisselen.

Verdedigend moet er wel wat opgevangen worden, maar dat is in de speelstijl van Ajax minder een probleem dan bij PSV.

Maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat hij in de huidige Ajax-selectie iets te zoeken heeft.
Precies, weinig ruimte momenteel. Op het middenveld komt hij sowieso niet met Klaassen en Gravenberch.
En dan vergeet ik Kudus ook nog.
pi_198299652
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hoe zie je zo'n statement van PSV dan, is toch totaal onnodig het op deze manier naar buiten te brengen, is gewoon een interne aangelegenheid maar dit is een afscheidsbrief.

Verder sta ik er iets anders in want ben van mening dat Ajax alleen maar gebaat is bij een goed PSV en sowieso concurrentie het liefst ook van Feyenoord en iedere andere club met ambities, dat de competitie eind februari "vorentschieden" is lijkt me geen goed teken.
Ben het met je eens dat het statement niet nodig was. Het is je indekken voor de buitenwereld die niet begrijpt waarom hij niet speelt en dat is totaal onprofessioneel. Tegelijkertijd is dat wel een gevolg van het probleem wat al speelde en niet de oorzaak. En het is gewoon niet helder waar dat interne probleem door veroorzaakt is. En tegelijkertijd ook weinig boeiend als het onoplosbaar blijkt. Botsende karakters, misplaatst vedette gedrag, trainer die niet met jongens met een eigen mening kan omgaan. Het zal allemaal meespelen.

Verder ben ik het met je eens dat Ajax gebaat is bij sterke concurrentie in de Eredivisie, maar of Ihattaren 5 of 10 miljoen oplevert maakt in dat opzicht niet zo gek veel uit. Het is meer dat ik types als mokkiemok daarin niet begrijp, de haat voor de concurrent is dan groter dan de liefde voor het voetbal of de eigen club/competitie en dat vind ik wat vreemd.
  woensdag 3 maart 2021 @ 11:30:34 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198299754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het statement niet nodig was. Het is je indekken voor de buitenwereld die niet begrijpt waarom hij niet speelt en dat is totaal onprofessioneel. Tegelijkertijd is dat wel een gevolg van het probleem wat al speelde en niet de oorzaak. En het is gewoon niet helder waar dat interne probleem door veroorzaakt is. En tegelijkertijd ook weinig boeiend als het onoplosbaar blijkt. Botsende karakters, misplaatst vedette gedrag, trainer die niet met jongens met een eigen mening kan omgaan. Het zal allemaal meespelen.

Verder ben ik het met je eens dat Ajax gebaat is bij sterke concurrentie in de Eredivisie, maar of Ihattaren 5 of 10 miljoen oplevert maakt in dat opzicht niet zo gek veel uit. Het is meer dat ik types als mokkiemok daarin niet begrijp, de haat voor de concurrent is dan groter dan de liefde voor het voetbal of de eigen club/competitie en dat vind ik wat vreemd.
Het is natuurlijk beter als Ihattaren voor 50 miljoen van PSV naar elders gaat, die kans lijkt nu verkeken.
  woensdag 3 maart 2021 @ 11:33:58 #300
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_198299803
quote:
0s.gif Op woensdag 3 maart 2021 11:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het statement niet nodig was. Het is je indekken voor de buitenwereld die niet begrijpt waarom hij niet speelt en dat is totaal onprofessioneel. Tegelijkertijd is dat wel een gevolg van het probleem wat al speelde en niet de oorzaak. En het is gewoon niet helder waar dat interne probleem door veroorzaakt is. En tegelijkertijd ook weinig boeiend als het onoplosbaar blijkt. Botsende karakters, misplaatst vedette gedrag, trainer die niet met jongens met een eigen mening kan omgaan. Het zal allemaal meespelen.

Verder ben ik het met je eens dat Ajax gebaat is bij sterke concurrentie in de Eredivisie, maar of Ihattaren 5 of 10 miljoen oplevert maakt in dat opzicht niet zo gek veel uit. Het is meer dat ik types als mokkiemok daarin niet begrijp, de haat voor de concurrent is dan groter dan de liefde voor het voetbal of de eigen club/competitie en dat vind ik wat vreemd.
nou dat heb je dan verkeerd gezien. het is meer dat psv mij helemaal niks kan schelen, ik heb geen haat richting concurrenten. ik ben ook van mening dat concurrentie je sterker maakt.
als ze psv morgen opdoeken, zal het mij niks doen. Dat is niet omdat ik psv haat of wat dan ook, maar gewoonweg dat hij mij echt niks kan schelen. zelfde geld voor elke andere club ter wereld.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')