quote:Op zondag 28 februari 2021 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En een pingel onthouden.
Maar nee, het is geen bevoordeling hoor...
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 28 februari 2021 16:11 schreef PSVCL het volgende:
Wat een pech weer
Zal je zien dat die 1-1 straks valt
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En een pingel onthouden.
nee, dat is geen willekeur.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich prima dat hands is hands, maar als een verdediger op deze manier hands in de 16 maakt is het ineens aangeschoten en geen penalty. Dat is wel behoorlijke willekeur...
Niet zo boos. Is maar een spelletje.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En een pingel onthouden.
Laat ik het dan zo zeggen, in verdedigend opzicht is dit altijd een discussie, maar in aanvallend opzicht is het ten alle tijden hands. Dat vind ik raar.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Worden ze vaak genoeg wel voor gegeven (en vaak ook niet)
Sowquote:Op zondag 28 februari 2021 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Blind zo achter het muurtje had gelegen had ie waarschijnlijk een schokje gehad
quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als het muurtje springt en de bal er onderdoorgaat
Ik betwijfel of deze post een like gaat ontvangen.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Blind zo achter het muurtje had gelegen had ie waarschijnlijk een schokje gehad
Dit kan niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik niet. Bij aanvallend hands kan je zo makkelijk een lijn trekken, bij verdedigend hands krijg je het vervelende bijgevolg dat aanvallers op handen gaan mikken.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen, in verdedigend opzicht is dit altijd een discussie, maar in aanvallend opzicht is het ten alle tijden hands. Dat vind ik raar.
Beter Nouri daar neerleggen, heeft ie toch een functie en krijgt zijn familie toch nog de miljoenen.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV speelt ook al meer uitwedstrijdenquote:Op zondag 28 februari 2021 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En een pingel onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |