Ik heb ook geen ideequote:Op zondag 28 februari 2021 21:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de Sims 1 bestaat ie. Geen idee of de andere versies het ook hebben.
Dat is een cheat, geen modquote:Op zondag 28 februari 2021 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ideeQua mods gebruik ik alleen motherlode, want ik vind het echt irritant dat ik niet meteen een mooi huis kan bouwen, of Sims die kan laten kopen, en dat het geld dan meteen op is
![]()
Waar kan je die mod voor de simulatie waarin wij leven downloaden?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ideeQua mods gebruik ik alleen motherlode, want ik vind het echt irritant dat ik niet meteen een mooi huis kan bouwen, of Sims die kan laten kopen, en dat het geld dan meteen op is
![]()
Die hoef ik niet te hebben hoor.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar kan je die mod voor de simulatie waarin wij leven downloaden?
Ik zou best wel ff snel een mooi huis willen bouwenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te hebben hoor.
Zoveel macht heb ik niet Koen!quote:Op zondag 28 februari 2021 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar kan je die mod voor de simulatie waarin wij leven downloaden?
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou best wel ff snel een mooi huis willen bouwen
Unlimited health potionsquote:Op zondag 28 februari 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
Als jullie één mod mochten maken voor het leven zelf, wat zou het dan zijn?
Is één van de mods hier kapot dan?quote:Op zondag 28 februari 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
Nou ja. Oneindig leven is denk ik minder leuk dan het lijktquote:Op zondag 28 februari 2021 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Is unlimited health dan niet handiger?
En dan moet San Remo nog beginnenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben ze gebroken Fred, omdat wij het moeilijkst te modden subforum zijn
Een wenslamp die al m'n wensen laat uitkomenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:39 schreef Strani het volgende:
Da's waar. Maar in elk geval een lange tijd gezónd leven is dan wel weer leuk. Inclusief mentale gezondheid.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Oneindig leven is denk ik minder leuk dan het lijkt
Daarom. Plus dat je ze dan ook kunt weggeven.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar. Maar in elk geval een lange tijd gezónd leven is dan wel weer leuk. Inclusief mentale gezondheid.
Ah, daar is over nagedacht!quote:Op zondag 28 februari 2021 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom. Plus dat je ze dan ook kunt weggeven.
Dat werkt niet. Dan wordt alles gewoon weer duurder, vrees ik. Dan beter een 'we hebben van alles een overschot'-mod.quote:
Geen gezeik iedereen rijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Dan wordt alles gewoon weer duurder, vrees ik. Dan beter een 'we hebben van alles een overschot'-mod.
Yup, de hogere machten draaien een sim en gooien er af en toe wat verassende wendingen in zoals een virus om te kijken hoe we er op reagerenquote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, daar is over nagedacht!![]()
Maar wacht even, zeg je nou dat het leven een multiplayer experience is?
Het is zowel een solo als multiplayer jaquote:Op zondag 28 februari 2021 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, daar is over nagedacht!![]()
Maar wacht even, zeg je nou dat het leven een multiplayer experience is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |