abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198248740

Het is bijna september dus een nieuwe FIFA staat weer voor de deur: FIFA 18 19 20. De meest populaire en eigenlijk het enige wat boeit op FIFA (lees: wat het meest aan cash oplevert voor EA) is natuurlijk FIFA Ultimate Team, beter bekend als FUT. Dat staat dan ook centraal in deze reeks.

Nieuw dit jaar zijn de tenues van clubs, wat logo updates en nieuwe player faces. Ook is de La Liga een officiële sponsor dus alle stadions en meer faces. Voor de rest hebben ze China toegevoegd dus verwacht veel cheese met spelers als Hulk of Carrasco. Voor de rest kleine updates, fysiek is de shit, pace is shit. Bijna vergeten, de CL en EL is ook aanwezig!

Nieuw is Volta dit jaar en vrije trappen zijn nieuw, noujah nieuw... Oh en er zijn wat Icons bijgekomen zoals Zidane, Koeman, Kaka, Pirlo etc

* FUT 20: https://www.ea.com/nl-nl/(...)imate-team/fut-icons
* Prices: https://www.futbin.com
* Squadbuilding: https://www.futhead.com
* Webapp: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app
* Ratings top 100: https://www.ea.com/nl-nl/(...)ayer-ratings-top-100

Bespreek in dit topic hoeveel geld jij dit jaar gaat verknallen aan FIFA points om uiteindelijk packs te openen om achteraf spijt te krijgen. Brand los.

Ja ik zag dat niemand een topic opende dus daarom doe ik het maar gr gr
  zondag 28 februari 2021 @ 13:30:02 #2
269692 Divje
brr brr patapim
pi_198248805
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:19 schreef lesleyyb het volgende:
Mensen wees blij dat jullie uberhaupt friendlies voor icon swaps kunnen spelen, op pc is sinds een paar weken de matchmaking zo fucked dat je 2 minuten bezig bent een pot te vinden, en dan is het 9/10 keer tegen dezelfde speler als degene die je de pot ervoor verslagen hebt waardoor die vertrekt voordat de aftrap genomen is -_-
Dat was voor die La Liga en Ligue1 ook op de PS4 zo, te vaak tegen dezelfde speler gespeeld. In de Silver Lounge kan ik geen eens een tegenstander vinden :')

Wel een Yuri, Oblak, Lloris, Fabinho en 2x Di Maria gepackt uit die 81+ en 82+ x25 swaps. Was de ergernis wel waard :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_198248967
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat was voor die La Liga en Ligue1 ook op de PS4 zo, te vaak tegen dezelfde speler gespeeld. In de Silver Lounge kan ik geen eens een tegenstander vinden :')

Wel een Yuri, Oblak, Lloris, Fabinho en 2x Di Maria gepackt uit die 81+ en 82+ x25 swaps. Was de ergernis wel waard :')
Wat gek, dat heb ik helemaal niet. Kan altijd snel tegenstanders vinden.
Ik ga nog even wachten met die packs tot er een SBC speler is die ik wil doen. Heb nu al best veel fodder, en dan kan ik eventueel dubbel meteen inzetten.
  zondag 28 februari 2021 @ 13:41:01 #4
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_198248985
Volgens de EA chat zit er wat delay in de game en is het team ermee bezig, you don't say _O- mogen ze wel eens opschieten want tis al paar weken zo.
  zondag 28 februari 2021 @ 13:50:41 #5
269692 Divje
brr brr patapim
pi_198249154
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 13:40 schreef papert het volgende:

[..]

Wat gek, dat heb ik helemaal niet. Kan altijd snel tegenstanders vinden.
Ik ga nog even wachten met die packs tot er een SBC speler is die ik wil doen. Heb nu al best veel fodder, en dan kan ik eventueel dubbel meteen inzetten.
Nouja, was volgens mij zo vlak voor dat moment dat ze matchmaking uitschakelden :P
Die silver lounge heb ik opgegeven na de zoveelste keer, hele team verkocht :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_198249724
Weer Goud 1 dit weekend :P Gaat best prima.
pi_198253557
Zaterdagochtend toch weer RTTF Kessie gekocht.
Duncan en Milinkovic-Savic er uit, voor Kessie en Tonali.
Weet dat Kessie wat overpriced is, maar ik haal nu zo veel makkelijker m'n overwinningen binnen, dat het het waard is. Ook al verlies ik er vast wat coins op uiteindelijk.
pi_198262677
Eindelijk weer eens squad battle rewards omdat ik die had gespeeld voor die icon swaps.

Elite 2 gehaald, alleen 1 speler van 83 :')
  maandag 1 maart 2021 @ 10:13:08 #9
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_198264412
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 07:37 schreef Max23 het volgende:
Eindelijk weer eens squad battle rewards omdat ik die had gespeeld voor die icon swaps.

Elite 2 gehaald, alleen 1 speler van 83 :')
Alles in die 81 pLayer pick knallen
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  maandag 1 maart 2021 @ 10:17:09 #10
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_198264452
Eindelijk Goud 3 gehaald, ging in het begin toch erg slecht, weer terug naar Ronaldo gegaan, en die liet zijn kwaliteit wel zien. En Figo is zo fijn en snel en sterk

Ik kan echter helemaal niks met Mane. Amper goals en weinig assist. Sparen voor Neymar, en dan met Icon Swaps maar voor Cole gaan als linksback.

maandag 1 maart 2021 @ 10:37:28 #11
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_198264769
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk Goud 3 gehaald, ging in het begin toch erg slecht, weer terug naar Ronaldo gegaan, en die liet zijn kwaliteit wel zien. En Figo is zo fijn en snel en sterk

Ik kan echter helemaal niks met Mane. Amper goals en weinig assist. Sparen voor Neymar, en dan met Icon Swaps maar voor Cole gaan als linksback.

[ afbeelding ]
Mane is eigenlijk gewoon Mbappe zonder 5* skills, zou ook de tokens gebruiken voor iets anders dan Cole. Kurzawa of Ferland Mendy zijn zeker moet minder. Misschien kan je Yuri proberen als je echt een andere LB wilt.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
pi_198264783
quote:

[ afbeelding ]
Met dit team Goud 3? Zou denken dat je meer kunt halen. Of krijg je vaak hele goede tegenstanders?Ik heb niet een geweldig team (ben ook niet goed) en haal Goud 3. Met een betere voorhoede en cvm haal ik makkelijk goud 2. WL zou leuker zijn als ik niet tegen alleen maar tegen BPL teams + Rooney speel. Welgeteld 28 wedstrijden gespeeld en 25 met exact hetzelfde team. Dus BPL+Rooney. De andere twee waren Serie A en Fransen League. Hoe vinden mensen dit nog leuk?
  maandag 1 maart 2021 @ 10:38:40 #13
139407 jorienvdherik
pi_198264797
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:37 schreef leeroy het volgende:

[..]

Mane is eigenlijk gewoon Mbappe zonder 5* skills, zou ook de tokens gebruiken voor iets anders dan Cole. Kurzawa of Ferland Mendy zijn zeker moet minder. Misschien kan je Yuri proberen als je echt een andere LB wilt.
Wil Cole voor de link met Jones, die erg goed is trouwens.
  maandag 1 maart 2021 @ 10:50:03 #14
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_198265020
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Wil Cole voor de link met Jones, die erg goed is trouwens.
Hoeveel coins heb je nu op de bank?
  maandag 1 maart 2021 @ 10:53:34 #15
139407 jorienvdherik
pi_198265090
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:50 schreef leeroy het volgende:

[..]

Hoeveel coins heb je nu op de bank?
30.000 maar
pi_198266076
quote:

[ afbeelding ]
Probeer niet je team te veranderen, maar je mentaliteit.
In FIFA is het heel verleidelijk om te denken, dat als je een paar keer verliest, dat het aan je team ligt, en dat het anders moet.
Maar het ligt meestal aan;
je eigen spel/
Je tegenstanders/
geluk of pech/
hoe de gameplay is (weinig of geen lag)/ hoe je spelers presteren in de gameplay hoe die op dat moment is/
En je team

Maar je team pas op de laatste plaats. Heb hier nu al heel veel teams van jou langs zien komen, en die waren allemaal heel goed. Maar ondertussen heb je Ronaldo en Mbappe al meerdere keren verkocht en weer gekocht. Nu ga je dat weer ook met Neymar doen. TOTY Lewandowski waar je heel goed mee speelde (en ook is) is weer verkocht enz.

Je betaalt je blauw aan tax.
Houd je aan 1 team vast, en verbeter dan positie voor positie. Als je daarvoor de coins niet hebt, verkoop dat niet een andere speler uit je team om dat wel te doen, maar accepteer dat je de coins nog niet hebt, en spaar tot je ze wel hebt.

Als je een paar keer verliest, accepteer dat dan, en ga niet gelijk nadenken over een ander team.
  maandag 1 maart 2021 @ 13:49:32 #17
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_198267870

Dit is hoe mijn huidige team nu in elkaar steekt. Had de afgelopen weken ff een uitstapje naar de PL gemaakt maar dat beviel toch niet. (Ingame staat Dembele in de spits en Dybala op rechts AM en Gomez op links AM)

Heb inmiddels weer 36k te besteden en de 1e prioriteit is toch echt de rechtsback positie.
Nadeel alleen is dat ik daar nog niet genoeg coins voor heb, wil Alex Moreno halen, en die daarna upgraden tot Nominee Navas.

Ik kan ook met de linksback beginnen en daar mendy upgraden naar Estupinan en vanaf daar verder naar Yuri (87).

Daarna ga ik Gomez upgraden naar TOTGS Gomez en daarna is Varane aan de beurt die vervangen gaat worden door zijn IF:)

Eigenlijk is het m'n doel om op elke positie een goede untradable te hebben :)

Natuurlijk heb ik die voor de RB positie wel en voor de CB ook wel maar Klaiber en Senesi linken niet zo lekker met de rest van mijn team ....

En als Atletico Madrid uitgeschakeld wordt door Chelsea en Herrera dus geen upgrade krijgt ga ik die ook nog vervangen :)

Vooralsnog is dit wel een lekker spelend team. iets meer snelheid voorin met Dembele ipv Suarez en een beter middenveld met prime Bergkamp ipv Baby Sanchez en Kroos kan ik bijna overal kwijt :)

Ik twijfel alleen over de positie van Dybala en Gomez. Ik heb ze nu dus aan de kant van hun minst favoriete been staan om de bal met finesse schot op doel te kunnen schieten. Weet niet of dat het slimst is om te doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dopekoe op 01-03-2021 13:54:51 ]
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  maandag 1 maart 2021 @ 15:43:53 #18
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_198269486
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:49 schreef Dopekoe het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is hoe mijn huidige team nu in elkaar steekt. Had de afgelopen weken ff een uitstapje naar de PL gemaakt maar dat beviel toch niet. (Ingame staat Dembele in de spits en Dybala op rechts AM en Gomez op links AM)

Heb inmiddels weer 36k te besteden en de 1e prioriteit is toch echt de rechtsback positie.
Nadeel alleen is dat ik daar nog niet genoeg coins voor heb, wil Alex Moreno halen, en die daarna upgraden tot Nominee Navas.

Ik kan ook met de linksback beginnen en daar mendy upgraden naar Estupinan en vanaf daar verder naar Yuri (87).

Daarna ga ik Gomez upgraden naar TOTGS Gomez en daarna is Varane aan de beurt die vervangen gaat worden door zijn IF:)

Eigenlijk is het m'n doel om op elke positie een goede untradable te hebben :)

Natuurlijk heb ik die voor de RB positie wel en voor de CB ook wel maar Klaiber en Senesi linken niet zo lekker met de rest van mijn team ....

En als Atletico Madrid uitgeschakeld wordt door Chelsea en Herrera dus geen upgrade krijgt ga ik die ook nog vervangen :)

Vooralsnog is dit wel een lekker spelend team. iets meer snelheid voorin met Dembele ipv Suarez en een beter middenveld met prime Bergkamp ipv Baby Sanchez en Kroos kan ik bijna overal kwijt :)

Ik twijfel alleen over de positie van Dybala en Gomez. Ik heb ze nu dus aan de kant van hun minst favoriete been staan om de bal met finesse schot op doel te kunnen schieten. Weet niet of dat het slimst is om te doen.

Je kan ook Mendy op RB zetten, hij heeft toch 5* WF, en 7 chem merk je toch niet. :) Estupinan op LB dan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 maart 2021 @ 16:50:27 #19
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_198270605
Reece James is wel de beste CB die ik heb gehad wat is die goed zeg. Prime Keane staat bij mij al 2 weekenden op CB die is ook briljant.
  maandag 1 maart 2021 @ 17:13:58 #20
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_198270904
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Reece James is wel de beste CB die ik heb gehad wat is die goed zeg. Prime Keane staat bij mij al 2 weekenden op CB die is ook briljant.
Was jij niet anti-backs op CB? :P
  maandag 1 maart 2021 @ 17:19:16 #21
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_198270969
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:13 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Was jij niet anti-backs op CB? :P
Het is ook belachelijk dat het zo goed werkt. Maar dat ging vooral over max chem waarin je elke RB of LB op CB kan gooien.
pi_198271011
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 15:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Je kan ook Mendy op RB zetten, hij heeft toch 5* WF, en 7 chem merk je toch niet. :) Estupinan op LB dan.
Dat was ook mijn idee voor zijn team :D
  maandag 1 maart 2021 @ 17:23:07 #23
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_198271028
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Het is ook belachelijk dat het zo goed werkt. Maar dat ging vooral over max chem waarin je elke RB of LB op CB kan gooien.
Ben het er wel mee eens hoor, bijna iedere back is beter op CV dan een echte CV (buiten Varane, Gomez en moments Boateng ofzo). Kunt beter met James en Klaiber spelen :')
pi_198272666
Nou, aardig wat fodder gespaard. Hoop op 19:00 een echt goede Icon SBC waar ik mee kan gaan starten.
  maandag 1 maart 2021 @ 19:05:26 #25
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_198272919
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:54 schreef papert het volgende:
Nou, aardig wat fodder gespaard. Hoop op 19:00 een echt goede Icon SBC waar ik mee kan gaan starten.
Player pick icon sbc, niet slecht.

Wel een gigantische sof dat er geen specifieke speler icon SBCs zijn :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')