Dat was voor die La Liga en Ligue1 ook op de PS4 zo, te vaak tegen dezelfde speler gespeeld. In de Silver Lounge kan ik geen eens een tegenstander vindenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:19 schreef lesleyyb het volgende:
Mensen wees blij dat jullie uberhaupt friendlies voor icon swaps kunnen spelen, op pc is sinds een paar weken de matchmaking zo fucked dat je 2 minuten bezig bent een pot te vinden, en dan is het 9/10 keer tegen dezelfde speler als degene die je de pot ervoor verslagen hebt waardoor die vertrekt voordat de aftrap genomen is -_-
Wat gek, dat heb ik helemaal niet. Kan altijd snel tegenstanders vinden.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat was voor die La Liga en Ligue1 ook op de PS4 zo, te vaak tegen dezelfde speler gespeeld. In de Silver Lounge kan ik geen eens een tegenstander vinden
Wel een Yuri, Oblak, Lloris, Fabinho en 2x Di Maria gepackt uit die 81+ en 82+ x25 swaps. Was de ergernis wel waard
Nouja, was volgens mij zo vlak voor dat moment dat ze matchmaking uitschakeldenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:40 schreef papert het volgende:
[..]
Wat gek, dat heb ik helemaal niet. Kan altijd snel tegenstanders vinden.
Ik ga nog even wachten met die packs tot er een SBC speler is die ik wil doen. Heb nu al best veel fodder, en dan kan ik eventueel dubbel meteen inzetten.
Alles in die 81 pLayer pick knallenquote:Op maandag 1 maart 2021 07:37 schreef Max23 het volgende:
Eindelijk weer eens squad battle rewards omdat ik die had gespeeld voor die icon swaps.
Elite 2 gehaald, alleen 1 speler van 83
Mane is eigenlijk gewoon Mbappe zonder 5* skills, zou ook de tokens gebruiken voor iets anders dan Cole. Kurzawa of Ferland Mendy zijn zeker moet minder. Misschien kan je Yuri proberen als je echt een andere LB wilt.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk Goud 3 gehaald, ging in het begin toch erg slecht, weer terug naar Ronaldo gegaan, en die liet zijn kwaliteit wel zien. En Figo is zo fijn en snel en sterk
Ik kan echter helemaal niks met Mane. Amper goals en weinig assist. Sparen voor Neymar, en dan met Icon Swaps maar voor Cole gaan als linksback.
[ afbeelding ]
Met dit team Goud 3? Zou denken dat je meer kunt halen. Of krijg je vaak hele goede tegenstanders?Ik heb niet een geweldig team (ben ook niet goed) en haal Goud 3. Met een betere voorhoede en cvm haal ik makkelijk goud 2. WL zou leuker zijn als ik niet tegen alleen maar tegen BPL teams + Rooney speel. Welgeteld 28 wedstrijden gespeeld en 25 met exact hetzelfde team. Dus BPL+Rooney. De andere twee waren Serie A en Fransen League. Hoe vinden mensen dit nog leuk?quote:Op maandag 1 maart 2021 10:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk Goud 3 gehaald, ging in het begin toch erg slecht, weer terug naar Ronaldo gegaan, en die liet zijn kwaliteit wel zien. En Figo is zo fijn en snel en sterk
Ik kan echter helemaal niks met Mane. Amper goals en weinig assist. Sparen voor Neymar, en dan met Icon Swaps maar voor Cole gaan als linksback.
[ afbeelding ]
Wil Cole voor de link met Jones, die erg goed is trouwens.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:37 schreef leeroy het volgende:
[..]
Mane is eigenlijk gewoon Mbappe zonder 5* skills, zou ook de tokens gebruiken voor iets anders dan Cole. Kurzawa of Ferland Mendy zijn zeker moet minder. Misschien kan je Yuri proberen als je echt een andere LB wilt.
Hoeveel coins heb je nu op de bank?quote:Op maandag 1 maart 2021 10:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wil Cole voor de link met Jones, die erg goed is trouwens.
Probeer niet je team te veranderen, maar je mentaliteit.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook Mendy op RB zetten, hij heeft toch 5* WF, en 7 chem merk je toch niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:49 schreef Dopekoe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe mijn huidige team nu in elkaar steekt. Had de afgelopen weken ff een uitstapje naar de PL gemaakt maar dat beviel toch niet. (Ingame staat Dembele in de spits en Dybala op rechts AM en Gomez op links AM)
Heb inmiddels weer 36k te besteden en de 1e prioriteit is toch echt de rechtsback positie.
Nadeel alleen is dat ik daar nog niet genoeg coins voor heb, wil Alex Moreno halen, en die daarna upgraden tot Nominee Navas.
Ik kan ook met de linksback beginnen en daar mendy upgraden naar Estupinan en vanaf daar verder naar Yuri (87).
Daarna ga ik Gomez upgraden naar TOTGS Gomez en daarna is Varane aan de beurt die vervangen gaat worden door zijn IF:)
Eigenlijk is het m'n doel om op elke positie een goede untradable te hebben
Natuurlijk heb ik die voor de RB positie wel en voor de CB ook wel maar Klaiber en Senesi linken niet zo lekker met de rest van mijn team ....
En als Atletico Madrid uitgeschakeld wordt door Chelsea en Herrera dus geen upgrade krijgt ga ik die ook nog vervangen
Vooralsnog is dit wel een lekker spelend team. iets meer snelheid voorin met Dembele ipv Suarez en een beter middenveld met prime Bergkamp ipv Baby Sanchez en Kroos kan ik bijna overal kwijt
Ik twijfel alleen over de positie van Dybala en Gomez. Ik heb ze nu dus aan de kant van hun minst favoriete been staan om de bal met finesse schot op doel te kunnen schieten. Weet niet of dat het slimst is om te doen.
Was jij niet anti-backs op CB?quote:Op maandag 1 maart 2021 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Reece James is wel de beste CB die ik heb gehad wat is die goed zeg. Prime Keane staat bij mij al 2 weekenden op CB die is ook briljant.
Het is ook belachelijk dat het zo goed werkt. Maar dat ging vooral over max chem waarin je elke RB of LB op CB kan gooien.quote:
Dat was ook mijn idee voor zijn teamquote:Op maandag 1 maart 2021 15:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kan ook Mendy op RB zetten, hij heeft toch 5* WF, en 7 chem merk je toch niet.Estupinan op LB dan.
Ben het er wel mee eens hoor, bijna iedere back is beter op CV dan een echte CV (buiten Varane, Gomez en moments Boateng ofzo). Kunt beter met James en Klaiber spelenquote:Op maandag 1 maart 2021 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk dat het zo goed werkt. Maar dat ging vooral over max chem waarin je elke RB of LB op CB kan gooien.
Player pick icon sbc, niet slecht.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:54 schreef papert het volgende:
Nou, aardig wat fodder gespaard. Hoop op 19:00 een echt goede Icon SBC waar ik mee kan gaan starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |