SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2021 10:51 schreef jerney het volgende:
Jeetje ik post ook eens mee, doe ik het zo goed?
Nee dat ga je niet doen, je gaat je beste kleren aantrekken, je zet een snaakse glimlach op je gezicht, oefent even je meest nonchalante houding voor de spiegel en je gaat het knappe koffiemeisje ten dans vragen, doe!!!quote:Op zondag 28 februari 2021 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo de afwas doen en de elleboogoefeningetjes. Huehue![]()
En ik ben weer het beddegoed aan het wassen. Nou ja, daar heb ik een machientje voor![]()
En vanmiddag nog even wat dartsen en nog een rondje lopen. En vanavond nog oud papier bij de weg zetten en de Picnicbus opvangen.
Jerney wil met je datenquote:Op zondag 28 februari 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
ben ff douchen en kijk wt ik allemaal voor onaardige dingen lees
Doe even normaal johquote:Op zondag 28 februari 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat ga je niet doen, je gaat je beste kleren aantrekken, je zet een snaakse glimlach op je gezicht, oefent even je meest nonchalante houding voor de spiegel en je gaat het knappe koffiemeisje ten dans vragen, doe!!!
Niet van mijquote:Op zondag 28 februari 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 28 februari 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2021 10:51 schreef jerney het volgende:
Jeetje ik post ook eens mee, doe ik het zo goed?
ga weer klagen.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Jerney wil zelfs met je daten, jij leest te selectief
nou ja val niet op vrouwen :pquote:Op zondag 28 februari 2021 10:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Niet van mij
Kerels, who needs them? Am I right?
worthless without picsquote:Op zondag 28 februari 2021 10:55 schreef jerney het volgende:
Kut 1% paniek! * jerney hangt acrobatisch uit bed
Als jij klaagt mag ik dat ookquote:Op zondag 28 februari 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga weer klagen.
Als jullie met zulke geestelijk gestoorde zouden werken zouden jullie het ook vertellen
Jij misschienquote:Op zondag 28 februari 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
gaan we vanmiddag weer koffiedrinken op museumplein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |