abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 februari 2021 @ 09:50:16 #51
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_198245503
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:07 schreef cabe0002 het volgende:

Exact! Mensen hebben recht op vrijheid van mening. Blij dat mensen dat nog inzien zeg hé.....
Maar domme mensen hebben helemaal nergens recht op. En zeker geen mensen die dom en gevaarlijk zijn.
pi_198245507
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:38 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Je redeneerd verkeerd. De restricties zijn niet alleen destructief voor de maatschappij, de basis ervoor ontbreekt in zijn geheel. Het is gewoon niet geworden wat men een jaar geleden dacht dat het zou worden (lees: wat door de MSM aan fake news toen is uitgestort over de bevolking).
[..]

Tot nu toe zie ik een vrij nieuw opkomende partij wat sinds zijn oprichting enkele jaren geleden tot nu toe bij ieder verkiezing een verpletterende overwinning heeft behaald. 4 zetels is nog altijd een verdubbeling van het huidige aantal. Dus niet eens zo slecht dunkt mij.....

Edit: ik moet eigenlijk hier niet eens op reageren, want "peilingen". Wanneer zijn ze nou toch eens allemaal zo uitgekomen als men dacht dat het zou worden.... :')
Toen Fraude voor Democratie hoog in de peilingen stond moesten we dat wel elke dag horen van Baudet en z'n volgers hier, maar nu zijn de peilingen opeens weer onbetrouwbaar.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198245540
Mooiste complottheorie van FvD blijft nog wel dat Geert Wilders is geplant door Mark Rutte om zetels van FvD af te snoepen. Wilders is dus 'controlled opposition' die alles zou doen wat Mark Rutte hem influistert. Wilders doet braaf wat Rutte zegt, haalt kiezers weg bij FvD en vindt het prima dat Rutte niet met hem wil regeren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 28 februari 2021 @ 09:53:58 #54
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_198245549
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:13 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

:')
Ah daar hebben we onze bekende EU rukkert weer. Kan je nou echt niets beter, dan rondslaan zonder argumenten of wat? Van jullie D66 partijtje gaat trouwens weinig overblijven aankomende verkiezingen. Dat worden 4 jaartje de oppositie in. Hup, ik ga de popcorn alvast maar klaar zetten........
Waarom loop je zo te koop met het feit dat je een complotgekkie bent? Geloof jij ook dat Rutte een pedofiele vampier is die leeft van babybloed? _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 februari 2021 @ 09:54:35 #55
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198245557
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:53 schreef Nielsch het volgende:
Mooiste complottheorie van FvD blijft nog wel dat Geert Wilders is geplant door Mark Rutte om zetels van FvD af te snoepen. Wilders is dus 'controlled opposition' die alles zou doen wat Mark Rutte hem influistert. Wilders doet braaf wat Rutte zegt, haalt kiezers weg bij FvD en vindt het prima dat Rutte niet met hem wil regeren.
Is dit echt? _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 28 februari 2021 @ 09:54:48 #56
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198245561
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:53 schreef Nielsch het volgende:
Mooiste complottheorie van FvD blijft nog wel dat Geert Wilders is geplant door Mark Rutte om zetels van FvD af te snoepen. Wilders is dus 'controlled opposition' die alles zou doen wat Mark Rutte hem influistert. Wilders doet braaf wat Rutte zegt, haalt kiezers weg bij FvD en vindt het prima dat Rutte niet met hem wil regeren.
Dit is op zoveel manieren zo enorm dom dat ik weiger te geloven dat mensen dit echt denken :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198245576
quote:
84s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Is dit echt? _O- _O- _O-
Jazeker. Veel FvDers zijn ervan overtuigd dat Rutte en Wilders achter de schermen dikke vrienden zijn en samenwerken om FvD kapot te maken danwel klein te houden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 28 februari 2021 @ 09:55:48 #58
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_198245577
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En wat als dat niet gebeurt. Ga je dan krijsen dat het fraude is en het parlement bestormen?
Dit is geen Murica. Dus houdt die schijtlollige referenties voor je aub. Als men hier in Nederland tevreden is met hoe het tot nu toe loopt, dan moeten ze vooral op het partijkartel blijven stemmen. Dat recht hebben ze.....
quote:
84s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Van 22 zetels naar 2 a 3 zetels in de peilingen. Dan doe je iets niet goed _O-
Nogmaals peilingen zeggen niks. Er is nog niets beslist.
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De basis is de bewezen wetenschap van virus verspreidingen waarbij we weten dat deze minder is als mensen met minder mensen in contact komen. Jij ontkent zelfs die basis? :')
Jij refereert naar de wetenschap. Maar er is geen alom aanwezige consensus in de wetenschap, dat waar men nu mee bezig is, ook het enige juiste is. Ik noem maar 1 voorbeeld: mondkapjes. Totale nonsens waar 0,0 wetenschappelijke onderbouwing voor is.....
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De SP kwam ook ooit met 2 zetels in de Kamer. Daarna enorm gegroeid maar nog nooit een deuk in een pakje boter geregeerd. Fraude voor Democratie groeit lang niet zo snel als de SP. Gaat nooit wat worden zo.
Ook in de oppositie kan je zaken voor elkaar krijgen. Trouwens totaal niet met elkaar vergelijkbaar, maar goed.....
FvD heeft voldoende in zich om op termijn een regeringspartij te worden. Kijk maar naar het groeiende ledenaantal. Dat is echt ongekend.....
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:46 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

De peilingen in Nederland zijn anders redelijk betrouwbaar. Zitten er vaak maar enkele zetels vanaf. Op het hoogtepunt stond FvD op 24 zetels. Dat er nu nog maar 3 van over zijn is voor die partij een forse aderlating. Alle gematigde stemmers zijn weg en komen zolang Baudet er zit nooit meer terug.
O wie had het aantal zetels van FvD dan voorspelt tijdens de vorige 1e kamerverkiezingen? Juist ja....
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_198245581
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Link naar het onderzoek en cijfers?

Ach is maar wat je erger vind, deze wappies kunnen we negeren. De meerderheid van de GL en D66 stemmer vindt de islam een aanwinst voor Nederland, en 9 op de 10 DENK stemmers is zo radicaal dat ze het "beledigen" van hun favoriete sprookjesfiguur strafbaar willen stellen. Dat vind ik stukken gevaarlijker.
Dat jij weinig problemen hebt met een antisemitische anti-wetenschapspartij mag niet heel veel verbazing wekken inderdaad.
pi_198245585
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Link naar het onderzoek en cijfers?

Ach is maar wat je erger vind, deze wappies kunnen we negeren. De meerderheid van de GL en D66 stemmer vindt de islam een aanwinst voor Nederland, en 9 op de 10 DENK stemmers is zo radicaal dat ze het "beledigen" van hun favoriete sprookjesfiguur strafbaar willen stellen. Dat vind ik stukken gevaarlijker.
Een link naar een onderzoek vragen en de regels daaronder meteen een ongefundeerde beschuldiging jegen grote groepen andere kiezers doen zonder enige onderzoeks referenties die deze stellingen zou kunnen onderbouwen.

Complotwappies ten voeten uit. _O-
pi_198245597
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:56 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dat jij weinig problemen hebt met een antisemitische anti-wetenschapspartij mag niet heel veel verbazing wekken inderdaad.
Nergens zeg ik dat ik geen problemen heb met die partij, dat maak jij en jij alleen ervan.
pi_198245600
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:55 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Dit is geen Murica. Dus houdt die schijtlollige referenties voor je aub. Als men hier in Nederland tevreden is met hoe het tot nu toe loopt, dan moeten ze vooral op het partijkartel blijven stemmen. Dat recht hebben ze.....
[..]

Nogmaals peilingen zeggen niks. Er is nog niets beslist.
[..]

Jij refereert naar de wetenschap. Maar er is geen alom aanwezige consensus in de wetenschap, dat waar men nu mee bezig is, ook het enige juiste is. Ik noem maar 1 voorbeeld: mondkapjes. Totale nonsens waar 0,0 wetenschappelijke onderbouwing voor is.....
[..]

Ook in de oppositie kan je zaken voor elkaar krijgen. Trouwens totaal niet met elkaar vergelijkbaar, maar goed.....
FvD heeft voldoende in zich om op termijn een regeringspartij te worden. Kijk maar naar het groeiende ledenaantal. Dat is echt ongekend.....
[..]

O wie had het aantal zetels van FvD dan voorspelt tijdens de vorige 1e kamerverkiezingen? Juist ja....
Een heleboel peilers gaven 1, 2 of 3 zetels aan FvD. Dus afwijking van 1. Toch goed in de buurt.

https://nl.m.wikipedia.or(...)ingen_2017/Peilingen
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 februari 2021 @ 09:58:24 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198245610
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:55 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Nogmaals peilingen zeggen niks. Er is nog niets beslist.

En toen de FvD 20+ zetels had in de peilingen was het wel heel betrouwbaar volgens de grote leider
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 februari 2021 @ 09:58:56 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198245615
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jazeker. Veel FvDers zijn ervan overtuigd dat Rutte en Wilders achter de schermen dikke vrienden zijn en samenwerken om FvD kapot te maken danwel klein te houden.
Wtf! Echt knettergek _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 28 februari 2021 @ 09:59:29 #65
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198245618
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat een jankerd die Baudet: "het komt niet door ons dat we tegen onze eigen standpunten stemmen, maar door onze coalitiepartners". Uh ja ga dan niet in een coalitie jankdrol.
Deze ook:

quote:
Ik buig niet. Ik ga voor mijn ideaal: het bevrijden van Nederland."
Als die man aan de macht is hebben we waarschijnlijk binnen no time zijn standbeeld in alle grote steden :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198245621
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een link naar een onderzoek vragen en de regels daaronder meteen een ongefundeerde beschuldiging jegen grote groepen andere kiezers doen zonder enige onderzoeks referenties die deze stellingen zou kunnen onderbouwen.

Complotwappies ten voeten uit. _O-
Jij leeft onder een steen? Die onderzoeken zijn allang uitgevoerd, ene heeft er deze week nog op FOK! gestaan. Toont maar weer eens aan dat de "wappie" roepers totaal niet geïnformeerd zijn en weer in een discussie springen om maar wat te m zich heen te slaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 februari 2021 @ 09:59:51 #67
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198245623
Ik kwam op twitter nog een leuke tegen :+ Ein volk, ein reich, drei volmachten :+ :+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 28 februari 2021 @ 10:00:08 #68
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_198245625
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:53 schreef Nielsch het volgende:
Mooiste complottheorie van FvD blijft nog wel dat Geert Wilders is geplant door Mark Rutte om zetels van FvD af te snoepen. Wilders is dus 'controlled opposition' die alles zou doen wat Mark Rutte hem influistert. Wilders doet braaf wat Rutte zegt, haalt kiezers weg bij FvD en vindt het prima dat Rutte niet met hem wil regeren.
Waar haal je deze linkse propaganda vandaan exact? De NPO?
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:53 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Waarom loop je zo te koop met het feit dat je een complotgekkie bent? Geloof jij ook dat Rutte een pedofiele vampier is die leeft van babybloed? _O-
:')
Complotgekkie is tegenwoordig een stopwoord voor iedere josti die niet meer dan een aantal woorden uit zijn strot krijgt getoverd.....
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_198245652
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:55 schreef cabe0002 het volgende:

O wie had het aantal zetels van FvD dan voorspelt tijdens de vorige 1e kamerverkiezingen? Juist ja....
Bijvoorbeeld De Hond was in zijn laatste peiling voor de verkiezingen behoorlijk accuraat over FvD.
pi_198245662
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:55 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Dit is geen Murica. Dus houdt die schijtlollige referenties voor je aub. Als men hier in Nederland tevreden is met hoe het tot nu toe loopt, dan moeten ze vooral op het partijkartel blijven stemmen. Dat recht hebben ze.....
[..]

Nogmaals peilingen zeggen niks. Er is nog niets beslist.
[..]

Jij refereert naar de wetenschap. Maar er is geen alom aanwezige consensus in de wetenschap, dat waar men nu mee bezig is, ook het enige juiste is. Ik noem maar 1 voorbeeld: mondkapjes. Totale nonsens waar 0,0 wetenschappelijke onderbouwing voor is.....
[..]

Ook in de oppositie kan je zaken voor elkaar krijgen. Trouwens totaal niet met elkaar vergelijkbaar, maar goed.....
FvD heeft voldoende in zich om op termijn een regeringspartij te worden. Kijk maar naar het groeiende ledenaantal. Dat is echt ongekend.....
[..]

O wie had het aantal zetels van FvD dan voorspelt tijdens de vorige 1e kamerverkiezingen? Juist ja....
Ze dan er een paar meer dan voorspeld. Precies wat ik zeg.
pi_198245668
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nergens zeg ik dat ik geen problemen heb met die partij, dat maak jij en jij alleen ervan.
Dat schrijf ik niet eens. Maar alsnog, in een topic over FvD vooral beginnen over andere partijen is best wel een aardige indicatie :s).
pi_198245696
51% van een partijtje met 2 zetels, zou graag die andere cijfers willen zien. Want in absolute aantallen zijn die vaccinatie weigeraars van 31% tegenover 3% vvd'ers ook minder.

Maar dat is basisschool wiskunde en gaat de "hoogopgeleide" linksmens blijkbaar boven de pet.

Daarom graag een linkje naar het volledige onderzoek zodat we ook de cijfers van andere partijen kunnen relativeren.
pi_198245713
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:55 schreef cabe0002 het volgende:

Jij refereert naar de wetenschap. Maar er is geen alom aanwezige consensus in de wetenschap, dat waar men nu mee bezig is, ook het enige juiste is. Ik noem maar 1 voorbeeld: mondkapjes. Totale nonsens waar 0,0 wetenschappelijke onderbouwing voor is.....
[..]
.
https://www.ucsf.edu/news(...)w-face-masks-prevent

Dat je Google kapot is kun je in deze tijden toch niet meer zeggen. Meer dan genoeg andere onderzoeken te vinden die jou ongelijk over het in jou optiek niet werken van van mondkapjes alleen maar versterken. _O-
pi_198245717
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:00 schreef Nober het volgende:

[..]

Waarom is de msm er dan zo druk mee?
[..]

Je ziet niet dat ze nu door willen pakken voor het klimaat?

[ twitter ]
Idd. Als ze van de complotgekkies af willen, waarom worden mensen als klaus schwab en de aanhangende wef malloten dan niet de mond gesnoerd?

Die voeden immers alleen maar de onrust
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198245724
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:03 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dat schrijf ik niet eens. Maar alsnog, in een topic over FvD vooral beginnen over andere partijen is best wel een aardige indicatie :s).
Ik walg van de FvD en Thierry zie ik liever vandaag dan morgen vertrekken uit de politiek. Maar als ik niet mag relativeren zodra het over Forum gaat maar vooral mee moet gaan in de hype dat alles waar forum en haar kiezers voor staan slecht is dan ben ik niet beter als als hetgeen waarvan forum wordt beschuldigd.
pi_198245728
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:00 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Waar haal je deze linkse propaganda vandaan exact? De NPO?
[..]

:')
Complotgekkie is tegenwoordig een stopwoord voor iedere josti die niet meer dan een aantal woorden uit zijn strot krijgt getoverd.....
https://mobile.twitter.co(...)tion&src=typed_query
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198245730
Als de wetenschappers zeggen dat Corona een echt virus is dan zal dat wel zo zijn, maar de politieke maatregelen zijn er zwaar over. Als de FvD'ers dat zo vinden onderschrijf ik dat wel.
pi_198245753
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik walg van de FvD en Thierry zie ik liever vandaag dan morgen vertrekken uit de politiek. Maar als ik niet mag relativeren zodra het over Forum gaat maar vooral mee moet gaan in de hype dat alles waar forum en haar kiezers voor staan slecht is dan ben ik niet beter als als hetgeen waarvan forum wordt beschuldigd.
Je probeert de discussie af te leiden van FvD. Een bekend trucje onder figuren die van partijen als FvD zeggen te walgen maar wel gewoon radicaalrechtse sympathieën hebben. Je woordgebruik een post eerder verraadt dat ook heel mooi.
pi_198245755
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jij leeft onder een steen? Die onderzoeken zijn allang uitgevoerd, ene heeft er deze week nog op FOK! gestaan. Toont maar weer eens aan dat de "wappie" roepers totaal niet geïnformeerd zijn en weer in een discussie springen om maar wat te m zich heen te slaan.
Jij snapt echt niet de stupiditeit van zelf blaten om een onderzoek en niet met bewijzen voor je eigen stelling komen. 8)7
pi_198245761
quote:
84s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Wtf! Echt knettergek _O-
Ik vind 't wel grappig.

https://mobile.twitter.co(...)tion&src=typed_query
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 februari 2021 @ 10:11:57 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198245781
quote:
Tering al die tweets :') Wat een treurigheid _O- Complotwappie Maurice is ook controlled opposition omdat hij FvD maar 4 zetels geeft :') _O-

"Maurice is niks anders als controlled opposition. Zelfde geldt voor Geert Wilders.""
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198245784
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:09 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Je probeert de discussie af te leiden van FvD. Een bekend trucje onder figuren die van partijen als FvD zeggen te walgen maar wel gewoon radicaalrechtse sympathieën hebben. Je woordgebruik een post eerder verraadt dat ook heel mooi.
Ik vraag om cijfers, ik geef aan dat 51% van 2 partijtjes in absolute aantallen een stuk minder kan zijn dan de aantallen bij andere partijen dus daarom die cijfers en wordt daarom aangevallen.

Juist ja, ik ben aan het proberen om de discussie af te leiden vanwege radicale sympathieën. :')
pi_198245836
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik vraag om cijfers, ik geef aan dat 51% van 2 partijtjes in absolute aantallen een stuk minder kan zijn dan de aantallen bij andere partijen dus daarom die cijfers en wordt daarom aangevallen.

Juist ja, ik ben aan het proberen om de discussie af te leiden vanwege radicale sympathieën. :')
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Link naar het onderzoek en cijfers?

Ach is maar wat je erger vind, deze wappies kunnen we negeren. De meerderheid van de GL en D66 stemmer vindt de islam een aanwinst voor Nederland, en 9 op de 10 DENK stemmers is zo radicaal dat ze het "beledigen" van hun favoriete sprookjesfiguur strafbaar willen stellen. Dat vind ik stukken gevaarlijker.
Die alinea hieronder vind je geen afleiding je bent maar een matig troll.
pi_198245837
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jij snapt echt niet de stupiditeit van zelf blaten om een onderzoek en niet met bewijzen voor je eigen stelling komen. 8)7
Het is niet mijn taak jou te informeren, je weet toch hoe Google werkt?

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ten-profeet-mohammed

https://www.dagelijksesta(...)cholen-in-nederland/

Maar hier de 2 eerste hits op Google. Oftewel nutteloos, want jij zal nu zeer zeker iets anders gaan zoeken om over te vallen. Het posten van zulke bronnen is nutteloos, maar ook dat is een inmiddels bekende tactiek.
pi_198245878
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]


[..]

Die alinea hieronder vind je geen afleiding je bent maar een matig troll.
Corona is over een paar jaar weg (hoop ik dan) dan verdwijnen ook die complottheorieën. Over een paar jaar zijn we niet verlost van die gestoorde islamitische gedachtegang en d66'ers en groenlinksers die het blijven faciliteren. Het is idd maar wat je gevaarlijker vind.

Maar de verkiezingen komen eraan, we weten allemaal waarom dit weer gepost wordt met alleen de cijfers van forum. Het linkse internetleger doet haar werk wel.
  zondag 28 februari 2021 @ 10:21:16 #86
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198245880
quote:
Als je ff er doorheen scrolt kom je natuurlijk ubermongool Misha Kat tegen

twitter


man man man :')
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 februari 2021 @ 10:22:29 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198245893
quote:
84s.gif Op zondag 28 februari 2021 07:17 schreef Starhopper het volgende:
Als de helft van je partijgenoten denkt dat corona een complot is, dan hoort de andere helft toch gillend weg te lopen?
De andere helft twijfelt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 februari 2021 @ 10:22:57 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198245897
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Als je ff er doorheen scrolt kom je natuurlijk ubermongool Misha Kat tegen

[ twitter ]

man man man :')
Dat die kerel nog niet van twitter is gegooid :|W :|W :|W
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 28 februari 2021 @ 10:23:29 #89
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_198245904
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 09:50 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Maar domme mensen hebben helemaal nergens recht op. En zeker geen mensen die dom en gevaarlijk zijn.
Stel dat iemand jou dom en gevaarlijk vindt. Vind je dan ook dat je nergens recht op hebt?
  zondag 28 februari 2021 @ 10:26:27 #90
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198245936
quote:
84s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat die kerel nog niet van twitter is gegooid :|W :|W :|W
Zo lang ze niet oproepen tot geweld , moet iedereen kunnen zeggen wat hij wil.
Hoe achterlijk die uitspraken ook mogen zijn , mensen cancelen omdat ze achterlijk zijn lijkt me geen goed plan
Ik ben inmiddels overleden
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 februari 2021 @ 10:28:28 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198245960
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:26 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Zo lang ze niet oproepen tot geweld , moet iedereen kunnen zeggen wat hij wil.
Hoe achterlijk die uitspraken ook mogen zijn , mensen cancelen omdat ze achterlijk zijn lijkt me geen goed plan
Deze tweet kan misschien nog net door de beugel maar scroll eens door zijn tijdlijn. Staat vol met smaad, laster, oproepen tot geweld, etc. Er loopt niet voor niets een uitleveringsverzoek om hem in de gevangenis te krijgen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 28 februari 2021 @ 10:29:59 #92
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198245968
quote:
84s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Deze tweet kan misschien nog net door de beugel maar scroll eens door zijn tijdlijn. Staat vol met smaad, laster, oproepen tot geweld, etc. Er loopt niet voor niets een uitleveringsverzoek om hem in de gevangenis te krijgen.
Ik zit niet op Twitter , als hij oproept tot geweld kan je dat doorgeven aan Twitter , die ondernemen dan actie
Ik ben inmiddels overleden
pi_198245973
Een lieve vriendin van mij is helaas sinds ruim een half jaar een complotdenker en idolaat van die gekke engel. Waar ik nu dan toch echt wel van schrok is dat zo een slimme linkse meid nu ineens volledig achter een rechtse partij als FvD staat :o
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 februari 2021 @ 10:30:40 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198245978
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:29 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik zit niet op Twitter , als hij oproept tot geweld kan je dat doorgeven aan Twitter , die ondernemen dan actie
Iedereen is hem continu aan het rapporteren maar ze doen er niets mee.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198245980
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:26 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Zo lang ze niet oproepen tot geweld , moet iedereen kunnen zeggen wat hij wil.
Hoe achterlijk die uitspraken ook mogen zijn , mensen cancelen omdat ze achterlijk zijn lijkt me geen goed plan
Aanhoudende laster is minstens zo schadelijk wat mij betreft.
  zondag 28 februari 2021 @ 10:31:47 #96
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198245989
quote:
84s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Iedereen is hem continu aan het rapporteren maar ze doen er niets mee.
Blijkbaar kan het door de beugel , Twitter is sowieso een vaag bedrijf.
Ik ben inmiddels overleden
pi_198246003
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 06:20 schreef Subw00fer het volgende:
Deze partij van gevaarlijke gekken moet door de overheid worden aangepakt want het is een broeinest voor terrorisme, dood en verderf.
Je bedoelt Denk? Daar moet je ook niet op stemmen
pi_198246015
Eerst zocht FvD vooral hun aanhangers uit rechtse white trash en nu uit virus wappies. Het moet niet gekker worden.
pi_198246116
Grappig he, met enige moeite om door de framing en het onderbreken door te prikken kon Baudet eindelijk weer eens op de NPO een inhoudelijk verhaal houden, en dan komt die andere belastinggeldbegunstigde, Ipsos, met nieuws waardoor jullie allemaal weer los kunnen op wat zijn kiezers zouden zijn.

Een veel interessante vraag is, is of corona wordt misbruikt of is misbruikt, bijvoorbeeld door onder het mom van coronasteun Nederland een transferunie in te rommelen. Door Mr. Yes, Mark Rutte. Met dat soort toneelstukjes moet je natuurlijk niet raar opkijken dat mensen achterdochtig worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 28 februari 2021 @ 10:43:56 #100
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198246172
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:30 schreef -river- het volgende:
Een lieve vriendin van mij is helaas sinds ruim een half jaar een complotdenker en idolaat van die gekke engel. Waar ik nu dan toch echt wel van schrok is dat zo een slimme linkse meid nu ineens volledig achter een rechtse partij als FvD staat :o
Die kan gewoon de lockdown niet aan.
Niemand is blij met de lockdown , avondklok en mondkapjes , maar blijkbaar is het nodig.
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')