Hoe warm doesjen / baderen jullie?
[Dit bericht is gewijzigd door -Frankie- op 25-01-2003 13:50]
quote:Ja
Op zaterdag 25 januari 2003 13:48 schreef -Frankie- het volgende:
Ik vroeg me af of dit warmer is dan "normale" mensen.
Kan dus best zijn dat je slechts met 40 graden doucht.
quote:Daniëlle is lieev
Op zaterdag 25 januari 2003 13:51 schreef Daaniejelluh het volgende:
Kep 'm meestal op 41/42 graden staan...
Maja wat is een "normale" temperatuur om te douchen...
quote:Er staat wel een verdeling op minimaal 20 geloof ik en zo'n kinderslotje dat je niet boven de 35 komt zonder een knop in te drukken. Ik heb nog nooit een thermometer ingestoken, maar ik neem aan dat de temperatuursaanduiding wel klopt
Op zaterdag 25 januari 2003 13:53 schreef Oosthoek het volgende:
Thermostaatknop klinkt wel leuk, maar feitelijk mengt hij alleen maar water op verhouding, en zal de temperatuur hem worst wezen.Kan dus best zijn dat je slechts met 40 graden doucht.
quote:Een thermostaatkraan mengt dan automatisch meer koud water bij, zodat de temp toch gelijk blijft.
Op zaterdag 25 januari 2003 13:58 schreef Oosthoek het volgende:
Dan neem je dat verkeerd aanZeg je geiser maar eens 10 graden warmer, kun je merken hoe je wegbrandt bij diezelfde 45 graden.
want bij ons in het midden des lands kun je niet zien hoe warm je douched, hier moet je dus proberen en draaien totdat je bij een lekker punt komt
en heb nog nooit gemeten hoe warm ik douch, zou wel rond de 40 graden zitten denk?
meestal gewoon flink warm, heb geen thermostaatkraan...dus weet niet hoeveel graden het zal zijn, maar het ik douche altijd warmer dan andere mensen...
quote:Dan moet je bij de Gamma een thermostaatkraan kopen, dan kan jij dat ook
Op zaterdag 25 januari 2003 14:17 schreef Deva het volgende:
mensen die zeker uit brabant en limburg komen die hier hebben gepost?jullie hebben toch zo'n draaiknop waar de temperatuur opstaat?
want bij ons in het midden des lands
kun je niet zien hoe warm je douched, hier moet je dus proberen en draaien totdat je bij een lekker punt komt
en heb nog nooit gemeten hoe warm ik douch, zou wel rond de 40 graden zitten denk?
quote:Afgezien van het feit dat ik het erg heet zou vinden, is het wel mogelijk dat je nu bij 45 graden doucht. Maar als je de temperatuur van het warme water hoger zet, zal de temperatuur van het water dat uit je thermostaatkraan komt ook hoger worden bij dezelfde 45 graden instelling.
Op zaterdag 25 januari 2003 14:01 schreef -Frankie- het volgende:
Hmm, we hebben alleen zo'n oorthermometer dus daarmee kan ik de temperatuur niet checken. Jij vindt dat dus errug heet?
quote:Jij hebt dus batterijen in je thermostaatkraan
Op zaterdag 25 januari 2003 14:07 schreef Adfundum het volgende:[..]
Een thermostaatkraan mengt dan automatisch meer koud water bij, zodat de temp toch gelijk blijft.
quote:Nee, die van mij is keramisch, dan hoef ik de batterijen niet zo vaak te vervangen, en het werkt nog beter ook
Op zaterdag 25 januari 2003 14:24 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Jij hebt dus batterijen in je thermostaatkraan
Anders kan hij de temperatuur echt niet voelen, en al helemaal niet veranderen.
quote:mwah, ik vind het zo wel goed.. ik zie die tafelgesprekken al zo voor me:
Op zaterdag 25 januari 2003 14:21 schreef deur het volgende:[..]
Dan moet je bij de Gamma een thermostaatkraan kopen, dan kan jij dat ook
Hoe warm heb jij vanavond gedouched?
Ik heb met 45 graden gedouched
ow, n00b, ik heb lekker met 50 graden gedouched
neej bedankt
quote:Nee hoor, niet alles wat iets regelt hoeft elektisch te werken.
[b]Op zaterdag 25 januari 2003 14:24 schreef Oosthoek het volgendeJij hebt dus batterijen in je thermostaatkraan
Anders kan hij de temperatuur echt niet voelen, en al helemaal niet veranderen.
En aan het eind draai ik de hete kraan helemaal uit en de koude voluit, en daar blijf ik een tijdje onder staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |