abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8101436
Ik kom net onder de douche vandaan en het was weer eens heel lekker na zo'n avondje stappen. Tijdens het douchen kwam er een discussie met een vriendin van mij op. De temperatuur van het douchen. Wij hebben een termostaatknop erop en ik zet hem vrijwel altijd op 45 graden. Ik vroeg me af of dit warmer is dan "normale" mensen.

Hoe warm doesjen / baderen jullie?

[Dit bericht is gewijzigd door -Frankie- op 25-01-2003 13:50]

12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
pi_8101459
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 13:48 schreef -Frankie- het volgende:
Ik vroeg me af of dit warmer is dan "normale" mensen.
Ja
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 25 januari 2003 @ 13:51:48 #3
43730 Daaniejelluh
Zo voelt 't dus...
pi_8101489
Kep 'm meestal op 41/42 graden staan...
Maja wat is een "normale" temperatuur om te douchen...
pi_8101513
Thermostaatknop klinkt wel leuk, maar feitelijk mengt hij alleen maar water op verhouding, en zal de temperatuur hem worst wezen.

Kan dus best zijn dat je slechts met 40 graden doucht.

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_8101516
we hebben geen thermometer erop staan maar ik heb hem altijd wel erg heet staan
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_8101528
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 13:51 schreef Daaniejelluh het volgende:
Kep 'm meestal op 41/42 graden staan...
Maja wat is een "normale" temperatuur om te douchen...
Daniëlle is lieev
Geef mij maar ook een lekker warme douche van ongeveer 45 graden
Would You Try And Stay For The Rest Of Your Days?
pi_8101546
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 13:53 schreef Oosthoek het volgende:
Thermostaatknop klinkt wel leuk, maar feitelijk mengt hij alleen maar water op verhouding, en zal de temperatuur hem worst wezen.

Kan dus best zijn dat je slechts met 40 graden doucht.

Er staat wel een verdeling op minimaal 20 geloof ik en zo'n kinderslotje dat je niet boven de 35 komt zonder een knop in te drukken. Ik heb nog nooit een thermometer ingestoken, maar ik neem aan dat de temperatuursaanduiding wel klopt
pi_8101579
Ik douche op 40°c , en die temp, klopt, ooit eens nagemeten met een koortsthermometer toen ik die kraan installeerde. (kon je zelf nog eventueel afregelen.)
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_8101589
Dan neem je dat verkeerd aan Zeg je geiser maar eens 10 graden warmer, kun je merken hoe je wegbrandt bij diezelfde 45 graden.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_8101627
Hmm, we hebben alleen zo'n oorthermometer dus daarmee kan ik de temperatuur niet checken. Jij vindt dat dus errug heet?
pi_8101636
41 a 42 graden volgens mijn man zegt ie net. .
pi_8101666
op onze kraan zit een kinderbeveiliging op 38 graden, daarboven schijnt t ongezond te zijn om te douchen., maar ik zet em meestal op 41 / 42 graadjes
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_8101699
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 13:58 schreef Oosthoek het volgende:
Dan neem je dat verkeerd aan Zeg je geiser maar eens 10 graden warmer, kun je merken hoe je wegbrandt bij diezelfde 45 graden.
Een thermostaatkraan mengt dan automatisch meer koud water bij, zodat de temp toch gelijk blijft.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 14:09:12 #14
30488 coolbabe
My little pwny
pi_8101718
42 graden, soms wat warmer
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_8101819
mensen die zeker uit brabant en limburg komen die hier hebben gepost? jullie hebben toch zo'n draaiknop waar de temperatuur opstaat?

want bij ons in het midden des lands kun je niet zien hoe warm je douched, hier moet je dus proberen en draaien totdat je bij een lekker punt komt en heb nog nooit gemeten hoe warm ik douch, zou wel rond de 40 graden zitten denk?

..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_8101857
zonder koude kraan aan is het bij mij ongeveer 85 graden, maar daar waag ik me maar niet aan...

meestal gewoon flink warm, heb geen thermostaatkraan...dus weet niet hoeveel graden het zal zijn, maar het ik douche altijd warmer dan andere mensen...

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_8101864
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 14:17 schreef Deva het volgende:
mensen die zeker uit brabant en limburg komen die hier hebben gepost? jullie hebben toch zo'n draaiknop waar de temperatuur opstaat?

want bij ons in het midden des lands kun je niet zien hoe warm je douched, hier moet je dus proberen en draaien totdat je bij een lekker punt komt en heb nog nooit gemeten hoe warm ik douch, zou wel rond de 40 graden zitten denk?

Dan moet je bij de Gamma een thermostaatkraan kopen, dan kan jij dat ook
  zaterdag 25 januari 2003 @ 14:24:57 #18
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_8101903
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 14:01 schreef -Frankie- het volgende:
Hmm, we hebben alleen zo'n oorthermometer dus daarmee kan ik de temperatuur niet checken. Jij vindt dat dus errug heet?
Afgezien van het feit dat ik het erg heet zou vinden, is het wel mogelijk dat je nu bij 45 graden doucht. Maar als je de temperatuur van het warme water hoger zet, zal de temperatuur van het water dat uit je thermostaatkraan komt ook hoger worden bij dezelfde 45 graden instelling.
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 14:07 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Een thermostaatkraan mengt dan automatisch meer koud water bij, zodat de temp toch gelijk blijft.

Jij hebt dus batterijen in je thermostaatkraan Anders kan hij de temperatuur echt niet voelen, en al helemaal niet veranderen.
deed het licht uit
pi_8101938
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 14:24 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Jij hebt dus batterijen in je thermostaatkraan Anders kan hij de temperatuur echt niet voelen, en al helemaal niet veranderen.

Nee, die van mij is keramisch, dan hoef ik de batterijen niet zo vaak te vervangen, en het werkt nog beter ook
pi_8101959
douche meeestal 43 graden ofzo en denk dat een bad nog wel stuk warmer zal zijn
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_8102021
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 14:21 schreef deur het volgende:

[..]

Dan moet je bij de Gamma een thermostaatkraan kopen, dan kan jij dat ook

mwah, ik vind het zo wel goed.. ik zie die tafelgesprekken al zo voor me:

Hoe warm heb jij vanavond gedouched?
Ik heb met 45 graden gedouched
ow, n00b, ik heb lekker met 50 graden gedouched

neej bedankt

..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
pi_8102055
quote:
[b]Op zaterdag 25 januari 2003 14:24 schreef Oosthoek het volgende

Nee hoor, niet alles wat iets regelt hoeft elektisch te werken. Dat gaat gewoon met een bi-metaaltje, dat verandert van vorm als de temperatuur verandert, en regelt zo de toevoer van koud water.Heel simpel en effectief.
  zaterdag 25 januari 2003 @ 17:26:09 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8104043
40 a 45
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8104060
rond de 40 meestal...
net boven de beveiliging dus
Life is life
pi_8104674
Ik zet de kraan aan en zit te draaien netzolang totdat het een lekker temperatuurtje is. Ik zou niet weten hoe warm dat is, niet te warm maar ook niet te koud.

En aan het eind draai ik de hete kraan helemaal uit en de koude voluit, en daar blijf ik een tijdje onder staan.

Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')