SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zondag 28 februari 2021 00:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Restpartijen kunnen prijstechnisch ook interessant zijn bedenk ik me nu. Restmeters kunnen winkels weinig mee.
Nee er ligt nu een lelijke tegelvloer maar wil er gewoon vinyl overdoen.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je plinten? of komen er plinten?
ja ok, maar als je plinten zou nemen, dan kan je met die meter gewoon toe en het de kier verdelen over beide muren.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee er ligt nu een lelijke tegelvloer maar wil er gewoon vinyl overdoen.
Plint kan precies genoeg centimeters van je ruimte afhalen dat een meter vinyl past.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee er ligt nu een lelijke tegelvloer maar wil er gewoon vinyl overdoen.
Ja maar ik wil gewoon vinyl wat goed dekt.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ok, maar als je plinten zou nemen, dan kan je met die meter gewoon toe en het de kier verdelen over beide muren.
De plinten dekken dat dan af.
dan zou ik gewoon een stuk van 400 x 105cm ofzo laten snijden. en het zelf in de plee exact op maat snijden.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon vinyl wat goed dekt.
Hoeft toch niet? Plint in ruimte x om net te krap vinyl te verdoezelen verplicht tot niets hoor.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:36 schreef Amarantha het volgende:
En moet ik in de keuken ook plinten gaan liggen en heb ik helemaal geen zin in.
Ikea plintenquote:Op zondag 28 februari 2021 00:36 schreef Amarantha het volgende:
En moet ik in de keuken ook plinten gaan liggen en heb ik helemaal geen zin in.
pciesquote:Op zondag 28 februari 2021 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Plint in ruimte x om net te krap vinyl te verdoezelen verplicht tot niets hoor.
Maar ja kan dat. Is het niet een complete rol wat ze verkopen?quote:Op zondag 28 februari 2021 00:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan zou ik gewoon een stuk van 400 x 105cm ofzo laten snijden. en het zelf in de plee exact op maat snijden.
nee.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ja kan dat. Is het niet een complete rol wat ze verkopen?
Nee, stukje wat ze van die rol afsnijden.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ja kan dat. Is het niet een complete rol wat ze verkopen?
Dat snap ik maar niet dat ik verplicht 4x4 meter moet kopen ofzo. Snap best dat ik iets hou hoor.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee.
wat ik eerder zei:
die rol is 400 cm breed. jij geeft gewoon op hoe lang je er een stuk afgesneden wil hebben. Dat snijden ze dan af en daar betaal je dan voor.
nee joh.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat snap ik maar niet dat ik verplicht 4x4 meter moet kopen ofzo. Snap best dat ik iets hou hoor.
Oh nice nice.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee joh.
heb vaak zat vinyl gehaald bij de leenbakker
4x10 of 20 meter geloof ik. daarboven wordt het niet te verpleuren met 2 manquote:Op zondag 28 februari 2021 00:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Al ben ik nu wel benieuwd naar de standaardmaten van die rollen.
als Corona voorbij is komen we het resultaat wel bekijkenquote:Op zondag 28 februari 2021 00:40 schreef Amarantha het volgende:
Jullie zijn geweldig.Komende voorjaar ofzo mijn wc maar eens opknappen.
komen we gezellig allemaal een gerrie doen bij Amaquote:Op zondag 28 februari 2021 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als Corona voorbij is komen we het resultaat wel bekijken
Goed punt wel.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
4x10 of 20 meter geloof ik. daarboven wordt het niet te verpleuren met 2 man
Het blijft de wcquote:Op zondag 28 februari 2021 00:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komen we gezellig allemaal een gerrie doen bij Ama
DIE LUCHTquote:Op zondag 28 februari 2021 00:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
en wee je gebeente als je een drukfout achterlaat
quote:Op zondag 28 februari 2021 00:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
en wee je gebeente als je een drukfout achterlaat
ah is ie er al?quote:Op zondag 28 februari 2021 00:43 schreef FranticDJ het volgende:
zo maar eens dromen over mn nieuwe auto
Springt die net als schaapjes over een hek?quote:Op zondag 28 februari 2021 00:43 schreef FranticDJ het volgende:
zo maar eens dromen over mn nieuwe auto
racet er door heenquote:Op zondag 28 februari 2021 00:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Springt die net als schaapjes over een hek?
isd at wat?quote:Op zondag 28 februari 2021 00:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga straks World's End kijken geloof ik.
Ik vind m leuk, als je Shaun of the Dead/Hot Fuzz kan waarderen is het een must.quote:
is dit een jack sparrow film?quote:Op zondag 28 februari 2021 00:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga straks World's End kijken geloof ik.
Het idee was een kroegentocht.quote:
Cartoon.quote:
Als iemand dit zou weten dan ben jij het toch zekerquote:Op zondag 28 februari 2021 07:57 schreef bitterbal het volgende:
Waar kan ik de stream van een naakte buda soppend in de badkamer terug kijken?
nee joh. kwam er pas gisteren avond hier achter dat dat een ding isquote:Op zondag 28 februari 2021 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als iemand dit zou weten dan ben jij het toch zeker
Nergens werd gezegd dat het een naakte Buda zou zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. kwam er pas gisteren avond hier achter dat dat een ding is
Buda zei dat hij de douchecabine naakt zou doenquote:Op zondag 28 februari 2021 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nergens werd gezegd dat het een naakte Buda zou zijn
zo das naarquote:Op zondag 28 februari 2021 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allenWeer 4 minuten erbij
![]()
Het wereldrecord "de hik hebben" staat op 69 jaar.
Ik doe nog even wat oefeningetjes en wat ketoquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe nog even wat oefeningetjes en wat keto
quote:
Of Chinees van gisteren of pistoletjesquote:
chinees voor ontbijt?quote:Op zondag 28 februari 2021 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of Chinees van gisteren of pistoletjes
quote:Op zondag 28 februari 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda zei dat hij de douchecabine naakt zou doen
quote:Op zondag 28 februari 2021 07:57 schreef bitterbal het volgende:
Waar kan ik de stream van een naakte buda soppend in de badkamer terug kijken?
Tot de doodquote:Op zondag 28 februari 2021 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allenWeer 4 minuten erbij
![]()
Het wereldrecord "de hik hebben" staat op 69 jaar.
nee, gisteren was het grijs, nu is het mooiquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gisteren was het grijs, nu is het mooi
zou zomaar kunnen.quote:
Heb je al?👀quote:Op zondag 28 februari 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
En even de verwarming aanzetten. Tikje fris.
nee ik wacht op jou tochquote:Op zondag 28 februari 2021 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet. Eerst een kopje koffie.![]()
En jij?
Ze heeft een jetlag.quote:Op zondag 28 februari 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt je toch minimaal vijf uur verslapen.
Was al eerder op maar ben echt niet vooruit te branden vandaagquote:Op zondag 28 februari 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt je toch minimaal vijf uur verslapen.
Als die poept ruikt het zuur.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een extra varken op mijn balkon.
Nou ja geen probleem toch, het is zondag volgens mijquote:Op zondag 28 februari 2021 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was al eerder op maar ben echt niet vooruit te branden vandaag
quote:Op zondag 28 februari 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja geen probleem toch, het is zondag volgens mij
Die vage drugshandelaar die graag vrouwen tikt?quote:Op zondag 28 februari 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij schijt alleen bij de buurman voor deur, heb ik met hem afgesproken.
Ik heb er gelukkig maar eentjequote:Op zondag 28 februari 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vage drugshandelaar die graag vrouwen tikt?
Ik had vroeger een hond met de naam Mejuffrouw Jansen, komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Groen licht in de VS voor het Janssen-vaccin
quote:Op zondag 28 februari 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een extra varken op mijn balkon.
Je doet net of dat niet lekker isquote:
prima als je een kater hebtquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hond met de naam Mejuffrouw Jansen, komt wel dichtbij zo.
Frøken Jensen. Ze bracht me met 'r lijnbus weer aan boord de volgende ochtend. Kop groter dan ik. Die ouwe 'wat heb je gedaan?' 'Mag je zelf bedenken Piet'quote:Op zondag 28 februari 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hond met de naam Mejuffrouw Jansen, komt wel dichtbij zo.
Ik heb bijzonder weinig plannen. In de middag even aan de slag voor het werk, maar de rest zoveel mogelijk chillen.quote:
mja. eerst een hoop verplichte berichten afhandelen. straks ff pleuriseind in de auto..quote:Op zondag 28 februari 2021 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig plannen. In de middag even aan de slag voor het werk, maar de rest zoveel mogelijk chillen.
Heb mijn broek nog aanquote:Op zondag 28 februari 2021 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
jerney ook hier. Lijkt wel weer 2005.
nee, maar nu welquote:Op zondag 28 februari 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dta meegekregen van die dominee uit krimpen aan den ijssel die via een brief de gemeente heeft gevraagd homo's te verbannen?
~
het is nog vroeg..quote:
Zo gaat datquote:Op zondag 28 februari 2021 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die uit 2005 past mij niet meer.
Ook zonder katerquote:
Jerneyquote:
ik zou em een prettige wedstrijd wensenquote:Op zondag 28 februari 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dta meegekregen van die dominee uit krimpen aan den ijssel die via een brief de gemeente heeft gevraagd homo's te verbannen?
~
Kijk nu BOOS. Tim hofman gaat hem bezoekenquote:Op zondag 28 februari 2021 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou em een prettige wedstrijd wensen
Nee hoor. Ik zit nog in de dagbagger daar.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:25 schreef jerney het volgende:
[..]
The dude!!
Ben je geband uit onz ofzo?
Ohhh en mij moederziel alleen latenquote:Op zondag 28 februari 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit nog in de dagbagger daar.
quote:Op zondag 28 februari 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk nu BOOS. Tim hofman gaat hem bezoeken
quote:Op zondag 28 februari 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk nu BOOS. Tim hofman gaat hem bezoeken
Ik ga die dominee een brief sturen.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
~
Jerneyquote:Op zondag 28 februari 2021 09:25 schreef jerney het volgende:
[..]
The dude!!
Ben je geband uit onz ofzo?
tja.. ik snap dat wel.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Er is aangifte tegen de dominee gedaan. OM heeft geconcludeerd dat de man dit mag doen vanwege de vrijheid van godsdienst
Sorryquote:Op zondag 28 februari 2021 09:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh en mij moederziel alleen laten
Hij mag dus niet vervolgd worden om z’n domme gedachten, geen haat zaaien.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Er is aangifte tegen de dominee gedaan. OM heeft geconcludeerd dat de man dit mag doen vanwege de vrijheid van godsdienst
hier schijnt de zonquote:Op zondag 28 februari 2021 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weerAlweer op allerlei plekken geweest, wat mistfoto's gemaakt, helemaal wakker helemaal fris
Twijfelde ik niet aanquote:Op zondag 28 februari 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sorry![]()
Vind je nog wel lief hoor![]()
Hoe is het met jerney? Gaat alles goed?
hey hoe is het met jou?quote:
Dat soort conservatieve ideeën begrijp ik niet zoveel van.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ik snap dat wel.
ik snap niet dat je zo' n bekrompen visie van de wereld hebt
nu worden ze met geweld bedreigd door mensen die bij de kerk horenquote:Op zondag 28 februari 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ik snap dat wel.
ik snap niet dat je zo' n bekrompen visie van de wereld hebt
Waren er hertjes of paarden?quote:Op zondag 28 februari 2021 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weerAlweer op allerlei plekken geweest, wat mistfoto's gemaakt, helemaal wakker helemaal fris
Goedquote:Op zondag 28 februari 2021 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey hoe is het met jou?
Nee omdat het een religieuze grondslag heeft mag deze engerd dat zeggen. Hij zegt ook dingen als donkere mensen zijn geen mensenquote:Op zondag 28 februari 2021 09:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij mag dus niet vervolgd worden om z’n domme gedachten, geen haat zaaien.
quote:Op zondag 28 februari 2021 09:35 schreef SignificanteAnder het volgende:
https://www.facebook.com/events/462787784875872
Ik doe volgende week wel live verslag voor je @:bitterbal
tja, kerk platbranden dan maarquote:Op zondag 28 februari 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu worden ze met geweld bedreigd door mensen die bij de kerk horen
Wat een enge mensen ook
Ben wel benieuwd naar het complot erachter.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
Collegas van mij komen dus ook uit krimpen aan den ijssel maar zal ze er maar niet naar vragen
zet er dan gewoon een nieuw pand neer die efficiënter ingedeeld kan wordenquote:Op zondag 28 februari 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de kerk kunnen we ombouwen tot huizen t och
we kunnen ze een brief sturenquote:Op zondag 28 februari 2021 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dominee in een gay bar neerzetten.
nou ja de joden kunnen je doodkijken dus begin er liever niet weer overquote:Op zondag 28 februari 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het complot erachter.
Ik vind dat achterlijk. Ik vind hem achterlijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee omdat het een religieuze grondslag heeft mag deze engerd dat zeggen. Hij zegt ook dingen als donkere mensen zijn geen mensen
met mij ook goed hoorquote:
Hier ook prima. Gisteren lekker getraind en gegeten. Vandaag nog wat klusjes doen. Morgen weer aan de arbeid.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Twijfelde ik niet aan
Ja goed hoor! Beetje luieren, kat die mijn kussen inpikt. Zometeen wat schilderen.. Het leven is goedHoe is het met jou?
Deze man denkt zeker ook dat Jezus blank wasquote:Op zondag 28 februari 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee omdat het een religieuze grondslag heeft mag deze engerd dat zeggen. Hij zegt ook dingen als donkere mensen zijn geen mensen
wouwquote:Op zondag 28 februari 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat de meeste dat denken jaquote:Op zondag 28 februari 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deze man denkt zeker ook dat Jezus blank was
quote:Op zondag 28 februari 2021 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dominee in een gay bar neerzetten.
Denk het wel als je die geluidsfragmenten aan het begin van de BOOS-aflevering hoort inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deze man denkt zeker ook dat Jezus blank was
Hier hebben ze een kerk omgebouwd tot evenementenlocatie voor bedrijfsborrels en zulks en ook een stemlokaal voor de verkiezingen. Ziet er best mooi uit, en ze hebben kekke verlichting, soms als je er dan 's avonds langsloopt komt er roze licht uit de kerkramenquote:Op zondag 28 februari 2021 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
zet er dan gewoon een nieuw pand neer die efficiënter ingedeeld kan worden
quote:Op zondag 28 februari 2021 09:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Yaaaas boombox mee en hiermee boven je hoofd in z’n voortuin staan
rare ideeën hebben sommige in bovenkamerquote:Op zondag 28 februari 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
artikel 6. Zo staan ze met vrijwel alles boven de wet.
maar ga je echt naar die demo?quote:Op zondag 28 februari 2021 09:45 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Denk het wel als je die geluidsfragmenten aan het begin van de BOOS-aflevering hoort inderdaad.
ach.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben ze een kerk omgebouwd tot evenementenlocatie voor bedrijfsborrels en zulks en ook een stemlokaal voor de verkiezingen. Ziet er best mooi uit, en ze hebben kekke verlichting, soms als je er dan 's avonds langsloopt komt er roze licht uit de kerkramen
Good!!quote:Op zondag 28 februari 2021 09:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
met mij ook goed hoor
Ben je nog niet buffed genoeg?quote:Op zondag 28 februari 2021 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier ook prima. Gisteren lekker getraind en gegeten. Vandaag nog wat klusjes doen. Morgen weer aan de arbeid.
Mijnc ollega vertelde mij afgelopen vrijdag dat hitler vast een reden had om te doen wat die deed en dat de joden je met een bepaalde blik je letterlijk kunnen dodenquote:Op zondag 28 februari 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
rare ideeën hebben sommige in bovenkamer
My kinda dogquote:Op zondag 28 februari 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb alleen een luie hond vandaag; die maakt nog geen aanstalte om naar buiten te gaan.
Hier zit er ook nog een restaurant in de voormalig woning van de pastoorquote:Op zondag 28 februari 2021 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach.
in Terneuzen zit er een shoarma zaak in de moskee
als we 't over efficiency gaan hebben
Kreeg beaglemans gisteren bijna niet uit m'n autoquote:Op zondag 28 februari 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb alleen een luie hond vandaag; die maakt nog geen aanstalte om naar buiten te gaan.
hij denkt dus dat corona er is omdat er homo's bestaanquote:Op zondag 28 februari 2021 09:47 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Heel misschien. Ligt wel ongunstig voor mij. Maar als ik niet ga stuur ik wel een brief.
Dan denken de meeste dat verkeerd.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat de meeste dat denken ja
Nee #viesdik sinds de sportschool dicht isquote:Op zondag 28 februari 2021 09:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Good!!
[..]
Ben je nog niet buffed genoeg?
quote:Op zondag 28 februari 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijnc ollega vertelde mij afgelopen vrijdag dat hitler vast een reden had om te doen wat die deed en dat de joden je met een bepaalde blik je letterlijk kunnen doden
![]()
En mijn andere collega's hebben het over het einde der tijden wat nabij is.
Zouden ze met alle kerken moeten doenquote:Op zondag 28 februari 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit er ook nog een restaurant in de voormalig woning van de pastoor
Maar die kerk ziet er zo best leuk uit met licht en sfeer
[ afbeelding ]
Hij keek wel eventjes op en draaide zich daarna weer om op zijn stoel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2021 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij keek wel eventjes op en draaide zich daarna weer om op zijn stoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar werk jij in hemelsnaam?quote:Op zondag 28 februari 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijnc ollega vertelde mij afgelopen vrijdag dat hitler vast een reden had om te doen wat die deed en dat de joden je met een bepaalde blik je letterlijk kunnen doden
![]()
Denk dat ik ben opgenomen op een afdeling in een ggz instelling en eigenlijk helemaal niet echt werkquote:Op zondag 28 februari 2021 09:53 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Waar werk jij in hemelsnaam?
echt, wat voor gekkenhuis ben jij in belandquote:Op zondag 28 februari 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
Oh, ik zie dat het tijd is om de zuster er bij te roepen, zo te zien heeft iemand haar dosis niet genomen.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik ben opgenomen op een afdeling in een ggz instelling en eigenlijk helemaal niet echt werk
In plaats van de Truman show is het de Bitterbal showquote:Op zondag 28 februari 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik ben opgenomen op een afdeling in een ggz instelling en eigenlijk helemaal niet echt werk
helpquote:Op zondag 28 februari 2021 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
echt, wat voor gekkenhuis ben jij in beland
*verstopt zich onder de dekensquote:Op zondag 28 februari 2021 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat het tijd is om de zuster er bij te roepen, zo te zien heeft iemand haar dosis niet genomen.
quote:Op zondag 28 februari 2021 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan denken de meeste dat verkeerd.
[..]
Nee #viesdik sinds de sportschool dicht is
Jeetje toffe collega’s heb jijquote:Op zondag 28 februari 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het wel gezellig als je bij mijn gekke binnenraampje komen koeren.quote:
Nee ik train sowieso buiten maar dat is op een andere manier. Afgelopen week drie keer getraind dus dat was wel lekker weer na een paar weken amper geweest te zijn door tijdgebrek en het tegenvallende weer.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:55 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Oh ja gewoon thuis en buiten dingen doen was te lafjes voor jou he
Wel mooi die mist, zo zie je totaal niet dat dit midden in de stad isquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij keek wel eventjes op en draaide zich daarna weer om op zijn stoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No more fucks to give![]()
Ahhh ja zo in het zonnetje zal dat wel lekker geweest zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik train sowieso buiten maar dat is op een andere manier. Afgelopen week drie keer getraind dus dat was wel lekker weer na een paar weken amper geweest te zijn door tijdgebrek en het tegenvallende weer.
Dus nu ben je een stijve hark en niet meer een lenig twijgje?quote:Op zondag 28 februari 2021 10:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh ja zo in het zonnetje zal dat wel lekker geweest zijn
Ik kom nog niet eens toe aan pilates in de huiskamer
Nee lenig nog welquote:Op zondag 28 februari 2021 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus nu ben je een stijve hark en niet meer een lenig twijgje?
kan ik vanaf morgen proberenquote:Op zondag 28 februari 2021 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon je werk niet doen, lost het probleem zich vanzelf op
Probeer ik ook weleens. Ongeveer 1 op de 2 bakkies krijg ik gratis meequote:Op zondag 28 februari 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ik zo ook maar eens doen. Lokale horeca maar weer even steunen.
Dan wordt ze gedwongen opgenomen.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon je werk niet doen, lost het probleem zich vanzelf op
maar nog steeds geen telefoonnummerquote:Op zondag 28 februari 2021 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer ik ook weleens. Ongeveer 1 op de 2 bakkies krijg ik gratis mee
quote:Op zondag 28 februari 2021 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar nog steeds geen telefoonnummer?
Ahh dan ben je flinker dan ik! Ik mag echt niet terug gaan ook als ik er eenmaal uit ben. Dan doe ik echt geen flikker meerquote:Op zondag 28 februari 2021 10:15 schreef Karzai het volgende:
Ben er wel even uit geweest voor koffie en ik heb een was in de machine gedaan, laminaat was koud aan mijn blote voetjes
Echte goede bonenkoffie ??quote:Op zondag 28 februari 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ik zo ook maar eens doen. Lokale horeca maar weer even steunen.
Hij is zo blij aan het ronkenquote:Op zondag 28 februari 2021 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu kun je geen kant meer op.
soms moeten ze gewoon even vliegenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
soms moeten ze gewoon even vliegenNeeee dit appartementje is hun hele wereld hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt gay.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik straks ga voor een chai latte of dirty chai
Oh the tentjesquote:Op zondag 28 februari 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ik serieus live willen volgen, graag per minuut verslag hier
hey Us alles goed?quote:Op zondag 28 februari 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wandeldate. Daarna weer stilletjes naar huis toe.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor zeer lichtjes klagende vrouwen, dan ga ik me tenminste een keer scheren en een rode cape zoekenquote:Op zondag 28 februari 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klagende mensen zijn wel niet zo leuk
Daar je dan ook je ondergoed over je broek heen?quote:Op zondag 28 februari 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor zeer lichtjes klagende vrouwen, dan ga ik me tenminste een keer scheren en een rode cape zoeken
Jazekers, met u dan schone jonkvrouwe?quote:
Hangt er van af. Als ze net zoveel vrolijk zijn als ze grappig klagen, mogen ze blijven.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klagende mensen zijn wel niet zo leuk
Ja dat wil iedereen welquote:
Epic date was dat welquote:Op zondag 28 februari 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wandeldate. Daarna weer stilletjes naar huis toe.
bitterbal is wel leuk, want alles is een avontuur bij haar.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als ze net zoveel vrolijk zijn als ze grappig klagen, mogen ze blijven.
Never underestimate my wooing skillsquote:Op zondag 28 februari 2021 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wil iedereen welKomt alleen nooit wat van terecht
![]()
Badr Hari pak kopen en een mondhoek een beetje scheef laten hangen.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wil iedereen welKomt alleen nooit wat van terecht
![]()
Breng me nu niet op gekke ideeën joh.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar je dan ook je ondergoed over je broek heen?
De geheimzinnige opdrachtgeverquote:Op zondag 28 februari 2021 10:38 schreef CherryLips het volgende:
FactuurdagDat ik ze moet schrijven dus. Bij de ene portal ben ik uitgelogd en heb natuurlijk zo'n onbekend onherkenbaar ww dus die moet ik opnieuw aanvragen maar dat lukt niet.
Bij de andere opdrachtgever mist er een opdrachtnummer dat ze zijn vergeten door te sturen.
Leuk!
Dat zal ik eens proberenquote:Op zondag 28 februari 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Badr Hari pak kopen en een mondhoek een beetje scheef laten hangen.
quote:Op zondag 28 februari 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Breng me nu niet op gekke ideeën joh.
I just did.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Breng me nu niet op gekke ideeën joh.
Dat is slechts alvast indekken van haar ontslag nemen.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja die zeikpiept tegenwoordig alleen nog maar over haar werk bij Racist & Puntmuts![]()
@:bitterbal
Of je begint met deze, happen zal ze godverdomme.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, met u dan schone jonkvrouwe?
Geef me eens een koffie aub, ik heb last van de luie tien minuten.
Ook meteen een voor jezelf meegenomen, slim!quote:Op zondag 28 februari 2021 10:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja hier alles goed hoor
quote:Op zondag 28 februari 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je begint met deze, happen zal ze godverdomme.
https://www.party.nl/verk(...)jEAQYBCABEgIOafD_BwE
Ja us is lui dus moest zelf halenquote:Op zondag 28 februari 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook meteen een voor jezelf meegenomen, slim!
Dank dankie san maar ik haat koekjes en cake en vlaai en ander soortgelijk kindereten, pak jij die maar.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja hier alles goed hoor
quote:Op zondag 28 februari 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je begint met deze, happen zal ze godverdomme.
https://www.party.nl/verk(...)jEAQYBCABEgIOafD_BwE
Nog steeds?quote:Op zondag 28 februari 2021 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is nog aan het bijkomen van de geweldige Suske en Wiske cover van @:dr_flash
Ik heb woeste poetsochtend, had geen onderbroeken meer en van CE moest ik een onderbroek over mijn smurfbroek aantrekkenquote:
waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 28 februari 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog een maand en dan kan Bitterbal over haar nieuwe huis klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |