SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zondag 28 februari 2021 00:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Restpartijen kunnen prijstechnisch ook interessant zijn bedenk ik me nu. Restmeters kunnen winkels weinig mee.
Nee er ligt nu een lelijke tegelvloer maar wil er gewoon vinyl overdoen.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je plinten? of komen er plinten?
ja ok, maar als je plinten zou nemen, dan kan je met die meter gewoon toe en het de kier verdelen over beide muren.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee er ligt nu een lelijke tegelvloer maar wil er gewoon vinyl overdoen.
Plint kan precies genoeg centimeters van je ruimte afhalen dat een meter vinyl past.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee er ligt nu een lelijke tegelvloer maar wil er gewoon vinyl overdoen.
Ja maar ik wil gewoon vinyl wat goed dekt.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ok, maar als je plinten zou nemen, dan kan je met die meter gewoon toe en het de kier verdelen over beide muren.
De plinten dekken dat dan af.
dan zou ik gewoon een stuk van 400 x 105cm ofzo laten snijden. en het zelf in de plee exact op maat snijden.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon vinyl wat goed dekt.
Hoeft toch niet? Plint in ruimte x om net te krap vinyl te verdoezelen verplicht tot niets hoor.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:36 schreef Amarantha het volgende:
En moet ik in de keuken ook plinten gaan liggen en heb ik helemaal geen zin in.
Ikea plintenquote:Op zondag 28 februari 2021 00:36 schreef Amarantha het volgende:
En moet ik in de keuken ook plinten gaan liggen en heb ik helemaal geen zin in.
pciesquote:Op zondag 28 februari 2021 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Plint in ruimte x om net te krap vinyl te verdoezelen verplicht tot niets hoor.
Maar ja kan dat. Is het niet een complete rol wat ze verkopen?quote:Op zondag 28 februari 2021 00:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan zou ik gewoon een stuk van 400 x 105cm ofzo laten snijden. en het zelf in de plee exact op maat snijden.
nee.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ja kan dat. Is het niet een complete rol wat ze verkopen?
Nee, stukje wat ze van die rol afsnijden.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ja kan dat. Is het niet een complete rol wat ze verkopen?
Dat snap ik maar niet dat ik verplicht 4x4 meter moet kopen ofzo. Snap best dat ik iets hou hoor.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee.
wat ik eerder zei:
die rol is 400 cm breed. jij geeft gewoon op hoe lang je er een stuk afgesneden wil hebben. Dat snijden ze dan af en daar betaal je dan voor.
nee joh.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat snap ik maar niet dat ik verplicht 4x4 meter moet kopen ofzo. Snap best dat ik iets hou hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |