Jij bent hier de Sheldon Cooper kreeg ik bevestigend van Prof te horen deze weekquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Valt reuze mee al die lui. Moet je mij nemen.
Aldus t grootste wijfquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Het leek helemaal nergens op. Leek wel een thee kransje man. Stel wijven.
Nou nou nouquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Het leek helemaal nergens op. Leek wel een thee kransje man. Stel wijven.
Het gaat over jou, dus jaquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:42 schreef phoenyx het volgende:
Tenzij dit topic om dit soort mensen gaat...
Waarom maak je zo'n rare ttquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:42 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja kunnen we nu gewoon kappen? Ja sommige mensen zijn werkloos en kunnen niks. Maar dat betekent niet dat we ons op hen moeten richten en dit leuke topic moeten laten ontsporen. Tenzij dit topic om dit soort mensen gaat...
Ja alleen haags komt niet antwoordenquote:
Godver ben jij er ook nogquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja alleen haags komt niet antwoorden
Begin even over kinderen. Toen het daar laatst over ging zag ik posts van hem bestaande uit meer dan 1 zin.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja alleen haags komt niet antwoorden
Nou vertel eens wat leuksquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:42 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja kunnen we nu gewoon kappen? Ja sommige mensen zijn werkloos en kunnen niks. Maar dat betekent niet dat we ons op hen moeten richten en dit leuke topic moeten laten ontsporen. Tenzij dit topic om dit soort mensen gaat...
Je suis charliequote:
Primaquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:45 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan? Ik sta ver boven jullie.
Wij zijn ook gewoon blank hoor kweeniequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:45 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan? Ik sta ver boven jullie.
Ja maar dit topic is al bijna dichtquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wij zijn ook gewoon blank hoor kweenie
Was een lurker ;pquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Maar van wie ben jij een kloontje dan?
Zoiets krijg je niet zomaar geconstateerdquote:
Ga ik voortaan in mijn feedback verwerkenquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:44 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Begin even over kinderen. Toen het daar laatst over ging zag ik posts van hem bestaande uit meer dan 1 zin.
Hoorde dat je slecht bent met de juiste knoppen vinden dus succes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |