Anders open ik 'm wel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:29 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Nee. Open maar lekker een topic in ONZ over mentions.
Met mijn lijst?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:30 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ja poging tot. Heb iedereen hier naar toe gelokt om Haags te ontlasten.
Nou ja kun je stoppen met elk onderwerp naar jezelf naar jezelf toe trekken en gewoon weer SlowChatten?quote:
Bestaat er een mogelijkheid dat je dit zelf een klein beetje veroorzaakt met je gedrag?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zijn kloontjes die mij niet mogen. Anderen zijn hier langer en mogen mij niet. Ik weet het niet.
quote:Jullie bazelen gewoon de hele tijd maar hier. Het gaat er ook een beetje om wat iemand buiten het forum om presteert
Kan jij stoppen met kloontjes maken elke keer als het eindresultaat je niet aanstaat?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:32 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Nou ja kun je stoppen met elk onderwerp naar jezelf naar jezelf toe trekken en gewoon weer SlowChatten?
Net zoals jij?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Kan jij stoppen met kloontjes maken elke keer als het eindresultaat je niet aanstaat?
quote:
Net als alcoholisme is het Dunning-Kruger effect populair op FOK!quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:19 schreef SignificanteAnder het volgende:
Heeft phoenyx hetzelfde probleem als tong?
Allereerst bedankt dat je de moeite hebt genomen om te reageren, die tijd had je ook in 152 MEN posts kunnen stoppen, dus dat waardeer ik.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog helemaal niets genote, dus maak je geen zorgen. Ik vond het gewoon een beetje onnodig al die berichten daar en zeker mbt dat onderwerp. Hou op schei uit zeg.
Ga vooral weer janken over je broer die wel dingen kanquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als alcoholisme is het Dunning-Kruger effect populair op FOK!
Ook wel het DJMOtong80Braddiephoenyxosodevosyndroom genoemd.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als alcoholisme is het Dunning-Kruger effect populair op FOK!
Maar van wie ben jij een kloontje dan?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:36 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ook wel het DJMOtong80Braddiephoenyxosodevosyndroom genoemd.
Valt reuze mee al die lui. Moet je mij nemen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:36 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ook wel het DJMOtong80Braddiephoenyxosodevosyndroom genoemd.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:36 schreef Solotovski het volgende:
die tijd had je ook in 152 MEN posts kunnen stoppen, dus dat waardeer ik.
Het leek helemaal nergens op. Leek wel een thee kransje man. Stel wijven.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Allereerst bedankt dat je de moeite hebt genomen om te reageren, die tijd had je ook in 152 MEN posts kunnen stoppen, dus dat waardeer ik.
Het was gewoon iets dat even speelde onder de KLBers en aangezien er een paar normale posts bij zaten die onnodig zijn verwijderd, krijg je toch een topic waarbij kritiek/feedback wordt verwijderd als de mod er gewoon geen zin in heeft. Het wordt gewoon weggemoffeld terwijl het in zo'n topic eerlijk en transparant moet zijn, juist omdat feedback topic
Dat slowchat in fb wordt verwijderd is natuurlijk helemaal prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |