Sommige mensen hier zijn kloontjes die mij niet mogen. Anderen zijn hier langer en mogen mij niet. Ik weet het niet. Jullie bazelen gewoon de hele tijd maar hier. Het gaat er ook een beetje om wat iemand buiten het forum om presteertquote:
Ja wij bazelen ja hahahquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zijn kloontjes die mij niet mogen. Anderen zijn hier langer en mogen mij niet. Ik weet het niet. Jullie bazelen gewoon de hele tijd maar hier. Het gaat er ook een beetje om wat iemand buiten het forum om presteert
Ja heel lollig maar ik heb gewoon een baan en ben bezig met een eigen project naar ondernemerschap. Waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven op een vraag?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wij bazelen ja hahah
Aldus baas bazel
@Haags waarom doe je dit? Gewoon srs vraag. Want al die posts worden nog genote ook door degene die ze verwijderd, jij dus.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:23 schreef Socios het volgende:
Het irritante aan KLB FB-topic is dat je er als 'de kippen' bij moet zijn om dingen (terug) te lezen, omdat er zoveel onnodig verwijderd wordt.
Hoe moet Solotovski dat weten. Antwoord is waarschijnlijk hetzelfde als waarom een normale reactie niet kan blijven staan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:25 schreef phoenyx het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven op een vraag?
Ik ben een act, zie je dat nietquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wij bazelen ja hahah
Aldus baas bazel
Welke vraag?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja heel lollig maar ik heb gewoon een baan en ben bezig met een eigen project naar ondernemerschap. Waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven op een vraag?
Hoe is dit relevant?quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:25 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja heel lollig maar ik heb gewoon een baan en ben bezig met een eigen project naar ondernemerschap. Waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven op een vraag?
Ik heb vooralsnog helemaal niets genote, dus maak je geen zorgen. Ik vond het gewoon een beetje onnodig al die berichten daar en zeker mbt dat onderwerp. Hou op schei uit zeg.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:haags waarom doe je dit? Gewoon srs vraag. Want al die posts worden nog genote ook door degene die ze verwijderd, jij dus.
Wow, je bent niks veranderd, ik vind het mooi om dat te zienquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een act, zie je dat niet
Nee ik ben superintelligent en jullie snappen mij niet
Ik ben alleen en heb een wajong
Ik heb een vrouw 2 kinderen en een hont
Ik ben een vrouw
Ik ben een man
Ik heb nagels van 30 cm lang om mijn geslacht nog wat onduidelijker te maken
Ik ben Phoenyx
Verwarrend ditquote:Op woensdag 3 maart 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw
Ik ben een man
Ik ben Phoenyx
Ja, preciesquote:
Zoals een wijs user eens zei:quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw
Ik ben een man
Ik ben Phoenyx
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:40 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Sowieso de meeste acts niet. Zijn meestal een dekmantel voor kutgedrag.
Nee. Open maar lekker een topic in ONZ over mentions.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:29 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja kunnen we stoppen met het plaatsen van negatieve reacties richting mij en gewoon weer SlowChatten?
neequote:Op woensdag 3 maart 2021 20:29 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja kunnen we stoppen met het plaatsen van negatieve reacties richting mij en gewoon weer SlowChatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |