Hij is er net in gezakt ligt te sissen in het vet, ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon proberen
Ergste geval moet je het vet vervangen
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:32 schreef scrupuleus het volgende:
Beter gooi je ze weg vieze dikzak
Ik had een keer een pizza waarop stond niet geschikt om thuis in te vriezen. Heb ik lekker toch gedaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zouden ze het anders op de verpakking zetten hork
Ik vries die altijd bij de buren inquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:59 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik had een keer een pizza waarop stond niet geschikt om thuis in te vriezen. Heb ik lekker toch gedaan.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon proberen
Ergste geval moet je het vet vervangen
Heb je net de pech dat ze niet thuis zijn als je zin hebt in pizza.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:04 schreef Moass het volgende:
[..]
Ik vries die altijd bij de buren in
Om airfryers te verkopen!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zouden ze het anders op de verpakking zetten hork
Welk zwijn heeft er nou weer geen oven maar wel een frituurquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Om airfryers te verkopen!
6 minuten op 175 graden, hij kwam er visueel gezien prima uit, niet ontploft en het vet hoeft ook niet vervangen te worden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:09 schreef spinazieruiker het volgende:
Alles kan in de frituur
Gewoon doen
Laat ff weten of ie gesmaakt heeft
Gebaande paden niet durven te verlatenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:13 schreef phoenyx het volgende:
Ze zeiden al dat je het niet moest doen maar ja meneer is weer eigenwijs, lekker voor je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop