SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker met de billetjes tegen het beslagen glas?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De douchecabine doe ik naakt.
watquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Sinds wanneer is Ballie een gerbil griffier?
Dat werkt beter dan zo’n douchewisser.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker met de billetjes tegen het beslagen glas?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie dat #budabadkamer weer trending is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik keur m goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 Reeten.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naderhand ook de analyse: Wat had beter gekund?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, tot zover de voorbeschouwing. Nu stofzuigen
It giet oan!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, tot zover de voorbeschouwing. Nu stofzuigen
ziggo hier.. maar wat wil je weten?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
iemand van jullie internet van online.nl?
Ja kijk voor internet voor in rotterdam. En vind ziggo zo duur dus zag dat online.nl maar die recensies zijn wel echt beroerd.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ziggo hier.. maar wat wil je weten?
Ik heb al zevenhonderdmiljardduizendvierhonderddrie jaar KPN. Kan me niet herinneren echt grote problemen te hebben gehad ooit.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kijk voor internet voor in rotterdam. En vind ziggo zo duur dus zag dat online.nl maar die recensies zijn wel echt beroerd.
Wat betaal jij per maand?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb al zevenhonderdmiljardduizendvierhonderddrie jaar KPN. Kan me niet herinneren echt grote problemen te hebben gehad ooit.
Ik betaal 53quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
Die online.nl zou na die kortingsperiode 20 euro per maand met ziggo schelen. Ik betaal nu voor ziggo 65 euro ofzo
Echt? Krijg je geen spijt?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:49 schreef Karzai het volgende:
scooter wordt opgehaald, krijg er nog een kratje bier voor
En de scooter is niet meer waard?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee joh ik ga lekker fietsen deze zomer
welke snelheid bij online? (vs ziggo)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
Die online.nl zou na die kortingsperiode 20 euro per maand met ziggo schelen. Ik betaal nu voor ziggo 65 euro ofzo
ja maar denk in rotterdam hem wel dagelijks te gebruiken om bij het station te komenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Die van jou staat toch ook alleen maar stof te happen en stroom te verbruiken?
Start. Ik zit even te kijken maar ik heb dus geen XL mediabox gekregen. Afzetters.quote:
Onlinequote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
welke snelheid bij online? (vs ziggo)
denk dat er 250 - 300 euro ingestoken moet wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En de scooter is niet meer waard?
Nee joh. Over 2 maanden heb je een andere baan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar denk in rotterdam hem wel dagelijks te gebruiken om bij het station te komen
oke. Nou ja jij een last minderquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat er 250 - 300 euro ingestoken moet worden
hij is op
dat weet ik niet hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee joh. Over 2 maanden heb je een andere baan.
Dat is 50 mbit. Weet niet of dat veel is?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:53 schreef Karzai het volgende:
je hebt ook nog https://www.youfone.nl/thuis
Da's ongeveer 3,5 HtmL.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is 50 mbit. Weet niet of dat veel is?
Ja maar als je internet er de helft van de tijd uit ligtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:58 schreef Karzai het volgende:
toch twee tientjes minde dan ziggo, 240 euro per jaar
das 8 keer sushiquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:58 schreef Karzai het volgende:
toch twee tientjes minde dan ziggo, 240 euro per jaar
Ja precies. Dat moeten we niet hebbenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als je internet er de helft van de tijd uit ligt
jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreet jij voor dertig euro aan sushi?
Dat is toch een normale prijs voor sushi?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreet jij voor dertig euro aan sushi?
nou ja sushi is ook niet goedkoopquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch een normale prijs voor sushi?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee ik eet het nooit.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee daarom. Als ik met mijn vriendin sushi bestel zijn we meestal wel min. 60 euro kwijt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja sushi is ook niet goedkoop
Ken wel mensen die er werkenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
iemand van jullie internet van online.nl?
ja de ervaringen zijn echt slechtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken wel mensen die er werken
Als je geen bijzondere eisen hebt en beetje goedkoop abonnement wil dan zit je er vast goed. Zijn vast nog wel wat "budget-aanbieders" zoals Tele2 Youfone Oxxio die vergelijkbare prijzen bieden.
De meeste zijn best licht, die kun je heus wel de trap op tillen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Zin in Chinees maar dat kan het beste op de fiets en de lift is nog steeds kapot.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meeste zijn best licht, die kun je heus wel de trap op tillen.
Vind ik wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
S&S en online.nl ervaringen zou wel genot zijn hier in de SC.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de ervaringen zijn echt slecht
Ja das duurder dan ziggo maar niks te klagenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet ook niet wat er met XS4ALL nog gaat gebeuren want die scheen wel goed te zijn. Wel wat duurder maar toch
Die youfone ziet er niet heel slecht uitquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
S&S en online.nl ervaringen zou wel genot zijn hier in de SC.
Ik vind Ziggo (en KPN) ook echt prijzig, Ziggo is hier de enige optie op dit moment die voldoende snelheid kan leveren. Komt later nog wel T-Mobile glasvezel bij, maar heb weinig zin om over te stappen.
Volgens mij valt het - zodra je eenmaal aangesloten bent - wel mee bij de budget aanbieders.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Zet de tv aan en meteen een reclame van S&S
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Zet de tv aan en meteen een reclame van S&S
quote:
quote:
Dat is nu KPN. De oude XS4ALL is nu volgens mij Freedom internet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet ook niet wat er met XS4ALL nog gaat gebeuren want die scheen wel goed te zijn. Wel wat duurder maar toch
Dat klinkt niet echt beter.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is nu KPN. De oude XS4ALL is nu volgens mij Freedom internet.
Wat een feestquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En het moet nog zomertijd worden
Klok weer vooruitquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En het moet nog zomertijd worden
Pas over 4 weken, maar ja. in het VOORjaar gaat de klok VOORuit..quote:
O ja dat heb ik bij Essent ook. 7,5 tot 10% geloof ikquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vattenval, kreeg elk jaar 5% korting als ik bleef
Klinkt als zo'n bedrijf dat me elke dag met een ander nummer belt en agressief wordt als ik nee zeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
Goedkoopste op independers is united consumers. zegt mij niets
2e is green choicequote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n bedrijf dat me elke dag met een ander nummer belt en agressief wordt als ik nee zeg.
De goedkoopste "grote partij" is misschien een betere definitie in mijn keuze. Zit nu (weer) bij Oxxio.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
Goedkoopste op independers is united consumers. zegt mij niets
mja hoeveel kunnen ze fout doenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De goedkoopste "grote partij" is misschien een betere definitie in mijn keuze. Zit nu (weer) bij Oxxio.
Laatste weekend idd. Uit mijn hoofd 27 en 28 mrtquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laatste weekend idd. Uit mijn hoofd 27 en 28 mrt
Niet zoveel zou je zeggen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja hoeveel kunnen ze fout doen
hmm dat klinkt onheilspellendquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zoveel zou je zeggen.
heb je een slimme meter?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
hmm oxxio ¤ 57,88 p.m.
Voorgesteld termijnbedrag ¤ 70,80
totaal per maand?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:00 schreef Karzai het volgende:
ik betaalde vorig jaar gemiddeld 45 euro
nee dat je een maand overzicht krijgt van wat je gebruikt hebtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit is op basis van een persoon berekend
Nee die van hierboven is dan voor rotterdam nu berekend.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat je een maand overzicht krijgt van wat je gebruikt hebt
Broodjes met wat?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat waren lekkere broodjes
#fucklowcarb
#alleenvandaagdan
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rosbief en filet americain met uitjes en eiersalade
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.Wij hadden op zaterdagavond ook wel vaak brood als avondeten.
Soep kregen we op zondagmiddag.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Met een soepje erbij. Deden wij thuis ook vaak.
Wij hebben heel lang op zondag een uitgebreide brunch gedaan. Was altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soep kregen we op zondagmiddag.
Brood op zaterdag? Of soep op zondag?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:18 schreef Karzai het volgende:
ook vroeger bij mijn vader, is iets katholieks
broodquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brood op zaterdag? Of soep op zondag?
Aah. Mijn familie was inderdaad katholiek. En het was zowel aan mijn vaders als aan mijn moeders kant de gewoonte.quote:
Daar komt jouw voorliefde voor kippetjes vandaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
mijn vader maakte op zaterdag altijd een kip met patat en appelmoes![]()
Dat heb ik lang niet meer gegetenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
mijn vader maakte op zaterdag altijd een kip met patat en appelmoes![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar komt jouw voorliefde voor kippetjes vandaan?
Speel weet ik veel met ons om 20:00 op RTL4.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:28 schreef gianni61 het volgende:
er komt weer eens geen aars op tv vanavond
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Speel weet ik veel met ons om 20:00 op RTL4.
ja heb op 4 dagen na al 8 maanden niet meer gerooktquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal, hou je het niet roken nog steeds vol?
Zware leef.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang hou ik het niet vol om naar Beau te luisteren. ik heb het 1x geprobeerd, maar ik trek het niet.
Het hielp trouwens ook niet dat toen ook alle 3 zn gasten vreselijk waren
de struggel is echtquote:
Knap hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb op 4 dagen na al 8 maanden niet meer gerookt
Ik ga deze niet inkoppen hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet plassen en mijn drinken is op.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk ik dat deze aflevering niet zo goed ga.
Omg nee. @Solotovskiquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
Volgende week dus laatste aflevering.
Ik wil 'm.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
@:ijsdraakje https://www.drankgigant.n(...)ein-bumsmachine.html
Nooit beweerd dat ik niet voorspelbaar ben.quote:
Vind het echt jammer dat volgende week de laatste is, heb er echt plezier aan gehad afgelopen weken.quote:
Ja toch iets te doen op zaterdagavond en een beetje sociaal met julliequote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het echt jammer dat volgende week de laatste is, heb er echt plezier aan gehad afgelopen weken.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het echt jammer dat volgende week de laatste is, heb er echt plezier aan gehad afgelopen weken.
Ik wel een paar keer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww, wat was je score dan? Had je deze keer weer dat je vaak te laat drukte?
Ik had deze keer geen een gemiste vraag, wel een verprutste eerste ronde met maar 3 vragen goedquote:
Ja was al met de eerste vraag, was nog niet aangemeldquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww, wat was je score dan? Had je deze keer weer dat je vaak te laat drukte?
Welke knul precies?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
mag deze knul even een enkele reis tandarts
Wie?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:35 schreef FranticDJ het volgende:
mag deze knul even een enkele reis tandarts
ik heb mijn mond dichtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je weer te wachten op een kwakje?
nee niks spannends gaandequote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie toch dit een beetje voor me [ afbeelding ]
Ben het er nog steeds niet mee eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je. kan dat klittenbandpak toch geen kwaad
Nee elke dag een nieuw bed moeten kopen is ook niet zo praktischquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben het er nog steeds niet mee eens.
mehquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Regel dat voordat je onder een tram loopt over drie of zes weken dan of zo.
Gewoon een normaal plan verzinnen dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee elke dag een nieuw bed moeten kopen is ook niet zo praktisch
gewoon net als normale mensen opstaan als de wekker gaatquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een normaal plan verzinnen dus.
Ik ben toch niet normaal joh.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon net als normale mensen opstaan als de wekker gaat
Gewoon samen gaan wonen jullie, op 1 april, afgesproken?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doe ik zelfs niet, en ik ben volgens sommigen redelijk normaal...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij wil niet in een stad wonenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon samen gaan wonen jullie, op 1 april, afgesproken?
Ik woon in een stadquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij wil niet in een stad wonen
Doe je toch op oneven dagen een erg kort boerenschortje aan, opgelost.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij wil niet in een stad wonen
Door de door een groot bord afgesloten ogen van een Randstedeling is alles buiten de Randstad een dorp..quote:
Zitten we nog steeds in een stadquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe je toch op oneven dagen een erg kort boerenschortje aan, opgelost.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Door de door een groot bord afgesloten ogen van een Randstedeling is alles buiten de Randstad een dorp..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |