Ben je eindelijk van Hivert af, haal je Geniez ervoor terug.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boasson Hagen kiest overigens mooi voor hetzelfde traject. Toch knap om er als Bernaudeau weer in te trappen.
Ligthart was niet best meer op het einde, Hofland is straks echt weg, Sebas gaat veel te lang door, Boom was veel te lui. Niet best nee.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het wordt wel een een beetje een troosteloze aftocht van de beste Nederlandse klassieke renner sinds Boogerd en Dekker.
Die zware val op de dijk Lelystad-Enkhuizen is gewoon een val te veel geweest, denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2021 00:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het wordt wel een een beetje een troosteloze aftocht van de beste Nederlandse klassieke renner sinds Boogerd en Dekker.
Jeetje.quote:- Wielrennen: liveverslag van Kuurne-Brussel-Kuurne. Commentaar: Renaat Schotte en José De Cauwer; op de motor: Ruben Van Gucht; interviews: Maarten Vangramberen
Gaat vandaag toch werken voor Merlier.quote:
Pidcock verblijft toch regelmatig een aantal dagen in Belgie? Lijkt me voldoende om door het leven te gaan als halve-Belg en startgerechtigd te zijn.quote:
Het is BK dus lijkt me niet dat het mag.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Pidcock verblijft toch regelmatig een aantal dagen in Belgie? Lijkt me voldoende om door het leven te gaan als halve-Belg en startgerechtigd te zijn.
Maar serieus: Ik dacht dat dit de Cross Cup was waar ook buitenlanders aan deel mogen nemen.
quote:
Veldlopen is alleen leuk als ze door 10 cm modder moeten ploeteren.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:13 schreef noodgang het volgende:
Deze veldrijders zijn hun fiets vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |