SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb risottoquote:
Rutte wil dat we binnen blijven zittenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Nu moeten we vast weer een dikke maand wachten.
Die moet ik binnenkort nog maar eens gaan maken. Heb echt een supermakkelijke ovenrisotto waar je echt geen werk mee hebt.quote:
Ik ga dat vanavond etenquote:
Ja, maar dat is eigenlijk niet meer dan normaalquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Nu moeten we vast weer een dikke maand wachten.
Zie nu je UI omdat ik niet mobiel zit. Ik kwam ook vrij dicht bij Volt uit als ik de stemwijzers invul.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:43 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik ga dat vanavond etenVriendin eet niet mee vanavond, dus wilde iets maken voor mezelf wat zij niet lekker vindt.
Ik weet nog niet of ik het per se met alle standpunten eens ben, maar ze hebben verfrissende ideeën en ik vind dat veel zittende landelijke partijen aan ideeënarmoede lijden of daar in de Tweede Kamer iig te weinig mee doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie nu je UI omdat ik niet mobiel zit. Ik kwam ook vrij dicht bij Volt uit als ik de stemwijzers invul.
Volt, wat was dat ook alweer voor partij? Was het geen internationale eurofiele beweging?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie nu je UI omdat ik niet mobiel zit. Ik kwam ook vrij dicht bij Volt uit als ik de stemwijzers invul.
Yep.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volt, wat was dat ook alweer voor partij? Was het geen internationale eurofiele beweging?
Ik denk dat ik toch weer voor de veilige weg ga kiezen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:54 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het per se met alle standpunten eens ben, maar ze hebben verfrissende ideeën en ik vind dat veel zittende landelijke partijen aan ideeënarmoede lijden of daar in de Tweede Kamer iig te weinig mee doen.
En dat ze de EU willen hervormen icm hoe ze zijn opgezet spreekt me wel aan. Met een beetje roepen vanaf de zijlijn zoals veel andere partijen mi doen gaat er op dat vlak in ieder geval niets veranderen.
Ik heb nog niet eerder op ze gestemd trouwens.Dit wordt de eerste keer.
wat voor hervormingen? Als het minder log wordt, minder dikbetaalde niksnutten in Brussel en Straatsburg en minder nationale bemoeienis dan ben ik geïnteresseerdquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep.
Qua hervormingen hebben ze best wel wat goede ideeën.
[..]
En dat is? Ik hoop ze aan een zetel te kunnen helpen en dan kan ik over 4 jaar in mijn afweging meenemen hoe ze het in de Tweede Kamer hebben gedaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch weer voor de veilige weg ga kiezen.
Ik ben er ook nog niet uit. Als je je er niet in verdiept is niet stemmen ook net zo (on)zinnig dan stemmen op iets omdat je er altijd op stemdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |