abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:05:06 #51
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198230628
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

"Voor mijn neefje zijn mijn onvervulde wensen wel wat kinderlijk maar ach ze zijn zo diep, ik behoorde immers tot die groep van mensen voor wie het geluk toch altijd harder liep"...
Uitstekend liedje wel ja :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:05:53 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198230635
Overigens nooit geweten dat zoveel volwassenen zo fier zijn op hun plastieken bakjes. Eyeopener wel, dit topic :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:06:45 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198230644
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Liever alles gewoon vers bereiden in plaats van als een kleuter een boterhammentrommeltje mee te moeten zeulen :*
Maar als je het vers bereidt zul je het toch ook mee moeten nemen. Dan is zo’n Tupperware-bakje juist handig. Of neem jij paprika’s, tomaten, kipfilet, een brandertje, pannen etc mee naar je werk om het ter plaatse ‘vers’ te bereiden?
Ik krijg steeds meer het idee dat jouw ‘werk’ het klappen van flesjes bier in de voortuin is, op wat ik hier op het forum allemaal lees. Dan heb je geen Tupperware nodig.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198230645
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:04 schreef Dven het volgende:
Kurkuma wordt al langer gebruikt dan jouw moer oud is en ik heb gelukkig niet zulk laaggeschoold werk dat ik afhankelijk ben van een 'broodbak'.

Jij als online soldaatjesfetisjist zou overigens ook wel met kurkuma bekend moeten zijn aangezien het een belangrijk ingrediënt is van vele gerechten die bij de blauwe hap aanwezig zijn.
Het enige ingredient waar ik me druk om maak bij de blauwe hap is een biertje... Maar goed, nu weet ik nog steeds niet wat kurkuma is... -O-
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:08:30 #55
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_198230657
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:05 schreef Dven het volgende:
Overigens nooit geweten dat zoveel volwassenen zo fier zijn op hun plastieken bakjes. Eyeopener wel, dit topic :)
Hier nog van die bakken voor vleeswaren en kaas ed. in de ijskast. In een vorig leven waren dat Johma-grootverpakkingen die mijn moeder ooit kocht bij de AH, of andere shop, voor een gulden of 2 kwartjes.
Perfecte recyclage wat mij betreft. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:09:35 #56
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_198230673
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het enige ingredient waar ik me druk om maak bij de blauwe hap is een biertje... Maar goed, nu weet ik nog steeds niet wat kurkuma is... -O-
Van die gele meuk die je bijna niet van plastic afkrijgt. Zit bv. in shoarmakruiden.
Net zoals tomatensaus.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_198230690
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Maar goed, nu weet ik nog steeds niet wat kurkuma is... -O-
De gele meuk in kerriepoeder
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:11:32 #58
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_198230704
@Fugue , nu heb je nog meer tijd voor Among us , nou je niet meer naar Tupperwareparties kan
Ik ben inmiddels overleden
pi_198230724
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:09 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Van die gele meuk die je bijna niet van plastic afkrijgt. Zit bv. in shoarmakruiden.
Net zoals tomatensaus.
Dat trekt ook in het plastic dus zal je dat er nooit meer vanaf krijgen. :P

Maar goed bakjes wassen op 60 graden en ze zijn weer schoon alleen met een iets rood/gele kleur. :P
pi_198230731
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:09 schreef Hyperdude het volgende:
Van die gele meuk die je bijna niet van plastic afkrijgt. Zit bv. in shoarmakruiden.
Net zoals tomatensaus.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:10 schreef Cheeseburgert het volgende:
De gele meuk in kerriepoeder
Okee...

Niet direct een reden om geen plastic gebruiken dus.
pi_198231025
Heb wel eens de term Tupperware en Tupperwareparties voorbij zien komen. Is dat een chiquere benaming voor plastic bakjes die middels een piramideschema verkocht worden ?
pi_198231357
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:38 schreef 01100101 het volgende:
Heb wel eens de term Tupperware en Tupperwareparties voorbij zien komen. Is dat een chiquere benaming voor plastic bakjes die middels een piramideschema verkocht worden ?
Ik denk niet dat het een piramideschema is (dan worden mensen lid en gaat er geld naar diegene die jou lid maakt etc? zoiets toch?). Ben in de vorige eeuw wel eens een paar keer op zo'n party geweest om de gastvrouw een plezier te doen.

Wat ik me herinner is: hoe meer (vooral) vrouwen er aanwezig zijn, hoe luxer het cadeau dat de gastvrouw uiteindelijk mag uitzoeken. Ook telt de hoeveelheid gekochte tupperware mee. Dus door allemaal veel te kopen, krijgt je gastvrouw cadeau's. Maar ook als dan vervolgens een gast een datum prikt voor een nieuwe tupperware party, dan krijgt de gastvrouw ook weer extra's. Dat is dan wel weer een soort piramidesysteem :Y

De tupperwaremevrouw doet net of alle bakjes een soort wonder en gift of god zijn. Je kán niet zonder. En iedereen wordt dan een beetje hebberig en gaat allemaal veel te duren dingen kopen. Want het was echt schrikbarend duur allemaal :o Als er overigens een scheur oid in je bakje, trommel of dekseltje kwam dan kon je die gratis omruilen voor een nieuwe. Dat dan weer wel.

Mijn laatste tupperware party was wat tegen mijn zin, maar wilde vriendin niet teleurstellen. Ik bestelde niets. En toen was ze boos en sprak niet meer met me :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 27 februari 2021 @ 12:09:00 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198231388
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:04 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik lees alleen dat Tupperware stopt in Nederland.

Dus Tupperware gaat de criminaliteit in? :D

In een donker steegje in de stad: Pssst.... Pssst.... hee huisvrouwtje.... pssst..... tupperware kopen? Goede kwaliteit voor een goede prijs :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198231473
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een piramideschema is (dan worden mensen lid en gaat er geld naar diegene die jou lid maakt etc? zoiets toch?). Ben in de vorige eeuw wel eens een paar keer op zo'n party geweest om de gastvrouw een plezier te doen.

Wat ik me herinner is: hoe meer (vooral) vrouwen er aanwezig zijn, hoe luxer het cadeau dat de gastvrouw uiteindelijk mag uitzoeken. Ook telt de hoeveelheid gekochte tupperware mee. Dus door allemaal veel te kopen, krijgt je gastvrouw cadeau's. Maar ook als dan vervolgens een gast een datum prikt voor een nieuwe tupperware party, dan krijgt de gastvrouw ook weer extra's. Dat is dan wel weer een soort piramidesysteem :Y

De tupperwaremevrouw doet net of alle bakjes een soort wonder en gift of god zijn. Je kán niet zonder. En iedereen wordt dan een beetje hebberig en gaat allemaal veel te duren dingen kopen. Want het was echt schrikbarend duur allemaal :o Als er overigens een scheur oid in je bakje, trommel of dekseltje kwam dan kon je die gratis omruilen voor een nieuwe. Dat dan weer wel.

Mijn laatste tupperware party was wat tegen mijn zin, maar wilde vriendin niet teleurstellen. Ik bestelde niets. En toen was ze boos en sprak niet meer met me :')
Dan heb ik het nog het geluk gehad dat ik net te jong was in die tijd om voor zoiets uitgenodigd te worden. :P Kende wel iemand die zich bezighield met Fover Living. Dat was wel daadwerkelijk een piramideschema waar overigens verzorgingsproducten werden aangesmeerd.
pi_198231521
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:14 schreef 01100101 het volgende:

Dan heb ik het nog het geluk gehad dat ik net te jong was in die tijd om voor zoiets uitgenodigd te worden. :P Kende wel iemand die zich bezighield met Fover Living. Dat was wel daadwerkelijk een piramideschema waar overigens verzorgingsproducten werden aangesmeerd.
Ja, naar dat soort party's ben ik nooit geweest. Maar er waren een heleboel varianten op dit tupperwaresysteem. Dat iemand allemaal vriendinnen en familieleden uitnodigt en dan worden de producten gedemonstreerd en is het de bedoeling dat iedereen gaat kopen. Mijn buurvrouw deed iets met eh...Avon of zo? Dat waren ook verzorgingsproducten geloof ik. Daar is mijn moeder wel eens geweest, maar ik was er te jong voor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198231692
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, naar dat soort party's ben ik nooit geweest. Maar er waren een heleboel varianten op dit tupperwaresysteem. Dat iemand allemaal vriendinnen en familieleden uitnodigt en dan worden de producten gedemonstreerd en is het de bedoeling dat iedereen gaat kopen. Mijn buurvrouw deed iets met eh...Avon of zo? Dat waren ook verzorgingsproducten geloof ik. Daar is mijn moeder wel eens geweest, maar ik was er te jong voor.
Lijkt me lastig om onder die druk uit te komen. In het geval van mijn kennis werd ik aan allerlei Forever Livings chats op Facebook toegevoegd, waar de producten werden aangesmeerd.
pi_198231743
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:31 schreef 01100101 het volgende:

Lijkt me lastig om onder die druk uit te komen. In het geval van mijn kennis werd ik aan allerlei Forever Livings chats op Facebook toegevoegd, waar de producten werden aangesmeerd.
Ja, dat is het dus ook. Er heerst een sterke druk om te kopen. De anderen doen het ook, de sfeer is gezellig (hey hoi alcohol!) en och, je wilt de gastvrouw toch ook een plezier doen? Ondertussen is het allemaal zwaar overprized :X

Tupperware winkels? Graag! Klinkt handig (er zat er één op Hoog Catharijne geloof ik). Maar dat zou het lang zo goed niet doen, want best duur en geen mooi verkooppraatje en geen groepsdruk. Dat was de reden voor de party's.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198231859
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Liever alles gewoon vers bereiden in plaats van als een kleuter een boterhammentrommeltje mee te moeten zeulen :*
Jij sleept dus een koelkast vol verse ingrediënten mee naar je werk?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198231868
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:55 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wraps passen wel goed in glazen :D
Lekker wrappen weet je!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198231880
quote:
84s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dus Tupperware gaat de criminaliteit in? :D

In een donker steegje in de stad: Pssst.... Pssst.... hee huisvrouwtje.... pssst..... tupperware kopen? Goede kwaliteit voor een goede prijs :T
Heb je straks in duistere steegjes illegale Tupperwareparty’s.
ROBODEMONS..................|:(
pi_198231910
Gelukkig, komt moeder de vrouw niet meer met duur ondefinieerbaar plastic thuis.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 27 februari 2021 @ 12:58:07 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198231970
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:48 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Heb je straks in duistere steegjes illegale Tupperwareparty’s.
:D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 27 februari 2021 @ 13:07:42 #73
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198232076
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:38 schreef 01100101 het volgende:
Heb wel eens de term Tupperware en Tupperwareparties voorbij zien komen. Is dat een chiquere benaming voor plastic bakjes die middels een piramideschema verkocht worden ?
Volgens mij is het meer Multi Level Marketing.

Tupperware was niet in de winkels te koop maar alleen te verkrijgen via tupperware-parties die werden gehouden door tupperware-consulentes voor vriendinnen/kennissen die voor zo'n kringparty werden uitgenodigd. Zo bleef tupperware 'exclusief' en dus duur. Het was dan de bedoeling dat die consulentes ook weer vriendinnen aanwierven als consulentes die dan tupperware bij hen afnamen en in hun eigen kennissenkring parties gingen organiseren. Dat was een beetje het piramide-idee achter tupperware.
We have always been at war with Eastasia.
pi_198232364
Ik ben één keer op zo’n party beland en toen mocht er niemand naar huis voordat iemand anders zich aanbood om een party te organiseren :D
  zaterdag 27 februari 2021 @ 13:36:16 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198232434
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:45 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Jij sleept dus een koelkast vol verse ingrediënten mee naar je werk?
Niet dat ik zo vaak op een kantoor te vinden ben maar ook daar staat een koelkast die netjes bijgehouden en opgeruimd wordt zonder dat de je je zorgen hoeft te maken om tokkiecollega's die je zooi jatten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198232507
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 13:30 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben één keer op zo’n party beland en toen mocht er niemand naar huis voordat iemand anders zich aanbood om een party te organiseren :D
Staat er zo'n dragonder jou een beetje de weg te versperren. _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 27 februari 2021 @ 13:48:30 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198232599
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 13:30 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben één keer op zo’n party beland en toen mocht er niemand naar huis voordat iemand anders zich aanbood om een party te organiseren :D
Dat is gijzeling. Gewoon aan de kant beuken als ze je tegen proberen te houden.

Gaat zo'n tupperwareparty echt zo?

:T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198233820
quote:
84s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 13:48 schreef Starhopper het volgende:

Dat is gijzeling. Gewoon aan de kant beuken als ze je tegen proberen te houden.

Gaat zo'n tupperwareparty echt zo?

:T
Ja, zo gaat het :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 27 februari 2021 @ 15:35:32 #79
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198234233
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 09:42 schreef summer2bird het volgende:
Echte ekkies halen hun tupperware bij de kringloop _O_
Ik heb echt een megadoos (met deksel) gescoord waar makkelijk een hele grote taart in kan. Daar maak ik een gigantische hoeveelheid salade in bijv in de zomer. Dat ding had ik voor maar 1,50 :)

Voor de rest wel een heel triest bericht, ik leef met iedereen mee hier :'(
  zaterdag 27 februari 2021 @ 15:39:04 #80
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198234290
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 13:07 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Volgens mij is het meer Multi Level Marketing.

Tupperware was niet in de winkels te koop maar alleen te verkrijgen via tupperware-parties die werden gehouden door tupperware-consulentes voor vriendinnen/kennissen die voor zo'n kringparty werden uitgenodigd. Zo bleef tupperware 'exclusief' en dus duur. Het was dan de bedoeling dat die consulentes ook weer vriendinnen aanwierven als consulentes die dan tupperware bij hen afnamen en in hun eigen kennissenkring parties gingen organiseren. Dat was een beetje het piramide-idee achter tupperware.
Nee, in Maastricht zit een Tupperware winkel.

Tupperware Store Maastricht
Nieuwstraat 27
6211CR Maastricht, Netherlands
043 343 5711

Dat zal daar wel een gekkenhuis worden de komende tijd dan. Gelukkig hebben ze ook in Belgie nog vier winkels. Misschien is het anders een goed idee om dan maar een Tupperware Fok!meet te doen in een van die Belgie winkels. Je moet toch wat niet waar. Of anders een apart ruiltopic om Tupperware items te delen of ruilen of iets dergelijks. Ik heb ook wel wat dubbel bijvoorbeeld.



[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 27-02-2021 15:51:53 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 27 februari 2021 @ 16:01:36 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198234648
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, zo gaat het :')
:') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198234700
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:39 schreef Tengano het volgende:

[..]

Nee, in Maastricht zit een Tupperware winkel.

Tupperware Store Maastricht
Nieuwstraat 27
6211CR Maastricht, Netherlands
043 343 5711

Dat zal daar wel een gekkenhuis worden de komende tijd dan. Gelukkig hebben ze ook in Belgie nog vier winkels. Misschien is het anders een goed idee om dan maar een Tupperware Fok!meet te doen in een van die Belgie winkels. Je moet toch wat niet waar. Of anders een apart ruiltopic om Tupperware items te delen of ruilen of iets dergelijks. Ik heb ook wel wat dubbel bijvoorbeeld.

[ afbeelding ]
Geen essentiële winkel :)
  zaterdag 27 februari 2021 @ 16:15:33 #83
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198234882
Het toppunt van burgelijkheid.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 16:19:00 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_198234913
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 09:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Aan de kant Jongens! Daar komt Dven aan met zijn glazen boterhammentrommeltje. Zijn moeder kan geen Tupperware betalen en daarom verpakt zij de boterhammen in glas!
gewoon een flesje bier omspoelen en zijn melkje erin gieten toch?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Spellchecker zaterdag 27 februari 2021 @ 16:21:12 #85
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198234930
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:39 schreef Tengano het volgende:

[..]

Nee, in Maastricht zit een Tupperware winkel.

Tupperware Store Maastricht
Nieuwstraat 27
6211CR Maastricht, Netherlands
043 343 5711

Dat zal daar wel een gekkenhuis worden de komende tijd dan. Gelukkig hebben ze ook in Belgie nog vier winkels. Misschien is het anders een goed idee om dan maar een Tupperware Fok!meet te doen in een van die Belgie winkels. Je moet toch wat niet waar. Of anders een apart ruiltopic om Tupperware items te delen of ruilen of iets dergelijks. Ik heb ook wel wat dubbel bijvoorbeeld.

[ afbeelding ]
Tijd voor een nieuw subforum: TUP _O_
  zaterdag 27 februari 2021 @ 16:22:12 #86
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198234935
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 16:21 schreef maily het volgende:

[..]

Tijd voor een nieuw subforum: TUP _O_
Lijk me duidelijk :7

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 27-02-2021 16:48:38 ]
pi_198234970
Waarom zulke shit kopen :? Ik hergebruik gewoon huzarensaladebakjes of yoghurtemmers :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_198235157
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 16:25 schreef Puntenjager het volgende:
Waarom zulke shit kopen :? Ik hergebruik gewoon huzarensaladebakjes of yoghurtemmers :)
Die gaan vast 40 jaar mee.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 16:45:18 #89
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198235199
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 16:41 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Die gaan vast 40 jaar mee.
Ik heb hier nog twee van die grote Tupperware bakken daar haalde mijn opa vroeger nog kolen mee in de oorlog :7
pi_198235294
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 16:45 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik heb hier nog twee van die grote Tupperware bakken daar haalde mijn opa vroeger nog kolen mee in de oorlog :7
Man, ik gebruik nog tupperware bakjes waar Eric de noorman zijn surströmming in meenam :7
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_198235295
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 09:42 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Late dertiger, maar die boterhammentrommel is nog van m'n pa geweest.
Late veertiger hier, maar ook zo.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_198235308
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 16:41 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Die gaan vast 40 jaar mee.
Is dat nodig als je er geregeld gratis nieuwe van krijgt!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_198235382
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

"Voor mijn neefje zijn mijn onvervulde wensen wel wat kinderlijk maar ach ze zijn zo diep, ik behoorde immers tot die groep van mensen voor wie het geluk toch altijd harder liep"...
Boudewijn *O*
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_198235836
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het enige ingredient waar ik me druk om maak bij de blauwe hap is een biertje... Maar goed, nu weet ik nog steeds niet wat kurkuma is... -O-
Kurkuma, Koenjit, Geelwortel.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kurkuma_(specerij)

In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_198236355
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 17:32 schreef marc0871 het volgende:
Kurkuma, Koenjit, Geelwortel.
Het ziet er niet uit of ik dat ooit gehad heb... :')

Maar goed, de snijplanken en bakjes worden ook geel van de madame jeanettes hier en daar stoor ik me ook niet aan.
pi_198236416
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 16:55 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Is dat nodig als je er geregeld gratis nieuwe van krijgt!?
Uiteraard.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 18:37:01 #97
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198236791
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 17:32 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Kurkuma, Koenjit, Geelwortel.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kurkuma_(specerij)

[ afbeelding ]
Dat is idd tinnefzooi; als je daar je staafmixer of wat voor plastic dan ook in hangt krijg je dat geel er zo goed als nooit meer uit :(
pi_198236950
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:37 schreef Tengano het volgende:

Dat is idd tinnefzooi; als je daar je staafmixer of wat voor plastic dan ook in hangt krijg je dat geel er zo goed als nooit meer uit :(
Als je geen plastic handschoenen aan doet blijven je vingers ook dagenlang geel :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198237012
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het ziet er niet uit of ik dat ooit gehad heb... :')

Maar goed, de snijplanken en bakjes worden ook geel van de madame jeanettes hier en daar stoor ik me ook niet aan.
Vast al in meer dingen dan je weet.
Zit nogal eens in Kruidenmixen en - pasta's.

Ff uitkijken met de kleren, maar voor de rest boeit het mij ook niet zo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:37 schreef Tengano het volgende:

[..]

Dat is idd tinnefzooi; als je daar je staafmixer of wat voor plastic dan ook in hangt krijg je dat geel er zo goed als nooit meer uit :(
Mja, vlekt bijna net zo erg als jodium.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')