SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Dat gaat vrij lastig met een telefoonquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
De mosterdboeren hopen van niet
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Premier? Eerder 'de enige en eeuwige onfeilbare leider'
Mexicano, ook alweer lang geleden. Dat is ook lekker op een stokbroodjequote:
En wat ga je daar mee doen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je premier bent ga ik direct snacksubsidie aanvragen.
Nee. Nauwelijks klachten gehad, alleen op dag van testen een paar vage klachten dat was maandag sindsdien niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hey besmettelijke![]()
Ben je al ziek?
Zie je wel, nog niet eens een zware griepquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Nauwelijks klachten gehad, alleen op dag van testen een paar vage klachten dat was maandag sindsdien niet meer
Zover wil ik niet gaan. Moeder van dochter uit mijn klas ligt er wel mee in het ziekenhuis. En mijn vriendin had het ook behoorlijk zwaar te pakken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je wel, nog niet eens een zware griep
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je wel, nog niet eens een zware griep
Volgens de GGD zou ik het al ruim een week bij mij dragen dat virus. Dus het zal wel.quote:
Moeilijk woord hč?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah joh niet doen. In de onderste regionen van ons bedrijf hoor ik ook weleens wat vmbo zwakstromers oreren over schadelijke straling en conspirancies die niet meer dan een glimlach in mijn brein opwekken. Ga je je toch moet aan ergeren?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan. Moeder van dochter uit mijn klas ligt er wel mee in het ziekenhuis. En mijn vriendin had het ook behoorlijk zwaar te pakken.
De rommel kamer verder opruimen en de tuin snoeien en zooi weghalen. Moet het even gereed maken voor een luchtkussen over een maandquote:
Geen Formule `1 quiz op ZIggo vanavond??quote:
Wat voor luchtkussenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
De rommel kamer verder opruimen en de tuin snoeien en zooi weghalen. Moet het even gereed maken voor een luchtkussen over een maand
Eentje met een glijbaan er aan.quote:
geen idee. nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
word je dat niet midden in de nacht weer wakker?
Neh, vind er weinig aan eigenlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen Formule `1 quiz op ZIggo vanavond??
mag ik ook komenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eentje met een glijbaan er aan.
Zo'n springkussen
Goede reden om nu te gaan slapen danquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. nooit geprobeerd
[..]
Neh, vind er weinig aan eigenlijk
Ik heb je kaboutersquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ga denk ik ook maar een patatje halen zo.
Oeh weet niet of ze die hebben. Maar zijn idd niet groot he? Ik kan maandag anders wel een a4 enveloppe meenemen van het werk en naar jou opsturen? Kreeg je ze makkelijk mee?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Ze zijn niet zo groot. Ga zo even kijken of ik A4 enveloppen kan kopen bij AH.
Als ik ze niet kan vinden, doe ik er één per envelop of zo. Komt goedquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh weet niet of ze die hebben. Maar zijn idd niet groot he? Ik kan maandag anders wel een a4 enveloppe meenemen van het werk en naar jou opsturen? Kreeg je ze makkelijk mee?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is nu voorbij![]()
Qua werk?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik ze niet kan vinden, doe ik er één per envelop of zo. Komt goed
Ja, was geen probleem. Meisje wist gelijk dat het over kabouters gingDenk dat je haar ook aan de telefoon had.
maar het is weekendquote:
Was ze ook welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze klonk heel jong en sprankelend.
Lol ohja!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
O Liesje, je moet nog even je adres dm’en
Ik weet je naam en woonplaats. En ik denk dat ik je straat ook nog wel kan achterhalen want vlakbij dat restaurant. Maar het huisnummer weet ik echt nietquote:
'Ik kom hier voor de kaboutertjes'quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik ze niet kan vinden, doe ik er één per envelop of zo. Komt goed
Ja, was geen probleem. Meisje wist gelijk dat het over kabouters gingDenk dat je haar ook aan de telefoon had.
en wat is volgens hun het perfecte diner?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig lekker met verstand op nul Das Perfekte Diner te kijken. Maar nu krijg ik weer honger
ik had een kip 20quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig lekker met verstand op nul Das Perfekte Diner te kijken. Maar nu krijg ik weer honger
de vernieuwde big tasty was toch al een teleurstelling ten opzichte van de oudequote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had een kip 20
maar ze hebben geen big tasties meer
wel eetbaar hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vernieuwde big tasty was toch al een teleurstelling ten opzichte van de oude
Bratwurst.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat is volgens hun het perfecte diner?
Huh, hoe past dat dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb drie kabouters in een A4-envelop
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar ben je nou in hemelsblauw mee bezig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ehmquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar ben je nou in hemelsblauw mee bezig.
Jij moet niet denken jij moet dweilen.
Het zijn mallen die Liesje gaat gebruiken voor een nieuwe geboortegolf.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kabouters dan? Ik dacht dat je die van Liesje bedoelde
@dud0r maakt 'm welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kabouters dan? Ik dacht dat je die van Liesje bedoelde
Het is toch nog geen zaterdag?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar ben je nou in hemelsblauw mee bezig.
Jij moet niet denken jij moet dweilen.
Ohquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zijn mallen die Liesje gaat gebruiken voor een nieuwe geboortegolf.
Volgens de beschrijving is het geschikt voor kinderen tot 10 jaarquote:
Ik moet er binnenkort heel veel maken dus meer mallen is goed, bij mijn pipoos hadden ze nog 1, maar in Dort nog 3 dus heeft Buda ze voor me opgehaaldquote:
Staat er iets in de beschrijving over snacks?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens de beschrijving is het geschikt voor kinderen tot 10 jaar
Nee die moet ik zelf verzorgenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat er iets in de beschrijving over snacks?
Wat liefquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet er binnenkort heel veel maken dus meer mallen is goed, bij mijn pipoos hadden ze nog 1, maar in Dort nog 3 dus heeft Buda ze voor me opgehaald
35.000km sinds 1970?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling
https://www.marktplaats.n(...)nt=111728-1172181405
Tering, die is inderdaad vetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling
https://www.marktplaats.n(...)nt=111728-1172181405
Dat zeggen ze over haags z'n chick ookquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die zal wel een paar keer klokje rond zijn gegaan
Maar wat een beauty
quote:
Oeh ja ik ook wel hoor qua praktisch en werk dit dat maar dat is toch vet om erbij te hebben om ergens rond te rijden op een zondagmiddag?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben van de generatie waarbij het klokje rond gaan nooit gebeurt want dan is de auto al lang niet meer in leven
Ja dat zeker, Gergi heeft ook een weekend auto en dat bevalt primaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ja ik ook wel hoor qua praktisch en werk dit dat maar dat is toch vet om erbij te hebben om ergens rond te rijden op een zondagmiddag?
die deelt ie met BFFquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zeker, Gergi heeft ook een weekend auto en dat bevalt prima
Ik heb ook een weekendauto. Maar alleen omdat de budamobiel alleen op zondag uit de garage komtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zeker, Gergi heeft ook een weekend auto en dat bevalt prima
samen romantisch voorin en kwiwi op de achterbank geschovenquote:
in het kinderzitjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
samen romantisch voorin en kwiwi op de achterbank geschoven
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
samen romantisch voorin en kwiwi op de achterbank geschoven
Jezusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]straks wordt ik naar de achterbank verbannen
Morgen weer een dag skiën met de BFF. Ik kreeg 1 weekend alleen met Gergi, met moeite
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]straks wordt ik naar de achterbank verbannen
Morgen weer een dag skiën met de BFF. Ik kreeg 1 weekend alleen met Gergi, met moeite
Is dat zoiets als de pausmobiel?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook een weekendauto. Maar alleen omdat de budamobiel alleen op zondag uit de garage komt
met een halve bh op je hoofdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik rijd zwaaiend rond door Foqueville
Audientie elke zondag op het pleinquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik rijd zwaaiend rond door Foqueville
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je zo'n kwiwi met een traan zielig uit het raampje ziet kijken vanuit de kinderstoel.
Budaklaasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik draag voor die gelegenheden een mijter.
En zo af en toe bedank ik iemand voor de bloemen. Zijn meestal een beetje verbaasd. Ik krijg nooit bloemen namelijk.quote:
ohja?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kind lijkt overigens erg op mij in m'n jonge jaren
Aaawquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kind lijkt overigens erg op mij in m'n jonge jaren
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En zo af en toe bedank ik iemand voor de bloemen. Zijn meestal een beetje verbaasd. Ik krijg nooit bloemen namelijk.
quote:
Komt ie daarom altijd met de boot?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
Wisten jullie dat Sinterklaas de patroonheilige van zeevarenden is
Alle bejaarden onder z'n balkonquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
urbi et orbi vanaf z'n balkon in Dordt
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een malletje liggen daarvoor.
Dat wist ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
Wisten jullie dat Sinterklaas de patroonheilige van zeevarenden is
Zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wist ik.
En van bakkers. Dus je bent dubbel beschermd
Slim, goed brood voor op het schip..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wist ik.
En van bakkers. Dus je bent dubbel beschermd
gecondoleerd.quote:
Slimme rakker hoor. Zo kan hij goede dealtjes sluiten voor pepernoten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slim, goed brood voor op het schip..
Niet op mij, alleen m'n oude buurvrouw.. elke keer als ik haar tegen kom zegt ze "mag ik wat zeggen? Wat ben je toch een knap meisje". Of ik nou net uit bed rol in m'n pyjama of onderweg naar het werk benquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet op mij, alleen m'n oude buurvrouw.. elke keer als ik haar tegen kom zegt ze "mag ik wat zeggen? Wat ben je toch een knap meisje". Of ik nou net uit bed rol in m'n pyjama of onderweg naar het werk ben![]()
Ik neem de honeurs even waar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet kunnen KwettoVanZwitserland
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het wordt gewaardeerd. Plannen we de tirade tegen kaas in voor half tien?
wanneer begint het strooien met aromat?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik flikker net een lading direct in m'n mond, zo eet Etto het toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wanneer begint het strooien met aromat?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wei van jullie neemt de engel honneurs waarquote:
oh ik dacht met een biljetje van @Dr_Flash door de neus.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik flikker net een lading direct in m'n mond, zo eet Etto het toch?
Oh een echte die hard, moment ik pak er even wat monopolie geld bijquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ik dacht met een biljetje van @:dr_flash door de neus.
nu moet je morgen BFF wel gaan rossen hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh een echte die hard, moment ik pak er even wat monopolie geld bij
Oh ik was 'm net even vergeten. Bedankt hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu moet je morgen BFF wel gaan rossen he
Gergi? Ben jij het?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt het leukste vrouwke ooit getroffen
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik was 'm net even vergeten. Bedankt he
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik was 'm net even vergeten. Bedankt he
bruine strepen trekken over die pistequote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Morgen vlak voor vertrek naar de piste even een lading laxeermiddel in zijn koffie droppen
Aaaawquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt het leukste vrouwke ooit getroffen
Bij US sta ik nergens meer van te kijkenquote:
Hij drinkt wel altijd een kop koffie voor we vertrekken ja,quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Morgen vlak voor vertrek naar de piste even een lading laxeermiddel in zijn koffie droppen
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
b
[..]
bruine strepen trekken over die piste
Mooi. Dan spuit hij zo naar huis.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij drinkt wel altijd een kop koffie voor we vertrekken ja,
met extra 'crema'quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij drinkt wel altijd een kop koffie voor we vertrekken ja,
Ordiquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
b
[..]
bruine strepen trekken over die piste
beetje zoals die op fotoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi. Dan spuit hij zo naar huis.
Ben blij dat ik deze foto nooit gezien hebquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beetje zoals die op foto2 vingers voor het gaatje
nooit van een ketsplaat gehoord 😂?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben blij dat ik deze foto nooit gezien heb
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit van een ketsplaat gehoord 😂?
O jaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
We zijn geen geile apen maar verheven beschaafde mensen in Foqueville he.
en erwtenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
En paddenstoelen met kruidenboter.
Dat is wel lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
En paddenstoelen met kruidenboter.
Voor iemand die friet zegt zegt hij ook wel eens verstandige dingenquote:
dat wordt bestellenquote:
waarom zou je nou zoiets niet lekkers nemenquote:
wel handig voor op werk.quote:
nee toch? zeker niet zolang ballie bij smegma & sperma werktquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Kan het hier wat minder VMBO en wat minder ordinair ja.
Dat is waarschijnlijk wel beter dan schoenen krijgen van werk die daarbij niet ondersteunenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verplicht
maar ik regel altijd zelf mn veiligheidsschoenen wegens verrotte knie.
Kek schoentjequote:
Klopt. En ik heb smalle voeten, dusja is altijd beetje zeuren dan met standaard werkschoenen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk wel beter dan schoenen krijgen van werk die daarbij niet ondersteunen
Hoge schoen verplicht of kies je daar zelf voor?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
m'n huidige zijn ook Puma
Kies ik zelf voorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Hoge schoen verplicht of kies je daar zelf voor?
NOESquote:Het Amerikaanse Tupperware stopt over
drie dagen met de directe verkoop van
producten in Nederland.Daarmee komt ook
een einde aan de tupperwareparty's,die
al jaren worden gehouden.Het bedrijf
zegt dat het besluit "niet lichtzinnig"
is genomen.Tupperware blijft wel in
Duitsland en België actief.
Heb zelf ook liever hoge schoenen maar kijk wel altijd goed naar het gewicht. Zo irritant als die schoenen te zwaar zijn.quote:
deze zijn 150 gram lichter dan mn oude puma'squote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Heb zelf ook liever hoge schoenen maar kijk wel altijd goed naar het gewicht. Zo irritant als die schoenen te zwaar zijn.
moet je @Molo vragen die is de mol aan het uithangen in de sektequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Franticdj is er in CUL al drie maanden nationale rouw afgekondigd?
Oh ja die sprak ik van de week nog ff toen jij me getagd hadquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je @:molo vragen die is de mol aan het uithangen in de sekte
ohja toen ik grandioos in 't verkeerde topic postte?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die sprak ik van de week nog ff toen jij me getagd had
filmpjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ja toen ja. Misschien binnenkort maar weer eens wat culinairs in elkaar racen
Nee hoor, mijn quadrupel is nog lang niet op.quote:
Is dat een bier?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn quadrupel is nog lang niet op.
Voor verschillende waarden van joeksen, ja.quote:
Biersoort.quote:
Hoe lang moet je er nog over doen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Biersoort.Deze komt van de Aldi.
Voor iemand uit de horeca verwondert de vraag me wel.quote:
nickchange aan vragenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor verschillende waarden van joeksen, ja.
dit jaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor iemand uit de horeca verwondert de vraag me wel.
mijn neefje deed dat ook als klein kind. Hij had een vrij zwaar hoofd. Kwam die op je aangerend met zijn hoofd in de aanslagquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor verschillende waarden van joeksen, ja.
ik ken het niet. Ken een tripple wel maar die van jou nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tot 'ie op is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe lang moet je er nog over doen?
Zwaar, donker en vaak Belgisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ken het niet. Ken een tripple wel maar die van jou niet
Niet dat soort waarden, koppensnelbalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn neefje deed dat ook als klein kind. Hij had een vrij zwaar hoofd. Kwam die op je aangerend met zijn hoofd in de aanslag
JOEKSENquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet dat soort waarden, koppensnelbal
Het is Brabants he, dat bestaat niet in Den Haagquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit noordelijker, dus geen excuus.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is Brabants he, dat bestaat niet in Den Haag
ach zijn wel een miljoen biersoorten tegenwoordigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is Brabants he, dat bestaat niet in Den Haag
Dat is hetzelfde als dat je nog nooit van Rolls-Royce gehoord hebt, en je doet dan van "Ach, er rijden zo veel auto's rond tegenwoordig".quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach zijn wel een miljoen biersoorten tegenwoordig
Mwah, in de basis is het wel aardig hetzelfde hoor. Quadrupels zijn in ieder geval absoluut niet nieuw of zo gehyped als IPA's en stouts tegenweurdig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach zijn wel een miljoen biersoorten tegenwoordig
Nou denk niet dat je de bekendheid van een quadruple kan vergelijken met de bekendheid van een roll-roycequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat je nog nooit van Rolls-Royce gehoord hebt, en je doet dan van "Ach, er rijden zo veel auto's rond tegenwoordig".
Vakkennis.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou denk niet dat je de bekendheid van een quadruple kan vergelijken met de bekendheid van een roll-royce
Van iemand die nog nooit van Quadrupel gehoord heeft is zo'n uitspraak dus helemaal niets waardquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou denk niet dat je de bekendheid van een quadruple kan vergelijken met de bekendheid van een roll-royce
Oke. ik vind het teveel geneuzel nu over een biertjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van iemand die nog nooit van Quadrupel gehoord heeft is zo'n uitspraak dus helemaal niets waard
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, Bal weer op de kastIk kan gaan slapen
Sommige hipsters maken verdraaid lekker bier.quote:
zullen we ze rossen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige hipsters maken verdraaid lekker bier.
Ze moesten alleen niet zo prijzig zijn.
quote:
Heyquote:
Wie, de hipsters? Mag toch niet meer naar buiten nu.quote:
Wil je een kabouter adopteren Nijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Hey.
En blijft een lastige vraag... Over het algemeen voel ik me prima en hou ik mezelf wel bezig, maar nu het allemaal zo lang begint te duren ben ik er af en toe flink klaar mee. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een vriend zag.
Hoe is het hier?
Volhoudenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Hey.
En blijft een lastige vraag... Over het algemeen voel ik me prima en hou ik mezelf wel bezig, maar nu het allemaal zo lang begint te duren ben ik er af en toe flink klaar mee. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een vriend zag.
Hoe is het hier?
ja om 4:30 hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie, de hipsters? Mag toch niet meer naar buiten nu.
Huh nee ik heb mezelf alquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil je een kabouter adopteren Nijn?
collega's moeten schilderen watquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Als we toch op die tour zijn
Acrylverf
Portretten
Collega's moeten schilderen
Leuke vrijmibo
Maar ook wel een beetje ongemakkelijk
Leuk!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
@:Fogel https://reizendekabouters.nl/bht81/![]()
![]()
Ik zit aan de quadrupels, hoe realistisch acht je dat.quote:
hey ik noemde geen dag hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit aan de quadrupels, hoe realistisch acht je dat.
Hoeft niet perse erg te zijn. Beter een partij waar je een goede match hebt dan strategisch stemmen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
piratenpartij heeft toch ook geen enige kans op succes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |