abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8100946
Ben ik weer even,

De laatste tijd lijkt het wel alsof ik een groei doormaak. Ik ben me veel meer bewust van mezelf en leef ook veel bewuster. Lijkt wel alsof ik nu pas volwassen ben, ben dan wel "pas" 25 jaar.

Dan denk ik ook aan risico's nemen. Ik denk dat ik wat meer risico's moet gaan nemen in het leven. Gewoon een keer op een vrouw afstappen om een praatje te maken en zien hoe het strand. Wie niet waagt die niet wint denk ik de laatste tijd vaker. Niet alleen risico wat betreft sociale contacten maar ook andere risico's.

Ook qua gezondheid ben ik me meer bewust. Alcohol dronk ik vroeger veels te veel. Super dom maar het was ook omdat ik niet tevreden was met mezelf en het leven. Drank laat ik dus links liggen nu. Roken wil ik ook mee kappen.

Ik voel me gewoon beter. Minder verlegen, meer open, socialer, en met meer zelfrespect. Vroeger dacht ik altijd dat anderen meer waren. Maar dat denk ik niet meer. Voor mij zijn ze niets meer of minder dan mij.

Ik ervaar dus persoonlijke groei en dat werd tijd ook. Ooit moet je toch een groei doormaken in het leven.

Misschien dat ik nu pas volwassen ben ofzo. Het voelt in ieder geval super goed

Risico's nemen zit ik nog een beetje mee. Maar de drempel wordt steeds kleiner.

Nemen jullie veel risico of doen jullie het voorzichtig aan

pi_8101145
Het duurt een tijd vooraleer men echt 'Carpe Diem' aankan. Veel succes met de start van je eigen leven!
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_8101180
Leuk hoor dat je persoonlijke groei voelt.. dat is altijd heel belangrijk...
want als je groeit betekent dat je leeft..

Je zal volgens mij tot je dood groeien.. (weet ik wel zeker)...

Maar ontopic:
Risico's wat noem jij risico's als ik op iemand afstap omdat ik die persoon leuk vind.. is dat voor mij echt geen risico, het is wel spannend..

Maar een risico's is het pas als iets gevaarlijk is.. en sociale contacten zijn echt niet gevaarlijk

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8101197
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 13:13 schreef yingyang het volgende:
Nemen jullie veel risico of doen jullie het voorzichtig aan
Ik hou er niet van om bijdehand te doen, maar ik leef eigenlijk al sinds mn 16e zo

Het leven is gewoonweg iets dat te kort is om te verspillen, en daarom ben ik me na mn mavo-examen gaan realiseren dat ik alles wil proberen en gedaan wil hebben.
Ik drink niet, ik rook niet, ik blow niet, maar ik heb een prima leven en het bevalt me dus hartstikke goed!

Goede instelling dus, en houden zo!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')