abonnement Unibet Coolblue
pi_198220272
https://www.ad.nl/politie(...)e-ronselen~aad4ee89/

Baudet roept dus op tot verkiezingsfraude. Ronselen levert je een gevangenisstraf op.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_198220513
Als je een volmachtstem uitbrengt, is het toch tevens de bedoeling dat je stemt op de partij waarop degene voor wie je de stem uitbrengt zou willen stemmen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 26 februari 2021 @ 17:43:21 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198220541
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:41 schreef miss_sly het volgende:
Als je een volmachtstem uitbrengt, is het toch tevens de bedoeling dat je stemt op de partij waarop degene voor wie je de stem uitbrengt zou willen stemmen?
Ja, maar dan moet je diegene wel volledig kunnen vertrouwen. Straks is het een thierry bidet supporter die toch op de FvD stemt.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198220556
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:43 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je diegene wel volledig kunnen vertrouwen. Straks is het een thierry bidet supporter die toch op de FvD stemt.
Klopt, en hij roept daar zelfs toe op door te stelen dat als mensen volmachten regelen er meer stemmen voor FvD zullen zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 26 februari 2021 @ 17:53:40 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198220672
Harry heeft dit benoemd in een van zijn video's. Het gaat hem echt amper iets opleveren:
Vanaf 7:30
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 26 februari 2021 @ 18:06:01 #6
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198220806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:43 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je diegene wel volledig kunnen vertrouwen. Straks is het een thierry bidet supporter die toch op de FvD stemt.
En hier dan niet eerlijk over zal zijn? Rare achterban daar bij FvD.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  Moderator vrijdag 26 februari 2021 @ 20:27:22 #7
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198223320
twitter
  vrijdag 26 februari 2021 @ 20:28:54 #8
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_198223349
Goede tip, ga direct even naar het verzorgingstehuis wat volmachten ritselen.
pi_198224189
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 20:27 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Als het al niet strafbaar is dan zit deze oproep minimaal toch wel heel erg op het randje. Maar ja, er blijven altijd mensen die in deze jezus geloven.

In het verleden kreeg een partij al enig commentaar die aanbood mensen naar het stembureau te brengen om zelf een stem uit te kunnen brengen. Dit gaat toch heel erg veel verder.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 01:40:09 #10
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198227617
Dit is toch wel heel debiel.
We have always been at war with Eastasia.
pi_198227659
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 01:40 schreef -XOR- het volgende:
Dit is toch wel heel debiel.
Ja veel meer kan ik hier ook niet van maken. 8)7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 01:58:37 #12
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198227727
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 01:40 schreef -XOR- het volgende:
Dit is toch wel heel debiel.
Krijgt Baudet toch gelijk dat er fraude bij de verkiezingen in Nederland gepleegd word. Door de FvD dan welteverstaan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:14:53 #13
24730 burger
Jan met de pet
pi_198230737
Wat een droeftoeter is het ook!

[ Bericht 94% gewijzigd door burger op 27-02-2021 11:33:23 ]
Alles komt goed. ...............toch?
pi_198231527
Blijft een lastig verhaal, is eerder ook bij DENK mogelijk gebeurd, of de oproep gedaan. Maar het is moeilijk te bewijzen.

In basis is er ook niks mis met het uitbrengen van volmachten en het lijkt me als fanboy van welke partij dan ook een mooie kans als je voor iemand een stem kan uitbrengen die anders niet zelf zou gaan, zeker als die iets stemt wat je wel bevat. Maar het initiatief moet uitgaan van de volmachtgever.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198232479
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:18 schreef zalkc het volgende:
Blijft een lastig verhaal, is eerder ook bij DENK mogelijk gebeurd, of de oproep gedaan. Maar het is moeilijk te bewijzen.

In basis is er ook niks mis met het uitbrengen van volmachten en het lijkt me als fanboy van welke partij dan ook een mooie kans als je voor iemand een stem kan uitbrengen die anders niet zelf zou gaan, zeker als die iets stemt wat je wel bevat. Maar het initiatief moet uitgaan van de volmachtgever.
En die volmachthebber moet het vertrouwen hebben dat de stem wordt uitgebracht zoals hij/zij wil. Niet naar FvD omdat degene die de volmacht krijgt dat wil. Baudet gaat er ten onrechte van uit dat als iemand een volmacht krijgt, deze dan zelf mag beslissen dat die stem naar FvD gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198232760
Nog eens bekeken. Hij roept echt zijn leden op om stemmen te ronselen. Ronselen is een misdrijf dus roept hij mensen op om de wet te overtreden. Maar goed, dat zijn we al van hem gewend. Dat maakt het erger.

Hij misrekend zich ook nog met die bijna vijftigduizend leden. Om te beginnen zijn het er geen vijftig maar drieënveertigduizend en ten tweede was dat de stand voordat de pleuris uitbrak.
pi_198234141
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 17:22 schreef Hanca het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)e-ronselen~aad4ee89/

Baudet roept dus op tot verkiezingsfraude.
Nee, weet je niet wat fraude is?

quote:
Ronselen levert je een gevangenisstraf op.
Ronselen is geen fraude, en ook daar is hier geen sprake van. Als FvD-er enthousiast aan de slag gaan en niet opletten zou het tot iets kunnen leiden dat kwalificeert als ronselen.

Jammer joh, het is allemaal weer veel te hijgerig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198235514
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, weet je niet wat fraude is?
[..]

Ronselen is geen fraude, en ook daar is hier geen sprake van. Als FvD-er enthousiast aan de slag gaan en niet opletten zou het tot iets kunnen leiden dat kwalificeert als ronselen.

Jammer joh, het is allemaal weer veel te hijgerig.
Stemmen ronselen is verkiezingsfraude. Gewoon heel simpel. En daar roept Baudet toe op. En op ronselen staat meerdere jaren cel.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_198235601
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 17:07 schreef Hanca het volgende:

[..]

Stemmen ronselen is verkiezingsfraude. Gewoon heel simpel.
Jij misschien, maar fraude slaat op een verkeerde voorstelling van zaken geven. Daarvan is geen sprake.
quote:
En daar roept Baudet toe op.
Nee, hij drukt zich niet zorgvuldig genoeg uit waardoor mensen die zijn advies al te enthousiast opvolgen zich schuldig zouden kunnen maken aan het ronselen van stemmen.
quote:
En op ronselen staat meerdere jaren cel.
Nog een verzinsel. Maximaal één maand hechtenis.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198235619
Waarom is het voor de volgens eigen zeggen grootste intellectueel van Nederland telkens weer zo ontzettend moeilijk om zich zorgvuldig uit te drukken?
pi_198238102
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 17:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, hij drukt zich niet zorgvuldig genoeg uit waardoor mensen die zijn advies al te enthousiast opvolgen zich schuldig zouden kunnen maken aan het ronselen van stemmen.

Luister nog eens opnieuw zou ik zeggen.

Hij zegt letterlijk dat alle leden maar even drie volmachten moeten regelen. Moeten regelen is actief bewerkstellen dat je ze krijgt en dat is dus ronselen volgens de kieswet. Je had wel gelijk dat er 'slechts' een maand brommen voor staat.

De man zet dus aan tot misdrijven die net zo ernstig zijn als mishandeling zonder wapens te gebruiken.
pi_198239322
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:43 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Luister nog eens opnieuw zou ik zeggen.

Hij zegt letterlijk dat alle leden maar even drie volmachten moeten regelen. Moeten regelen is actief bewerkstellen dat je ze krijgt en dat is dus ronselen volgens de kieswet.
Nee hoor. Hij kondigt aan in volgende video's nog terug te komen op dit ideetje dat hij kort weergeeft, als dat zonder nadere toeliichting zou blijven en FvD-ers gaan er onwetend doch enthousiast mee aan de slag dan kunnen er situaties ontstaan die strafbare ronseling opleveren.'Regelen' en 'enthousiasmeren' behoren niet tot de delictsbestanddelen. Dus daarom is het goed dat de video teruggetrokken is en ik neem aan dat in de video waarin het plan uit de doeken wordt gedaan de grens van wat wel en niet mag duidelijk wordt aangegeven.

quote:
Je had wel gelijk dat er 'slechts' een maand brommen voor staat.

De man zet dus aan tot misdrijven die net zo ernstig zijn als mishandeling zonder wapens te gebruiken.
Alweer niet waar. Op eenvoudige mishandeling staat iets van een jaar of zelfs twee jaar, en dat kan oplopen tot 9 jaar of zoiets afhankelijk van de ernst, het letsel e.d. en dat is ongeacht het gebruik van wapens.

Je bent van alles aan het verzinnen om er iets van te maken, maar het is niks. Het is een beetje slordig omdat het tot verkeerde dingen zou kunnen leiden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:58:51 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198239671
Uiteraard, alt-right figuren beschuldigen altijd anderen van wat ze zelf doen. Dus je kon fraude van Baudet verwachten.
pi_198239679
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:43 schreef Weltschmerz het volgende:

Je bent van alles aan het verzinnen om er iets van te maken, maar het is niks. Het is een beetje slordig omdat het tot verkeerde dingen zou kunnen leiden.
Jij leeft wel heel erg in je eigen gelijk. Helaas klopt daar weinig van.

Wat ik schrijf heb ik echt wel even gecontroleerd.

Beetje grof zoals je me nu als leugenaar weg zet.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 21:03:54 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198239793
Hopelijk komt de politie deze verkiezingsfraudeur van zijn bed lichten
pi_198245151
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 17:15 schreef Kansenjongere het volgende:
Waarom is het voor de volgens eigen zeggen grootste intellectueel van Nederland telkens weer zo ontzettend moeilijk om zich zorgvuldig uit te drukken?
hij heeft geen charisma
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_198245840
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:59 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Jij leeft wel heel erg in je eigen gelijk. Helaas klopt daar weinig van.

Wat ik schrijf heb ik echt wel even gecontroleerd.

Beetje grof zoals je me nu als leugenaar weg zet.
Je stapelt onwaarheid op onwaarheid. Of dat is omdat je liegt of omdat je verblind door je vooringenomenheid maar wat wild om je heen grijpt in dingen waar je het fijne niet van weet zou ik niet durven zeggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198256671
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Je stapelt onwaarheid op onwaarheid. Of dat is omdat je liegt of omdat je verblind door je vooringenomenheid maar wat wild om je heen grijpt in dingen waar je het fijne niet van weet zou ik niet durven zeggen.
Ik hoef alleen maar te knippen en plakken.

Jij leeft wel heel erg in je eigen gelijk. Helaas klopt daar weinig van.

Wat ik schrijf heb ik echt wel even gecontroleerd.

Beetje grof zoals je me nu als leugenaar weg zet.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')