abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 26 februari 2021 @ 16:55:41 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_198219944
https://nos.nl/artikel/23(...)start-onderzoek.html

Urk staat nogal bekend met de wappies, eerst die teststraat in de fik en nu ook nog Baudet die een beetje teveel biertjes nam en ging knuffelen met fellow wappies.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
  vrijdag 26 februari 2021 @ 18:38:56 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_198221307
Bron dat hij teveel biertjes nam?

edit: ah hij bestelt er 10 _O-
pi_198223644
Heeft die man al samen met zijn kapper een boete gehad?

Als volksvertegenwoordiger hoor je gewoon regels te respecteren. Ook als je het niet eens bent met die regels. zo niet dan steek je gewoon een middelvinger op naar de democratie. Waarom stel je jezelf dan verkiesbaar? Om een middelvinger naar jezelf op te steken?
pi_198234187
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 20:44 schreef qajariaq het volgende:
Heeft die man al samen met zijn kapper een boete gehad?

Als volksvertegenwoordiger hoor je gewoon regels te respecteren. Ook als je het niet eens bent met die regels. zo niet dan steek je gewoon een middelvinger op naar de democratie. Waarom stel je jezelf dan verkiesbaar? Om een middelvinger naar jezelf op te steken?
Het lijkt me een stuk ernstiger dat de politici en media die de regels opleggen en mensen oproepen zich eraan te houden.

Hugo de Jonge houdt zich tenminste 2 keer in één week niet aan zijn eigen regels.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198237404
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het lijkt me een stuk ernstiger dat de politici en media die de regels opleggen en mensen oproepen zich eraan te houden.

Hugo de Jonge houdt zich tenminste 2 keer in één week niet aan zijn eigen regels.
Jij moet wel beter weten dat media geen regels oplegt.

Dat een ander de regels kennelijk iets te ruim interpreteert doet niets af aan het feit dat TB herhaaldelijk bewust en provocerend de regels met voeten treed. Iets met een splinter en een balk.
pi_198237490
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:12 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Jij moet wel beter weten dat media geen regels oplegt.
Die roept mensen wel op, en doet actief mee met regels verkondigen die helemaal geen regels zijn.

quote:
Dat een ander de regels kennelijk iets te ruim interpreteert doet niets af aan het feit dat TB herhaaldelijk bewust en provocerend de regels met voeten treed. Iets met een splinter en een balk.
Hugo de Jonge doet het stiekem, en wordt gedekt door de media, die ook voor de camera de schijn ophouden om er buiten beeld lak aan te hebben. Dat is hypociret.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198237770
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die roept mensen wel op, en doet actief mee met regels verkondigen die helemaal geen regels zijn.
[..]

Hugo de Jonge doet het stiekem, en wordt gedekt door de media, die ook voor de camera de schijn ophouden om er buiten beeld lak aan te hebben. Dat is hypociret.
Ik zou aangifte doen tegen Hugo als ik jou was. En ja, ik ga die man niet echt verdedigen maar dat is een andere orde van grootte dan wat TB doet.

Maar er zit wel een levensgroot verschil tussen het maken van regels en het nieuws brengen, de regels communiceren dus.

De media berichte ook netjes over de handel en wandel van HdJ hoor. Geen reden om je achtergesteld te voelen.

Dat de zelfverklaarde godheid bijna dagelijks negatief in het nieuws komt heeft maar één oorzaak.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 19:30:10 #8
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198237822
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:27 schreef qajariaq het volgende:
En ja, ik ga die man niet echt verdedigen maar dat is een andere orde van grootte dan wat TB doet.
Vind ik niet. De Jonge staat ons maandelijks te vermanen over hoe we het moeten doen en/of hoe verkeerd we het doen. Dan moet je niet triomfantelijk op de foto gaan als je je laat fotograveren in een winkel waar je zelf min of meer hebt bepaald dat iedereen daar een mondkapje op moet. Als je daar al naar binnen mag van hem.

Dit is weer zo'n typisch hypocriet gevalletje 'do as i say, not as i do.' Vooral CDA'ers hebben daar last van de laatste tijd (eerst bijleveld in de kerk , daarna hoekstra in thialf en nu hij')

Als TB een boete verdient prima. Maar De Jonge een consorten hou ik aan een hogere standaard.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gunner op 27-02-2021 19:37:05 ]
pi_198237967
quote:
19s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:30 schreef Gunner het volgende:

[..]

Vind ik niet. De Jonge staat ons maandelijks te vermanen over hoe we het moeten doen en/of hoe verkeerd we het moeten doen. Dan moet je niet triomfantelijk op de foto gaan als je je laat fotograveren in een winkel waar je zelf min of meer hebt bepaald dat iedereen daar een mondkapje op moet. Als je daar al naar binnen mag van hem.

Dit is weer zo'n typisch hypocriet gevalletje 'do as i say, not as i do.' Vooral CDA'ers hebben daar last van de laatste tijd (eerst bijleveld in de kerk , daarna hoekstra in thialf en nu hij')
Eens dat het totaal niet slim is en dat die mannen mijn stem niet waardig zijn. Maar zo nu en dan even over de lijn is toch iets anders dan dat grootschalig en consequent de dikke vinger op te steken naar de regels.

Een keertje de fout in gaan op je eigen vakgebied is als politicus niet handig. Het stelselmatig oproepen tot de wet overtreden is een politicus onwaardig.
pi_198322345
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het lijkt me een stuk ernstiger dat de politici en media die de regels opleggen en mensen oproepen zich eraan te houden.

Hugo de Jonge houdt zich tenminste 2 keer in één week niet aan zijn eigen regels.
De media die de regels opleggen.

Kijk eens dom.

JA HO MAAR.
  donderdag 4 maart 2021 @ 18:17:46 #11
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198322405
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 18:13 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

De media die de regels opleggen.

Kijk eens dom.

JA HO MAAR.
Neger wat?
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')