abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 26 februari 2021 @ 23:11:19 #51
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198226205
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 21:05 schreef Predator40 het volgende:

[..]

doe ik zovaak :D neem niet voor elk dingetje mijn portemonnee mee


:T
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198227929
pi_198228234
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 20:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Fijn! Waarom had je geen ID? Ik mag als zelfstandige zelf zo’n verklaring ivullen. Ook handig.
Al iets van een jaar terug verloren, raak dat ding altijd kwijt :(
Heb ook een periode van iets van 5 jaar gehad dat ik helemaal geen legitimatie had :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 08:17:51 #54
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198228937
Wow, geen nachtelijke SC dit keer? Niet 5 pagina's om terug te lezen??

pi_198229975
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 08:17 schreef dick_laurent het volgende:
Wow, geen nachtelijke SC dit keer? Niet 5 pagina's om terug te lezen??

[ afbeelding ]
Namens de nachtploeg:

pi_198230380
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 08:17 schreef dick_laurent het volgende:
Wow, geen nachtelijke SC dit keer? Niet 5 pagina's om terug te lezen??

[ afbeelding ]
Vrijdagavond. Iedereen zat te neuken, zuipen, feesten of te dromen van bananenbrood.




Een enkeling zat misschien verdrietig te wezen of Nick Cave te luisteren (what's the fucking difference).



[ Bericht 3% gewijzigd door Salina op 27-02-2021 10:48:39 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198230533
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:43 schreef Salina het volgende:

[..]

Vrijdagavond. Iedereen zat te neuken, zuipen, feesten of te dromen van bananenbrood.

[ afbeelding ]


Een enkeling zat misschien verdrietig te wezen of Nick Cave te luisteren (what's the fucking difference).

[ afbeelding ]



[ Bericht 7% gewijzigd door Mammietje op 27-02-2021 12:03:39 ]
pi_198234273
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:43 schreef Salina het volgende:

[..]

Vrijdagavond. Iedereen zat te neuken, zuipen, feesten of te dromen van bananenbrood.

[ afbeelding ]


Een enkeling zat misschien verdrietig te wezen of Nick Cave te luisteren (what's the fucking difference).

[ afbeelding ]

En huilen tijdens de seks, telt dat dubbel? :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198234536
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:37 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

En huilen tijdens de seks, telt dat dubbel? :P
Hmm.... alleen als die seks in de auto was; denk ik.
Volgens mij telt huilen buiten de auto sowieso niet. :N
Zoiets las ik hier tenminste...
pi_198234961
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 15:37 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

En huilen tijdens de seks, telt dat dubbel? :P
Ik tel hem dubbel.

Klinkt beter dan dromen van bananenbrood met pindakaas-honing tijdens de seks.
Dan klopt er écht iets niet denk ik.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198235105
En se....
Nah.... weet je.... ik laat hem liggen. :+
Is misschien beter. :Y
pi_198241997
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 16:35 schreef Mammietje het volgende:
En se....
Nah.... weet je.... ik laat hem liggen. :+
Is misschien beter. :Y
Je hebt liever stokbrood zeker? :Y
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 23:10:15 #63
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198242709
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:43 schreef Salina het volgende:

[..]

Vrijdagavond. Iedereen zat te neuken, zuipen, feesten of te dromen van bananenbrood.

[ afbeelding ]


Een enkeling zat misschien verdrietig te wezen of Nick Cave te luisteren (what's the fucking difference).

[ afbeelding ]

Dromen over bananenbrood? Wil je erover praten?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198243173
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 04:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

Al iets van een jaar terug verloren, raak dat ding altijd kwijt :(
Heb ook een periode van iets van 5 jaar gehad dat ik helemaal geen legitimatie had :D
Je bent niet de enige... Ik was mijn paspoort verloren paar maanden geleden en toen moest ik dus een nieuwe aanvragen. Maar moest dus al mijn legitimatie bewijzen meenemen naar het stadhuis, maarja toen kwam ik er dus achter dat ik mijn ID ook kwijt was _O-

Ze vroeg er nog om mijn legitimatiebewijzen, maar vond het oke dat ik alleen mijn rijbewijs liet zien :P
pi_198243657
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 23:10 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dromen over bananenbrood? Wil je erover praten?
Nou, ik viel gisteravond op een nogal ongebruikelijk moment in slaap en begon hartstochtelijk te dromen. In mijn droom zag ik mezelf dromen. Over bananenbrood. Alles goed en wel, tot nu toe. Echter kwam ik er in mijn droom waarover ik dus droomde achter dat ik enkele essentiële ingrediënten vergeten was mee nemen in het bananenbroodbeslag: pindakaas en honing. Daar raakte ik zo van van slag, dat ik hevig panikerend en op de rand van een paniekaanval verkerend wakker werd in mijn droom. En daar werd ikzelf dus weer wakker van.
En toen ging ik weer door met waar ik gebleven was: de seks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salina op 28-02-2021 01:07:47 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 00:19:52 #66
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198243684
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 00:17 schreef Salina het volgende:

[..]

Nou, ik viel gisteravond op een nogal ongebruikelijk moment in slaap en begon hartstochtelijk te dromen. In mijn droom zag ik mezelf dromen. Over bananenbrood. Alles goed en wel, tot nu toe. Echter kwam ik er in mijn droom waarover ik dus droomde achter dat ik enkele essentiële ingrediënten vergeten was mee nemen in het bananenbroodbeslag: pindakaas en honing. Daar raakte ik zo van van slag, dat ik hevig panikerend en op de rand van een paniekaanval verkerend wakker werd in mijn droom. En daar werd ikzelf dus weer wakker van.
En toe ging ik weer door met waar ik gebleven was: de seks.
Klinkt als inception. Weet je zeker dat Winnie de Poeh niet je gedachten probeerde te stelen?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198243760
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 00:19 schreef chratnox het volgende:

[..]

Klinkt als inception. Weet je zeker dat Winnie de Poeh niet je gedachten probeerde te stelen?
Nu je het zegt, zou zomaar kunnen. Trouwens altijd al een sluimerende hekel gehad aan dat klotebeertje.

Het hele gebeuren had een nogal Buñuelachtig-Daliesque sfeertje. Erg vreemd maar toch wel lekker.

Jij vermaakt je wel met de discussies op het hoofdtopic zie ik? :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 00:27:28 #68
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198243788
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 00:25 schreef Salina het volgende:

[..]

Nu je het zegt, zou zomaar kunnen. Trouwens altijd al een sluimerende hekel gehad aan dat klotebeertje.

Het hele gebeuren had een nogal Buñuelachtig-Daliesque sfeertje. Erg vreemd maar toch wel lekker.

Jij vermaakt je wel met de discussies op het hoofdtopic zie ik? :)
Oh ja hoor. Discussies op de inhoud zijn altijd wel leuk :)

Ik hou van Winnie de Poeh, het grote boek is echt een genot om te lezen. De manier waarop het geschreven is, heerlijk.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198243975
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 00:27 schreef chratnox het volgende:

[..]

Oh ja hoor. Discussies op de inhoud zijn altijd wel leuk :)

Ik hou van Winnie de Poeh, het grote boek is echt een genot om te lezen. De manier waarop het geschreven is, heerlijk.
Hmm, nu jij er zo gepassioneerd over verteld moet ik dat boek dan toch nog eens een kans geven dan. Misschien nog eens voor zitten.



Overigens ben ik gek op dromen. Zowel het dromen an sich als het product daarvan (de dromen). Heerlijk. Elke dag weer nieuwe avonturen. Beste films ooit. Zo persoonlijk en echt qua beleving.



"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 00:47:12 #70
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198244043
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 00:40 schreef Salina het volgende:

[..]

Hmm, nu jij er zo gepassioneerd over verteld moet ik dat boek dan toch nog eens een kans geven dan. Misschien nog eens voor zitten.

[ afbeelding ]

Overigens ben ik gek op dromen. Zowel het dromen an sich als het product daarvan (de dromen). Heerlijk. Elke dag weer nieuwe avonturen. Beste films ooit. Zo persoonlijk en echt qua beleving.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De gedichten zijn echt heerlijk. Zo simpel, zo kinderlijk. We lezen het boek met alle verhalen nu voor de tweede keer voor, iedere keer weer hardop lachen :)
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198244181


[ Bericht 100% gewijzigd door Mammietje op 28-02-2021 01:47:29 ]
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 08:26:51 #72
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198244889
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 00:17 schreef Salina het volgende:

[..]

Nou, ik viel gisteravond op een nogal ongebruikelijk moment in slaap en begon hartstochtelijk te dromen. In mijn droom zag ik mezelf dromen. Over bananenbrood. Alles goed en wel, tot nu toe. Echter kwam ik er in mijn droom waarover ik dus droomde achter dat ik enkele essentiële ingrediënten vergeten was mee nemen in het bananenbroodbeslag: pindakaas en honing. Daar raakte ik zo van van slag, dat ik hevig panikerend en op de rand van een paniekaanval verkerend wakker werd in mijn droom. En daar werd ikzelf dus weer wakker van.
En toen ging ik weer door met waar ik gebleven was: de seks.
pi_198246329
Goeiesmorregens! Wat was het rustig hier de afgelopen dagen. Maar de pot verwijt de ketel, zelf ook druk doende met andere dingen.

Alleen geen bananenbrood gehad..

  zondag 28 februari 2021 @ 11:08:46 #74
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198246569
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 00:40 schreef Salina het volgende:

[..]

Hmm, nu jij er zo gepassioneerd over verteld moet ik dat boek dan toch nog eens een kans geven dan. Misschien nog eens voor zitten.

[ afbeelding ]

Overigens ben ik gek op dromen. Zowel het dromen an sich als het product daarvan (de dromen). Heerlijk. Elke dag weer nieuwe avonturen. Beste films ooit. Zo persoonlijk en echt qua beleving.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind het alleen altijd zo jammer dat ik de dromen vaak na een paar minuten alweer vergeten ben. Of ik kan enkel wat details herinneren, maar dan mis ik de verbindende draadjes er tussen waardoor het niet logisch klinkt als ik het vervolgens aan mn man probeer te vertellen :+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 28 februari 2021 @ 11:20:15 #75
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198246727
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind het alleen altijd zo jammer dat ik de dromen vaak na een paar minuten alweer vergeten ben. Of ik kan enkel wat details herinneren, maar dan mis ik de verbindende draadjes er tussen waardoor het niet logisch klinkt als ik het vervolgens aan mn man probeer te vertellen :+
Als je er wat mee wilt doen kan je ze direct opschrijven na het wakker worden; Helpt je ook om vaker lucide dromen te ervaren 8-)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')