abonnement Unibet Coolblue
pi_536925
Altijd Robin een eikeltje gevonden, maar de laatste weken begin ik hem wel steeds meer te waarderen. Sure, bot manneke, nogal gevoelloos, beetje dom, maar absoluut lekker direct & het kan hem aan zijn reet roesten wat de rest ervan vindt. Na al dat gemiep tussen Bi, Hiek & Ferdi is dat mijns inziens wel verfrissend. Ommekeer voor mij: toen ze met de heren eindelijk eens samen zaten. Ik ben geen fan van die jongen, ga niet lopen brallen dat-ie zou "rulen" (ben ik ook echt beu, die term), maar ik denk dat hij nog wel eens zou kunnen gaan winnen. Hij doet me denken aan Bart vorig jaar: werd ook in de eindspurt pas echt leuk met zijn onconformistische geklier.

Oftewel: Robin wordt steeds leuker

pi_536926
* PalinG wil niet te veel vergelijken met Bralbart, maar moet toegeven dat R. hem dito bevalt
  zondag 10 december 2000 @ 18:51:23 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_536989
In het land der blinde is éénoog koning
  zondag 10 december 2000 @ 20:13:49 #4
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_537166
't is maar net hoe VOO iemand neerzet.. Als ze willen vind je Robin volgende week weer gewoon een l*l.
  zondag 10 december 2000 @ 20:17:02 #5
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_537169
Vond Robin altijd al leuk.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_537365
yo jongen goed jou hier te zien :-)
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_537392
Robin is best wel leuk. Vond 't een mooi moment hoe eerlijk hij laatst tegen Koos en Bianca opbiechte dat hij niet als een nitwit gezien wou worden omdat hij zichzelf slecht in grammatica vond. Ik denk dat ie ook steeds meer zelfvertouwen krijgt omdat hij telkens de nominaties overleefd. 'T was natuurlijk slim van BB om 'en passant' nog ff te melden dat hij slechts 9% van de stemmen had gekregen de laatste keer. Hij weet nu dat hij goed ligt bij de kijkers. Hij is zich goed bewust van de camera maar ik vind niet dat hij fake is. Volgens mij gaat ie winnen.
why live, when you can't dream?
pi_537551
quote:
Op 10 december 2000 18:51 schreef marky het volgende:
In het land der blinde is éénoog koning
Dit gold ook voor Bart...
fake a dream
pi_538283
Welkom yo in het land der zienden!
pi_538294
Robin wordt steeeeeds leuker....
Zo leuk dat ie rond 2003 wel het BB-huis in kan..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')