abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 februari 2021 @ 19:18:34 #51
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198202699
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:15 schreef AchJa het volgende:
Als je 18 jaar bent en geen Max Verstappen heet heb je met of zonder rijbewijs geen voertuigbeheersing, period. Je hebt nul komma nul ervaring hoewel de Golf rijdende petjes ons anders willen doen geloven.
Een paar posts geleden was het nog het behaalde resultaat, in een reactie op een post van mij die stelde dat het niet hebben van een rijbewijs niet gelijk staat aan het niet hebben van voertuigbeheersing. En nu stel je dat 18 jarige per definitie geen voertuigbeheersing hebben. Je spreekt jezelf zo wel een beetje tegen.
So we just called him Fred
pi_198202720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Bizarre visie.
Zo werkt dat hier. Je kind midden in een woonwijk buiten laten spelen is natuurlijk not done want de Fokker moet natuurlijk wel een beetje door kunnen rijden met zijn bolide.
  donderdag 25 februari 2021 @ 19:21:25 #53
3542 Gia
User under construction
pi_198202771
https://2todrive.nl/

Wie zegt dat het niet hier om ging? Begeleid rijden met rijbekwame begeleider? Moest die jongen nog officieel afrijden.

Stel dat dit het geval was, dan is al het gescheld hier om niks.
Kleuter rent voor de auto, rem nog maar eens op tijd.
pi_198202889
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:18 schreef Fred het volgende:

Een paar posts geleden was het nog het behaalde resultaat, in een reactie op een post van mij die stelde dat het niet hebben van een rijbewijs niet gelijk staat aan het niet hebben van voertuigbeheersing. En nu stel je dat 18 jarige per definitie geen voertuigbeheersing hebben. Je spreekt jezelf zo wel een beetje tegen.
Jij stelt dat iemand zonder rijbewijs best voertuigbeheersing kan hebben, ik zeg van niet en het behaalde resultaat (het ongeluk) onderschrijft dat.

En dat hij nog maar 18 was is alleen maar een verzwarende factor, ergo sowieso geen voertuigbeheersing.
pi_198202910
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:21 schreef Gia het volgende:
https://2todrive.nl/

Wie zegt dat het niet hier om ging? Begeleid rijden met rijbekwame begeleider? Moest die jongen nog officieel afrijden.

Stel dat dit het geval was, dan is al het gescheld hier om niks.
Kleuter rent voor de auto, rem nog maar eens op tijd.
quote:
Ben jij 16 jaar? Dan mag je starten met het halen van je theorie-examen.
Vanaf 16,5 jaar mag je rijlessen gaan volgen en een tussentijdse toets afleggen.
Word je 17 jaar? Dan mag je het praktijkexamen afleggen. Heb je je rijbewijs gehaald?
Dan kun je tot je 18e in de auto rijden samen met je coach. Vanaf je 18e mag je zelfstandig de weg op.
Betrokkene heeft volgens het bericht geen rijbewijs dus deze vlieger gaat niet op. Je moet een rijbewijs hebben om met een coach de weg op te mogen.
  donderdag 25 februari 2021 @ 20:18:00 #56
3542 Gia
User under construction
pi_198204340
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:26 schreef AchJa het volgende:

[..]


[..]

Betrokkene heeft volgens het bericht geen rijbewijs dus deze vlieger gaat niet op. Je moet een rijbewijs hebben om met een coach de weg op te mogen.
Ah, okay, duidelijk. Heb daar zelf nooit mee te maken gehad, klok klepel.

Dan vind ik moeder minstens zo strafbaar.
pi_198204402
Maximaal twee weken schoffelen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198204564
quote:
9s.gif Op donderdag 25 februari 2021 16:29 schreef Socios het volgende:
BAM
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198205245
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:20 schreef superniger het volgende:
Maximaal twee weken schoffelen.
Mwah, ik denk dat dit anders gaat uitpakken. Nogmaals:
1. Wie is hier de juridische bestuurder? Indien moeder naast hem: moeder strafbaar, deze 18-jarige medeschuldig aan dood door schuld (zoek dat FF op in het wetboek van strafrecht).
2. Wat is de precieze situatie? Is er te hard gereden? Wat zeggen de getuigen? M.a.w. was de aanrijding ook te voorkomen geweest terwijl deze gast zonder rijbewijs reed? Indien ja, dan natuurlijk verzwarende omstandigheden.

Allemaal vragen waarmee je deze kleuter niet terugkrijgt. De enige die een gat in de lucht springt bij dit soort ongelukken, is de advocaat en diens hypotheekbank.
pi_198205349
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hier is het gebeurd...Midden in een woonwijk, bij een schoolplein... Je hebt als automobilist maar op te letten. :{w
Je hebt als ouders je kind te leren dat het nooit zomaar achter een bal aan de straat op moet rennen!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198205449
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:51 schreef -Ferb- het volgende:
Je hebt als ouders je kind te leren dat het nooit zomaar achter een bal aan de straat op moet rennen!
In een woonwijk hou je maar rekening met spelende kinderen, al helemaal in de buurt van een schoolplein.
pi_198205558
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zo werkt dat hier. Je kind midden in een woonwijk buiten laten spelen is natuurlijk not done want de Fokker moet natuurlijk wel een beetje door kunnen rijden met zijn bolide.
Zou jij je 4-jarige zonder toezicht alleen buiten laten spelen?

Een 4-jarige kan dat gewoon niet! Ook niet op het erf voor of achter het huis. Een 4-jarige doet wat in hem/haar opkomt, zoals achter een bal aanrennen de straat op zonder eerst goed te kijken. Een 4-jarige heeft nog toezicht nodig. Zelfs ik, zonder kinderen, weet dat!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198205682
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

In een woonwijk hou je maar rekening met spelende kinderen, al helemaal in de buurt van een schoolplein.
Want jij bent zo speciaal dat je kan remmen als er een kind vlák voor je auto de straat op rent? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  donderdag 25 februari 2021 @ 21:06:23 #64
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_198205800
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:02 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Want jij bent zo speciaal dat je kan remmen als er een kind vlák voor je auto de straat op rent? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de beschrijving zou mijn auto dat vanzelf moeten doen. *)
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_198205834
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:06 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Volgens de beschrijving zou mijn auto dat vanzelf moeten doen. *)
Tesla? :D O+
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_198205874
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:58 schreef -Ferb- het volgende:
Zou jij je 4-jarige zonder toezicht alleen buiten laten spelen?

Een 4-jarige kan dat gewoon niet! Ook niet op het erf voor of achter het huis. Een 4-jarige doet wat in hem/haar opkomt, zoals achter een bal aanrennen de straat op zonder eerst goed te kijken. Een 4-jarige heeft nog toezicht nodig.
Niet aan een snelweg nee maar in een woonwijk kan dat prima, mits er natuurlijk geen idioten wonen die zonder rijbewijs een blokje gaan toeren.

quote:
Zelfs ik, zonder kinderen, weet dat!
Wat jij allemaal wel niet weet... :')
pi_198205992
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:02 schreef -Ferb- het volgende:

Want jij bent zo speciaal dat je kan remmen als er een kind vlák voor je auto de straat op rent? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een bal de straat op rolt in een woonwijk ga je op de rem want dan weet je dat er een kind achteraan kan komen... Of is dat echt rocket science voor je? En ja, als je rustig rijdt rij je hooguit de bal aan...

quote:
Bam zou achter een bal zijn aangerend en werd geschept door de auto.
pi_198206067
Mijn buurjongetje van toen 4 is ook zo doodgereden. Gewoon in een woonwijk op zaterdagmiddag.
Hij vloog zo de straat op, vanuit de voordeur tussen twee geparkeerde auto’s heen, naar de overkant (waar zijn vader stond te praten met iemand).
En daar reed net een auto (met een 30jarige bestuurder die geen regels overschreed).
Het jochie had geen schijn van kans.

Doet niks aan het feit af dat rijden zonder rijbewijs niet zo’n goed idee is, uiteraard.
pi_198206106
Die vader was fan van CKY en Jackass.
pi_198206118
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zonder rijbewijs op betreffende locatie een kind doodrijden... Ik hoef geen getuige te zijn om te snappen dat meneer geen reet snapt van autorijden...
Goh, je verwacht het niet. Zonder rijbewijs.
blablablabla
pi_198206138
En zelfs met toezicht kunnen kinderen de straat oprennen. Dan schreeuw je nog als ouder/ verzorger, maar is het al gebeurd.

Zelf weet ik nog dat mijn ouders vertelden dat ik een bal gewoon moest laten rollen. Toch heb ik een automobilist (en mijn vader) eens een hartverzakking bezorgd toen ik toch de weg op schoot achter een bal aan.

Het is gewoon ontzettend triest. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_198206215
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:13 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als er een bal de straat op rolt in een woonwijk ga je op de rem want dan weet je dat er een kind achteraan kan komen... Of is dat echt rocket science voor je? En ja, als je rustig rijdt rij je hooguit de bal aan...
[..]

Dat soort dingen leer je allemaal vanzelf als je rijles neemt, je weet wel die waar je voor moet betalen en les krijgt van een erkende instructeur, met een extra set pedalen om zonodig in te grijpen naast je. In plaats van je fucking moeder op de bijrijdersstoel.
blablablabla
pi_198206233
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:15 schreef lily het volgende:
Mijn buurjongetje van toen 4 is ook zo doodgereden. Gewoon in een woonwijk op zaterdagmiddag.
Hij vloog zo de straat op, vanuit de voordeur tussen twee geparkeerde auto’s heen, naar de overkant (waar zijn vader stond te praten met iemand).
En daar reed net een auto (met een 30jarige bestuurder die geen regels overschreed).
Het jochie had geen schijn van kans.

Doet niks aan het feit af dat rijden zonder rijbewijs niet zo’n goed idee is, uiteraard.
Je moet daar alert op zijn in een woonwijk. Allereerst door je snelheid aan te passen. Gebeurt 9 van de 10x niet. En opletten 10 van de 10 niet.
pi_198206335
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:21 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Je moet daar alert op zijn in een woonwijk. Allereerst door je snelheid aan te passen. Gebeurt 9 van de 10x niet. En opletten 10 van de 10 niet.
De bestuurder bleek zich netjes aan de snelheid te hebben gehouden. De huizen hadden geen voortuinen. Als een kind vanuit een huis rent, gelijk de straat over, dan gaat het toch echt mis.
Dat voorval had alleen maar verliezers.
pi_198206457
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 21:24 schreef lily het volgende:

De bestuurder bleek zich netjes aan de snelheid te hebben gehouden.
En wat was die daar destijds? Daarnaast is je aan de snelheid houden niet altijd even slim maar dat is verkeersinzicht, je blijft bv. ook geen 30 rijden bij een lagere school op het moment dat de kinderen van of naar school gaan. Of blijf jij bij ijzel ook met 130 doorkachelen omdat dat de toegestane snelheid is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')