abonnement Unibet Coolblue
pi_198203032
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Even apart bejaarden hebben zowel overdag en in de nacht verplicht opgesloten gezeten in een verzorgingshuis en familie was niet welkom daar gaat hopelijk nog eens een rechter zich over buigen. En dat is nog steeds gaande.

Na 21:00 uur is alles gesloten wat heb je dan nog op straat te zoeken? Behalve om je hond uit te laten, werk of als crimineel wellicht of in het geval van nood?
Gewoon een rondje (hard)lopen of fietsen ter ontspanning, zeker als het lekker weer is. Daarbij tref of spreek ik niemand en loop/introduceer ik nul risico op besmetting met of het verspreiden van welk virus dan ook.

Ondertussen hoor ik hondenuitlaters hier iedere dag na ingang van de avondklok nog uitgebreid socializen maar dat mag onder de avondklok wel gewoon op straat. 8)7

Mensen die met elkaar af willen spreken doen dat nu gewoon eerder op de dag, blijven in het weekend op een huisfeestje tot minstens 4:30, plakken er een overnachting aan vast of negeren de avondklok simpelweg net zoals feestgangers het verbod op feesten al van meet af aan negeren. 8)7
pi_198203080
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:28 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat virus is gewoon te zien trouwens met een microscoop en de gevolgen zijn gewoon zichtbaar.
Het heeft echter geen gezicht en wat ik ermee poogde te zeggen maar kennelijk niet overkwam: alle verantwoordelijkheid voor beleidskeuzes erop afschuiven is 1. erg gemakkelijk en 2. bespottelijk.
  donderdag 25 februari 2021 @ 19:35:04 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198203133
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Gewoon een rondje (hard)lopen of fietsen ter ontspanning, zeker als het lekker weer is. Daarbij tref of spreek ik niemand en loop/introduceer ik nul risico op besmetting met of het verspreiden van welk virus dan ook.

Ondertussen hoor ik hondenuitlaters hier iedere dag na ingang van de avondklok nog uitgebreid socializen maar dat mag onder de avondklok wel gewoon op straat. 8)7

Mensen die met elkaar af willen spreken doen dat nu gewoon eerder op de dag, blijven in het weekend op een huisfeestje tot minstens 4:30, plakken er een overnachting aan vast of negeren de avondklok simpelweg net zoals feestgangers het verbod op feesten al van meet af aan negeren. 8)7
Vandaar wellicht dat de cijfers van het RIVM slecht blijven en de maatregelen dus nauwelijks versoepeld kunnen worden. De mensen kiezen door hun eigen gedrag zelf voor de maatregelen? 8)7
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 25 februari 2021 @ 19:38:38 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198203240
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Het heeft echter geen gezicht en wat ik ermee poogde te zeggen maar kennelijk niet overkwam: alle verantwoordelijkheid voor beleidskeuzes erop afschuiven is 1. erg gemakkelijk en 2. bespottelijk.
Ik bedoel meer dat zonder maatregelen de gevolgen van het virus een stuk dodelijker zijn. Maar goed we gaan mee in jou denken en schaffen alle corona maatregelen af. En vaccineren niet want dat kost bergen met geld. Hoe veel succes zou dat experiment hebben denk jij?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198203394
Van mijn part mag het opzettelijk verkondigen en verspreiden van incorrecte medische informatie strafbaar zijn.

Ik herinner mij nog ene Jomanda. Die had Sylvia Millecam destijds ontraden om zich te laten opereren en beweerde dat ze een bacteriele infectie had terwijl al lang bekend was wat ze werkelijk had. Jomanda werd vervolgd en uiteindelijk vrijgesproken. Jomanda had Sylvia geadviseerd om artsen te bezoeken en daarmee voldaan aan de zorgplicht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198203414
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef Megumi het volgende:

[..]

Vandaar wellicht dat de cijfers van het RIVM slecht blijven en de maatregelen dus nauwelijks versoepeld kunnen worden. De mensen kiezen door hun eigen gedrag zelf voor de maatregelen? 8)7
Dat is een mogelijke uitleg, het werkelijke punt zou dan dus zijn dat de avondklok een volstrek ineffectieve maatregel is die onschuldig gedrag/ongevaarlijke solitaire ontspanning in de buitenlucht treft/verbiedt terwijl het nog enorm veel mogelijkheden tot verspreiding openlaat en dat de overheid de effectiviteit ervan niet kan noch wil aantonen.

Een andere uitleg is dat de overheid met invoering van de avondklok de basisscholen weer geopend heeft en dat in tegenstelling tot 's avonds een rondje wandelen wél leidt tot veel meer verspreiding.
pi_198203495
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 18:44 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja dat is een belofte die inderdaad niet is nagekomen. Maar het parlement vindt dat niet erg en is met de huidige gang van zaken akkoord. Rutte alleen de schuld geven gaat niet op. Er is ook brede steun in de 1e en 2e kamer voor het huidige corona beleid.
Houd toch op man. De hele oppositie gaf schoorvoetend toe. Reductie met 8 tot 13 procent van het aantal besmettingen met avondklok volgens rivm. 30 tot 40% met het dichthouden van scholen.

De scholen gaan nu weer open dus krijg we 40 procent meer besmetting.
  donderdag 25 februari 2021 @ 19:49:13 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198203528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Van mijn part mag het opzettelijk verkondigen en verspreiden van incorrecte medische informatie strafbaar zijn.

Ik herinner mij nog ene Jomanda. Die had Sylvia Millecam destijds ontraden om zich te laten opereren en beweerde dat ze een bacteriele infectie had terwijl al lang bekend was wat ze werkelijk had. Jomanda werd vervolgd en uiteindelijk vrijgesproken. Jomanda had Sylvia geadviseerd om artsen te bezoeken en daarmee voldaan aan de zorgplicht.
Ik herinner me dit ook Maar zou er aan toevoegen dat Sylvia de viruswappie, viruswaanzin aanhanger van nu geweest zou zijn en dat mag natuurlijk gewoon.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 25 februari 2021 @ 19:50:39 #41
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198203567
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:47 schreef O0utlawz het volgende:

[..]

Houd toch op man. De hele oppositie gaf schoorvoetend toe. Reductie met 8 tot 13 procent van het aantal besmettingen met avondklok volgens rivm. 30 tot 40% met het dichthouden van scholen.

De scholen gaan nu weer open dus krijg we 40 procent meer besmetting.
Tja en nu? Wat kan ik hier aan doen ik mag niet eens stemmen? Het stem/slachtvee krijgt waarvoor het kiest. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198203589
Alleen het feit dat De Jonge zegt dat mondkapjes een gedragsexperiment zijn vind ik al reden voor vervolging. Dat is bewust je eigen volk onderwerpen aan psychologische experimenten en als ze niet willen meewerken dreigen met een boete.
pi_198203601
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:49 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik herinner me dit ook Maar zou er aan toevoegen dat Sylvia de viruswappie, viruswaanzin aanhanger van nu geweest zou zijn en dat mag natuurlijk gewoon.
Precies, een levensgevaarlijke kanker alternatief/spiritueel bestrijden is vergelijkbaar met erkennen dat zelfs het merendeel van de bejaarden COVID gewoon overleeft en het voor fitte, gezonde, jonge mensen zo goed als volstrekt ongevaarlijk is.
pi_198203645
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Van mijn part mag het opzettelijk verkondigen en verspreiden van incorrecte medische informatie strafbaar zijn.
Zoals de voorspelde golven des doods van het OMT?
pi_198203785
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:53 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zoals de voorspelde golven des doods van het OMT?
incorrecte medische gegevens. niet statistische gegevens.
anders zou je de weerman ook kunnen aanklagen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198204388
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:50 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja en nu? Wat kan ik hier aan doen ik mag niet eens stemmen? Het stem/slachtvee krijgt waarvoor het kiest. :P
Ja weet ik veel :P
pi_198204422
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef Megumi het volgende:

[..]

Vandaar wellicht dat de cijfers van het RIVM slecht blijven en de maatregelen dus nauwelijks versoepeld kunnen worden. De mensen kiezen door hun eigen gedrag zelf voor de maatregelen? 8)7
Zelden zoveel waarheid in één post gezien.

De mensen die het hardste janken tegen de maatregelen, zijn precies de mensen die ervoor zorgen dat die maatregelen er veel langer moeten zijn.
pi_198204832
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:31 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Nogmaals, wordt jij zonder enige twijfel door je kop geschoten als je na 21:00 buiten bent?
Geen tijd aan besteden, newbie met alleen Willem Engel topics pohi
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_198204949
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:29 schreef O0utlawz het volgende:

[..]

Ik ervaar dat zo ja
Tip National War museum in London.. Toegang is gratis en met RyanAir ben je straks voor een prikkie in Londen.

Dan kan je zien wat oorlog doet met het dagelijks leven en als je niet stil wordt op de WOII vloer dan hoop ik dat je dat toch zeker wordt op de vloer gewijd aan auswitch.

On-topic:
Ben wel benieuwd of er een jurist oid op Fok rondloopt die wat opties kan geven waarop Engel straks aangeklaagd kan worden..

Nu aanklagen lijkt me niet slim omdat zijn volgers dan helemaal in die vent gaan geloven.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198205302
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:47 schreef O0utlawz het volgende:

[..]

Willem ANGEL zal ons allen naar het juiste pad leiden _O_
Exact dit werd in 1933 door zeer veel mensen gedacht over een bepaald persoon in Duitsland.

Maar aangezien jij nooit opgelet hebt tijdens je geschiedenislessen, zal jij dit niet snappen.
pi_198206400
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 20:24 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

En met deze Godwin ben je definitief af.

Wordt jij namelijk zonder twijfel door je kop geschoten als je na 21.00 buiten loopt? Nee he?
In de 80-jarige oorlog hadden we het nog veel zwaarder, man man man, dat was pas echt heel erg heftig. Daar stelt deze tijd niets bij voor. Wat een aanstellers.
pi_198211767
Je moet helemaal niets doen qua vervolgen dat wil hij graag wel zou hij minder aandacht moeten krijgen. Want het gaat hem niet om jou en mij. Hij wil aandacht voor zichzelf omdat hij iets te kort komt in zijn miezerige leventje.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198212222
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
Heel veel mensen willen nadat deze crisis bezworen is een parlementaire enquête naar de manier waarop we deze crisis aangepakt hebben. Ik denk zelf ook dat nodig is (mogelijk in een andere vorm) zodat we kunnen leren en beter voorbereid zijn voor een nieuw virus.

Echter roepen o.a. Willem Engel dat Rutte en co de bak in moeten draaien voor wat ze gedaan hebben. Maar hoe zit dat eigenlijk met hem. Kan hij bijvoorbeeld voor de rechter gedacht worden voor zijn handelen tijdens deze crisis? Of komt ie weg met zijn bedrog, smaad en bedreigingen?

Ik ben het niet eens met alle maatregelen, maar ik heb niet het idee dat de overheid liegt en bedriegt. Terwijl meneer Engel al tig keer bewezen aan het liegen is geweest. Het kan toch niet zijn dat hij straks hiermee weg kan komen?
Klopt, volgens zijn eigen principes moet hij jarenlang het gevang in voor zijn bedrog.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_198212264
Dat heet vrijheid van meningsuiting. Ons GROOTSTE goed. Onthoud dat goed.
pi_198212276
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 08:27 schreef HansCojona het volgende:
Dat heet vrijheid van meningsuiting. Ons GROOTSTE goed. Onthoud dat goed.
Leg dat uit aan Engel..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 26 februari 2021 @ 08:32:04 #56
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198212321
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 08:27 schreef HansCojona het volgende:
Dat heet vrijheid van meningsuiting. Ons GROOTSTE goed. Onthoud dat goed.
Leugens verspreiden zou niet onder de vrijheid van meningsuiting moeten vallen vindt ik. Vrijheid van meningsuiting is belangrijk. Maar er mogen best wel hier en daar wat grenzen getrokken worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198212352
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 08:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Leg dat uit aan Engel..
Ik heb Engel geen mensen zien bedreigen of iets in die trant. Volgens hem is het huidige corona beleid gebaseerd op leugens en dat ben ik helemaal met hem eens. Voor het bedreigen van mensen moet je toch echt bij de overheid en bedrijven gelïeerd aan hen zijn.
pi_198212370
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 08:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Leugens verspreiden zou niet onder de vrijheid van meningsuiting moeten vallen vindt ik. Vrijheid van meningsuiting is belangrijk. Maar er mogen best wel hier en daar wat grenzen getrokken worden.
Bedoel je daarmee als het niet in jou straatje past? Daar is dus de VvmU voor uitgevonden. Ben je het er niet mee eens? Laat het toetsen bij de rechter.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 08:37:53 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198212385
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 08:35 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ik heb Engel geen mensen zien bedreigen of iets in die trant. Volgens hem is het huidige corona beleid gebaseerd op leugens en dat ben ik helemaal met hem eens. Voor het bedreigen van mensen moet je toch echt bij de overheid en bedrijven gelïeerd aan hen zijn.
Welke leugens gaat het dan precies over? En welke wetenschappelijke ondersteuning heeft Willem precies?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 08:40:01 #60
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198212403
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 08:36 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee als het niet in jou straatje past? Daar is dus de VvmU voor uitgevonden. Ben je het er niet mee eens? Laat het toetsen bij de rechter.
Nee ik heb het over verspreiden van leugen en onwaarheden door Willem. En het is ook niet voor niks trouwens dat Willem veel rechtszaken verloren heeft. Juist door maar door te draven over zaken rond het corona virus die niet kloppen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198212411
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 08:35 schreef HansCojona het volgende:

[..]

Ik heb Engel geen mensen zien bedreigen of iets in die trant.
Afgelopen week nog de voorzitter van het hof...
quote:
Volgens hem is het huidige corona beleid gebaseerd op leugens en dat ben ik helemaal met hem eens. Voor het bedreigen van mensen moet je toch echt bij de overheid en bedrijven gelïeerd aan hen zijn.
Ja, jij wil vast ook de agent voor het Neurenberg tribunaal slepen als hij waagt je een boete te geven voor het rijden door rood...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 26 februari 2021 @ 08:53:52 #62
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_198212584
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 08:40 schreef Wantie het volgende:

Ja, jij wil vast ook de agent voor het Neurenberg tribunaal slepen als hij waagt je een boete te geven voor het rijden door rood...
Nee, want dat tribunaal is illegitiem. De Leider heeft gesproken!
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_198213774
Nu wel. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Het is koud, het is guur....
  vrijdag 26 februari 2021 @ 10:53:51 #64
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198214341
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 10:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu wel. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Als dit om de avondklok gaat juich ik niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')