Het inderdaad de voorste chassis balken, wordt weer een weekendje lassen

Ik bouw vanalles wat, meestal hou ik het op origineel als ik de intentie heb om de auto meteen te verkopen. De extra kosten om meer vermogen te halen uit een blok wegen niet op tegen de meerprijs die je voor de wagen kan vragen. Een voorbeeld is dat je een orgineel blok meestal voor ~1000 euro volledig kan reviseren (honen, nieuwe zuigers, lagers, pakkingen, water, olie, brandstof pomp enz)
Een snel blok gaat al snel richting 10X die prijs en dan komen nog de aanpassingen aan de koeling, versnellingsbak en achteras.
1 van mijn snellere blokken (net geen 500pk):
![51015511691_149cfaac41_z.jpg]()
Wat ik wel vaak overweeg is een upgrade afhankelijk van de staat van de onderdelen. Als de koppen echt slecht zijn en/of de carberateur om dan een aftermarket upgrade set te kopen. Of zoals bij de cabrio, de nokkenas was slecht, een stage 1 of 2 nokkenas is net zo duur of soms goedkoper dan een orgineel.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!