abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_198191879
Op wie stem jij om te blijven? En waarom?

POLL
  KLB - Grootste troll + verzinner 2020 donderdag 25 februari 2021 @ 07:44:13 #2
482094 Mikeytt
Die/hen/hun. 1997
pi_198192148
Jill, logisch
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img=15,15]https://i.imgur.com/9osPoEe.gif[/img]
pi_198192164
Ik ben Belg,
en wou eerst op Thomas stemmen, omdat hij graag speelt (maar hij doet het niet beter dan Jill) en ik zijn interactie met Liese wil zien.

Ik heb op Jill gestemd, omdat zij (1 van) de sterkste is in de spellen. Hoop dat ze haar weg zal vinden in BB-huis, en wil ook zien hoe ze dat doet. Ik geloof in haar :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Fasil op 25-02-2021 07:52:51 ]
pi_198192938
Ik ben Belg en stem voor Jill.

Jill mag nog een week langer drama in huis brengen met een sport opdracht! En geef ze ook nog eens drank en het zal gebeuren!!!! Met Thomas zal niks gebeuren.:-)

Thomas moet nog veel leren van tactiek>>> en vooral de verkeerde kant gekozen. Is ook geen groeps layer!

pronostiek: Matt Jill Zoey staan volgende week op het lijstje. Of Jill vertrekt samen met Thomas deze week.
pi_198193121
En ik hoor Nick gisteren zeggen dat het ook een clash was dat Michel en hij vorige week genomineerd waren Hoe hypocriet. Tegenover Jerrel wisten ze beiden dat ze er in zouden blijven. Als je Jill Thomas en Matt bij elkaar op de bank hadden gezet wie denk je dan wie er uit zou gaan Dus echt arrogantie ten top Daar hou ik gewoon niet van
pi_198193128
Geen van beide ik stem niet.
pi_198193155
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 09:34 schreef Cargamelk het volgende:
Geen van beide ik stem niet.
Is ook een optie Een van hun zal toch blijven. Maar ze zien elkaar vast weer na BB
  donderdag 25 februari 2021 @ 09:41:30 #8
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_198193218
Ik denk dat als Thomas wordt weg gestemd Jill ook weg gaat. Zij wil denk ik dat Thomas blijft. Thomas moet de belg worden die wint.

Ik stem op Thomas blijven.

Jill blij want dat gunt zij Thomas en zij wil ook wel naar huis denk ik.
pi_198194133
Ik heb gestemd op Thomas blijven, maar heb een beetje spijt. Want als Jill blijft zal ze toch zelf opstappen omdat ze Thomas mist :P
  Moderator / Weblogger donderdag 25 februari 2021 @ 12:28:13 #10
80791 crew  Paul
Stem op Splinter
pi_198196014
Thomas moet blijven. Als Jill blijft gaat ze toch al na 1 dag uit verdriet hee
Stem op Splinter
pi_198196221
thomas mag vertrekken!
ik zie ze liefst beide vertrekken, waarom, ze doen niks, echte luilakken !
maar als ik dan moet kiezen, geef mij dan maar de "streling" voor het oog
ik zie liever jill in haar string dan thomas

volgende week? Zoe leave please, vibes vibes, uhuuuuu, mhuhu, uhu, muhu
thank you, next
  Moderator / Weblogger donderdag 25 februari 2021 @ 12:52:10 #12
80791 crew  Paul
Stem op Splinter
pi_198196348
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:40 schreef Don_Pesto het volgende:
thomas mag vertrekken!
ik zie ze liefst beide vertrekken, waarom, ze doen niks, echte luilakken !
maar als ik dan moet kiezen, geef mij dan maar de "streling" voor het oog
ik zie liever jill in haar string dan thomas

volgende week? Zoe leave please, vibes vibes, uhuuuuu, mhuhu, uhu, muhu
thank you, next
Als thomas gaat dan gaat jill vanzelf binnen een dag
Stem op Splinter
pi_198196367
Jill mag blijven. Waarom? Omdat ik niet tegen luide snurkers kan... Sorry Thomas
pi_198196384
Thomas is mijn favoriete speler. Ik vind hem sympathiek en hij wil zo graag winnen. Daarnaast hoop ik dat hij als hij blijft hij nog meer af kan vallen, dat vind ik leuk om te volgen!
pi_198196412
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:56 schreef HoutduifHerman het volgende:
Thomas is mijn favoriete speler. Ik vind hem sympathiek en hij wil zo graag winnen. Daarnaast hoop ik dat hij als hij blijft hij nog meer af kan vallen, dat vind ik leuk om te volgen!
dat hoorde ik deze ochtend nog iemand zeggen, hij is goed bezig, hij kan goed afvallen in het huis

zozo, dat kan dan niet buiten het huis?
pi_198196690
Ik volg het niet meer.

Als bewoner zou ik denk ik over willen blijven met de (‘oudere’) bewoners zoals een Nick en Michel, maar als kijker is Thomas vanaf het begin mijn favoriete bewoner. Een gigantisch luie donder, een tactische speler vanaf het begin (wat de hypocriete Belgen en de Liese groupies hem verwijten), maar wel met het hart op de juiste plaats. Die gun ik het wel om te blijven.

Uiteindelijk is het toch een K5 kumbaya show, worden de Nederlanders nog even weggestemd en eindigen Nick, Liese, Naomi en [...] in de finale. Nick wint.

De enige bewoner die nog interessante tv op kan leveren is Mike. De anti-held die het programma nodig heeft. Mocht dit nog een vervolg krijgen dan zou ik de programmamakers adviseren om geen Belgen en Nederlanders bij elkaar te zetten. Doe maar een BB NL en een BB BE. Maar dat zal wel te duur zijn.
pi_198202572
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:58 schreef Don_Pesto het volgende:

[..]

dat hoorde ik deze ochtend nog iemand zeggen, hij is goed bezig, hij kan goed afvallen in het huis

zozo, dat kan dan niet buiten het huis?
Ja, dat kan hij ook buiten het huis. Maar ik vind het leuk om dat te zien als kijker.
pi_198202842
Die Belgen en Michel kunnen iedereen er nu uitspelen. Fijn om te zien hoor.
Ik kan er niet meer naar kijken bijna door die hypocriete Vlaamse dames.
SOONY
pi_198202915
quote:
9s.gif Op donderdag 25 februari 2021 19:24 schreef DKUp het volgende:
Die Belgen en Michel kunnen iedereen er nu uitspelen. Fijn om te zien hoor.
Ik kan er niet meer naar kijken bijna door die hypocriete Vlaamse dames.
tut tut,, ze zijn wel gebleven !!! De nederlanders gaan gewoon zelf naar huis
pi_198203498
Stem op jill als Belg.

Thomas speelt al sinds dag 1 vuil spel,
pi_198207345
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2021 09:18 schreef effebeffe. het volgende:
Ik ben Belg en stem voor Jill.

Jill mag nog een week langer drama in huis brengen met een sport opdracht! En geef ze ook nog eens drank en het zal gebeuren!!!! Met Thomas zal niks gebeuren.:-)

Thomas moet nog veel leren van tactiek>>> en vooral de verkeerde kant gekozen. Is ook geen groeps layer!

pronostiek: Matt Jill Zoey staan volgende week op het lijstje. Of Jill vertrekt samen met Thomas deze week.
Denk dat Mike er op komt te staan
pi_198208837
Kan niet echt kiezen.. doe maar Thomas..
pi_198211658
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:24 schreef Astro_boy het volgende:
Ik volg het niet meer.

Als bewoner zou ik denk ik over willen blijven met de (‘oudere’) bewoners zoals een Nick en Michel, maar als kijker is Thomas vanaf het begin mijn favoriete bewoner. Een gigantisch luie donder, een tactische speler vanaf het begin (wat de hypocriete Belgen en de Liese groupies hem verwijten), maar wel met het hart op de juiste plaats. Die gun ik het wel om te blijven.

Uiteindelijk is het toch een K5 kumbaya show, worden de Nederlanders nog even weggestemd en eindigen Nick, Liese, Naomi en [...] in de finale. Nick wint.

De enige bewoner die nog interessante tv op kan leveren is Mike. De anti-held die het programma nodig heeft. Mocht dit nog een vervolg krijgen dan zou ik de programmamakers adviseren om geen Belgen en Nederlanders bij elkaar te zetten. Doe maar een BB NL en een BB BE. Maar dat zal wel te duur zijn.
Jij kijkt duidelijk niets sinds dag 1, als dat zo was zou je inzien dat alles begon met Theo zijn bondjes gedrag en zo nl tegen be heeft gemaakt. Wrm denkje dat jowi heeft opgegeven? Omdat hij zo niet was en zich liet mee slepen tot zo ver dat hij van zich zelf misselijk werdt uit schuldgevoel. De andere Daan en Nathalie waren de echte zieke personen en zijn geen woorden waard! Dan doen het zogezegde Belgische bondje het zelfde en dan is het ow wee ow wee mag niet kan niet. Damn get a life.
pi_198212693
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 05:44 schreef Dadietn het volgende:

[..]

Jij kijkt duidelijk niets sinds dag 1, als dat zo was zou je inzien dat alles begon met Theo zijn bondjes gedrag en zo nl tegen be heeft gemaakt. Wrm denkje dat jowi heeft opgegeven? Omdat hij zo niet was en zich liet mee slepen tot zo ver dat hij van zich zelf misselijk werdt uit schuldgevoel. De andere Daan en Nathalie waren de echte zieke personen en zijn geen woorden waard! Dan doen het zogezegde Belgische bondje het zelfde en dan is het ow wee ow wee mag niet kan niet. Damn get a life.
Je hebt duidelijk mijn post niet gelezen. Nergens zeg ik dat ik tegen het Belgische bondje ben. Ik zeg alleen dat ik nu het verloop van het programma kan uitstippelen. Zou hetzelfde zijn als de Nederlandse groep met Nathalie en Danielle de overhand gehad zouden hebben.

[ Bericht 9% gewijzigd door Astro_boy op 26-02-2021 09:10:03 ]
  vrijdag 26 februari 2021 @ 09:10:50 #25
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_198212782
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:24 schreef Astro_boy het volgende:
Ik volg het niet meer.

Elk vervolg zal niet meer zo duur zijn, ze hebben een compleet ingericht huis nu.
Mij stoort het niet de mix BE en NL, maar ze kunnen beiden doen in hetzelfde huis.
pi_198212817
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 09:10 schreef spapaars het volgende:

[..]

Elk vervolg zal niet meer zo duur zijn, ze hebben een compleet ingericht huis nu.
Mij stoort het niet de mix BE en NL, maar ze kunnen beiden doen in hetzelfde huis.
De mix is wel leuk, maar blijkbaar ontstaat er dan altijd een kloof en kun je er van tevoren al vanuit gaan dat het BE vs NL wordt. Dat is wel jammer. Zag je bij Expeditie Robinson ook.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 09:35:38 #27
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_198213096
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 09:14 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

De mix is wel leuk, maar blijkbaar ontstaat er dan altijd een kloof en kun je er van tevoren al vanuit gaan dat het BE vs NL wordt. Dat is wel jammer. Zag je bij Expeditie Robinson ook.
Afwachten hoe ze het zullen doen met rijk en arm.
Als productie kun je een kloof creŽren in een complotgroep
  vrijdag 26 februari 2021 @ 09:42:08 #28
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_198213210
oeps

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciŽle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')