abonnement Unibet Coolblue
pi_198191816
Voor ik begin. Ja, dit zal inderdaad wel de zoveelste topic zijn van een (33-jarige) radeloze man.

Het zit zo:

Een tijdje terug heb ik iemand leren kennen die in het zelfde appartementencomplex woont als ikzelf.
Na wat leuk heen en weer te hebben gepraat hebben wij nummers uitgewisseld. Ook via de ''app'' waren het dagen van leuk contact. Nee, niet te intensief, gewoon lekker normaaltjes. -Lees, om de zoveel uur/dagen wat kleine gesprekstofjes-. Om elkaar wat beter te leren kennen!

Uiteindelijk hebben wij samen afgesproken voor een date bij mij thuis. De date verliep heerlijk soepel (geen seks of een move gemaakt, gewoon lekker gezellig en elkaar beter leren kennen) en ik voelde dat er bij beiden wel een klik was. Na een paar uur weer richting huis en kreeg meteen al een bericht dat zij het heel leuk had gehad en voor herhaling vatbaar was. Dit gelde ook voor mij en dat appte ik haar dus ook met een grote glimlach op mijn gezicht! haha :)

Omdat ik niet te veel wil appen hebben wij het samen 4 á 5 dagen rustig gehouden op de app. Totdat ik vroeg hoe haar dag was etc. Het standaard gesprek kwam naar voren en alles verliep lekker vlotjes. Totdat ik de vraag vroeg van; ''Heb je binnenkort weer zin om samen af te spreken en wat leuks te doen?'' Opeens 2 dagen lang geen reactie. (En even voor de goede orde, ik loop dan niet in een hoekje mijzelf gek te maken hoor ;) ) Vreemd gedrag vond ik dat natuurlijk wel. Maar oké, even laten bezinken, er kan natuurlijk overal wel een reden achter zitten.

Totdat mevrouw mij appte en zei: ''Ik zat zelf te denken om eens met meer mensen wat af te spreken, ook leuk toch?''

Tja, dan gaat er bij mij natuurlijk wel een belletje rinkelen, haha. Dus ik vroeg het maar op de man af of ik iets verkeerd gedaan heb. Daarbij kwam naar voren dat ik -weliswaar naar een paar biertjes- tijdens de date het volgende zei: ''Ach meisje, dat komt toch wel goed?'' Dit is dus een paar keer voorgekomen. Vooral het woord ''meisje''.

En als ik dit zo terug lees, ja, misschien kwam dat ook wel raar over. Ik heb aangegeven dat het voor mij de zenuwen waren en heb hier ook mijn welgemeende excuses voor aangeboden. Waarbij zij aangaf dat het haar nog wél leuk lijkt om met meerdere mensen af te spreken. Verder doe ik niet aan pushen of dat ik haar bombardeer met vragen van waarom niet etc. Daar verlaag ik mij niet in. :) Heb dus aangegeven dat het mij ook leuk lijkt om met meerdere mensen af te spreken. Zelf ben ik wel een beetje bang dat ze dat eigenlijk ook niet wil en eigenlijk helemaal niet meer wil afspreken.

Mijn vraag is aan jullie, moet ik het hier denken jullie gewoon bij laten? Heb ik mijn kans verschoten?

Sorry voor het lange verhaal! Ik voel mij net weer een middelbaarscholier als ik zo mijn verhaal lees, haha. Maar het doet je goed als je het lekker van je afschrijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel1 op 25-02-2021 04:17:30 (Aanpassen) ]
  donderdag 25 februari 2021 @ 06:33:32 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_198191891
Je hebt je excuses aangeboden voor het zeggen van "meisje komt wel goed"? :{ Ik snap het probleem van dat zeggen niet.

Laat gaan deze vrouw..
pi_198191943
Als ze valt over het woord ‘meisje’ vind ik dat op zijn minst te zeggen vreemd. Ik gebruik het nl. ook!
Cindy De Vuyst
pi_198192205
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 06:33 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt je excuses aangeboden voor het zeggen van "meisje komt wel goed"? :{ Ik snap het probleem van dat zeggen niet.

Laat gaan deze vrouw..
Ja, ik heb mijn excuses aangeboden omdat ik uit haar verhaal begreep dat ze dat niet fijn vond. Ik snapte het probleem ook niet hoor, begrijp me niet verkeerd. Het is niet dat ik het op een rare of seksistische manier zei. Misschien had ze er wel nare ervaringen mee etc. Vandaar de excuses.


quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 06:58 schreef einzeinz het volgende:
Als ze valt over het woord ‘meisje’ vind ik dat op zijn minst te zeggen vreemd. Ik gebruik het nl. ook!
Klopt, ik gebruik het blijkbaar zonder echt te weten dus ook. Ze gaf nog wel aan dat er meerdere dingen waren hoe ik sprak, maar als voorbeeld noemde ze dus het woord "meisje/meiske"
pi_198192282
Je had je niet moeten verontschuldigen.

Jij zegt meisje, zij vindt het niets, jammer meisje maar graag of niet dus dan maar niet.
What's the name of the game?
  donderdag 25 februari 2021 @ 08:09:50 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198192316
Er is dus geen klik. Na aandringen noemt ze dit.

Maar er is dus geen klik.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198192442
quote:
5s.gif Op donderdag 25 februari 2021 03:37 schreef LekkerSimpel1 het volgende:
Voor ik begin. Ja, dit zal inderdaad wel de zoveelste topic zijn van een (33-jarige) radeloze man.

Het zit zo:

Een tijdje terug heb ik iemand leren kennen die in het zelfde appartementencomplex woont als ikzelf.
Na wat leuk heen en weer te hebben gepraat hebben wij nummers uitgewisseld. Ook via de ''app'' waren het dagen van leuk contact. Nee, niet te intensief, gewoon lekker normaaltjes. -Lees, om de zoveel uur/dagen wat kleine gesprekstofjes-. Om elkaar wat beter te leren kennen!

Uiteindelijk hebben wij samen afgesproken voor een date bij mij thuis. De date verliep heerlijk soepel (geen seks of een move gemaakt, gewoon lekker gezellig en elkaar beter leren kennen) en ik voelde dat er bij beiden wel een klik was. Na een paar uur weer richting huis en kreeg meteen al een bericht dat zij het heel leuk had gehad en voor herhaling vatbaar was. Dit gelde ook voor mij en dat appte ik haar dus ook met een grote glimlach op mijn gezicht! haha :)

Omdat ik niet te veel wil appen hebben wij het samen 4 á 5 dagen rustig gehouden op de app. Totdat ik vroeg hoe haar dag was etc. Het standaard gesprek kwam naar voren en alles verliep lekker vlotjes. Totdat ik de vraag vroeg van; ''Heb je binnenkort weer zin om samen af te spreken en wat leuks te doen?'' Opeens 2 dagen lang geen reactie. (En even voor de goede orde, ik loop dan niet in een hoekje mijzelf gek te maken hoor ;) ) Vreemd gedrag vond ik dat natuurlijk wel. Maar oké, even laten bezinken, er kan natuurlijk overal wel een reden achter zitten.

Totdat mevrouw mij appte en zei: ''Ik zat zelf te denken om eens met meer mensen wat af te spreken, ook leuk toch?''

Tja, dan gaat er bij mij natuurlijk wel een belletje rinkelen, haha. Dus ik vroeg het maar op de man af of ik iets verkeerd gedaan heb. Daarbij kwam naar voren dat ik -weliswaar naar een paar biertjes- tijdens de date het volgende zei: ''Ach meisje, dat komt toch wel goed?'' Dit is dus een paar keer voorgekomen. Vooral het woord ''meisje''.

En als ik dit zo terug lees, ja, misschien kwam dat ook wel raar over. Ik heb aangegeven dat het voor mij de zenuwen waren en heb hier ook mijn welgemeende excuses voor aangeboden. Waarbij zij aangaf dat het haar nog wél leuk lijkt om met meerdere mensen af te spreken. Verder doe ik niet aan pushen of dat ik haar bombardeer met vragen van waarom niet etc. Daar verlaag ik mij niet in. :) Heb dus aangegeven dat het mij ook leuk lijkt om met meerdere mensen af te spreken. Zelf ben ik wel een beetje bang dat ze dat eigenlijk ook niet wil en eigenlijk helemaal niet meer wil afspreken.

Mijn vraag is aan jullie, moet ik het hier denken jullie gewoon bij laten? Heb ik mijn kans verschoten?

Sorry voor het lange verhaal! Ik voel mij net weer een middelbaarscholier als ik zo mijn verhaal lees, haha. Maar het doet je goed als je het lekker van je afschrijft.
Kom je uit België ofzo?
  donderdag 25 februari 2021 @ 08:32:05 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198192476
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 08:27 schreef colivo het volgende:

[..]

Kom je uit België ofzo?
Wat in die vet gemaakte tekst vind je daar op wijzen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_198192801
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 08:05 schreef -marz- het volgende:
Je had je niet moeten verontschuldigen.

Inderdaad. Een "Ok, meisje" was voldoende geweest :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198193305
Ze had gehoopt dat het platonisch was, gewoon alleen als buren beter leren kennen verder niks of je doorstond het leren kennen blijkbaar niet. Je kunt beter juist wel vragen waarom niet en open staan voor het eerlijke antwoord, en als ze weer met vage smoesjes komt doorvragen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198193603
quote:
5s.gif Op donderdag 25 februari 2021 03:37 schreef LekkerSimpel1 het volgende:
Nee, niet te intensief, gewoon lekker normaaltjes.
(...)
Omdat ik niet te veel wil appen hebben wij het samen 4 á 5 dagen rustig gehouden op de app.
dit vind ik een beetje een vreemde instelling... alsof je niet gewoon lekker jezelf bent, maar dacht je communicatie 'anders' te moeten maken om haar meer te bevallen.
Later geef je zelfs aan dat je je excuses maakt wegens het gebruik van het woordje 'meisje' waarvan je bijna beschaamd aangeeft dat uit 'zenuwen' te doen en benadruk je weer wat je allemaal niet doet om de ander meet te bevallen (althans, dat hoop je).

Ik denk helemaal niet dat dat woordje 'meisje' zelf nou zo 'fout' is... maar dat je zelf heel erg gefixeerd lijkt te zijn op het idee dat je iets 'fout' gaat doen (en achteraf een reden wil horen wat je dan 'fout' gedaan zou hebben).
Soms heeft het niet zoveel zin de ander te willen pleasen, je eigen gedrag aan te willen passen of gelijk al 'excuses' te gaan aanbieden voor wat je zegt, enkel om bij een ander in de smaak te vallen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198193720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:05 schreef RM-rf het volgende:
dit vind ik een beetje een vreemde instelling... alsof je niet gewoon lekker jezelf bent, maar dacht je communicatie 'anders' te moeten maken om haar meer te bevallen.
Later geef je zelfs aan dat je je excuses maakt wegens het gebruik van het woordje 'meisje' waarvan je bijna beschaamd aangeeft dat uit 'zenuwen' te doen en benadruk je weer wat je allemaal niet doet om de ander meet te bevallen (althans, dat hoop je).

Ik denk helemaal niet dat dat woordje 'meisje' zelf nou zo 'fout' is... maar dat je zelf heel erg gefixeerd lijkt te zijn op het idee dat je iets 'fout' gaat doen (en achteraf een reden wil horen wat je dan 'fout' gedaan zou hebben).
Soms heeft het niet zoveel zin de ander te willen pleasen, je eigen gedrag aan te willen passen of gelijk al 'excuses' te gaan aanbieden voor wat je zegt, enkel om bij een ander in de smaak te vallen.
Mee eens. Krijg daar ook de kriebels van. Maar toch, als hij al probeert zichzelf te zijn en die zenuwen komen omdat hij haar leuk vond, wat had hij dan anders kunnen doen? Die vraag kan zij beter beantwoorden, daarom had hij die ook beter aan haar kunnen stellen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198193822
quote:
5s.gif Op donderdag 25 februari 2021 03:37 schreef LekkerSimpel1 het volgende:
Voor ik begin. Ja, dit zal inderdaad wel de zoveelste topic zijn van een (33-jarige) radeloze man.

Het zit zo:

Een tijdje terug heb ik iemand leren kennen die in het zelfde appartementencomplex woont als ikzelf.
Na wat leuk heen en weer te hebben gepraat hebben wij nummers uitgewisseld. Ook via de ''app'' waren het dagen van leuk contact. Nee, niet te intensief, gewoon lekker normaaltjes. -Lees, om de zoveel uur/dagen wat kleine gesprekstofjes-. Om elkaar wat beter te leren kennen!

Uiteindelijk hebben wij samen afgesproken voor een date bij mij thuis. De date verliep heerlijk soepel (geen seks of een move gemaakt, gewoon lekker gezellig en elkaar beter leren kennen) en ik voelde dat er bij beiden wel een klik was. Na een paar uur weer richting huis en kreeg meteen al een bericht dat zij het heel leuk had gehad en voor herhaling vatbaar was. Dit gelde ook voor mij en dat appte ik haar dus ook met een grote glimlach op mijn gezicht! haha :)

Omdat ik niet te veel wil appen hebben wij het samen 4 á 5 dagen rustig gehouden op de app. Totdat ik vroeg hoe haar dag was etc. Het standaard gesprek kwam naar voren en alles verliep lekker vlotjes. Totdat ik de vraag vroeg van; ''Heb je binnenkort weer zin om samen af te spreken en wat leuks te doen?'' Opeens 2 dagen lang geen reactie. (En even voor de goede orde, ik loop dan niet in een hoekje mijzelf gek te maken hoor ;) ) Vreemd gedrag vond ik dat natuurlijk wel. Maar oké, even laten bezinken, er kan natuurlijk overal wel een reden achter zitten.

Totdat mevrouw mij appte en zei: ''Ik zat zelf te denken om eens met meer mensen wat af te spreken, ook leuk toch?''

Tja, dan gaat er bij mij natuurlijk wel een belletje rinkelen, haha. Dus ik vroeg het maar op de man af of ik iets verkeerd gedaan heb. Daarbij kwam naar voren dat ik -weliswaar naar een paar biertjes- tijdens de date het volgende zei: ''Ach meisje, dat komt toch wel goed?'' Dit is dus een paar keer voorgekomen. Vooral het woord ''meisje''.

En als ik dit zo terug lees, ja, misschien kwam dat ook wel raar over. Ik heb aangegeven dat het voor mij de zenuwen waren en heb hier ook mijn welgemeende excuses voor aangeboden. Waarbij zij aangaf dat het haar nog wél leuk lijkt om met meerdere mensen af te spreken. Verder doe ik niet aan pushen of dat ik haar bombardeer met vragen van waarom niet etc. Daar verlaag ik mij niet in. :) Heb dus aangegeven dat het mij ook leuk lijkt om met meerdere mensen af te spreken. Zelf ben ik wel een beetje bang dat ze dat eigenlijk ook niet wil en eigenlijk helemaal niet meer wil afspreken.

Mijn vraag is aan jullie, moet ik het hier denken jullie gewoon bij laten? Heb ik mijn kans verschoten?

Sorry voor het lange verhaal! Ik voel mij net weer een middelbaarscholier als ik zo mijn verhaal lees, haha. Maar het doet je goed als je het lekker van je afschrijft.
Ja ik zou het gewoon laten. Zij wil eigenlijk niet meer. Ik denk dat je kans verschoten hebt. Ik zou verder zoeken. O+
pi_198194270
Doos, muts of taart waren beter geweest!
Cindy De Vuyst
pi_198194426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
wat had hij dan anders kunnen doen?
Achteraf kun je helemaal niks anders doen.. maar ik denk ook dat je vooraf je ook niet moet concentreren op dingen 'anders' te gaan doen.

Wees gewoon jezelf en geef de ander de kans jou te leren kennen zoals je bent.
natuurlijk, dat heeft geen 'garantie' op succes en kent een risico dat als dat niet zo goed past, de ander niet van je onder de indruk zal zijn... maar ik zie dat niet als een nadeel, eerder een groot voordeel omdat je dan bespaart dat je later zult ontdekken dat je niet goed samen past.

Als iemand bv graag en veel appt, is het onzin dat te gaan 'onderdrukken' en dan heel kunstmatig 'een paar dagen rust in te gaan lassen..
(ikezelf heb overigens een pesthekel aan dat ge-app, maar juist dan heb ik liever dat als je met iemand contact heb die dat wé heel belangrijk vind, dat je zoiets al gelijk merkt en merkt dat dat niet past)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198195349
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:55 schreef RM-rf het volgende:
Achteraf kun je helemaal niks anders doen.. maar ik denk ook dat je vooraf je ook niet moet concentreren op dingen 'anders' te gaan doen.

Wees gewoon jezelf en geef de ander de kans jou te leren kennen zoals je bent.
natuurlijk, dat heeft geen 'garantie' op succes en kent een risico dat als dat niet zo goed past, de ander niet van je onder de indruk zal zijn... maar ik zie dat niet als een nadeel, eerder een groot voordeel omdat je dan bespaart dat je later zult ontdekken dat je niet goed samen past.

Als iemand bv graag en veel appt, is het onzin dat te gaan 'onderdrukken' en dan heel kunstmatig 'een paar dagen rust in te gaan lassen..
(ikezelf heb overigens een pesthekel aan dat ge-app, maar juist dan heb ik liever dat als je met iemand contact heb die dat wé heel belangrijk vind, dat je zoiets al gelijk merkt en merkt dat dat niet past)
Daar ben ik het ook 100% mee eens, maar ik schreef het meer omdat ts al schreef dat hij “zichzelf probeerde te zijn”
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 25 februari 2021 @ 13:42:34 #17
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_198196899
Wat is er mis met het woord meisje?
soooo, da's mooi!
  donderdag 25 februari 2021 @ 13:47:55 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198196986
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:42 schreef LordofLeaves het volgende:
Wat is er mis met het woord meisje?
Er is niks mis met het woord op zich. Maar in de context beschouwd van het gesprek en hun prille contact kan ze het hebben gevoeld als een neerbuigende term.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198197127
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er is niks mis met het woord op zich. Maar in de context beschouwd van het gesprek en hun prille contact kan ze het hebben gevoeld als een neerbuigende term.
Daar zit je toch sowieso niet op te wachten zo'n hyperkritische lichtgeraakte sneeuwvlok. Beter dat je er maar meteen achter komt.

Sowieso niet met je buren aanpappen. Gewoon platonisch en gezellig houden. Ik woon ook in zo'n hunkerbunker vol alleenstaanden, komt alleen maar gedonder van.
What's the name of the game?
  donderdag 25 februari 2021 @ 13:59:59 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198197213
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:55 schreef -marz- het volgende:

[..]

Daar zit je toch sowieso niet op te wachten zo'n hyperkritische lichtgeraakte sneeuwvlok. Beter dat je er maar meteen achter komt.

Sowieso niet met je buren aanpappen. Gewoon platonisch en gezellig houden. Ik woon ook in zo'n hunkerbunker vol alleenstaanden, komt alleen maar gedonder van.
Was zij hyperkritisch of was hij inderdaad (onbewust) neerbuigend? We waren er niet bij.

Let wel, ze heeft dit pas genoemd nadat hij erop aandrong. Het was niet alsof ze direct zei dat ze er niet van gediend was.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198197665
Als ze je echt leuk vond, had ze echt geen probleem gemaakt van het woord 'meisje'. Mijn vermoeden is dat je te vriendschappelijk ben geweest, er geen (seksuele) spanning was, geen subtiele aanrakingen, noem maar op. Je hebt haar gewoon niet (emotioneel) geprikkeld.
  donderdag 25 februari 2021 @ 15:52:17 #22
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_198199034
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er is niks mis met het woord op zich. Maar in de context beschouwd van het gesprek en hun prille contact kan ze het hebben gevoeld als een neerbuigende term.
Wat had hij dan moeten zeggen? Russtagg, ouwe graftakf?!
soooo, da's mooi!
pi_198199089
Dank allen voor jullie reacties. Nog even een kleine update.

Gisteren dus via de app nog een klein beetje gesproken.
Ik had dus aangegeven zoals jullie al konden lezen dati k het ook prima vond om met meerdere mensen eens af te spreken. Ik kreeg alleen nou niet echt hoogte of ze nog wel eens samen wilde afspreken, maar afijn.

Ze zegt dat ze het fijn vindt hoe ik het oppak (?) en dat het veel over mij zegt als persoon. En dat ze het dus echt leuk lijkt om met meerdere buren af te spreken. En dat ze het afgelopen weekend als heel leuk en gezellig heeft ervaren.

Last but not least: Ze vindt het ook leuk om altijd te blijven kletsen.

Haha, oké, ik heb een soort van antwoord ontvangen dat het er dus niet meer inzit om met zijn tweeën af te spreken. Het blijft jammer dat vrouwen daar vaak niet direct in zijn.

Move on dus. :)
  donderdag 25 februari 2021 @ 16:19:09 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198199560
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wat had hij dan moeten zeggen? Russtagg, ouwe graftakf?!
“Dat komt vast wel goed.”
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 25 februari 2021 @ 16:21:03 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198199602
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:54 schreef LekkerSimpel1 het volgende:
Dank allen voor jullie reacties. Nog even een kleine update.

Gisteren dus via de app nog een klein beetje gesproken.
Ik had dus aangegeven zoals jullie al konden lezen dati k het ook prima vond om met meerdere mensen eens af te spreken. Ik kreeg alleen nou niet echt hoogte of ze nog wel eens samen wilde afspreken, maar afijn.

Ze zegt dat ze het fijn vindt hoe ik het oppak (?) en dat het veel over mij zegt als persoon. En dat ze het dus echt leuk lijkt om met meerdere buren af te spreken. En dat ze het afgelopen weekend als heel leuk en gezellig heeft ervaren.

Last but not least: Ze vindt het ook leuk om altijd te blijven kletsen.

Haha, oké, ik heb een soort van antwoord ontvangen dat het er dus niet meer inzit om met zijn tweeën af te spreken. Het blijft jammer dat vrouwen daar vaak niet direct in zijn.

Move on dus. :)
Misschien leert ze je beter kennen als jullie met een groep iets gaan doen. Dat haalt ook wat ongewenste spanning weg. Zeg nooit nooit. De vonk slaat niet altijd direct over.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 25 februari 2021 @ 17:03:51 #26
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198200368
Sorry hoor maar wat een gedoe al, ik zou mij serieus afvragen of je hier überhaupt wel zin in hebt.

Eerst zegt ze niet op de man af dat ze wat je zei vervelend vond. En vervolgens gaat ze je nog zitten negeren ook als blijkt dat jij aandringt op een vervolg en wil uitzoeken of er wellicht een relatie in zou zitten.

Plus om te verdoezelen dat er voor haar niet meer in zit komt ze met een of andere lulsmoes dat afspreken met anderen erbij handiger zou zijn? _O-
  donderdag 25 februari 2021 @ 17:17:44 #27
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_198200557
Ze wilde gewoon een buurman leren kennen, het was voor haar geen date. Voor jou kennelijk wel.

Je hebt gevraagd of ze nog een keer wil afspreken. Dat wil ze niet, of alleen met anderen erbij.
Daarop had je moeten zeggen, ok dat is prima.
En verder had je niet meer moeten reageren.

Het is nogal vreemde reactie om te gaan vragen wat je verkeerd hebt gedaan.
Dat zet haar in een positie dat ze nu iets moet gaan aanhalen wat vermoedelijk totaal niet relevant was omdat zij niet met je wil daten. Je wil uitleg over iets wat al duidelijk is, ze heeft geen interesse verder.
pi_198203684
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 17:17 schreef SugeLucky het volgende:
Ze wilde gewoon een buurman leren kennen, het was voor haar geen date. Voor jou kennelijk wel.
Dit.
pi_198204114
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 17:17 schreef SugeLucky het volgende:
Ze wilde gewoon een buurman leren kennen, het was voor haar geen date. Voor jou kennelijk wel.
Ik zat ook al in de OP te kijken of ik had gemist waarom één buur een beetje leren kennen (is momenteel toch de max. per keer zo lang er maar 1 persoon op bezoek mag komen) gelijk een date zou zijn.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:18:12 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_198215789
Je biedt je excuses terwijl je niet echt weet waarom het haar dwarszat?
Dan vraag je toch door? Waarom si meisje/meiske zo negatief voor haar? Als ze het denigrerend ofzo zou vinden of iets, tja, dan kan je aangeven het niet zo te bedoelen.
Nu weet je enkel dat ze het niet fijn vindt. Tja.

en verder, lekker deze laten gaan voor wat het is. Ze is niet geintresseerd (genoeg), dus verder kijken
pi_198217948
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Je biedt je excuses terwijl je niet echt weet waarom het haar dwarszat?
Dan vraag je toch door? Waarom si meisje/meiske zo negatief voor haar? Als ze het denigrerend ofzo zou vinden of iets, tja, dan kan je aangeven het niet zo te bedoelen.
Nu weet je enkel dat ze het niet fijn vindt. Tja.

en verder, lekker deze laten gaan voor wat het is. Ze is niet geintresseerd (genoeg), dus verder kijken
Oh jij leeft nog!

Laten gaan hoeft niet overigens. Kan best nog goed uit pakken als hij duidelijk is in zijn gedrag en zijn grenzen laat zien.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 14:34:36 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_198218009
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 14:30 schreef Godshand het volgende:

Oh jij leeft nog!

Laten gaan hoeft niet overigens. Kan best nog goed uit pakken als hij duidelijk is in zijn gedrag en zijn grenzen laat zien.
Haha ik leef zeker nog :D

Ow, het hoeft ook niet, maar het klinkt al alsof de communicatie niet lekker loopt / miscommunicatie, plus zij moeilijk doet over kleine dingen. Moet je net zin in hebben.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 08:27:49 #33
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_198229003
Een date zonder move(s) is geen date.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 10:34:19 #34
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_198230255
Kan natuurlijk dat ze het überhaupt niet als date zag. Maar afhankelijk van de context kan "het komt wel goed meisje" ook betuttelend overkomen, hou ik ook niet zo van. En het kan lijken of je haar probleem geen echt probleem vindt. Maar dat hangt ook van de rest van het gesprek af.
Denk dat er ook wel mannen zijn die het niet zo kunnen waarderen als je "het komt wel goed jongetje" tegen ze zegt. Klinkt toch een beetje alsof je het tegen een kind hebt. Al vind ik meisje toch minder kinds klinken dan jongetje.
Maar je moet gewoon op zoek naar iemand die daar geen probleem mee heeft.
Het lijkt trouwens of je meer verkleinwoorden gebruikt, normaaltjes, gespreksstofjes, daar houdt ook niet iedereen van. Maar of je je moet verontschuldigen of veranderen denk ik niet, je moet gewoon iemand zoeken die daar geen problemen mee heeft, die zal waarschijnlijk ook beter bij je passen.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_198230279
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Je biedt je excuses terwijl je niet echt weet waarom het haar dwarszat?
Dan vraag je toch door? Waarom si meisje/meiske zo negatief voor haar? Als ze het denigrerend ofzo zou vinden of iets, tja, dan kan je aangeven het niet zo te bedoelen.
Nu weet je enkel dat ze het niet fijn vindt. Tja.

en verder, lekker deze laten gaan voor wat het is. Ze is niet geintresseerd (genoeg), dus verder kijken
Als de date van TS bijvoorbeeld tegen hem vertelde over het gedoe met de huurbaas en zijn reactie daarop was: 'och, komt wel goed meisje', dan kan dat betuttelend overkomen. Ze kennen elkaar nauwelijks, dus ze weten nog niet goed wat ze aan elkaar hebben. Als ze elkaar beter kennen kan dat misverstand uit te wereld worden geholpen en kan het zijn dat ze op een later punt wel openstaat voor verder daten. Het andere scenario, dat het vanaf het begin vriendschappelijk bedoeld is en ze nu een excuus 'verzint', omdat ze niet met een slechte verstandshouding in een nieuwe omgeving wil beginnen is zeker ook niet uit te sluiten. Time will tell en geduld is dan ook het beste wat TS in dit geval kan doen.
pi_198230668
Ben het eens over die betutteling en hoewel kennelijk goed bedoeld, is het heel irritant als een partner die zich imo gelijkwaardig zou moeten opstellen doet alsof hij alle wijsheid in pacht heeft en de ander moet luisteren. Het kan zijn dat die vrouw echt nog kinds is qua karakter, maar dan vraag ik me af waarom ts geen vrouw kiest die net als hij ook qua innerlijk volwassen is en die hij, als het dan toch waar is dat hij gelijk heeft en het onbeduidende probleem wel goed komt, niet steeds hoeft gerust te stellen. Ze passen dan gewoon niet bij elkaar.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 20 maart 2021 @ 10:10:20 #37
240618 Micson
The lonely stoner
pi_198600068
Wat een zeikwijf.

Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Had ik een paar keer gedate met een meisje en kreeg ik een week na de laatste date opeens een hele lap tekst op Whatsapp over iets wat ik gezegd had. Ze had daar een week lang mee in haar maag gezeten. Op het moment zelf liet ze echter niet blijken dat ze het vervelend vond en ik kon mezelf amper herinneren dat ik het gezegd had.

Nou ik was in ieder geval heel snel klaar met dat gezeik.
  zondag 21 maart 2021 @ 03:15:43 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198613281
Dus er bestaat een kans dat zij het niet als date zag?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')