Hangt van z'n kookkunsten af. Voorlopig is zijn werkkamer door z'n vrouw geconfisqueerd. Derhalve: watje. Kan niet het land leiden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoeveel zeteltjes gaat Jesse pakken?
Ik stem pvdd maar i trust Jesse volledig hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hangt van z'n kookkunsten af. Voorlopig is zijn werkkamer door z'n vrouw geconfisqueerd. Derhalve: watje. Kan niet het land leiden.
Ik stem PvdD. Al jaren. Niet altijd mee eens geweest, So be it.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik stem pvdd maar i trust Jesse volledig hoor.
7,5 gok ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
8quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is gewoon een kneusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hij probeerde me af te zeiken met mijn zgn. beperkte polieke kennis.
Bah en dan een moslimextremist in de kamerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:33 schreef scrupuleus het volgende:
Nee jongens Gl maakt er meer dan 10
O die chickie die toen demonsteerde?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bah en dan een moslimextremist in de kamer
Ja die ene met banden met de moslimbroederschapquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O die chickie die toen demonsteerde?
Hopelijk een jeugdzonde dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die ene met banden met de moslimbroederschap
Geenstijl had het uitgeplozen. Ik heb ondertussen al weer gedelete.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hopelijk een jeugdzonde dan.
Ach hebben we niet allemaal een dubbele agenda
@guus_geluk7quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:21 schreef Makrelis het volgende:
Kom er maar in Guus Geluk. Volgens jou heb ik geen verstand van politiek.
Nog geen antwoord gehad over wat jij gaat stemmen.
tweede vraag:
Deur dicht doen tegen China en Quatar? Nederland, voortrekkersrol weer een keer. Niet weer Frankrijk het laten oplossen. Stoppen met prullaria kopen via alibaba is mijn devies..
Kom maar op met je verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |