Als je een beetje goed je best doet mag je naar de Olympische spelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit is wel uitermate belangrijk. Salto´s, handstand, koprol
Van oudsher gebruikten ze ui bij haring om de geur en smaak van ontbinding te maskeren. Is dat hier ook het geval?quote:
Haringquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als je een beetje goed je best doet mag je naar de Olympische spelen.
[..]
Van oudsher gebruikten ze ui bij haring om de geur en smaak van ontbinding te maskeren. Is dat hier ook het geval?
Dat zou zomaar het geval kunnen zijn bij die ex scharrel van me, de hoeveelheid soa´s die hij heeft gehad die kan ik niet op 2 handen tellen vrees ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als je een beetje goed je best doet mag je naar de Olympische spelen.
[..]
Van oudsher gebruikten ze ui bij haring om de geur en smaak van ontbinding te maskeren. Is dat hier ook het geval?
Gedurfd om daar dan ook het bed mee te gaan delen. Ach ja als hij een eerlijke huisarts heeft hoeft hij zich geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dat zou zomaar het geval kunnen zijn bij die ex scharrel van me, de hoeveelheid soa´s die hij heeft gehad die kan ik niet op 2 handen tellen vrees ik.
Heb m zelfs nog met 1 naar de huisarts gestuurd.
Op het moment zelf wist ik nog niet dat het zo gedurfd wasquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Gedurfd om daar dan ook het bed mee te gaan delen. Ach ja als hij een eerlijke huisarts heeft hoeft hij zich geen zorgen te maken.
Lekker juist man. Van de visboer, niet van de supermarkt. Kreeg laatst zelfs een vissie extra van haarquote:
Ja nooit gehad, maar lijkt me echt kanjergoor. Zo'n vieze rauwe visquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Lekker juist man. Van de visboer, niet van de supermarkt. Kreeg laatst zelfs een vissie extra van haar
Meeste rauwe vis smaakt beter dan gebakken oid. In elk geval tonijn en zalm.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:53 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja nooit gehad, maar lijkt me echt kanjergoor. Zo'n vieze rauwe vis
Dit is wel waarheid. Heb twee keer sushi geprobeerd en waar ik van moest kotsen was dat zeewierquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:55 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Meeste rauwe vis smaakt beter dan gebakken oid. In elk geval tonijn en zalm.
Wakamesaladequote:Op donderdag 25 februari 2021 19:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit is wel waarheid. Heb twee keer sushi geprobeerd en waar ik van moest kotsen was dat zeewier![]()
Die vis was wel ok, maar dat gegeil op sushi is ook wel zwaar overdreven.
Dat zeewier gaat altijd echt naar tussen je tanden zitten, maar ik vind het altijd wel goed te doen. Elke dag zou voor mij ook te gek zijn, mag best afgewisseld worden met Spaans bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit is wel waarheid. Heb twee keer sushi geprobeerd en waar ik van moest kotsen was dat zeewier![]()
Die vis was wel ok, maar dat gegeil op sushi is ook wel zwaar overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |