abonnement Unibet Coolblue
pi_198199858
quote:
80s.gif Op donderdag 25 februari 2021 16:29 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Sterk.
Ja wat wil je dan?

Mijn idee:
Stap 1: iedereen die positief test: verplicht quarantaine met boete bij verbreken.
Iedereen die uit BCO komt: direct in quarantaine en na 5 dagen testen. Indien negatief: prima. Indien positief: zie stap 1

Mocht je voor je werk toch naar buiten moeten en dat goed kunnen aantonen: prima, vullen we voor die 2 weken dat inkomen aan. Of:
Pech gehad, het is maar voor even, eet maar noodlesoup de komende 2 weken. Vind ik ook prima.

Maar we kunnen ook verdergaan op de huidige weg en hopen dat het vanzelf verdwijnt als we de maatschappij steeds meer open zetten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198199922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 16:26 schreef kalinhos het volgende:
Mensen die echt nauwelijks mensen zien, alles laten bezorgen etc : die blijven gewoon corona vrij.
Nou, dat lijkt me gewoon sterk, gezien het verschil t.o.v. gemiddeld voor risicogroepen qua in aanraking komen met het virus, niet erg scherp is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198199966
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 16:33 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja wat wil je dan?

Mijn idee:
Stap 1: iedereen die positief test: verplicht quarantaine met boete bij verbreken.
Iedereen die uit BCO komt: direct in quarantaine en na 5 dagen testen. Indien negatief: prima. Indien positief: zie stap 1

Mocht je voor je werk toch naar buiten moeten en dat goed kunnen aantonen: prima, vullen we voor die 2 weken dat inkomen aan. Of:
Pech gehad, het is maar voor even, eet maar noodlesoup de komende 2 weken. Vind ik ook prima.

Maar we kunnen ook verdergaan op de huidige weg en hopen dat het vanzelf verdwijnt als we de maatschappij steeds meer open zetten.
Gevolg stap 1: Minder testbereidheid en minder BCO resultaten. Dus veel meer onzichtbaar. Dan lijken de cijfers wel beter ja. Als de vaccinatie graad hoog genoeg is, is het sowieso niet meer nodig.
pi_198200078
quote:
80s.gif Op donderdag 25 februari 2021 16:39 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Gevolg stap 1: Minder testbereidheid en minder BCO resultaten. Dus veel meer onzichtbaar. Dan lijken de cijfers wel beter ja. Als de vaccinatie graad hoog genoeg is, is het sowieso niet meer nodig.
En tot die tijd?

Overigens goed dat vaccinaties weer benoemd wordt. Want om die graad omhoog te krijgen is Van Haga juist contraproductief. En zo zijn we weer OT

[ Bericht 10% gewijzigd door kalinhos op 25-02-2021 16:58:45 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198210254
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 07:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die Van Haga is ook wel echt een ontzettende proleet zeg. Ik snap dat Hugo hier een keer pissig over wordt.
Je mag toch kritisch zijn over de bijwerkingen van de vaccins. Moet je dan maar alles accepteren wat er voor ons besloten wordt.
Check it out
pi_198210298
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 23:47 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Je mag toch kritisch zijn over de bijwerkingen van de vaccins. Moet je dan maar alles accepteren wat er voor ons besloten wordt.
Van Haga is niet feitelijk en doet alsof je corona krijgt van het vaccin.
pi_198210302
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 23:47 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Je mag toch kritisch zijn over de bijwerkingen van de vaccins. Moet je dan maar alles accepteren wat er voor ons besloten wordt.
Zeggen dat 4.4% in Israel overlijdt na het vaccin is niet kritisch zijn maar doelbewust liegen.

En ja, vaccinaties werken. In Israel gaat elke infectielijn van gevaccineerden rap naar beneden en ook in Nederland worden de eerste minimale effecten zichtbaar
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198211060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 23:47 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Je mag toch kritisch zijn over de bijwerkingen van de vaccins. Moet je dan maar alles accepteren wat er voor ons besloten wordt.
Kritisch op basis van welke wetenschappelijke bronnen? Dubieuze YouTube filmpjes van antivaxxers citeren is niet kritisch zijn.
pi_198211689
Het zal voor van Haga pijnlijk zijn dat zowel het onderliggend lijden bij Coronadoden en het aantal overlijdens na Vacinnatie (niet door) zeer transparant wordt gecommuniceerd.
- verwijderd door admin -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')