abonnement Unibet Coolblue
pi_198217190
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 13:06 schreef Karina het volgende:

ja dat zag ik maar ik begrijp het niet :') het escaleert meteen terwijl het over een tv-programma met Gerard Joling gaat ...

Wat mij overigens ook wel leuk lijkt, Gerard is een toffe kerel vind ik.
[..]

Niks mis mee lijkt me.
Tsja... zo gaan die dingen nu eenmaal.

Maar ik vind Geer ook een mooie vent heur. ^O^
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 26 februari 2021 @ 13:55:22 #102
338319 ZarB
Piña colada
pi_198217317
Ik ga kijken. Maar dan moeten ze er wel een beetje racisme in houden. Anders is er niks aan. _O_
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_198229062
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:00 schreef Hexagon het volgende:
Evengoed als we extremistische moslims geen ruimte geven
Het voorbeeld van de massamoordenaar en slavendrijver de propheet mohamed volgen, wat alle moslims beweren te doen, is bij voorbaat extreem. Moslims in moslimlanden zijn trouwens redelijk open over hun extremisme. Het zijn alleen de moslim-minderheden in niet moslimlanden die er minder open over zijn omdat ze zich beseffen dat ze nog niet aan de macht zijn en ze voorzichtig moeten zijn. Verschrikkelijk naief om te denken dat moslims in nederland meer lijken op je tolerante linkse vriendengroep dan op de mensen in de landen waar hun familie eeuwen hebben geleefd en waar ze vaak nog heen gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx op 27-02-2021 09:04:32 ]
2.
pi_198229098
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:48 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik vraag je vriendelijk, doe nog eens een poging om duidelijke en inhoudelijke antwoorden te geven op de twee bovenstaande vragen.
Stop met proberen. Het is de moeite niet waard.
2.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 09:08:19 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198229304
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Negeer je nu doelbewust deze twee vragen?

- [i]Wat is hun visie van een ideale samenleving?
- En welke normen en waarden gaan daarmee gepaard?
Nou zoals de meesten mensen hebben ze helemaal geen duidelijke visie. Zijn een beetje met het dagelijkse leven bezig, roddelen wat over bekenden, drinken thee met elkaa en vinden het fijn als Galatasaray wint.

quote:
Hoe jij denkt, hoe je de islam bekijkt (oppervlakkig en deels dus, en dan alleen de ''niet-lastige'' kanten), en hoe je een ander zoals ik weg denkt te kunnen zetten als ''extremist'' met een gevaarlijke gedachtegoed puur en alleen omdat ik steeds op feiten blijf wijzen. Feiten zoals hoe en waarom de Azan bij pasgeborene word ingefluisterd, dat kinderen andere kinderen bang en wijs maken dat ze naar de hel zullen gaan enkel en alleen omdat ze geen moslim zijn, dat de oemmah een alternatieve mensenrechtenverklaring heeft opgesteld.

Ik vraag je vriendelijk, doe nog eens een poging om duidelijke en inhoudelijke antwoorden te geven op de twee bovenstaande vragen.
Je blijft steeds jezelfde mantra herhalen om het als een soort kwaadaardige monsters weg te zetten.

Ik heb als kind bij meerdere Turkse en Marokkaanse kinderen op school gezeten. Nooit gehoord dat ik naar de hel zou gaan. Het is echt een soort spook dat je ziet.
pi_198231566
Tis er niet veel beter op geworden sinds 2017...

  zaterdag 27 februari 2021 @ 12:42:48 #107
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_198231825
Dus een homo als presentator is al niet inclusief genoeg meer?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')