abonnement Unibet Coolblue
pi_198184928
Blijkbaar heb ik een bril nodig. :')

Maar meekleurende glazen zijn die handig of is dat juist iets om niet te nemen? Ik heb geen zin om en een zonnebril op sterkte te kopen en een gewone bril, dit leek me prima oplossing.

Wat zeggen jullie, ervaringen ermee?
  woensdag 24 februari 2021 @ 19:07:16 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_198185016
Onhandig (en niet mooi vind ik) Soms wil je geen gekleurde glazen, maar krijg je ze toch omdat er veel licht is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_198185054
Zijn over het algemeen wel goed, maar dan moet je wel een bril met grote glazen kopen, anders ziet het er niet uit.

Ooglaseren is wel altijd het beste.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198185702
Veel mensen klagen dat het even duurt voor de glazen “op kleur” zijn. Dus als je van buiten naar binnen komt dan is het nog even donker.
Ik zou gewoon gaan als er een actie is met 2e (zonne-) bril gratis. (of vragen of dat mogelijk is als die er actie er even niet is)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_198185911
Er zijn ook zonnebrillen die speciaal bedoeld zijn om over een gewone bril te dragen. in feite heb je dan dus twee brillen op.

Dit idee:

Ik heb zo'n ding gratis gekregen toen ik m'n huidige bril kocht. Ligt in de auto en bevalt eigenlijk prima.

Meekleurende glazen zou ik nooit doen. Ziet er al snel 'fout' uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2021 19:52:59 ]
pi_198186220
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef Sodemieters het volgende:
Er zijn ook zonnebrillen die speciaal bedoeld zijn om over een gewone bril te dragen. in feite heb je dan dus twee brillen op.

Dit idee: [ afbeelding ]

Ik heb zo'n ding gratis gekregen toen ik m'n huidige bril kocht. Ligt in de auto en bevalt eigenlijk prima.

Meekleurende glazen zou ik nooit doen. Ziet er al snel 'fout' uit.
Voor 50+'ers wel een prima design ja
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198186246
quote:
89s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:03 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Voor 50+'ers wel een prima design ja
Je gaat er niet mee flaneren nee, daarom ligt-ie in de auto. Voor dat doel een prima ding.
pi_198187109
Sorry voor het veroordelen. Want je moet vooral doen waar jij je fijn bij voelt. Maar mee kleurende glazen is als je nog niet met pensioen bent niet bepaald hip.

En hoor ook wel eens van mensen die het dan wel hebben, dat het in de auto niet optimaal werkt omdat je daar achter glas zit. Sommige ruiten zijn meer getint of houden uv buiten.

Zelfde als het niet heel zonnig is (en dat mee kleuren niet in gang schiet) en water schittert, of het licht reflecteert net vervelend, kun je ook niet kiezen om je zonnebril te gebruiken.

Zelf heb ik bril en een zonnebril op sterkte. In het voorjaar/zomer is er vaak wel een actie voor gratis of korting op je zonnebril.

Je kan ook voor lenzen gaan.
  Moderator donderdag 25 februari 2021 @ 07:32:02 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_198192088
quote:
89s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:09 schreef Mikeytt het volgende:
Zijn over het algemeen wel goed, maar dan moet je wel een bril met grote glazen kopen, anders ziet het er niet uit.

Ooglaseren is wel altijd het beste.
Mwaaaaaaah....
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_198193550
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef Sodemieters het volgende:
Er zijn ook zonnebrillen die speciaal bedoeld zijn om over een gewone bril te dragen. in feite heb je dan dus twee brillen op.

Dit idee: [ afbeelding ]

Ik heb zo'n ding gratis gekregen toen ik m'n huidige bril kocht. Ligt in de auto en bevalt eigenlijk prima.

Meekleurende glazen zou ik nooit doen. Ziet er al snel 'fout' uit.
Dit dus.

En als TS nu net aan de bril gaat kan hij er wellicht ook nog mee wegkomen een zonnebril zonder sterkte te dragen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 25 februari 2021 @ 10:07:24 #11
74056 crew  ToT
pi_198193645
Of neem contactlenzen + een kekke zonnebril.
pi_198202137
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:02 schreef Boze_Eend het volgende:
Blijkbaar heb ik een bril nodig. :')

Maar meekleurende glazen zijn die handig of is dat juist iets om niet te nemen? Ik heb geen zin om en een zonnebril op sterkte te kopen en een gewone bril, dit leek me prima oplossing.

Wat zeggen jullie, ervaringen ermee?
Neem zo'n bril, dan ben je een echte eindbaas _O_
pi_198202186
quote:
80s.gif Op donderdag 25 februari 2021 18:53 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Neem zo'n bril, dan ben je een echte eindbaas _O_
[ afbeelding ]
Die zijn awesome ja :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198204384
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:45 schreef Roosgeluk het volgende:
Sorry voor het veroordelen. Want je moet vooral doen waar jij je fijn bij voelt. Maar mee kleurende glazen is als je nog niet met pensioen bent niet bepaald hip.

En hoor ook wel eens van mensen die het dan wel hebben, dat het in de auto niet optimaal werkt omdat je daar achter glas zit. Sommige ruiten zijn meer getint of houden uv buiten.

Zelfde als het niet heel zonnig is (en dat mee kleuren niet in gang schiet) en water schittert, of het licht reflecteert net vervelend, kun je ook niet kiezen om je zonnebril te gebruiken.

Zelf heb ik bril en een zonnebril op sterkte. In het voorjaar/zomer is er vaak wel een actie voor gratis of korting op je zonnebril.

Je kan ook voor lenzen gaan.
Oeps heb er nu al een besteld. Lekker dit :(
  woensdag 3 maart 2021 @ 08:13:36 #15
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_198297329
quote:
80s.gif Op donderdag 25 februari 2021 18:53 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Neem zo'n bril, dan ben je een echte eindbaas _O_
[ afbeelding ]
En dan vooral je zonnebril er op laten zitten als de zon al lang en breed onder is.
Mijn vorige bril van Persol had een afneembare voorhanger erbij echt zo handig. Op mijn werk even naar buiten en in een handomdraai zonnebril op doen zonder een bril mee te sjouwen.

Meekleurende glazen heb ik ook ooit aan gedacht maar niet voor gekozen omdat het aan de dure kant is en het in de auto niet werkt en je dan toch minimaal 1 zonnebril moet hebben.
  woensdag 3 maart 2021 @ 22:47:06 #16
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_198311021
Ik vind het vrijwel altijd ontzettend lelijk.
Ik denk meteen aan Lee Towers en oudere ooms en tantes bij meekleurende glazen :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')