SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pindarotsjesquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
Waarom ontdekte ik nou weer pindarotsjes in de kast, nu moet ik weer dingen gaan doen
Dorp verder uitgevondenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
Waarom ontdekte ik nou weer pindarotsjes in de kast, nu moet ik weer dingen gaan doen
Gewoon een laag topje aantrekkenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:18 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit, morgen ineens een interview voor een andere baan. Natuurlijk nul tijd om het voor te bereiden.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe net m'n knoopje weer dicht.
hmm, ik kan wel een kilo chocolade paaseitjes aanbieden, helpt dat?quote:
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
hmm, ik kan wel een kilo chocolade paaseitjes aanbieden, helpt dat?
Beetje jammer dat je de melk versie paktquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.denotenshop.n(...)6T6qNR4aAl9fEALw_wcB
Doos van 5 kilo
Had ze bij d'n Aldi vandaan, zakjes van 250 gram.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet het serieus op het boodschappenlijstje. Het zijn altijd alleen van die kleine mietjesbakjes.
Altijd lachen als ze net de cijfers updaten.quote:Status 24-02
Positief getest +0 (1.068.960 totaal, 6,2% van bevolking)
Ziekenhuisopnames +0 (23.975 totaal, 2,2% van positief getest)
Kliniek-opnames -29, 1.350 momenteel
IC-opnames -5, 533 momenteel (8.629 totaal, 0,8% van positief getest)
Overleden +0 (15.406 totaal, 1,4% van positief getest)
Doe dan gewoon zoquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd lachen als ze net de cijfers updaten.
Lijkt het net of het heel goed gaatquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd lachen als ze net de cijfers updaten.
Ooit zal het echt zo zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lijkt het net of het heel goed gaat
Als iedereen dood isquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooit zal het echt zo zijn
Of niet.
De rest van mijn werk bestaat uit een pakje wegbrengen vandaag.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik moest nog werk doen vandaag .
optimistquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of niet.
neuh, vanmorgen bij de opdrachtgever geweest, de boel een beetje op stelten gezet, dan was genoeg voor vandaagquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, ik moest nog werk doen vandaag .
Deo volente.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of niet.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Intrigerende kop dit.
https://www.ad.nl/apeldoo(...)-apeldoorn~a16cef07/
Het is met een vrouw..quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n laag uitgesneden v-hals schijnt ook goed te werken.
de spelerquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
Budaddy maakt gewoon even een eigen naamtopique
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:45 schreef kwiwi het volgende:
Budaddy maakt gewoon even een eigen naamtopique
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:40 schreef mschol het volgende:
iemand die een hoestje van mij wil overnemen
ben dr wel klaar mee
Bi-seksueel is beter, dan kunnen ze het als geheim houden op het werk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit.
Klonk ze potterig aan de telefoon?
Hoe klinkt dat precies?quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit.
Klonk ze potterig aan de telefoon?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bi-seksueel is beter, dan kunnen ze het als geheim houden op het werk.
Gergi heeft zijn BFF dus dan is het weer op hetzelfde level.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bi-seksueel is beter, dan kunnen ze het als geheim houden op het werk.
Gergi heeft zijn BFF dus dan is het weer op hetzelfde level.
hmm ik heb meer zin in een lichte maaltijd, pasta vongole ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Dit is wel een mooie dag voor een vette hap.
Is dat licht?quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ik heb meer zin in een lichte maaltijd, pasta vongole ofzo
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ik heb meer zin in een lichte maaltijd, pasta vongole ofzo
alles past als je maar genoeg kracht en overtuiging hebtquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:56 schreef Karzai het volgende:
Wordt toch al vroeg aangeleerd waar ie in past?
[ afbeelding ]
Heb nu wel gelijk zin in weer lekker buiten eten met een koud wit wijntje en een briesje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
maar wordt het niet, andere pasta
Doe maarquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal je ff wat telefoonnummers dm'en
nice!quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Terug thuis. Gefietst, gewandeld, en laatste 700 meter gewandeld met fiets op nek. Achterband klapte gewoon. PANG jeweetz. Tikkie jammer. Maar ja, had ook verder van huis kunnen gebeurenNu balkoin. Toch weer 8000 steps. Misschien maar eens voor een nieuwe fiets gaan kijken binnenkort.
Mijne is een stadsfiets met stangremmen uit 1983quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice!
ik ben dik tevreden over de mijne
Nice.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne is een stadsfiets met stangremmen uit 1983
Wat een monster. MNijn browser ging er gewoon van op z'n bek.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Mijne is wat moderner
https://www.12gobiking.nl/trek-verve-3-2021
sow. dan zou ik als band ook harakiri plegenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne is een stadsfiets met stangremmen uit 1983
nicequote:Op woensdag 24 februari 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een monster. MNijn browser ging er gewoon van op z'n bek.
Nou nou nou meneer tochquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow. dan zou ik als band ook harakiri plegen
bandje plakken is goedkoperquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Terug thuis. Gefietst, gewandeld, en laatste 700 meter gewandeld met fiets op nek. Achterband klapte gewoon. PANG jeweetz. Tikkie jammer. Maar ja, had ook verder van huis kunnen gebeurenNu balkoin. Toch weer 8000 steps. Misschien maar eens voor een nieuwe fiets gaan kijken binnenkort.
Nah.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker he, begin je al aan het vrije leven te wennen?
En ofquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Qua temparatuur is het wel heerlijk
Had jij je test resultaat al terug?quote:
Ja gister, positief.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had jij je test resultaat al terug?
Regen en wind heeft ook z'n charme. Maar nu is dit erg lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
Wat houd ik van de Lente, al die doemdenkers hier van regen, sneeuw, ijs kou en wolkenluchten
Ik heb alleen op de dag dat ik me heb laten testen symptomen gehad. Sindsdien voel ik me gewoon prima.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je symptomen krijgt. Hoeft natuurlijk niet.
Je weet gewoon niet wat maart nog gaat brengen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
Wat houd ik van de Lente, al die doemdenkers hier van regen, sneeuw, ijs kou en wolkenluchten
Mazzelquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb alleen op de dag dat ik me heb laten testen symptomen gehad. Sindsdien voel ik me gewoon prima.
Ik hoop droog en warm.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet wat maart nog gaat brengen.
Misschien is dit wel de mooiste dag tot juli.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot en met volgende week dinsdag. En dan 24 uur klachtvrij zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog binnen blijven?
Deze post krijgt drie! Drie! Duimen naar beneden 👎👎👎quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is dit wel de mooiste dag tot juli.
maart roert zijn staartquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In mei eet iedereen een ei.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
maart roert zijn staart
april doet wattie wil
Zegquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is dit wel de mooiste dag tot juli.
* dud0r gooit sneeuwbal vanuit de vriezerquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r gooit sneeuwbal vanuit de vriezer
Ik denk het niet. Er zit een enorme ster in van 7 cm of zo. klapband he, geen pfffffffquote:
hier kom je zonder paspoort de grens mee overquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat mag weer niet want coronacrisis.
voor of achterband?quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:15 schreef Amarantha het volgende:
Ohja band plakken, mijn fietsband is ook nog steeds lek en mijn andere fiets voelt alsof hij uit elkaar gaat vallen tijdens het fietsen.
hmm ter observatie, ga je op bezoek?quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:21 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader moet een nachtje in het ziekenhuis overnachten.
Hier zijn ze openquote:
Nee hij zegt blijf maar daar, naja oke haha.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ter observatie, ga je op bezoek?
een dagje maar, geen drama meteenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Ach voel me niet schuldig want hij kwam ook nooit langs als ik in het ziekenhuis lag.Wat niet erg is hoor.
Daaromquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
een dagje maar, geen drama meteen
zo kan het ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb al drie jaar niet gefietst sinds mijn band lek ging
Luilakquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:21 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader moet een nachtje in het ziekenhuis overnachten.
Rond Sinterklaas had ik ook een lekke achterband.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik laat nog één keer die achterband fiksen, dan zijn ze in ieder geval allebei nieuw, dan kan het daar niet meer aan liggen. En als er dan verder nog wat aan kapot gaat dan geloof ik het verder eigenlijk wel. Dan ga ik zelfs niet meteen kijken naar een nieuwe denk ik. Lopen gaat ook prima.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rond Sinterklaas had ik ook een lekke achterband.
Zoals een wijs vrouw ooit zei:quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alles past als je maar genoeg kracht en overtuiging hebt
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
quote:
Dan moet je even het toilet bezoeken.quote:
ja het leven ziet er gewoon veel beter uitquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:18 schreef Makrelis het volgende:
Wat een superweertje. Echt van genoten het afgelopen uur met buitendijks wandelen. Paar biertjes in de rugtas, helemaal prima. Wind is ook min of meer gaan liggen.
Hopelijk straksquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je even het toilet bezoeken.
Lekker pruttelen op de potquote:
quote:
Kun je niet gewoon zeggen dat ze maar gewoon lekker gaat poetsenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja moet hier zo opruimen. Morgen komt de badkamerman spullen brengen en mijn tante zal dat hier ontvangen maar die gaat dan rondneuzen,. zo irritant
nee heb juist liever van nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon zeggen dat ze maar gewoon lekker gaat poetsen
Nou ze kan toch wel even de ramen zemen ofzo.quote:
hmm ja dat kan wel ;pquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ze kan toch wel even de ramen zemen ofzo.
Als ik dat kon bestellen vrat ik het elke week.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:29 schreef Karzai het volgende:
ik heb indiase mixed grill en knoflook naan besteld
wat heb je allemaal?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Vette hap besteld. Twee minuten geleden. Het duurt nu al lang.
gelijk hebben zequote:Op woensdag 24 februari 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
de gemeente reinigingsdienst is hier achter een vuurtje aan het stoken om er omheen te staan
quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:32 schreef Karzai het volgende:
in de fik steken die hap hoef je het ook niet mee te zeulen
Daar heb ik ook zin in.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik heb ruim een half uur in de zon liggen slapen gewoonecht super lekker
Bij thuisbezorgd wel ja, volgens mij is alleen contant afrekenen 'gratis'.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Moest je altijd al bijbetalen als je met iDeal afrekende?
ga ik zo doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ren er naartor met je plantenspuit
Vuurtjes stokenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
de gemeente reinigingsdienst is hier achter een vuurtje aan het stoken om er omheen te staan
hmm nu je het zegt, was idd iets van 1,50 duurderquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Moest je altijd al bijbetalen als je met iDeal afrekende?
Dat is wel beste manier om over te stappenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zin in.
Ik hoop eigenlijk dat ik een andere baan vind en dan een maand vrij heb ofzo, gewoon even een maand he-le-maal niks doen behalve lekker buiten zijn, beetje lezen, koken
ja die jongens lopen de hele dag buiten, waar moeten ze dan pissen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:33 schreef bitterbal het volgende:
is niet helemaal de bedoeling. Ze pissen ook vaak tegen de schuttingen aan hier
Neuh 25 cent ofzo. En je kon fooi geven, dat is ook nieuw voor mij, maar meestal haal ik afquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm nu je het zegt, was idd iets van 1,50 duurder
nou niet tegen iemands schutting? Er poepen daar ook mensen. Tis echt smerigquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja die jongens lopen de hele dag buiten, waar moeten ze dan pissen?
Was nu door een interne recruiter benaderd voor een baan bij een klant. Ben eigenlijk op zoek naar helemaal wat anders maar is wat lastiger daar in te rollen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel beste manier om over te stappen![]()
Ben je naar iets helemaal anders opzoek?
Binnenkort verhuizenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou niet tegen iemands schutting? Er poepen daar ook mensen. Tis echt smerig
Dat heb je nou eenmaal in grote stedenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou niet tegen iemands schutting? Er poepen daar ook mensen. Tis echt smerig
ook jouw auto?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Hier was blijkbaar vannacht in de auto's in de parkeergarage ingebroken maar ze hebben de dader te pakken. Politie kwam vragen aangifte te doen als het je was gebeurd.. echt zeg.. eerst pakket gestolen, nu weer auto inbraken. Tijd om te verhuizen.
Woon jij in het Den Haag van Zwitserland ofzo?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Hier was blijkbaar vannacht in de auto's in de parkeergarage ingebroken maar ze hebben de dader te pakken. Politie kwam vragen aangifte te doen als het je was gebeurd.. echt zeg.. eerst pakket gestolen, nu weer auto inbraken. Tijd om te verhuizen.
Heeft weinig met een stad te maken. Heeft met mensen te maken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb je nou eenmaal in grote steden
In een grote stad is de kans op 'bijzondere' figuren nou eenmaal een heel stuk groter, ook door de grotere anonimiteitquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft weinig met een stad te maken. Heeft met mensen te maken.
Hier ook wel eens van die kuttoeristen of schijtjunks die tegen de gevel pissen/poepen/kotsenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb je nou eenmaal in grote steden
Blijkbaarquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Woon jij in het Den Haag van Zwitserland ofzo?
In the gwhetto ...quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:42 schreef Karzai het volgende:
There is a little pretty kwiwi who lives alone, in the gwettho
quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:43 schreef Karzai het volgende:
But the nazi gold is laying under her feet
Laat ff wat dildo's slingeren of zoquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante zal dat hier ontvangen maar die gaat dan rondneuzen,. zo irritant
quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:43 schreef Karzai het volgende:
But the nazi gold is laying under her feet
oh jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ff wat dildo's slingeren of zo
Ski's heeft iedereen al dusjahquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, niemand verwacht dure spullen in een DusterGelukkig maar want m'n ski's lagen erin.
Zoveel heb ik er nou ook weer nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook leuk om eentje op het werk tussen de kussens van een bank te proppen.
quote:Winkelen op afspraak gemengd ontvangen: een auto is geen worst
Goede trailer voor een Videoland serie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Hadden jullie gelezen dat Tarik die bij de NOS een inval is weer van zich heeft laten horen
Vast een kratje zetten op de eerste vraag bij de volgende persconferentie?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goede titel van een nieuwsbericht
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
'Ik ben Tarik Z. en jullie worden nog steeds voor de gek gehouden. En daarom ben ik terug'quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede trailer voor een Videoland serie.
Ja. Nu heeft hij wel weer genoeg aandacht gekregenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef bitterbal het volgende:
Hadden jullie gelezen dat Tarik die bij de NOS een inval is weer van zich heeft laten horen
Goede guerilla-marketingquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'Ik ben Tarik Z. en jullie worden nog steeds voor de gek gehouden. En daarom ben ik terug'
nah vast iemand die gewoon small talk probeerde te doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb vandaag wel weer een compliment over mijn keuken gehad @:bitterbal
Vind je me nog lief?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah vast iemand die gewoon small talk probeerde te doen
Nieuw record: Ik had mijn kapsalon al op toen de website zei dat hij over 16 minuten bezorgd zou wordenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Duurt lang. Ben zo over m'n honger heen.
Is het uit met Badr?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
weet iemand wat de insta is van Tarik z?
Hij kwam alleen maar om geld te innen en toen zei die 'das leuk gedaan zo met die keuken'quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah vast iemand die gewoon small talk probeerde te doen
Ja nou ja er lopen weer mensen rond met een vreemde smaakquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij kwam alleen maar om geld te innen en toen zei die 'das leuk gedaan zo met die keuken'
tarikzahzahquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
weet iemand wat de insta is van Tarik z?
Dat is hier meestal wel, het grillhouse heeft standaard dan zo'n aftelklok van 1 uur maar meestal zijn ze er na een kwartiertje alquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieuw record: Ik had mijn kapsalon al op toen de website zei dat hij over 16 minuten bezorgd zou worden
Gewoon 1 dikke kopen volgende keerquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
Teveel gegeten.
2 entrecotes die net te dun gesneden waren
maar wel lekker
no shitquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon 1 dikke kopen volgende keer
quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieuw record: Ik had mijn kapsalon al op toen de website zei dat hij over 16 minuten bezorgd zou worden
Neequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Werkt die trek en trees van thuisbezorgd een beetje? Anders begin ik vast aan een cavia.
Ah ja. Daarom ga ik liever naar de groothandel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
no shit
maar dit is uit m'n koopeenkoe pakket
Hey Fles:quote:
quote:Beste Dr, Flash,
FVD gaat heel het land door! Juist in Coronatijd is het belangrijk om elkaar echt te zien, niet alleen via een beeldscherm. Daarom komen Thierry Baudet en vele andere FVD-ers naar Deventer om met u in gesprek te gaan over de belangrijkste thema’s van onze tijd: de massale immigratie, het peperdure en zinloze klimaatbeleid, de alsmaar machtigere Europese Unie en natuurlijk het Coronabeleid van dit kabinet.
Door de Coronaregels mogen we geen zalen meer huren zoals vroeger, dus lange tijd konden we geen events organiseren. Daarvoor hebben we nu een unieke oplossing bedacht! FVD rijdt met een grote Amerikaanse trailer - met een uitklapbaar podium - heel Nederland door, zodat we in de buitenlucht elkaar toch kunnen zien.
En morgen op donderdag 25 februari 2021 zijn we in Deventer! We hopen u daar te zien!
Klik hier voor meer informatie!
Plaats: Deventer
Adres: Brink
Datum: Donderdag 25 februari 2021
Tijdstip: 15:00 uur
Met vriendelijke groet,
Thierry Baudet
Aan het spit?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Werkt die trek en trees van thuisbezorgd een beetje? Anders begin ik vast aan een cavia.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ja. Daarom ga ik liever naar de groothandel.
Koopeenkoe is wel een goed initiatief.
Heb je geen islamitische in de buurt?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mis de slager uit mijn vorige woonplaats. Misschien hier in de buurt er eens een zoeken als ik iets speciaals qua vlees wil.
De slager rekent wel de hoofdprijs voor een goede steakquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mis de slager uit mijn vorige woonplaats. Misschien hier in de buurt er eens een zoeken als ik iets speciaals qua vlees wil.
Hier hebben we een groothandel met blond d’acoutaine rundvlees. Komt thuis gekoeld brengen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier zit een zeer goede in het dorp, het is alleen zo duurquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Zagen hullie dat, vergeten mijn naam weg te halen uit die quote net.
Nee, ik zag alleen minstens DRIE spelfouten in "blonde d'Aquitaine". Foei toch.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Geeft niks hoor Julio.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
vraag of ze eerst het brood met knoflookboter kunnen brengenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Ja geen moeite in gestoken. NL was ik altijd slecht in, de exacte vakken was 9ens en 10nen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik zag alleen minstens DRIE spelfouten in "blonde d'Aquitaine". Foei toch.
Maar het is Fransquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja geen moeite in gestoken. NL was ik altijd slecht in, de exacte vakken was 9ens en 10nen.
Kim gaat binnenkort scheiden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Voetballen en basketbal was ook ruk, maar in de touwen en springen weer erg goed.
Als ik een bal schop en concentreer me op linker bovenhoek kan op het moment suprême de legging van Kim me meer bekoren en schiet ik de bal keihard in het gezicht van Frank.
en de kinderen dan?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kim gaat binnenkort scheiden.
Ik weet het, Frank is er kapot van.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kim gaat binnenkort scheiden.
Jij hebt die avond ook met popcorn aan de beeldbuis gekluisterd gezeten zeker?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'Ik ben Tarik Z. en jullie worden nog steeds voor de gek gehouden. En daarom ben ik terug'
Jaaaaah!quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond lekker avondje niets doen.
Sporten gisteren gedaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaaaaah!
Ik zou vanavond sporten maar ben al klaar dus ga in de bankzaken
Frankye?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet het, Frank is er kapot van.
Jij lijkt me ook wel een type voor een goede BBQ. Welke heb je?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sporten gisteren gedaan![]()
Lekker op tijd mijn bed induiken straks.
#viesdikquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze belden net aan toen ik dat had gepost
Nu vadsig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |