abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198184521
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 17:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]

De reden waarom je je verrot voelt. Maargoed. Niet dat je daar wat in veranderd verder.
Kijk, jij lijkt me ook niet helemaal de achterlijkste, en het is voor iedereen toch duidelijk dat Braddie 1 of andere beperking heeft. Wat, dat maakt me verder niet uit, maar dat zie je overduidelijk in gezichtsuitdrukkingen/mimiek en gedrag/handelen. Ik neem dus aan dat jij dat ook wel ziet. In zijn gedrag zal vast ook wel een bewuste factor in zitten, maar ik geloof ook wel dat die beperking mede oorzaak is van dat er weinig tot niks verandert, of dat de verkeerde strategie wordt ingezet (en niet afgemaakt etc).

Ik bedoel dit niet lullig maar ik denk dat het hier toch gaat om iemand die maar net aan zelfstandig kan leven. Als alles OK loopt, dan lukt het allemaal wel, maar bij tegenslagen en onvoorziene dingen wordt het al lastiger. Wat hem nu overkomt gun je niemand en gaat heel ver, en ik zou ook niet weten waarom hem dat zou moeten overkomen. Dus verwachten dat hij dit zo zelf allemaal even gaat oplossen, nee.

Hij neemt met moeite het advies van de politie aan, en ws zal dit ook weer snel doorbroken worden. Wederom door lastig verder vooruit te kunnen denken, maar ook (laten we het niet mooier maken dan het is) omdat ie toch gewoon niks anders heeft nu. Je kan wel heel stoer blijven zeggen dat je stopt met YT en Fok, maar daar is op korte termijn niks voor in de plaats, dus ja, ergens snap ik wel dat ie niet stopt.

Het probleem is ook dat hij zelf niet in staat is volledig te zien in wat voor toestand hij zich bevindt. Nou ja deels dan, want hij realiseert zich donders goed dat ie nu doodongelukkig is, dat zien we al weet ik hoeveel maanden.

En dan kom je weer op hulp accepteren, op wat voor manier dan ook. Dat blijft wel een dingetje. Ik weet niet wat voor idee hij heeft over hoe lang hij nu wil stoppen (of iig denkt wat verstandig zou zijn - even los van of die dat dan weer volhoudt of niet), maar er moet toch gewoon veel meer gebeuren dan alleen maar even stoppen. En vanuit zijn standpunt gezien zal het ws altijd korter zijn dan wat buitenstaanders verstandig achten.

Stel even, nu een maand he-le-maal niks online, nou ja ms Fok dan onder een minder herkenbaar account ofzo. En dan na een maand gewoon weer op YT. Ik denk dat ie binnen 3 minuten weer gevonden is en het gewoon weer verder gaat.
pi_198184596
@Modus zoek hulp

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2021 18:42:10 ]
pi_198184615
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:42 schreef Fugue het volgende:
@:modus zoek hulp
:')
  woensdag 24 februari 2021 @ 18:43:02 #154
319979 Fok-it
All is well
pi_198184617
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:42 schreef Fugue het volgende:
@:modus zoek hulp
Ja dit ga ik niet lezen inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_198184633
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:37 schreef Modus het volgende:

[..]

Kijk, jij lijkt me ook niet helemaal de achterlijkste, en het is voor iedereen toch duidelijk dat Braddie 1 of andere beperking heeft. Wat, dat maakt me verder niet uit, maar dat zie je overduidelijk in gezichtsuitdrukkingen/mimiek en gedrag/handelen. Ik neem dus aan dat jij dat ook wel ziet. In zijn gedrag zal vast ook wel een bewuste factor in zitten, maar ik geloof ook wel dat die beperking mede oorzaak is van dat er weinig tot niks verandert, of dat de verkeerde strategie wordt ingezet (en niet afgemaakt etc).

Ik bedoel dit niet lullig maar ik denk dat het hier toch gaat om iemand die maar net aan zelfstandig kan leven. Als alles OK loopt, dan lukt het allemaal wel, maar bij tegenslagen en onvoorziene dingen wordt het al lastiger. Wat hem nu overkomt gun je niemand en gaat heel ver, en ik zou ook niet weten waarom hem dat zou moeten overkomen. Dus verwachten dat hij dit zo zelf allemaal even gaat oplossen, nee.

Hij neemt met moeite het advies van de politie aan, en ws zal dit ook weer snel doorbroken worden. Wederom door lastig verder vooruit te kunnen denken, maar ook (laten we het niet mooier maken dan het is) omdat ie toch gewoon niks anders heeft nu. Je kan wel heel stoer blijven zeggen dat je stopt met YT en Fok, maar daar is op korte termijn niks voor in de plaats, dus ja, ergens snap ik wel dat ie niet stopt.

Het probleem is ook dat hij zelf niet in staat is volledig te zien in wat voor toestand hij zich bevindt. Nou ja deels dan, want hij realiseert zich donders goed dat ie nu doodongelukkig is, dat zien we al weet ik hoeveel maanden.

En dan kom je weer op hulp accepteren, op wat voor manier dan ook. Dat blijft wel een dingetje. Ik weet niet wat voor idee hij heeft over hoe lang hij nu wil stoppen (of iig denkt wat verstandig zou zijn - even los van of die dat dan weer volhoudt of niet), maar er moet toch gewoon veel meer gebeuren dan alleen maar even stoppen. En vanuit zijn standpunt gezien zal het ws altijd korter zijn dan wat buitenstaanders verstandig achten.

Stel even, nu een maand he-le-maal niks online, nou ja ms Fok dan onder een minder herkenbaar account ofzo. En dan na een maand gewoon weer op YT. Ik denk dat ie binnen 3 minuten weer gevonden is en het gewoon weer verder gaat.
-XOXO-
pi_198184644
Ik neem het iig nog voor hem op, ofzo.
  woensdag 24 februari 2021 @ 18:45:19 #157
319979 Fok-it
All is well
pi_198184654
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:44 schreef Modus het volgende:
Ik neem het iig nog voor hem op, ofzo.
Jouw obsessie begint ziekelijke vormen aan te nemen waardoor je niet heel veel beter dan Braddie zelf bent
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_198184696
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Jouw obsessie begint ziekelijke vormen aan te nemen waardoor je niet heel veel beter dan Braddie zelf bent
Je kan het ook gewoon even lezen, idioot. Als je denkt dat ik dat allemaal typ uit een obsessie, heb je zelf een steekje los.
pi_198184729
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:48 schreef Modus het volgende:

[..]

Je kan het ook gewoon even lezen, idioot. Als je denkt dat ik dat allemaal typ uit een obsessie, heb je zelf een steekje los.
Heb je ooit in een uitzichtloze situatie gezeten?
  woensdag 24 februari 2021 @ 18:50:49 #160
319979 Fok-it
All is well
pi_198184732
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:48 schreef Modus het volgende:

[..]

Nou als je denkt dat ik `niet helemaal de achterlijkste 'ben moet je me geen idioot noemen. Dat is nogal een contradictio in terminis.
pi_198184743
En even normaal doen
pi_198184744
quote:
9s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou als je denkt dat ik `niet helemaal de achterlijkste 'bent moet je me geen idioot noemen. Dat is nogal een contradictio in terminis.
Straks word jij het volgende slachtoffer
pi_198184753
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Heb je ooit in een uitzichtloze situatie gezeten?
Hoezo?
pi_198184757
quote:
9s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou als je denkt dat ik `niet helemaal de achterlijkste 'ben moet je me geen idioot noemen. Dat is nogal een contradictio in terminis.
Je hebt het gelezen
pi_198184771
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:51 schreef Modus het volgende:

[..]

Hoezo?
Kijk in jouw ogen zit Braddie dat.
Het hem willen helpen kan eigenlijk voortkomen uit het willen helpen van jezelf.

Snappie
  woensdag 24 februari 2021 @ 18:53:47 #166
319979 Fok-it
All is well
pi_198184775
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:53 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Het hem willen helpen kan eigenlijk voortkomen uit het willen helpen van jezelf.

Snappie
Veel mensen met issues willen ook psychologie studeren inderdaad
pi_198184779
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:53 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Snappie
En in jouw ogen niet?
pi_198184802
Wij zitten hier voor de braddielolletjes, niet om hem psychologisch te analyseren
pi_198184813
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:55 schreef Fugue het volgende:
Wij zitten hier voor de braddielolletjes, niet om hem psychologisch te analyseren
Laat je tranen maar gaan
pi_198184837
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:53 schreef Modus het volgende:

[..]

En in jouw ogen niet?
Uiteraard.

Maar het ging nu even over jou.
pi_198184879
Modus, zoek hulp.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 24 februari 2021 @ 19:00:08 #172
319979 Fok-it
All is well
pi_198184881
Is ook helemaal geen interessant studieobject. En helemaal niet interessant om hem te motiveren omdat hij 0 empathie opwekt.
pi_198185007
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:37 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat ook meespeelt is dat hij (in vergelijking met zijn intelligentie en voortschrijdend inzicht) redelijk welbespraakt is. Als je hem wat vaker hoort praten wordt echter duidelijk dat hij enorm veel standaardzinnen e.d. kopieert van anderen en dat zijn taalgebruik eigenlijk toch veel beperkter blijkt.
Mensen zijn dan eerder geneigd te denken dat het gewoon een luie dikzak is die niet wil veranderen. Ik denk dat het eerder een zware verslaving is i.c.m. een bepaalde beperking. Zijn hersenen weten alles om te buigen naar dat het een goed idee is om troep te vreten en zichzelf online te gooien. Het maakt niet uit wat je zegt.

Ik ken mensen die beter voor zichzelf kunnen zorgen maar wél begeleid wonen bijvoorbeeld. Ik denk dat dat, of in ieder geval ambulante zorg vrij passend is in deze situatie.
  woensdag 24 februari 2021 @ 19:08:00 #174
319979 Fok-it
All is well
pi_198185030
Ga je nou oprecht op jezelf reageren met een kloontje?
pi_198185052
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2021 19:08 schreef Fok-it het volgende:
Ga je nou oprecht op jezelf reageren met een kloontje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')