Jaja ik ben binnen no time de paria van het schoolplein ik hoor het alquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Met Karen de powervrouw die niet op haar mondje is gevallen
Nee mijn idee. Mijn vriendin heeft ook zoiets van wat doe ik hier in godsnaam. Eigenlijk is 90% van wat daar gevraagd wordt ook gewoon online te vinden op de site van de school. Maar goed, mensen zijn lui of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook gewoon allebei niet in zo'n app gaan? Met zoveel bullshit tussendoor is het ook niet geschikt om echt belangrijke informatie uit te wisselen.
Dus eigenlijk is die app meer een interactief gemute adressenboekje met nr.'s van andere ouders die handig zijn om te hebben vanwege speelafspraken en dergelijke.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee mijn idee. Mijn vriendin heeft ook zoiets van wat doe ik hier in godsnaam. Eigenlijk is 90% van wat daar gevraagd wordt ook gewoon online te vinden op de site van de school. Maar goed, mensen zijn lui of zo.
Of je kopieert gewoon de schoolagenda naar die van jezelf en je weet ook het grootste gedeelte. Maar anno 2021 is dat blijkbaar ook nog vrij lastig voor de moderne ouder.
Iedereen lult maar wat, ik zit mij op te vreten en vertel iedereen hoe het zit na 5 minuten, dat is wel gangbaar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan moet je zeggen. Tuurlijk niet joh, je bent vast heel acceptabel in dynamische groepssituaties
Beter 1 zonder kinderen hequote:Op woensdag 24 februari 2021 17:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
In een app vol met schoolmoeders? Nee sorry ik denk het niet
Ja ook dat ja. En soms springt er wel een klassenmoeder tussendoor die hulp nodig heeft met klas opruimen/schoonmaken, last minute info of weet ik het wat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:58 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is die app meer een interactief gemute adressenboekje met nr.'s van andere ouders die handig zijn om te hebben vanwege speelafspraken en dergelijke.
Alle omas en omis zijn nog niet dood hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er kinderen in de schoolmoederapp zitten
Waar heb je het overquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alle omas en omis zijn nog niet dood hoor.
Wat is een omi?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alle omas en omis zijn nog niet dood hoor.
Zou je denken?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:01 schreef Fugue het volgende:
Ik denk niet dat er kinderen in de schoolmoederapp zitten
quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zou je denken?
grgr Ria en de kids
Overgrootoma dusquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een vrouw met achterkleinkinderen
Mijn oma is een omi.
Ja hoor. Alleen een beetje veel overleg/webcalls gehad vandaag. En jij?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:10 schreef scrupuleus het volgende:
Je gaat lekker maat, een goede dag gehad?
Ook!quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen een beetje veel overleg/webcalls gehad vandaag. En jij?
Daar heb ik helaas niet zoveel van kunnen genieten vandaag. Maar ja, voorlopig blijft het i.i.g. zonnigquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:15 schreef scrupuleus het volgende:
Ook!
Heerlijk gewerkt in het zonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |