Truequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. We hebben een prima vangnet hier in Nederland. Alleen je moet dat wel willen. Want voor gedwongen opname zal hij echt niet in aanmerking komen.
Ja eens, wel kleine disclaimer erbij dat dat dan wel problemen van lichtere aard zijn waar je goed voor terecht kanquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
In theorie ja, maar in de praktijk mag je eerst een jaar op de wachtlijst als de problematiek waar je mee kampt van complexere aard is.
Denk niet dat er klinieken zijn voor een youtubeverslaving.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True
Je hebt niet alleen gedwongen opname hé. Je kunt ook vrijwillig in een programma komen (verslavingszorg)
"Ja hallo hier met de brandweer ik ben verslaafd aan fok!"quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True
Je hebt niet alleen gedwongen opname hé. Je kunt ook vrijwillig in een programma komen (verslavingszorg)
Dat klopt. Mja. Dan kan je erover redetwisten of hij wel echt een eetverslaving heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True
Tering, je zal maar hulpverlener voor Braddie zijn en hem gaan googlen nadat hij vertelt dat hij parttime werkt op YouTube.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk 100% verantwoordelijk voor zijn eigen shit. Zelden zo'n slappe zak gezien. Maar hij kan natuurlijk altijd ergens aan de bel trekken als hij wel hulp wil/nodig heeft.
Lijkt me eerder een symptoom van iets anders.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt. Mja. Dan kan je erover redetwisten of hij wel echt een eetverslaving heeft.
Of zijn moeder. Vraag me af of die de videos kent.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Tering, je zal maar hulpverlener voor Braddie zijn en hem gaan googlen nadat hij vertelt dat hij parttime werkt op YouTube.
Of een date, of werkgever, of...
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:41 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Denk niet dat er klinieken zijn voor een youtubeverslaving.
Ja en nu wordt het alweer complex hè. Zeker als er daarnaast nog meerdere labeltjes in het spel zijn. Het is dat Braddie niet tussen wal en schip past, maar anders zou hij er zeker in vallen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt. Mja. Dan kan je erover redetwisten of hij wel echt een eetverslaving heeft.
Mag ik trouwens vragen als jij een klaploper bent?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Tering, je zal maar hulpverlener voor Braddie zijn en hem gaan googlen nadat hij vertelt dat hij parttime werkt op YouTube.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:45 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
[.. Het is dat Braddie niet tussen wal en schip past, maar anders zou hij er zeker in vallen.
Als al Braddies problemen goed in kaart gebracht worden is er echt wel een plaatsje voor hem hoor. Dit is echt een ernstig geval, ook al lijkt hij gewoon een luie vreetzak. Dat is hij natuurlijk ook, maar hier speelt echt veel meer.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
net op zijn naam gezocht, je komt meldingen tegen van hem als pedofiel op politiesitesquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
We blijven maar druk met die Braddie, hè?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:46 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen als jij een klaploper bent?
Tsja, je youtube account verwijderen en je bent er binnen 2 maanden vanaf. De enige die dat niet begrijpt is hijzelf.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
net op zijn naam gezocht, je komt meldingen tegen van hem als pedofiel op politiesites
ik zou daar ook een paar extra pizzaatjes door eten
Nou jij vooral Modusquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
We blijven maar druk met die Braddie, hè?
is dit weer je braddiemoe maar ondertussen genietend meelezen actquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar vind dit sowieso niet boeiend
Hij heeft zelfs zijn eigen quote op Goodreadsquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar vind dit sowieso niet boeiend
Als ik over Braddie wilde lezen had ik nog wel op een bepaald platform gezetenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is dit weer je braddiemoe maar ondertussen genietend meelezen act
Haha wat?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs zijn eigen quote op Goodreads![]()
tumblr?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als ik over Braddie wilde lezen had ik nog wel op een bepaald platform gezeten
Idd en hij blijft maar druk met fokquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
We blijven maar druk met die Braddie, hè?
Zag je de like? (H)quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Idd en hij blijft maar druk met fok
Ja maar die duizend abonnees is het meeste wat hij ooit in zijn leven heeft bereikt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, je youtube account verwijderen en je bent er binnen 2 maanden vanaf. De enige die dat niet begrijpt is hijzelf.
Vergeet zijn actieve fanbase hier op FOK! niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:03 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ja maar die duizend abonnees is het meeste wat hij ooit in zijn leven heeft bereikt.
Tot morgen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het was mij een waar genoegen KLB/FOK! 2007-2021, Never Forget
Eerst was het een pauze van zes maanden en inmiddels alweer twee. Waarschijnlijk heb je die hele aangifte uit je dikke duim gezogen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het is weer tijd voor de FOK! psychologen___!
Ik hoef van de recherche helemaal niet volledig te stoppen met YouTube, maar een pauze van 2 maanden lijkt ze wel verstandig, dat ga ik dan ook doen.
Mooi ook hoe er hier iemand zit die begint over zinnetjes kopieren van anderenBeperkte woordenschat
Beperking omdat mijn mimiek vrij extreem is vaak
___!
Maar zelf perfect zijn natuurlijk
Dat zelfreflectie niet echt Braadslee's ding was hadden we al geconstateerdquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:04 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Eerst was het een pauze van zes maanden en inmiddels alweer twee. Waarschijnlijk heb je die hele aangifte uit je dikke duim gezogen.
Ook typisch dat je niet verder komt dan wat huillachjes (met uitroeptekens!), maar dat hoort misschien ook wel bij je beperkte denkvermogen. Kun je zelf ook niets aan doen
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik hoef van de recherche helemaal niet volledig te stoppen met YouTube, maar een pauze van 2 maanden lijkt ze wel verstandig, dat ga ik dan ook doen.
Mooi ook hoe er hier iemand zit die begint over zinnetjes kopieren van anderenBeperkte woordenschat
___!
Kunnen we al gokken wat z'n nieuwe accountnaam wordt? OrgelJoker?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:05 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Nu is het echt hoor, hij heeft 'gaarne verwijderen' in zijn ondertitel gezet.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
___!
VallendePizzaSpinazie?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen we al gokken wat z'n nieuwe accountnaam wordt? OrgelJoker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |