Haha ja herkenbaar. Het laat geen visitekaartje achter verder.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ken haar eigenlijk niet goed.
Dochters klas moest al na 3 dagen dicht wegens besmetting van een kindje (inmiddels 2 weken terug) en toen ging de groepsapp met hysterische moeders erop los speculeren wie het zou moeten zijn. Dat was echt gênant
Toen reageerde die moeder zelf dat haar zoon het was en dat zij inmiddels in het ziekenhuis lag. Hele app meteen stil en sterkte dit dat.
Te hopen dat ze niet op de IC terecht komt danquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Dochters klas moest al na 3 dagen dicht wegens besmetting van een kindje (inmiddels 2 weken terug) en toen ging de groepsapp met hysterische moeders erop los speculeren wie het zou moeten zijn. Dat was echt gênant
Toen reageerde die moeder zelf dat haar zoon het was en dat zij inmiddels in het ziekenhuis lag. Hele app meteen stil en sterkte dit dat.
Geniet0nquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik ook niet. Mijn vriendin kijkt weleens wanneer ze voor het laatst online was op WhatsApp, en dat ziet er vooralsnog wel hoopvol uit. Denken we.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te hopen dat ze niet op de IC terecht komt dan
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:42 schreef Azula het volgende:
Ah ja de klassenapp. Wij hebben zo’n zure vader erin zitten die continu klaagt en z’n mening over alles heen kotst. Echt genieten. Hij wordt vol genegeerd verder.
Er zit voor zover ik weet 1 vader in en de rest alleen maar moeders. Ik heb vriendelijk bedankt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:42 schreef Azula het volgende:
Ah ja de klassenapp. Wij hebben zo’n zure vader erin zitten die continu klaagt en z’n mening over alles heen kotst. Echt genieten. Hij wordt vol genegeerd verder.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik ook niet. Mijn vriendin kijkt weleens wanneer ze voor het laatst online was op WhatsApp, en dat ziet er vooralsnog wel hoopvol uit. Denken we.
Sorry maar we zitten hier niet in OUD.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zit voor zover ik weet 1 vader in en de rest alleen maar moeders. Ik heb vriendelijk bedankt.
Laatst wel smakelijk gelachen om die vader.
Moeder in de app: waarom nog geen bericht vanuit school over (bepaald onderwerp)
Vader in de app: misschien moet je een keer je mail openen
Meteen 5 moeders in de app: nou ja zeg ze vraagt het maar. En dat soort berichten.
BAM
Ik kan daar wel van genieten
Hahaha oh no gelijk vittenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zit voor zover ik weet 1 vader in en de rest alleen maar moeders. Ik heb vriendelijk bedankt.
Moeder in de app: waarom nog geen bericht vanuit school over (bepaald onderwerp)
Meteen 5 moeders in de app: nou ja zeg ze vraagt het maar. En dat soort berichten.
BAM
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry maar we zitten hier niet in OUD.
Blij dat ik er niet in zit zeg. Jemig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:46 schreef Azula het volgende:
[..]
Hahaha oh no gelijk vitten
Hier worden alleen sarcastisch wat duimpjes gedropt soms en eroverheen geluld.
Haha ja zelfde hier. Gewoon recht voor z'n raap zijn dan ook.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:47 schreef Fok-it het volgende:
Zou dat echt niet kunnen handelenDan word ik volgens mij echt een heel naar persoon
Ja denk het ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:47 schreef Fok-it het volgende:
Zou dat echt niet kunnen handelenDan word ik volgens mij echt een heel naar persoon
Sterkte met alles trouwens @Haags lees het nu net pas.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:48 schreef Haags het volgende:
Blij dat ik er niet in zit zeg. Jemig.
Nee, dan moet je zeggen. Tuurlijk niet joh, je bent vast heel acceptabel in dynamische groepssituatiesquote:
Maar je kan toch ook gewoon allebei niet in zo'n app gaan? Met zoveel bullshit tussendoor is het ook niet geschikt om echt belangrijke informatie uit te wisselen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
BAM
In een app vol met schoolmoeders? Nee sorry ik denk het nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan moet je zeggen. Tuurlijk niet joh, je bent vast heel acceptabel in dynamische groepssituaties
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
In een app vol met schoolmoeders? Nee sorry ik denk het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |