Toen ik 12 was had het kabelbedrijf hier in de buurt de zenders aangepast, voorbereiden op digitaal enzo. Alle tv's moesten opnieuw ingesteld worden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doet me denken aan die week waarin m'n zoon en z'n vrienden dachten dat ze een lucratief bedrijf hadden toen ze Clarence dollars uit gingen geven.
[ afbeelding ]
Oh sorry, dat had ik moeten zeggen. Het zijn roepies.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook graag!!!Per maand graag, dank u. Per week of per dag of uur of minuut mag ook. Wel euro's graag
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens blijf ik een heli horen. Cirkelt hier kennelijk. Wat is er nu weer?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had ik moeten zeggen. Het zijn roepies.
Briljant! Ik vrees dat mijn zoon dat inzicht en ondernemerschap niet in zich heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Toen ik 12 was had het kabelbedrijf hier in de buurt de zenders aangepast, voorbereiden op digitaal enzo. Alle tv's moesten opnieuw ingesteld worden.
Bij ons in de buurt was een bejaardentehuis, daar ben ik samen met een vriend van me naar binnen gelopen, overal aangebeld dat we ze voor 10 gulden wilden helpen hun TV opnieuw in te stellen.
Nooit zoveel geld in een dag binnengeharkt, maar ook nog nooit zoveel koek op.
Centrum Den Haag. Alles kanquote:
Morgen ga ik naar een echte stad, dat scheeltquote:
Wacht maar totdat je F35 hoortquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens blijf ik een heli horen. Cirkelt hier kennelijk. Wat is er nu weer?
Ik woon gelukkig niet in Frieslandquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je F35 hoort
Is maar waar je blij mee bentquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar een echte stad, dat scheelt
Ben je over een maand weer te vinden in het F1 subforum?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig niet in Friesland
Uiteraard. Nu ook hoor, maar ik lees voornamelijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je over een maand weer te vinden in het F1 subforum?
Naar een echte stad gaan. Ik doe meestal mn best die juist zoveel mogelijk te vermijden, zeker Rotterdam en Amsterdamquote:
Ik werk (normaliter) in Rotterdamquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Naar een echte stad gaan. Ik doe meestal mn best die juist zoveel mogelijk te vermijden, zeker Rotterdam en Amsterdam
Amsterdam is leuk, enig nadeel dat meeste mensen die werken in restaurants geen Nederlands kunnen verstaan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Naar een echte stad gaan. Ik doe meestal mn best die juist zoveel mogelijk te vermijden, zeker Rotterdam en Amsterdam
Grootste nadeel van Amsterdam zijn de toeristen. Dat is wel een voordeel van Corona: minder toeristen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Amsterdam is leuk, enig nadeel dat meeste mensen die werken in restaurants geen Nederlands kunnen verstaan.
Wat is bij jouw max reistijd met ov? 30 minuten?quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik werk (normaliter) in Rotterdam![]()
Ver moet ik niks van dorpen hebben. Te ver weg van alles, veel reistijd, slecht OV, niet alle winkels/voorzieningen etc.
Zul je zien dat ik over 5 jr in een dorp woon
Overigens komt een deel vd nieuwtjes die daar en in de andere autosportfora gepost worden ook van mij. Ik post ze alleen zelf niet (vriend doet dat nadat ik ze hem geappt heb)quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard. Nu ook hoor, maar ik lees voornamelijk![]()
Verder ook te vinden in de andere autosportfora
Wij zijn vanuit een grotere stad naar een dorp gegaan paar jaar terug. Was wel ff wennen om niet om 11u 's avonds op zondag nog de boodschappen die je nodig had te kunnen halen, maar inmiddels is 't echt heerlijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik werk (normaliter) in Rotterdam![]()
Ver moet ik niks van dorpen hebben. Te ver weg van alles, veel reistijd, slecht OV, niet alle winkels/voorzieningen etc.
Zul je zien dat ik over 5 jr in een dorp woon
Paar jaar terug viel het doordeweeks wel mee op kalverstraat. Ik weet niet hoe erg het nu (2019) is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Grootste nadeel van Amsterdam zijn de toeristen. Dat is wel een voordeel van Corona: minder toeristen.
Jezelf quotenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overigens komt een deel vd nieutjes die daar en in de andere autosportfora gepost worden ook van mij. Ik post ze alleen zelf niet (vriend doet dat nadat ik ze hen geappt heb)
I wish.. Ondanks OV krijg ik 1/3 of 1/4 van mijn reiskosten niet vergoed. Dus ik ga normaliter op de langzamere en goedkopere manier naar mijn werk. Reistijd is 1 a 1,5 uur enkele reis. Van deur tot deur.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is bij jouw max reistijd met ov? 30 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |