SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
hij is besmetquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Haags - beroepsweigeraar uitgezet
Wat?
We missen een isolatie-eiland.quote:
Ja maar eentje voor zieken, en dan de fysiek ipv mentaal zieken.quote:
ohquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar eentje voor zieken, en dan de fysiek ipv mentaal zieken.
ja maar je roept wel meerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik roep al maanden dat ik een eiland wil.
Ik roep al jaren dat ik met ballie ga trouwen maar dat is er ook nog niet van gekomen, gewoon geduld hebben jij.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik roep al maanden dat ik een eiland wil.
Die jongen krijgt dus nooit zijn eilandquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat ik met ballie ga trouwen maar dat is er ook nog niet van gekomen, gewoon geduld hebben jij.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die jongen krijgt dus nooit zijn eiland
Kwestie van nu nog in de auto stappen en haar bij de bips pakken jongemanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat ik met ballie ga trouwen maar dat is er ook nog niet van gekomen, gewoon geduld hebben jij.
'hulp aan derden..'quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van nu nog in de auto stappen en haar bij de bips pakken jongeman![]()
Ooooooh wacht, avondklok
plek zat in het zuidoosten voor de melaatsenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Ja nee geen eiland want dan komt dat natuurlijk weer vlak voor mijn huis en dan gaat m'n uitzicht naar de klote. Dan kijk ik uit op dat rochelende zieke volk.
Gewoon aan de andere kant dan, of een eiland maken in het midden van het regenwoud met een brede slotgracht vol met piranha's en haaien.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Ja nee geen eiland want dan komt dat natuurlijk weer vlak voor mijn huis en dan gaat m'n uitzicht naar de klote. Dan kijk ik uit op dat rochelende zieke volk.
Als je tegen meneer de agent zet dat je ballie bij de bips gaat pakken krijg je echt geen boete; en anders is het 95 euro, je moet er iets voor over hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van nu nog in de auto stappen en haar bij de bips pakken jongeman![]()
Ooooooh wacht, avondklok
Ik ken vrouwen die heel wat meer kosten, eigenlijk de meeste vrouwen wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je tegen meneer de agent zet dat je ballie bij de bips gaat pakken krijg je echt geen boete; en anders is het 95 euro, je moet er iets voor over hebben.
En daar de nieuwkomers op zetten en afwachten of ze het redden? Soort Expeditie Foqueville.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon aan de andere kant dan, of een eiland maken in het midden van het regenwoud met een brede slotgracht vol met piranha's en haaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |