abonnement Unibet Coolblue
pi_198171745
Ik word vaak door mannen knap bevonden en vrouwen vinden me ook mooi. Van mannen hoor ik het rechtsstreeks of via via. Merk ook wel vaker dat mannen "verlegen" van me worden.

Nu komt het. Als ik in de spiegel kijk, voel ik me zo .. lelijk. Ik probeer dan te vinden wat andere mensen als knap of mooi aan mij zien, maar ik zie het totaal niet. Ik heb wel dingen waar ik tevreden over ben, maar het geheel vind ik niet zo.

Ik heb een ontevreden uitstraling. Over het algemeen vind ik mijn gezicht als geheel middelmatig en enkele gezichtskenmerken vrij lelijk. Ik ben ook altijd heel verbaasd als mensen mij knap vinden of iets positiefs zien. Meestal heb ik het gevoel dat mensen negatief over me denken.

Zit mijn lelijkheid in mijn hoofd? Iemand tips om wat beter in mijn vel te zitten?
pi_198171764
Zou zeggen post een pic.
pi_198171781
Volgens sommige mannen is iedere chick lekker.

Iets met 37°
  dinsdag 23 februari 2021 @ 21:43:26 #4
256666 leeell
I know you're lonely
pi_198171831
Pics
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_198171848
Wat is er wel positief aan jou?

Waarom heeft het uiterlijk zoveel invloed op hoe jij in je vel zit?
pi_198171880
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:43 schreef leeell het volgende:
Pics
Ik ga geen foto's posten
pi_198171907
Uiterlijk is ook maar uiterlijk papoeatje
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198171923
Hoe oud ben je?
-nee-
pi_198171945
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:39 schreef Tattoorose het volgende:
Ik word vaak door mannen knap bevonden en vrouwen vinden me ook mooi. Van mannen hoor ik het rechtsstreeks of via via. Merk ook wel vaker dat mannen "verlegen" van me worden.

Nu komt het. Als ik in de spiegel kijk, voel ik me zo .. lelijk. Ik probeer dan te vinden wat andere mensen als knap of mooi aan mij zien, maar ik zie het totaal niet. Ik heb wel dingen waar ik tevreden over ben, maar het geheel vind ik niet zo.

Ik heb een ontevreden uitstraling. Over het algemeen vind ik mijn gezicht als geheel middelmatig en enkele gezichtskenmerken vrij lelijk. Ik ben ook altijd heel verbaasd als mensen mij knap vinden of iets positiefs zien. Meestal heb ik het gevoel dat mensen negatief over me denken.

Zit mijn lelijkheid in mijn hoofd? Iemand tips om wat beter in mijn vel te zitten?
Herkenbaar..Heb jammer genoeg niet echt tips om je zelfbeeld op te krikken, je "moet" gewoon proberen de complimenten te geloven , dat het niet sarcastisch o.i.d. bedoeld is van die mensen...Weet niet hoe oud je bent, maar weet dat het bij mezelf beter werd hoe ouder ik werd. Kan niet voor alle vrouwen spreken, maar zo rond en na m'n 30e kreeg ik steeds meer zelfverzekerdheid en een "fuck it" houding. Wens je iig kracht en positiviteit toe. ☺
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198172062
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:48 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Herkenbaar..Heb jammer genoeg niet echt tips om je zelfbeeld op te krikken, je "moet" gewoon proberen de complimenten te geloven , dat het niet sarcastisch o.i.d. bedoeld is van die mensen...Weet niet hoe oud je bent, maar weet dat het bij mezelf beter werd hoe ouder ik werd. Kan niet voor alle vrouwen spreken, maar zo rond en na m'n 30e kreeg ik steeds meer zelfverzekerdheid en een "fuck it" houding. Wens je iig kracht en positiviteit toe. ☺
En je bent nu bezet, ofwat?
pi_198172078
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:53 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

En je bent nu bezet, ofwat?
Yep 😎
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198172220
1 tip: niet zo bezig zijn met uiterlijk. Leef.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2021 21:59:48 ]
pi_198172283
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:59 schreef Amee het volgende:
1 tip: niet zo bezig zijn met uiterlijk. Leef.
Snap dat je het goed bedoelt, maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198172490
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 22:02 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Snap dat je het goed bedoelt, maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan.
Het is een tip. Als het eenmaal doordringt is de weg afleggen aan haar.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 22:15:30 #15
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198172604
Het is juist een stuk belangrijker om jezelf mooi en knap te vinden dan dat een ander dat zou moeten. Probeer je wat minder bezig te houden met wat anderen vinden of zouden moeten vinden en meer met wat je zelf wil en ziet.

Als jij jezelf een ontevreden uitstraling vindt hebben, is dat het makkelijkst om aan te pakken. Een tevreden houding en dito uitstraling zal jou het makkelijker maken jezelf knap te vinden.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  dinsdag 23 februari 2021 @ 22:40:54 #16
256666 leeell
I know you're lonely
pi_198173171
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:45 schreef Tattoorose het volgende:

[..]

Ik ga geen foto's posten
Mag ook in DM. Dan krijg je een eerlijk antwoord.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_198173981
Tja, smaken verschillen. Jij bent jouw smaak niet. Scheelt dat je jezelf niet hoeft aan te zien tijdens de seks.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 24 februari 2021 @ 00:25:17 #18
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_198174779
Nu komt het
Ontevreden mensen worden lelijk .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_198177283
Ik denk dat je, ongeacht je nu lelijk of knap bent, je je complete zelfbeeld niet van alleen je uiterlijk af moet laten hangen.

Daarnaast ga je ook nooit objectief kunnen bepalen of je lelijk of knap bent. Ligt aan smaak. De ene zal jou heel knap vinden, de ander zal zeggen 'mwah' en weer een ander vind je niet te pruimen.

Je gaat jezelf een stuk beter voelen als je er niet zoveel mee bezig bent, maar dingen doet die jij leuk vind, waar je energie uit haalt. Kijkt naar wat je goed kan, wat je goede eigenschappen zijn. Dan straal je.

Dat vind ik pas echt mooi bij mensen, als ze iets doen wat ze leuk vinden/waar ze goed in zijn, en daar ook plezier aan beleven. Dan is iemand voor mij meteen al 10x knapper.
  woensdag 24 februari 2021 @ 10:30:15 #20
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_198178125
Heb je misschien wel een goed figuur? Dat maakt voor veel mannen al een heleboel goed namelijk.

Maar goed, ik vind mezelf ook niet bijzonder aantrekkelijk en toch word ik vooral op kantoor nogal aangegaapt door leden van het andere geslacht. Maar dat kan ook voor een deel aan de andere mannelijke collega's liggen natuurlijk, honger maakt rauwe bonen zoet enzo.
  Vis een optie? woensdag 24 februari 2021 @ 11:29:33 #21
70532 loveli
N
pi_198178805
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:39 schreef Tattoorose het volgende:
Als ik in de spiegel kijk, voel ik me zo .. lelijk.
[..]
Zit mijn lelijkheid in mijn hoofd? Iemand tips om wat beter in mijn vel te zitten?
Niet meer in de spiegel kijken.
crap in = crap out
pi_198179568
Helemaal subjectief is het ook niet natuurlijk. Er zijn wel zekere algemeenheden te herkennen in wat knap is.

Vooral mensen die in de cijfer 5-8 range zitten, wordt heel gevarieerd op gereageerd. Van lelijk tot knap gevonden worden. De meeste mensen vallen in deze categorie

Cijfer 1-4 wordt vrijwel door iedereen onaantrekkelijk gevonden.
En 9-10 als aantrekkelijk.

De cijfers worden bepaald door symmetrie, verhoudingen, vormen en effenheden.
pi_198179630
Smaken verschillen. Anderen beoordelen jou als knap, maar jij zelf vind er geen zak aan als je in de spiegel kijkt. Je bent je eigen type niet zeg maar. Dat kan.
Eens kijken
pi_198180648
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 12:33 schreef Maharski het volgende:
Je bent je eigen type niet zeg maar.
Ik vind dit een super mooie zin ^O^

(nog nooit zo bekeken, maar zo waar)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198180761
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 23:24 schreef Cockwhale het volgende:
Tja, smaken verschillen. Jij bent jouw smaak niet. Scheelt dat je jezelf niet hoeft aan te zien tijdens de seks.
Wat grappig, iemand zegt precies hetzelfde als ik hierboven :D
Eens kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')