abonnement Unibet Coolblue
pi_198166730
Hier eerst de korte video van de uitspraak van Biden:


Hier een nieuwsartikel:

Biden tells town hall not all minorities 'know how to get online'

https://news.yahoo.com/biden-tells-town-hall-not-042551464.html

Ik durf te wedden wanneer Trump zoiets gezegd had, dat de media er dan bovenop zouden duiken en veel mensen zouden woedend zijn over Trump's overduidelijke racisme!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198166928
Dit is overduidelijk geen racisme
U MAD?
pi_198167287
Als er iets is gebleken is dat mensen sowieso niet goed met internet om kunnen gaan om informatie te vinden over covid.
Conscience do cost.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:36:19 #4
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_198168139
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef ems. het volgende:
Als er iets is gebleken is dat mensen sowieso niet goed met internet om kunnen gaan om informatie te vinden over covid.
Klopt. Ik heb hier in de buurt gewoon mensen sneeuwballen zien gooien naar de buren. En dat terwijl hierover toch heel duidelijk een negatief advies op de site was vermeld.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:59:53 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198168963
Trump zou zoiets niet zeggen. Die zou namelijk allerlei grove echt racistische troep uitbraken.
pi_198169034
Is dat een pc wijze om te zeggen dat het merendeel zich online als varkens gedragen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:07:45 #7
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_198169199
quote:
AUDIENCE MEMBER: God bless you. Mr. President, hello. My name is Dr. Dessie Levy. And my question to you is: Considering COVID-19 and its significant impact on black Americans, especially here in Milwaukee, and thus the exacerbation of our racial disparities in healthcare, we have seen less than 3 percent of blacks and less than 5 percent of Hispanics, given the total number of vaccines that have been administered to this point. Is this a priority for the Biden administration? And how will the disparities be addressed? And that’s both locally and nationally.

THE PRESIDENT: Well, first of all, it is a priority, number one.

Number two, there’s two reasons for it being the way it is. Number one, there is some history of blacks being used as guinea pigs and other experiments — I need not tell you, Doctor — over the last 50 to 75 to 100 years in America. So there’s a — there is a concern about getting the vaccine, whether it’s available or not.

But the biggest part of it is access — physical access. That’s why, last week, I opened up — I met with the Black Caucus in the United States Congress and agreed that I would — all — all of the fed- — all of the community health centers now, which take care of the toughest of the toughest neighborhoods in terms of illness, they are going to get a million doses, you know, a week, in how we’re going to move forward, because they’re in the neighborhood.

Secondly, we have opened up — and I’m making sure that there’s doses of vaccine for over 6,700 pharmacies, because almost everyone lives within not always walking distance, but within the distance of being able to go to the pharmacy, like when you got your flu shot. That is also now being opened.

Thirdly, I also am providing for mobile — mobile vans, mobile units to go into neighborhoods that are hard to get to because people are on — for example, even though everyone is within, you know, basically five miles of a Walgreens, let’s say, the fact is, if you’re 70 years old, you don’t have a vehicle, and you live in a tough neighborhood — meaning you’re — it’s a high concentration of COVID — you’re not likely to be able to walk five miles to go get a vaccine.

The other thing we found is — and I’m sorry to go on, but this is really important to me. The other part — portion is, a lot of people don’t know how to register. Not everybody in the community — in the Hispanic and the African American community, particularly in rural areas that are distant and/or inner-city districts — know how to use — know how to get online to determine how to get in line for that COVID vaccination at the Walgreens or at the particular store.
https://www.whitehouse.go(...)ith-anderson-cooper/

Omdat zowel het filmpje in de OP als het filmpje in de link de vraag niet laat zien.
  woensdag 24 februari 2021 @ 13:22:33 #8
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_198180331
Oh, het kan nog veeeel erger, weet je nog die kinderen van ILLEGALE migranten "die in kooien werden gehouden" onder trump?

  woensdag 24 februari 2021 @ 13:24:20 #9
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_198180349
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 13:22 schreef robber57 het volgende:
Oh, het kan nog veeeel erger, weet je nog die kinderen van ILLEGALE migranten "die in kooien werden gehouden" onder trump?

Who built the cages Joe?

_O-
  woensdag 24 februari 2021 @ 18:57:45 #10
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_198184840
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 13:22 schreef robber57 het volgende:
Oh, het kan nog veeeel erger, weet je nog die kinderen van ILLEGALE migranten "die in kooien werden gehouden" onder trump?

quote:
MS. PSAKI: This is kids — this is a facility that was opened that’s going to follow the same standards as other HHS facilities. It is not a replication. Certainly not. That’s — that is never our intention of replicating the immigration policies of the past administration.
https://www.whitehouse.go(...)ki-february-23-2021/

Edit:

Ligt toch wat genuanceerder. Blijkbaar waren er tijdens Obama ook 'cages'.
quote:
There's a debate on whether a chain-link enclosure is a "cage" and whether applying that term to those structures is subjective. But the term certainly was used in 2014 to describe enclosures used by Obama' administration.

We rate Biden's claim False
Maar is deze inderdaad een stukje 'humaner'.

twitter


[ Bericht 33% gewijzigd door Scuidward op 24-02-2021 20:47:32 ]
  woensdag 24 februari 2021 @ 22:11:15 #11
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_198188851
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 18:57 schreef Scuidward het volgende:

[..]


[..]

https://www.whitehouse.go(...)ki-february-23-2021/

Edit:

Ligt toch wat genuanceerder. Blijkbaar waren er tijdens Obama ook 'cages'.
[..]

Maar is deze inderdaad een stukje 'humaner'.

[ twitter ]
Mijn punt meer, je ziet het kontendraaien en geschuifel als er kritische vragen gesteld worden.
Feit is natuurlijk dat ook biden weet dat als je die migratie niet in de hand houd het volkomen uit de klauwen gaat lopen, en in zijn geval is het dan ook nog zo dat hij in het verleden meerdere malen keihard geroepen heeft dat ie voor de strenge aanpak is en feitelijk nog wel zwaarder dan trump ooit gedaan heeft en ook met obama het nodige heeft uitgevreten.

Je kunt er over gaan muggenziften of iets een kooi is ja of nee, het doet niets af aan het gegil en gekrijs van de dems de afgelopen jaren onder trump voor iedere scheet die trump liet, dat zet een precedent waarvan ze nu , terecht, dubbel en dwars de deksel op hun neus krijgen want er is ondertussen een heel leger aan mensen die iedere stap van biden en harris onder een microscoop zal leggen en zelfs als deze positief is net zoals bij trump afkraken en met de grond gelijk maken.

Eén voorbeeld daarvan is die newsjunkies die consequent dagelijks volledige ruwe media clips tonen die je niet bij cnn ziet waarin dat gedrag aan de kaak gesteld word, zonder editten, zonder knip en plakwerk zie je het gedraai en gelieg.
  woensdag 24 februari 2021 @ 22:22:18 #12
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_198189081
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 22:11 schreef robber57 het volgende:
Je kunt er over gaan muggenziften of iets een kooi is ja of nee, het doet niets af aan het gegil en gekrijs van de dems de afgelopen jaren onder trump voor iedere scheet die trump liet, dat zet een precedent waarvan ze nu , terecht, dubbel en dwars de deksel op hun neus krijgen want er is ondertussen een heel leger aan mensen die iedere stap van biden en harris onder een microscoop zal leggen en zelfs als deze positief is net zoals bij trump afkraken en met de grond gelijk maken.
Dit is inderdaad een zeer realistisch scenario. Hier is het stil rond Biden, de post-election dip wellicht.
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 22:11 schreef robber57 het volgende:
Eén voorbeeld daarvan is die newsjunkies die consequent dagelijks volledige ruwe media clips tonen die je niet bij cnn ziet waarin dat gedrag aan de kaak gesteld word, zonder editten, zonder knip en plakwerk zie je het gedraai en gelieg.
Zelfs een filmpje van 4 minuten, ongeknipt, hoeft niet het hele verhaal te vertellen. Vandaar dat ik ook even verder was gaan zoeken, simpelweg op de zoekterm 'does Biden cage children'. Ik ken het kanaal Newsjunkies niet, maar ik vond de titel van het filmpje erg suggestief.
  woensdag 24 februari 2021 @ 23:09:39 #13
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_198190169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 22:22 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een zeer realistisch scenario. Hier is het stil rond Biden, de post-election dip wellicht.
[..]

Zelfs een filmpje van 4 minuten, ongeknipt, hoeft niet het hele verhaal te vertellen. Vandaar dat ik ook even verder was gaan zoeken, simpelweg op de zoekterm 'does Biden cage children'. Ik ken het kanaal Newsjunkies niet, maar ik vond de titel van het filmpje erg suggestief.
Wellicht suggestief maar in dit geval, en wel meerdere vh kanaal puur sec er word wat gevraagd en je hoort het antwoord, en ook na checken levert hetzelfde beeld op alhoewel uiteraard de democraten dat beeld sterk proberen te nuanceren.
Neemt niet weg dat er feitelijk gewoon hetzelfde gebeurt natuurlijk, potato potatoe, er worden kinderen opgesloten in al dan niet kooien en er gaan mensen gedeporteerd worden, je kunt niet heel mexico en vooral midden en zuid amerika gaan opvangen en je zult er een rem op moeten zetten met in populaire maatregelen want anders word de aantrekking kracht simpelweg té groot en krijg je massale volksverhuizingen, heel midden amerika is een grote armoede bak met corruptie en mensen die dat willen ontvluchten, je hebt het over tientallen miljoenen mensen, hier zit er nog zee tussen, daar hoeven die mensen alleen maar te gaan lopen en zie ze maar tegen te houden, die muur van trump, waar al eerder aan gebouwd is is bij lange na nog niet af.
Als in heel zuid amerika bekend word dat je illegaal de grens over kan met kinderen en dan niet gescheiden word noch het land uit gezet word gaat er een vloedgolf komen die het hele amerikaanse sociale stelsel op zijn grondvesten zal gaan laten kraken én failliet laten gaan, je kunt simpelweg niet geld bij blijven drukken en voorral de oostkust zal het gaan merken, california dat al eigenlijk failliet is zal dat niet te boven komen.

Het scenario dat over een paar jaar de mexicanen wellicht graag gaan mee betalen aan een muur als van de armoede amerika gaat leeglopen richting mexico komt zo rap in zicht als joe geen actie onderneemt, actie waarvoor trump is verguisd terwijl hij vaak eigenlijk gewoon het beleid van obama voort zette.

[ Bericht 3% gewijzigd door robber57 op 24-02-2021 23:17:29 ]
  donderdag 25 februari 2021 @ 01:06:00 #14
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_198191548
Hein Donner: Vrouwen kunnen niet schaken.
Geagiteerde feministe: Zoiets kunt u niet zeggen. U zegt in feite dat negers niet kunnen schaken.
Hein Donner: Nee, mevrouwtje, u begrijpt mij verkeerd. Negerinnen kunnen niet schaken.
Non possumus non loqui
pi_198191856
Het grote probleem met de Trump administratie en de kinderen was natuurlijk dat ze actief ouders en kinderen van elkaar scheiden. Dat ging ook om kleine kinderen (zelfs onder de 5 jaar) en er werd niets gedaan om ze later weer meer de ouders te kunnen verenigen.

Er zit nogal een verschil tussen dat en een kamp voor tieners die alleen de grens oversteken, waar ze opgevangen worden totdat er een betere plek is.

Edit: je wist al van het scheiden. Dan zie je toch het verschil wel?
  donderdag 25 februari 2021 @ 08:19:10 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198192374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:07 schreef Scuidward het volgende:

[..]

https://www.whitehouse.go(...)ith-anderson-cooper/

Omdat zowel het filmpje in de OP als het filmpje in de link de vraag niet laat zien.
Onder Biden is alles een ras-issue, zelfs het corona-virus.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 25 februari 2021 @ 09:15:44 #17
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_198192907
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 08:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Onder Biden is alles een ras-issue, zelfs het corona-virus.
Is dat niet gewoon een veelvoorkomende factor in het maatschappelijke debat, al dan niet historisch ingegeven?
pi_198192939
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 08:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Onder Biden is alles een ras-issue, zelfs het corona-virus.
Het is natuurlijk een mooie afleiding van de echte issue: enorm klasse verschil (rijk-arm) in de V.S.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')