abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_198164336

Heb jij de hele dag de stream aan? En heb je een talent voor schrijven of vind je het gewoon leuk om een verslag te delen van dat geen wat jij op de streams hebt gezien? Dan kun je die hier delen voor mensen die niet de mogelijkheid hebben om de streams te volgen.
pi_198164378
Laatste verslagen vorige topic : BB / Big Brother 2021 Streamverslagen

17:26
Big Brother kondigt happy hour aan. Na het eerste kwartier wordt er al geld verdiend, en dan wel 25 euro per minuut.

Big Brother : Naomi, blijf jij staan?
Naomi : Ja, ik ben altijd klaar voor Happy Hour.
Big Brother : Dan krijg je het eerste kwartier kado.

Om 18:15 krijgt Naomi een vrij onmogelijke positie en geeft ze over aan Thomas. Ze heeft 850 euro verdiend. Thomas gaat niet goed, en houdt het maar 9 minuten vol. Hij kost de pot 275 euro.

Mike neemt het over van Thomas. Mike verdient 375 euro. Om 19:24 gaat Michel voor de 2e keer. Hij is vastberaden om het heel lang te gaan vol houden. Hij mikt op anderhalf uur.

19:45
Midden tijdens het spel is het ineens tijd om te nomineren!

Michel houdt het 73 minuten vol, maar maakt 2 foutjes. Toch verdient hij een heel mooi bedrag van ongeveer 480 euro.

20:45
Na Michel neemt Jill het over. Ze moeten dan nog 2 uur volhouden.

[ Bericht 31% gewijzigd door Li0nHeart op 23-02-2021 21:00:28 ]
pi_198168503
19/45 uur: Ze moeten nomineren. Zoey moet als eerste naar de DBK komen,. Michel is nu met de opdracht bezig en Jill zal het zo van hem overnemen. Ze schrikken zich een hoedje dat ze nu ook nog moeten stemmen. Ze hebben nu over de 1000 euro verdiend precieze bedrag weten ze nu nog niet en hebben nog een aantal uren te gaan. Julie naar de DBK. Michiel staat nog steeds met het touw in de hand. Matt moet draaien. Michell staat nu met beiden voeten en een hand op de roze vlakken. Het schijnt erg warm te zijn in de game room. Aantal bewoners krijgen er hoofdpijn van. Liese moet draaien. Ze draait een roze hand, Nu wordt het wel heel moeilijk voor Michel maar hij houdt vol. Hij staat al zeker drie kwartier (ik doe het hem niet na) Michel heeft meer dan 500 euro verdiend. Hij heeft een uur en dertien minuten gestaan. Hierna moet hij naar de dagboekkamer. Jill neemt over. Zij verdient 350 euro (58 minuten) Zoey neemt over ze hebben nu 2050 euro.
BB zegt dat het nu happy hour is. Ze moeten nu eerst 15 minuten staan en dan gaan de minuten tellen. 37,50 per minuten kunnen ze dan verdienen. Zoey houdt het vol tot het eind. 22.39 uur BB: jullie hebben 10 uur volgehouden. Zoey heeft 1037,50 euro. Totaal. 3737,50 voor de week verdiend. Thomas en Jill: Jullie hebben een sanctie door de regels van Mike, Ik wens jullie een fijne nacht toe. Mike moet naar de dagboekkamer komen. Ze mogen de game room verlaten. (ik kijk dit terug dus heb niet de juiste tijden.
Michel neemt in de woonkamer het woord. Hij begrijpt nu dat hij te dominant over kan komen. Hij zal hier beter op letten. Toch worden ze ook wel (hij en NIck) ook in de positie gedrukt met bijvoorbeeld spellen. Als jullie daar problemen mee hebben horen we het graag en ik heel graag. Als niemand dan wil spelen doen Nick en Michel het wel. Michel zegt dit is een communicatie soort die hij bij defensie heeft geleerd. Hij verwacht dan van andere mensen aangeven of ze andere ideeŽn hebben. Michel: Ik weet dat ik direct kan zijn. we hebben het vandaag super goed gedaan en dat er niet op een negatieve manier wordt teruggekeken.
Hij bedankt Zoey voor haar eerlijkheid en dan gaan we nu lekker dansen. Men is blij dat het uitgesproken is.

[ Bericht 26% gewijzigd door Magean op 23-02-2021 22:48:49 ]
pi_198176251
dinsdagavond
Jill moet in de tuin slapen en Thomas op de bank. Mike gaat Matt gezelschap houden, zodat hij niet helemaal alleen op de slaapkamer ligt. Jill en Thomas kunnen niet slapen en geinen nog een beetje. Jill gaat voor de grap afluisteren bij de slaapkamer van Matt en Mike en hoort Mike zeggen dat hij iets heel schokkends heeft gestemd bij de nominatie.

Jill vertelt dit aan Thomas, en Thomas besluit om Mike met deze woorden te confronteren. Hij vraagt aan Mike of hij en Jill op de nominatie zullen staan deze week, en Mike zegt ja.

Thomas en Jill praten en huilen samen buiten.

Thomas vindt het moeilijk dat iemand die er pas na 40 dagen inkomt, zo'n invloed op he spel kan uitoefenen, maar is ook realistisch. Uiteindelijk gaan ze allebei op hun eigen plek slapen.

woensdag 7:30
Jill en Thomas en de rest slapen nog

[ Bericht 5% gewijzigd door Li0nHeart op 24-02-2021 08:00:19 ]
pi_198176603
8:15
Thomas is als eerste wakker en ruimte z'n veldbed op. Hij gaat in een stoel bij het raam zitten, en lijkt het best moeilijk te hebben.

9:15
Thomas heeft het moeilijk, is verdrietig, en vindt het moeilijk om normaal te doen zegt hij, en te doen of hij vrolijk is. Jill troost hem, en ze hebben het over de mooie tijd die ze samen in het BB huis hebben gehad.

[ Bericht 39% gewijzigd door Li0nHeart op 24-02-2021 09:30:19 ]
pi_198179729
12:30
Thomas moest huilen in de DBK
BB vroeg hem wat de vriendschap met Jill voor hem nu precies betekende.

Jill : Wat heb je gezegd
Thomas : Dat ik me niet kan voorstellen hier zonder jou te zijn, want jij bent een van de enige mensen in mijn leven bent die snapt wat er aan de hand is, en hoe ik me voel. En dat maakt het gewoonr veel makklijker en fijner
Jill : Oh .. .wat lief

13:30
JIll en Thomas slapen. Liese en Naomi doen buiten nagels.De rest is binnen aan het pokeren. Alleen Zoey is nog ergens anders iets aan het doen. Het is slaapverwekkend.

17:00
De middag verloopt gezapig. Zonnen, koekjes bakken, tennis spelletje doen en Michel steekt de pizza oven aan.

Thomas en Jill brengen veel tijd door op de slaapkamer, en praten over van alles. Soms over de nominaties en de tijd na morgen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 24-02-2021 16:55:31 ]
pi_198191000
Nominaties:
Zoey: Michel en Naomi
Michel: Thomas en Jill
Juli: Thomas en Jill
Naomi: Thomas en Jill
Thomas: Michel en Nick
Nick: Thomas en Jill
Matt: Michel en Nick
Mike: Thomas en Jill
Liese: Thomas en Jill

Thomas en Jill 6 stemmen, Michel 4 stemmen, Nick 3 stemmen en Naomi 1 stem
pi_198192299
woensdag avond
Rond 22:45 werden de bewoners naar de woonkamer geroepen en kwam op het scherm te staan dat Jill en Thomas genomineerd zijn. Het blijft heel stil op de banken en iedereen gaat daarna stilletjes weg.

Thomas en Jill gaan naar hun eigen slaapkamer, ze huilen even, praten, dansen de 'ik ben genomineerd' polonaise en praten verder. Daarna besluiten ze Mike te confronteren met het feit dat hij tegen ze gelogen heeft.
Thomas geeft aan dat hij het besluit i het spel helemaal kan snappen, en dat het hem daarom niet gaat, maar dat hij er moeite mee heeft dat Mike hem recht in de ogen heeft aangekeken en gezegd: 'Het laatste wat ik van m'n leven zou doen, is jullie er samen opzetten'. Mike probeert weer recht te praten wat krom is, maar daar hebben Thomas en Jill geen behoefte aan.

(credits : Fikkert2)

Buiten in de tuin praten Thomas, Zoey en Matt nog even na. Ook hier gaat het over loze beloftes van Mike. Mike heeft tegen Matt gezegd dat hij hem gesaved heeft, door de andere groep er toe te bewegen op T+J te stemmen. Geen van 3en gelooft dit meer. Hierop loopt Thomas naar binnen en praat met Liese. Thomas vertelt waarom hij Mike op geen enkele manier meer vertrouwt en ook Liese geeft aan hem helemaal niet te vertrouwen.

Zoey en Matt komen er ook bij, en het gesprek gaat verder over Mike. Matt vertelt dat hij zich 2 dagen rot heeft gevoeld omdat Mike met zoveel woorden hem liet geloven dat de andere groep iets tegen hem had. Vooral hier is Liese heel erg boos over. Mike wordt door Matt, Zoey, Liese en Thomas bestempeld als leugenaar. Thomas vraagt Zoey en Liese op Jill te passen mocht hij er zelf uit gaan, dat ze nooit in een leugen van Mike zal gaan geloven.

Ondertussen probeert Mike in de badkamer maar weer eens recht te praten wat krom is tegen Jill. Thomas haalt haar daar uiteindelijk weg, en in de slaapkamer zegt Jill dat ze helemaal niks gelooft van wat Mike zegt. Thomas laat Jill beloven nooit ook maar 1 woord te geloven van wat Mike zegt!

[ Bericht 2% gewijzigd door Li0nHeart op 25-02-2021 08:16:34 ]
pi_198193831
Zo ik probeer maar een en ander te volgen.
Julie staat voor de DBK en Michel komt naar haar toe gelopen. Ze moeten zwijgen zegt ze. Michel nu naar Mike die hem aanspreekt op zijn gedrag. Er zijn dingen gehoord en iedereen mag zijn spel spelen. Je moet iemand wel recht aan kunnen kijken als je het spel verlaat. Als je dingen tegen ons vertelt en dan weer tegen anderen. Michel zegt het komt van verschillende kanten. Julie zit nu in de DBK. Mike is blij dat hij Michel nu bij hem kent. Michel zegt dat hij heeft gezegd dat het niet normaal is hoe Julie en Michel met elkaar omgaan. Mike zegt dat hij het niet zo gezegd heeft. Matt heeft zich de hele week zich al teruggetrokken net als Zoey. Michel ik weet niet wat er gezegd is. Zo heb ik het allemaal nooit gezegd. Mike geeft toe dat hij een bepaalde strategie speelt en bondjes uit elkaar wilde halen. Hij heeft een groep gekozen. En nu pijn in de buik omdat hij op J en T heeft moeten stemmen. Michel zegt dat Julie een gevoelige vrouw. En als dat beeld door iemand veranderd wordt door wat er gezegd wordt. Michel zegt wij zouden niets verkeerd doen. Tegen bepaald mensen kun je iets creŽren dat als een boemerang weer terug komt. Mike ik sta achter wat ik gezegd heb. Maar ik heb geen slechte dingen over jou of Julie gezegd. Michel is blij dat hij op dezelfde basis met Julie om gaat als met zijn vriendin thuis. Maar het is alleen vriendschap. Mike zegt ik zou het niet hebben gedurfd om op die manier met elkaar om te gaan. Michel zegt dat Julie hem ziet als broer. Mike: Ik snap dat wel. Ik zoek hier ook mensen waar ik wel mee om kan gaan. Hij vind het knap wat Julie hier doet. Michel: er zijn mensen die hier in het huis die dat niet zien. Michel stelt voor om met zijn allen erover kletsen. Anders praten we straks allemaal langs elkaar om. Iedereen kan dan zijn of haar zegje doen. Dit gaan ze doen als Thomas en Jill in de game room. Mike zegt hij wil niemand pijn doen. Laten we dat straks maar gaan uitpraten. Hij brengt iedereen van de afspraak op de hoogte.
10.39 uur: Mike en Julie in de tuin heb helaas geen geluid
Even kort samengevat. Julie haalt verhaal bij Mike en legt een en ander uit. Julie doet hetzelfde. Mike zit er nu aan te denken om het BB te verlaten. Hij zegt ik heb er nu geen zin meer in. Alles wat ik zeg zeg ik ook eerlijk in iemands gezicht. Hij wordt nu als de boeman gezien. Julie vind het onzin dat hij het huis moet verlaten. Ieder heeft zijn manier van spelen. Iedereen kan verkeerde keuzes maken. Mike zal een en ander vanmiddag dan in het gesprek ook uitleggen. Hij zegt het is een tactisch spel. En dat is niet het spel dat ik wil spelen. Hij zegt dat hij dingen al een aantal dagen geleden gezegd heeft en niet begrijpt waarom ze nu pas naar hem toe komt. Julie zegt dat ze niets mocht zeggen en dan ook moest zwijgen. Mike is blij dat ze gekomen is en hij zegt ik wist ook niet wat er aan de hand was tot Michel verhaal kwam halen. Julie zegt hij wil mij ook beschermen. Mike zegt dit heeft allemaal niets te maken met het spel. Mensen gaan nu rare dingen zeggen en zo wil ik niet naar buiten overkomen. Ik ga dan liever mijn koffer pakken. Ik vind dit moeilijk en ga nu de enigste waarschijnlijk wegsturen waar ik alles mee kan delen. Je hebt het spel en je hebt het gevoel en als dat draadje te dun wordt wat heeft het dan voor nut. Julie ga het gesprek aan en om je dingen te pakken zou ik niet doen. Hij wil het allemaal oplossen. Er ontploft hier zo snel iets. Mike heeft drie leuke weken gehad. Nick, Jill en Thomas komen erbij zitten. Mike het spel is me te hard. En Julie zegt je bent gekomen om dat spel te spelen. Er zijn allemaal dingen die we niet leuk vinden maar toch moeten doen. Zij vind nog steeds eerlijkheid en oprechtheid het belangrijkste is. Er wordt nu veel herhaald.

[ Bericht 8% gewijzigd door Magean op 25-02-2021 11:21:00 ]
pi_198193978
Ff voorafgaand aan Julie DBK
ZoŽy praat met Michel en Liese in de slaapkamer.
Ze hebben het over Mike
Boven water komt dat Mike iedereen wat beloofd.
Julie komt er ook bij en krijgt te horen dat Mike vind dat het niet kan wat ze doet..
Ze zou teveel met Michel optrekken en Mike heeft daarover gezegd dat Julie er niet in zou komen.
Jill vangt Julie op buiten. Na een kort gesprek gaat Julie maar de dbk en komt Michel tegen.
Super Michel komt to the rescue en gaat het gesprek aan..
Mike lult als een keukenboer en probeert zich eruit te lullen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_198194898
11.25 uur Juli nu in gesprek met Zoey, die zegt alleen maar hm hmmm hmmm. Juli nu buiten en zegt dat zij met Mike heeft uitgesproken. Matt vind het niet tof dat Mike heeft gezegd dat hij hem in bescherming zou hebben genomen. Mike ik ben 100% eerlijk geweest. Ik heb nooit gezegd dat jij erop zou staan. We komen er allemaal wel een keer. Ik heb afstand van je genomen ivm je onzekerheid. (Thomas en Juli moeten naar de game room)
(Moet er zelf helaas van door als iemand kan overnemen graag)

[ Bericht 38% gewijzigd door Magean op 25-02-2021 11:40:21 ]
pi_198195299
11:45
Mike probeert zich tegen uit 'terechte' kritiek te lullen door veel mensen complimentjes te geven en zichzelf van de domme te houden. "Ik had dit zo echt ni verwacht, ik had niet gedacht dat ik jullie zo leuk ging vinden."

De rest v/d groep (voornamelijk Matt, Zoey & Naomi) kan Mike wel opeten. Best veel frustratie als andere mensen praten. Michel zorgt voor de-escalatie & leidt het gesprek zodat het rustig verloopt.

Naomi loopt uiteindelijk weg omdat Michel iets te veel het gesprek probeert over te nemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door RonnyRetroho op 25-02-2021 12:00:55 ]
Ik ga echt niet elke dag kijken hoor. Kijkt vervolgens elke dag en af en toe de stream alsook liggen lurken op het forum.
pi_198195861
11:55 Jill en Thomas worden naar de gameroom geroepen.

12:15
Op de slaapkamer gaat het gesprek tussen Zoey, Naomi en Nick verder. Nick geeft aan heel naief te zijn en mensen altijd te vertrouwen. Maar dat is gedaan nu. Naomi geeft aan heeeeeeel slecht te gaan op manipulators, door ervaringen uit het verleden. Ze gaat niet meer tegen Mike praten. Zoey : 'bad vibes'

Buiten wordt er geknuffeld door Mike, Michel, Julie, Matt

Terwijl de rest binnen bezig is, zit Mike met al z'n vrienden buiten:

14:00
De overige bewoners krijgen hun donderdag opdracht. Ze moeten een moodboard knutselen waarop een persoonlijke wens voor in het huis staat. Een van de wensen zal worden vervuld.

Het exacte bericht, (c) van Benny:
"Bewoners, vandaag krijgen jullie een bijzondere opdracht: Ieder van jullie mag 1 wens doen.Deze wens gaat over jullie verblijf in het huis. Wat zou je graag in het huis hebben of het verblijf in het huis leuker te hebben? Van jullie wens maken jullie een moodboard. Gebruik hiervoor de tijdschriften en knutselspullen. Na 1 uur presenteren jullie 1 voor 1 kort te moodboards aan jullie medebewoners. Op het scherm in de woonkamer zal worden aangegeven wanneer jullie mogen starten. Elke wens moet een persoonlijk wens bevatten, een motivatie en iets waardoor de bewoners je weer iets beter leren kennen. Wees creatief, maar zorg ervoor dat je wens concreet en haalbaar is. 1 wens zal vervuld worden."

[ Bericht 21% gewijzigd door Li0nHeart op 25-02-2021 14:03:24 ]
pi_198212158
08:08
De lampen gaan aan. Michiel lijkt 1 van de eerste die opstaat.

Vijf minuten later roept Big Brother 2x kort achter elkaar dat het tijd is voor een batterijwissel. Hierna gelijk Jill. Het lijkt erop dat iedereen snel uit bed moet.
pi_198212231
8:20
Het moge duidelijk zijn dat Thomas gisteravond Big Brother heeft verlaten. Onder het kussen van Jill had hij zijn Pichacu verstopt. En dat is waar Jill vanochtend nog naar kijkt en mee knuffelt. Ze heeft het moelijk gehad gisteravond na het vertrek van haar maatje. Ze heeft nog in haar eigen bed, of in het bed van Thomas geslapen. Maar de Belgische dames hebben al gezegd dat ze bij hun op de kamer moet komen slapen. Ze is goed opgevangen door de dames gisteravond.

Uit de CoS begrijp ik dat Jilll afgelopen nacht heeft gezegd dat ze misschien wel meer voelt dan alleen vriendschap voor Thomas O+

8:30
Het testament van Thomas wordt getoond op tv. Het zijn mooie woorden van Thomas voor iedereen. Aan Jill zegt hij nogmaals dat het natuurlijk moeilijk is nu hij buiten is maar dat ze moet blijven doorgaan, ze heeft zoveel in haar mars. Thomas heeft haar zo zien groeien, ook in zelfvertrouwen, in gelukkig zijn. 'Verlies je zelf niet, weer gewoon uzelf, dan komt altijd alles goed'

[ Bericht 12% gewijzigd door Li0nHeart op 26-02-2021 08:40:52 ]
pi_198213193
9:40
De bewoners worden met een nieuwe toon naar de woonkamer geroepen.
Big Brother: 'Deze week verandert alles. De halve finale is bijna in zicht. Mijn experiment wordt meer en meer individueel. Vandaag wordt alles beslissend. Vanaf vandaag is er geen huismeester meer. Vanaf nu zullen jullie het met mij moeten doen. Jullie koffers staan klaar in de voorraadkamer. Pak al jullie spullen en wacht verder op mijn instructies.'

10:50
De bewoners wachten op wat komen gaat. Alleen Zoey is nog bezig met schminken, aankleden en inpakken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 26-02-2021 10:50:14 ]
pi_198215330
De stem riep ze naar de woonkamer. Het geluid ging weg. We zien alleen de tv in de woonkamer. De mannen krijgen groene zweetbandjes de vrouwen geel.
Ze vertrekken naar de gameroom. Alleen de vrouwen komen terug. Daarna Michel alleen.
Geen geluid, dus geen idee.
Ik ben je moeder niet. Snotneus.
pi_198216473
13:00
De beide groepen zijn terug. De dames hebben gewonnen van de heren. De dames mogen in het rijke gedeelte. De mannen mogen in het arme gedeelte: de gameroom, de voorraadkamer en 1 slaapkamer.

De 2 groepen nemen afscheid van elkaar

De mannen nemen intrek in hun spartaanse vertrek:

En er blijkt een extra deur in de slaapkamer te zitten:

De dames blijven in het luxe gedeelte en krijgen morgen als extra een diner van een sterrenrestaurant.

13:30
En het BB leven gaat door:

(credits: puzziepie)

[ Bericht 25% gewijzigd door Li0nHeart op 26-02-2021 13:35:36 ]
pi_198218281
15:00
Jill vraagt aan de dames of zij denken dat Thomas verliefd op haar was. De dames denken dat dit misschien wel zo zou kunnen zijn. Of dat hij wellicht nog niet goed weet wat hij voelt. Jill denkt dat ze Tho afgestoten heeft in de zin van dat ze niet op die manier aan hem dacht.

Jill denkt nu dat ze meer voelde dan vriendschap... Niet perse verliefd, maar wel houden van
Jill: "Ik had een ideaalbeeld van een jongen. Stoer, tattoos. Maar nu hij weg is... Ik heb er een ander beeld bij. Het gaat meer dan om het uiterlijk"

De psych heeft in de DBK aan Jill gevraagd of ze er iets van merkte dat Thomas misschien jaloers was. Ze is er toen pas op gaan letten, en merkte dat Thomas misschien wel een beetje jaloers was. Dat vond ze vervelend, dat Thomas bijvoorbeeld wegliep als ze samen met Matt was.

De dames vragen wat ze van Matt vindt. Jill : 'Hij komt te dichtbij, daar word ik ongemakkelijk van'
Jill: 'Overal waar ik naartoe ging, kwam hij erbij zitten. Ook als ik even alleen bij Thomas wilde zijn'

De dames zeggen dat ze denken dat Matt meer van haar zou willen en dat ze misschien duidelijk naar hem moet zijn. Ze hebben het erover dat Matt echt trots was op z'n zuigzoen. Jill voelde dat Thomas zich er ongemakkelijk bij voelde. Zoey zegt dat Thomas haar had verteld dat hij het niet snapte.

Jill: "Hij was blij met die zuigzoen"
Bevestigend door de dames: "Hij was kapotblij"

Ze zeggen dat dat misschien wel betekent dat Thomas meer voelt.

Jill: "Het werd heel close in de gameroom. Toen dacht ik wel "Heb ik mij wel genoeg opengesteld?" "
Liese: "Heb je nu zo'n leeg gevoel?"
Jill: "Ja"

[...]
Jill: "Ik ga hem trots maken"

(Samengesteld oa uit de CoS verslagen)

[ Bericht 19% gewijzigd door Li0nHeart op 26-02-2021 15:09:36 ]
pi_198219591
15:50
De mannen hebben om speelkaarten gevraagd. Michel heeft de letters KAARTEN uitgeknipt en onder de deur doorgeschoven.

(credits : puzziepie)

Ze krijgen een leeg doosje van de dames, want luxe :)

(credits : Fikkert2)
pi_198222024
19.21 uur: Bij de heren gaat het over de redenen waarom iemand op een ander stemt en hoe je in een groep zou kunnen passen. Matt heeft het over gevoel, tactiek enz. Dat waren zijn eerste indrukken die hij kreeg toen hij binnen kwam. Michel en Nick zeggen nu dat dit de eerste week is geweest dat ze zulke zware tactieken hebben gebruikt voor het nomineren. Deze keer zal dat niet gebeuren. Matt zegt dat hij veel onzekerheden heeft. Michel zegt je moet gewoon op twee mensen stemmen. Wij moesten een keuze gaan maken en voor onszelf kiezen. Nick zegt toen ik op de bank zat dacht ik ook van het is dan zo. Matt zegt aankomende week wordt voor mij een gevoelsweek. En dan kijken hoe het met het nomineren gaat lopen. Michel geeft nu toe dat hij de meiden heeft laten winnen. 19.37 uur Even naar de meiden switchen: Naomi is bezig met de hot tub. Verder weinig te zien daar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Magean op 26-02-2021 19:40:15 ]
pi_198233935
zaterdag 15:00
De beide zijden hebben een hele rustige zaterdag. De dames ontbijten, luieren, en 's middags wordt er wijntanque gespeeld, waarbij het belangrijk is om tussen de gooien door een slokje wijn te nemen.

Rond 13.00 uur had Jill even een momentje voor zichzelf waarbij ze de kaartjes ging bekijken. Ze had het even moeilijk. Gelukkig voor haar riep al vrij snel Zoey haar om even te helpen met de cake in de keuken. Jill kon even haar hart luchten, Zoey gaf haar een dikke knuffel en zei haar 'Het is nog maar 5 weken, en volhouden he, want je gaat naar de finale. Je wordt nu alleen nog maar genomineerd om anderen eruit te spelen, dus ook daar niet van schrikken he'.

Qua huishoudelijke zaken hebben de dames een brood en een cake gebakken. De hottub is geleegd en wordt door Jill schoongemaakt.

Bij de mannenkant gebeurt ook weinig. Ze hangen op het bed en vertellen al dan niet sterke verhalen. Ze hebben gisteravond uiteindelijk toch een spel kaarten van de dames onder de deur door gekregen, dus we wordt ook getoept. Michel kookt, Nick heeft dat blijkbaar opgegeven aan de mannenkant.

Zichtbaar in de foto is ook een briefje wat de dames vanochtend onder de deur hebben doorgeschoven:
"Goedemorgen, wemissen jullie"

In de tuin wint Julie het wijntanque, en heeft ze inmiddels, zo lijkt het, de meeste wijn genuttigd, want ze wordt steeds luider. De vraag in CoS is, of ze het luxe diner gaat halen. Julie krijgt de bokaal uitgereikt door Jill:

Julie : 'Ik heb jullie vernederd!!'
Liese : Ge hebt heel goed gespeeld, maar ik voel me niet vernederd hoor'

[ Bericht 6% gewijzigd door Li0nHeart op 27-02-2021 15:42:36 ]
pi_198241445
20:00
De dames krijgen een Makeaway diner van het restaurant 'Rijks'

(credits : amputalent)

22:15
Na het eten krijgen de dames muziek. De heren praten over verveling in het BB huis op de bank in het 'basic' gedeelte.

[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 27-02-2021 22:25:26 ]
  maandag 1 maart 2021 @ 06:32:58 #24
1369 Li0nHeart
Hier voor BB
pi_198262362
zondag
Heb zelf zondag niet veel meegekregen, maar volgens mij is de conclusie dat het een saaie dag was. Er mocht weer emogeknutseld worden aan beide kanten. Er moest per bewoner een tijdslijn gemaakt worden van hun leven, hierop konden ze foto's van zichzelf verwerken die ze gekregen hadden. En daarna hun tijdslijn vertellen aan de rest van hun kant.

Zaterdagavond hadden Liese en vooral Jill bij de deur van de mannenkamer gezongen dat 'Mike een lul is' en dat hij z'n koffer maar vast moet pakken. Michel vindt dit niet leuk, en vertelt op zondag tegen Liese en daarna Julie dat hij vindt dat Jill haar excuses aan moet bieden. Waarom Michel vindt dat hij dit moet regelen is niet helemaal duidelijk.

Voor de rest : mannen spelletjes spelen. Vrouwen zonnen.

maandag 6:30
Het is nog vroeg, dus beide kanten slapen nog.

8:15
Het licht is aan aan beide kanten. De heren hebben geen nieuwe etensvoorraad gekregen, en aangezien ze dit weekend al de aanwezige voorraad hebben opgegeten, zal het wellicht afzien worden voor ze.

Michel begint met sporten.

[ Bericht 22% gewijzigd door Li0nHeart op 01-03-2021 08:55:15 ]
  maandag 1 maart 2021 @ 09:34:12 #25
1369 Li0nHeart
Hier voor BB
pi_198263826
9:20
Bericht van Big Brother:
quote:
Dames,heren,
Jullie wonen nu al een paar dagen gescheiden van elkaar. En ik zie dat het van beide kanten prima bevalt.
Zo zie ik de dames volop genieten van alle luxe in mijn huis, heerlijk zonnen in de tuin, de hottub, de witte wijn petanque, en natuurlijk, niet te vergeten, het sterren diner en met aansluitend het feestje.
Af en toe praten jullie met de mannen onder de deur door, maar dat is het dan ook. Jullie maken zelfs geen gebruik van de privileges die jullie kunnen kopen voor de mannen. Slimme tactiek.

Mannen, ik hoor jullie niet zeuren. Meer nog, ik hoor en zie dat jullie het best naar jullie zin hebben. Dat is fijn. Ik zou zeggen, hou het dan nog maar even vol.

Deze week spelen jullie dezelfde weekopdracht, maar wel apart van elkaar. Heren, jullie bewegingsvrijheid is beperkt, daar doe ik nog een schepje bovenop. Jullie hebben 5 minuten de tijd om jullie te installeren in jullie woonkamer, de gameroom. Daarna kunnen jullie even niet meer in de voorraadkamer.
10:00
Na een hele dikke 20 minuten worden ze naar de woonkamer geroepen:

Ze krijgen 2 uur de tijd om een rij dominostenen op te zetten en dan om te laten vallen. De vrouwen 125 meter, en de mannen 100 meter. Ze krijgen een touw van die lengte om de afstand te bepalen. De dominostenen moeten dan in 1 keer omvallen. Ze kunnen 2000 euro per team verdienen als dit lukt, 4000 in totaal dus.

12:00
Met horten en stoten lijken beide groepen de hele afstand opgezet te hebben. De laatste blokjes worden er nu weer tussengezet. Het is spannend...

[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 01-03-2021 12:06:45 ]
pi_198264426
10.12 uur: Ze moeten met dominostenen aan de slag. De mannen moeten 100 meter zetten en de dames 125 meter (omdat ze met 5 personen zijn.) Aan het eind van de tijd (2 uur) moeten alle stenen dan ook omvallen. Als dit lukt winnen ze per team 2000 euro voor de pot. Camera's op slot en staan op de woonkamer. Geen geluid meer. Dames jullie stenen staan klaar in de game room. Heren jullie stenen staan klaar in de voorraadkamer. De dames halen de stenen op en moeten dan een touw uitleggen waarlangs ze gaan bouwen. Ze maken ruimte in de woonkamer en vragen zich af hoever 125 meter is. Noami en Liese beginnen vast te bouwen in de badkamer. Zoey begint vast in de woonkamer en Jill en Julie leggen het touw verder uit. Dames lopen nu te dimdammen hoe ze de draad neer moeten leggen. De mannen zijn al flink aan het bouwen. Bij zowel Mike als Michel valt er een stuk om. Ze bouwen wel veiligheden er in. Bij hen is de vloer ook scheef waardoor ze extra op moeten passen. Ze hebben nog 1.35 uur om te bouwen.Hier en daar hoor je ineens stenen omvallen. Nu nog 1.00 uur te gaan. Ze hebben nog 30 minuten de tijd. De heren beginnen de beveiligingen hier en daar weg te halen. De heren zijn klaar met nog 7 minuten op de klok. Dames zijn nu ook klaar en ze roepen naar de anderen niet springen hoor. Alleen als we allebei de kanten gehad hebben. BB: De tijd is om. Beide teams hebben het heel goed gedaan. Nu moeten alleen nog alle stenen omvallen. Maak jullie klaar voor om het om tikken,. Beslis wie dit zal doen. Op mijn teken mag je deze laten omvallen. Bij de mannen gaat het goed. 2000 euro verdient.
Bij de dames zal Naomi de eerste steen aantikken. Bij de dames is het ook gelukt. Die verdienen ook 2000. Nu moeten ze alles weer opruimen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Magean op 01-03-2021 12:44:11 ]
  maandag 1 maart 2021 @ 12:26:03 #27
1369 Li0nHeart
Hier voor BB
pi_198266607
12:25
Het moment van de waarheid voor de heren:

Gelukt! De mannen hebben 2000 euro voor de pot verdiend. Daarna zijn de dames aan de beurt. Hun parcours lijkt iets minder zeker, dus dit is spannend:

En ook bij de dames vallen alle domino stenen om. Ook zij verdienen 2000 euro voor de pot!

[ Bericht 23% gewijzigd door Li0nHeart op 01-03-2021 12:44:45 ]
  maandag 1 maart 2021 @ 15:32:33 #28
1369 Li0nHeart
Hier voor BB
pi_198269296
15:20

In de tuin genieten de dames van de lentezon.

(credits : Rhosyn)

Ook de heren proberen een zonnestraal op te vangen:

[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 01-03-2021 15:41:11 ]
pi_198274126
19.50 uur Kijk net weer op de streams en zie dat de mannen weer bij de vrouwen zijn. Ze hebben zo te zien samen gegeten.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 06:38:17 #30
1369 Li0nHeart
Hier voor BB
pi_198280245
maandagmiddag
De dames kregen een geheime opdracht. De heren komen terug in het huis, en ze moeten een aantal dingen doen:
- Als ze binnenkomen moeten ze binnen 2 uur in de hottub zitten met een biertje
- Ze moeten een liedje zingen waar "klassebak" in voorkomt.
- Ze moeten ze op tijd in bed krijgen
- Ieder moet individueel een verhaal vertellen

De heren horen van BB dat ze weer mogen genieten van de luxe in heel zijn huis:

(credits : DGK_Tegengas)

Het viel op dat er direct weer op nominaties werd gesproken. De slaapkamers zijn qua samenstelling weer in ere hersteld. Liese, Julie en Zoey hebben Jill gevraagd bij hen te komen liggen, maar dat heeft ze niet gedaan. Jill zegt tegen Matt dat ze zich bij de 2 jongens meer zichzelf voelt. Dat ze het met de meiden heel gezellig heeft gehad, maar dat ze voelt dat ze daar meer op haar woorden moet letten.

Michel probeert de dames over te halen Mike nog een kans te geven en op Jill te stemmen. Die gaan daar niet in mee, zelfs Julie niet. De dames zijn standvastig in hun standpunt dat Mike al z'n kansen verspeeld heeft.

Op de andere slaapkamer praten Matt, Mike en Jill negatief over Michel en Nick. Het is weer ouderwets.

Dit is kort ongeveer wat in CoS besproken is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Li0nHeart op 02-03-2021 06:50:52 ]
  dinsdag 2 maart 2021 @ 10:16:17 #31
1369 Li0nHeart
Hier voor BB
pi_198281924
dinsdag 10:15
Het is een mooie dag in het BB huis. Michel is buiten aan het sporten. Jill zit met Mike en Matt alweer buiten. Het gesprek gaat over zaken als keukens verkopen.

Binnen zijn Nick, Julie en Liese aan het ontbijten. Michel verwacht een opdracht, omdat de BB stem live aanwezig is vandaag.

10:20
Big Brother roept de bewoners naar de keukentafel.

Hij beoordeelt de geheime opdracht van de dames. Volgens BB is deze volledig geslaagd, ook al gingen de heren laat slapen. Er is 1500 euro verdiend voor de pot.

11:10
BB : "Bewoners, maak u klaar voor een belangrijk spel"

12:15
De bewoners worden naar een, op het oog, lege gameroom geroepen. De streamers krijgen hierna een streamlock te zien.

(credits: Tourniquet)

[ Bericht 11% gewijzigd door Li0nHeart op 02-03-2021 12:33:17 ]
  dinsdag 2 maart 2021 @ 15:31:30 #32
1369 Li0nHeart
Hier voor BB
pi_198285984
15:20
Na een streamlock, en dus waarschijnlijk een spel, van 3 uur zijn de bewoners weer terug. Uit de gesprekken kan opgemaakt worden dat er in 2 teams gespeeld is, dames tegen de heren. Het winnende team kan niet genomineerd worden. Michel klaagde hierover, hij zegt, 'Dan ga ik m'n best niet doen, ik weet toch al dat we niet moeten winnen'. Michel is er sjacherijnig van.

De dames hebben inderdaad gewonnen, dus alleen Michel, Nick, Mike of Matt kunnen genomineerd worden.

17:45
Tijdens het avondeten klinkt het nominatie-alarm :

Het is tijd om te nomineren. BB geeft aan dat de dames deze week niet genomineerd kunnen worden. De kanshebbers voor een nominatie lijken vooral Matt en Mike. Er zou nog een 3e bij kunnen komen in de vorm van Michel. Liese heeft verrassend aangegeven niet op Matt te willen stemmen, en dus op Michel te gaan. Ook Zoey wil Mike en Michel stemmen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Li0nHeart op 02-03-2021 18:04:30 ]
pi_198290581
19.30 uur Gesprek gevolgd bij de hot tub tussen Nick en Matt. Nick geeft eerlijk toe dat hij op Mike en Matt heeft gestemd. Matt begrijpt dat wel. Michel komt er op een gegeven moment bij en zegt hetzelfde. Matt doet er niet moeilijk om. Hij hoopt dat hij dan in ieder geval van Mike kan winnen. Wie er op wie heeft gestemd is me nog niet duidelijk. Er gaan er een aantal in de hot tub. (Matt, Nick, Juli, Michel, Liese en Naomi).
20.35 uur BB meldt dat hij een wens in vervulling laat gaan. Ze mogen vanavond een film kijken. Tevens is er nog een verrassing voor iedereen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Magean op 02-03-2021 20:36:04 ]
  dinsdag 2 maart 2021 @ 20:36:04 #34
1369 Li0nHeart
Hier voor BB
pi_198291666
20:30
"Bewoners, vorige week hebben jullie allemaal een wens mogen doen. Vanavond laat ik een wens in vervulling gaan die door meerdere bewoners is genoemd. Jullie krijgen een filmavond. Er staat nog een verrassing in de voorraadkamer."

Er staat ijs voor ze in de voorraadkamer

De bewoners hebben de film 'Tenet' mogen kijken tot ongeveer 23.00 uur. Hierna ging men langzaam richting bed. Op de slaapkamer van Jill, Mike en Matt werd door in ieder geval Jill en Mike besproken dat ze veel moeite hebben met Michel, en dat hij er van hun heel snel uit mag.

[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 03-03-2021 06:29:00 ]
  woensdag 3 maart 2021 @ 10:22:41 #35
1369 Li0nHeart
Hier voor BB
pi_198298753
woensdag 10:15
Liese vertelt aan Matt dat ze op hem gestemd heeft (en op Mike). Dus dat is ook duidelijk.

Uit de gesprekken vanochtend lijken dit de stemmen te zijn:

Bevestigd:
Mike: Matt en Michel
Nick : Mike en Matt
Michel : Mike en Matt
Liese : Mike en Matt
Matt : Michel en Nick

Jill : Michel en Nick of Matt
Naomi niet 100% zeker: Matt en Mike
Julie niet 100% zeker: Matt en Mike
Zoey niet 100% zeker: Mike en Michel

12:00
Jill is al de hele ochtend sjacherijnig. Sluit zich op op de slaapkamer, om alleen met Mike en Matt te praten. Ze vindt alles 'kut' omdat er morgen weer 1 van haar vrienden uit gaat. Jill wordt naar de DBK geroepen en is daar enige tijd. Als ze eruit komt is ze weer vrolijk en gaat aan de keukentafel bij Julie en Liese zitten om met ze te praten.

[ Bericht 41% gewijzigd door Li0nHeart op 03-03-2021 13:33:19 ]
pi_198300903
12.55 uur Er schijnt weer een bommetje gevallen te zijn. Heb geen idee wat en kan het niet terugkijken. Nick, Michel en Mike praten er buiten over. Maar kan er niet uithalen wat er precies gezegd is. Mike zegt ik snap dat mensen jou dominant vinden Michel. Michel zegt dat Zoey helemaal anders was toen de mannen apart zaten. Dat had hij van Juli gehoord. Zoey doet zelf niet mee aan dingen waar de mannen mee bezig zijn. Zoey schijnt gezegd te hebben dat ze er tegen op zag dat de mannen weer terug zouden komen. Michel zegt dat de meiden ineens anders doen tegen de mannen omdat ze het zielig voor Zoey. Nick zegt ook dat zij zich steeds afzondert van de groep. Mike en Nick zeggen ook dat ze wel steeds ziek is. Michel had haar drie gevraagd om er bij te komen zitten in de hot tub. Zij weten niet wat er allemaal gedaan is maar dat het vervelend is dat zij niet zichzelf kan zijn als de mannen erbij zijn. Nick en Michel geven toe dat ze teveel in het groepsbelang denken. Juli heeft al tegen Zoey gezegd dat ze eerder op haar zou stemmen dan op een van het groepje. Ze hebben allemaal een tactiek wie er gestemd gaat worden. Ze zeggen ook dat het niet moet. MIke zegt dat hij met de mannen mee zal gaan. Ze willen haar dan tegen Jill zetten. Het stemmen is op gevoel of tactisch. Nick heeft geen band met Jill en Zoey. Het gaat nu ineens over het brood en het eten. Nick zegt we zullen wel zien. Hij heeft ze allemaal graag maar geen vriendschap met allemaal. Mike hoopt dat Matt zich niet op gaat sluiten mocht hij weggaan.
Nu snap ik het ineens: De heren krijgen door hoe Zoey het spel speelt en hoe ze mensen tegen elkaar uitspeelt.

[ Bericht 30% gewijzigd door Magean op 03-03-2021 13:07:52 ]
  Moderator woensdag 3 maart 2021 @ 14:40:30 #37
255123 crew  Benny
pi_198302204
14.30 uur
Julie - Liese - Michel spelen ganzenbord. Zoey is behoorlijk moe en ligt op bed (Jill informeert tussendoor nog even bij haar of alles wel goed is, maar geeft aan 'gewoon echt heel moe te zijn')

De rest is in de zon aan het genieten. Jill - Matt - Mike zijn aan het tennissen. Naomi en Nick zijn in gesprek over eigen projectjes en het werk buiten het huis.
pi_198308669
21.00 uur Zoey schijnt ineens weer helemaal beter te zijn. Ze zitten allemaal op de slaapkamers. (Weet niet of ze er heen gestuurd zijn door BB. Valt niet zo heel veel te streamen. Steeds dezelfde gesprekken over nominaties en dat soort dingen.
Via de cos: https://i.gyazo.com/0196442b21f01100538c796dd243c8a4.jpg

[ Bericht 28% gewijzigd door Magean op 03-03-2021 21:27:44 ]

Voordat je reageert  
Houd dit topic ontopic met enkel en alleen streamverslagen. Vragen, complimenten, ed. kunnen in andere topics

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciŽle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')