SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
90 is het zwaarste; rond de 85 zou mooi zijn. Toen ik nog 4x per week aan het sporten was lukte me dat wel.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik tik net de 80 aan :p
75 is altijd mijn niet afgetrainde streef gewicht geweest. Heb ooit bijna 85 gewogen.
Dat ken ik 😂quote:Op maandag 22 februari 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
In het amateurboksen was ik al een zwaargewicht
Vond het wel erg leuk om te doen; maar denk niet dat ik nog ga beginnen als COVID overgewaaid is.quote:
Wie moet dat weten dan? IK ga niet elke twee jaar bij de huisarts op de weegschaal of zo.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet eerder in aanmerking komt voor een vaccin dan ben je niet te zwaar.
Dan moet je wel gewoon obees zijn toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet eerder in aanmerking komt voor een vaccin dan ben je niet te zwaar.
BMI berekenen is geen rocket-science. Moet je wel een weegschaal in huis hebben.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie moet dat weten dan? IK ga niet elke twee jaar bij de huisarts op de weegschaal of zo.
ja maar daarvan krijg ik geen vervroegde vaccinatie-uitnodigingquote:Op maandag 22 februari 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BMI berekenen is geen rocket-science. Moet je wel een weegschaal in huis hebben.
Mweh, wat ik ervan begreep moet je daar wel flink obees voor zijn. Dat gaat vaak wel gepaard met andere klachten ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie moet dat weten dan? IK ga niet elke twee jaar bij de huisarts op de weegschaal of zo.
Zeggen dat de huisarts naar je toe moet komen met een weegschaal omdat je het huis niet meer uit kan.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar daarvan krijg ik geen vervroegde vaccinatie-uitnodiging
Ik kan helemaal niet slecht tegen m'n verlies!quote:Op maandag 22 februari 2021 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/285926/(...)and.html?jwsource=cl
Welke fokker hebben ze losgelaten hier?
nice, dikke sprong gemaakt. hopelijk gaat hij het halen.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
@:isax https://reizendekabouters.nl/32htk/ in Brabant
Ja ik vond het ook heel leuk. Het was alleen mn knie die echt te kut was om ermee door te gaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het wel erg leuk om te doen; maar denk niet dat ik nog ga beginnen als COVID overgewaaid is.
die oven airfyrer kroketten van je waren in de aanbieding afgelopen weekquote:Op maandag 22 februari 2021 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nog even een broodje kroket eten. 🙈
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |