Iedereen mag 5 minuten op een terras naar keuze zitten. Wel vooraf reserveren en als je bitterbal of biertje niet in 2 minuten kan worden bereid heb je pech gehad.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:06 schreef Tlaloc het volgende:
En, wat denken jullie, welke versoepelingen gaan er komen vanavond?
Gvd zo klaar met alles.
Met een daarvoor ontworpen app denk ik? En als je in contact bent gekomen met iemand die symptomen heeft mag je twee weken in de isoleer.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen mag 5 minuten op een terras naar keuze zitten. Wel vooraf reserveren en als je bitterbal of biertje niet in 2 minuten kan worden bereid heb je pech gehad.
Zeker. Verbrandjebekin5minutenvrijheid.nlquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:09 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Met een daarvoor ontworpen app denk ik? En als je in contact bent gekomen met iemand die symptomen heeft mag je twee weken in de isoleer.
Jij hebt geld zatquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:17 schreef Fugue het volgende:
Gemeenteheffingen binnen daar gaat weer een retourtje New York
Ja nou en geef het liever aan iets uit wat ik leuk vind.quote:
Gewoon bezwaar aantekenen toch. Heb vorig jaar meer verdiend met proceskostenvergoedingen a.g.v. bezwaar- en beroepsprocedures (vormfouten uitlokken) dan ik aan belastingen moest betalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:17 schreef Fugue het volgende:
Is Volt tegen heffingen ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:19 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja nou en geef het liever aan iets uit wat ik leuk vind.
inb4 het is ook leuk dat je je toilet kunt doorspoelen
Eerder andersom, meer EU ofzo en een permanente transferunie van Noord naar Zuid (alsof we die niet al hadden).quote:
Stoer hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:20 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Gewoon bezwaar aantekenen toch. Heb vorig jaar meer verdiend met proceskostenvergoedingen a.g.v. bezwaar- en beroepsprocedures (vormfouten uitlokken) dan ik aan belastingen moest betalen.
Vond het wel grappig idd. Ook bij het CJIB gedaan. Begon als een verkeersboete van ¤ 40, heb nu inmiddels ¤ 700 van hen binnen met nog wat verder in het verschiet.quote:
Niet genoeg. Er mag hier en daar een kappertje open die één klant per keer mag binnen laten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:06 schreef Tlaloc het volgende:
En, wat denken jullie, welke versoepelingen gaan er komen vanavond?
Gvd zo klaar met alles.
Boomerhobby's. 40 euro op je muil gauwquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:23 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vond het wel grappig idd. Ook bij het CJIB gedaan. Begon als een verkeersboete van ¤ 40, heb nu inmiddels ¤ 700 van hen binnen met nog wat verder in het verschiet.
hier ook, gelukkig wilde ik al niet naar New Yorkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:17 schreef Fugue het volgende:
Voelt soms wel zo als je je bedenkt dat zulke heffingen voor bepaalde uitkeringstrekkers worden kwijtgescholdenquote:
En wat doe je met dat geldquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:23 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vond het wel grappig idd. Ook bij het CJIB gedaan. Begon als een verkeersboete van ¤ 40, heb nu inmiddels ¤ 700 van hen binnen met nog wat verder in het verschiet.
Stem vvd danquote:Op dinsdag 23 februari 2021 11:25 schreef Fugue het volgende:
[..]
Voelt soms wel zo als je je bedenkt dat zulke heffingen voor bepaalde uitkeringstrekkers worden kwijtgescholden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |